SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Nawel is één en al drama.quote:
Hoe weet je dat?quote:
Zo zijn ze allebei, net als dat ze uit de DBK komen en niets mogen zeggen maar toch proberen om iets los te krijgenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel wil er niet meer over praten ... maar begint er steeds weer over
O Marioquote:
Echt die kinderlijke krijsstem van drquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:16 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Ik had het al gezegd, dat je je Mario bedoeldequote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:16 schreef mario390 het volgende:
ik lig in deuk om dat het niemand
snapt![]()
Ik versta ze echt slecht, vooral nouchequote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:20 schreef engine het volgende:
The queen biedt haar excuses aan omdat ze altijd gelijk heeft
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : Ik aanvaard je excuses omdat ik altijd gelijk heb
Nouchine : WHAT THE FUCK
Maar weer lachen.
Het voordeel om Belg te zijn zekerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik versta ze echt slecht, vooral nouche
Dat iedereen je negeert met je zoveelste herhaalde post wil niet zeggen dat ze het niet snappen, er is alleen niks grappigs aan!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:16 schreef mario390 het volgende:
ik lig in deuk om dat het niemand
snapt![]()
nee dat is het niet ze wil niet meer dat het tegen haar verteld word als ze op Salar stemtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:10 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Raar, Nawel mag stemmen op wie ze wil. En denk dat Salar ook op haar gaat.
Als jij denkt te weten dat er 2 nieuwe bewoners komen, loop dan niet te klooten en zeg gewoon wat of wie!!!quote:
Dit kan ik wel volgen. Bij Dimi heb ik het moeilijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik versta ze echt slecht, vooral nouche
Ach laat hem.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:22 schreef pecla het volgende:
[..]
Dat iedereen je negeert met je zoveelste herhaalde post wil niet zeggen dat ze het niet snappen, er is alleen niks grappigs aan!
Ja die is ook moeilijk te verstaanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:22 schreef engine het volgende:
[..]
Dit kan ik wel volgen. Bij Dimi heb ik het moeilijk.
Gelukkig zegt hij heel weinigquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die is ook moeilijk te verstaan
Is het voor jou niet moeilijk verstaan als je SV schrijft?quote:
Ja ... oortjes in, en soms even terugluisteren. Je went wel aan het Vlaams.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het voor jou niet moeilijk verstaan als je SV schrijft?
Dat is wel handig dat je terug kunt luisterenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja ... oortjes in, en soms even terugluisteren. Je went wel aan het Vlaams.
klopt maar de aaanvallende communicatie van Nawel die haar zin moet hebben, wil bepalen wanneer een gesprek stopt en vooral constant een wig probeert te drijven tussen Nous en Salar door maar te blijven herhalen hoe verrot Salar is en dat zij heel anders is en dat Nous haar conclusies dus maar eens moet trekken helpt ook niet echt meequote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee dat is het niet ze wil niet meer dat het tegen haar verteld word als ze op Salar stemt
maar Nawel is z'n goeie vriendin dat het niet haar probleem is als noush daar niet tegen kan en ze gewoon der ding bijft doen, nu werkt de manier hoe noush een gesprek voert nou ook niet echt mee.
Ja hoorde het ook iddquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:26 schreef Ebinas het volgende:
Peter gaat op Dimi en Vera
Salar: dat zal wel heel grof zijn
Peter: (t)ja
valse nicht is tquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:26 schreef Ebinas het volgende:
Niet heel slim om dat nu te doen, peter heeft al niet zoveel vrienden in huisquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:26 schreef Ebinas het volgende:
Nu nog even team groen instrueren.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:26 schreef Ebinas het volgende:
Dat is wel een hele domme keuswant de groene kamer moet hem niet en als hij nu op zijn eigen groep gaat stemmen(waar die mee mee stemde afgelopen keer sowieso) dan ligt die er daar ook uitquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:26 schreef Ebinas het volgende:
Zei hij ook waarom ? Hij verkleint zijn eigen kansen op deze manierquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:26 schreef Ebinas het volgende:
woensdagquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:32 schreef freaky40 het volgende:
Was de stemming nou op dinsdagavond of woensdagavond vorige week?
Serieus?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:26 schreef Ebinas het volgende:
Zie je dat het een rat is, maar hij mag het inderdaad gewoon doen als hij dat wilquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:26 schreef Ebinas het volgende:
niet als je ook echt zo Noush type bentquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:25 schreef Angelique61 het volgende:
Denk toch dat het een BB toneelstukje is van die 2 irl zou je er van weglopen als er zo tegen je gepraat wordt zoals Nawel doet
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:33 schreef Ebinas het volgende:
Snap nog steeds niet wat nu Judgement was deze week.
Zal toch niet de ranking zijn geweest
Nee, daarna stopte hetquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zei hij ook waarom ? Hij verkleint zijn eigen kansen op deze manier
Irl zou je je ook niet op de boezem van kitty laten vertroetelen...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:25 schreef Angelique61 het volgende:
Denk toch dat het een BB toneelstukje is van die 2 irl zou je er van weglopen als er zo tegen je gepraat wordt zoals Nawel doet
Peter niet, hij denkt dat de groene kamer dat gaat doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:26 schreef Ebinas het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:37 schreef engine het volgende:
Peter: eet maar want je krijgt vanavond niks meer
Ik heb terug geluisterd en daar lijkt het idd op. Het is niet echt duidelijk, denk ook niet dat peter zo dom is en al zeker niet om dat tegen salar te zeggenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Peter niet, hij denkt dat de groene kamer dat gaat doen.
Tenminste, zo begreep ik het.
Soms heeft ie wel humor.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:39 schreef danilel het volgende:
Kristoff;
"stap 1, neem de bouletten uit de verpakking
stap 2, gooi niet de bouletten maar de verpakking weg"
Oh oke ik snapte het al niet, maar dat klopt niet want weet dat leroy, julio en nawel op salar willen stemmen. Ook grace zat daar aan te denken en Hannequote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Peter: "ze gaan ze gewoon tegenover elkaar zetten"
Tenminste, zo hoorde en begreep ik het.
Ze staat zowaar nu in de keukenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus nu gaan de andere dames koken .. komt Nawel er weer onderuit?
Maar zegt : 'I have no job'quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ze staat zowaar nu in de keuken
Peter: "Ik denk Dimi én Vera"quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:39 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik heb terug geluisterd en daar lijkt het idd op. Het is niet echt duidelijk, denk ook niet dat peter zo dom is en al zeker niet om dat tegen salar te zeggen
Ik begreep het vanuit Peter.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Peter: "ze gaan ze gewoon tegenover elkaar zetten"
Tenminste, zo hoorde en begreep ik het.
Julio stemt niet op Vera en nawel wil salar erop hebbenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Peter: "Ik denk Dimi én Vera"
Salar: "Nee joh, echt?"
Peter: "ze gaan ze gewoon tegenover elkaar zetten".
Salar: "Dat zou heel grof zijn"
Peter: "Ja... ja"
Het is maar wat Peter denkt he, niet wat hij weet. Julio is denk ik nog wel over te halen om Vera erop te zetten als dat tactisch beter voor hem is.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Julio stemt niet op Vera en nawel wil salar erop hebben
Sliertjes of plakjes is de grote vraagquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:43 schreef Joyce-43 het volgende:
wat kunnen ze overleggen zeg over hoe en wat er gekookt gaat worden
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:44 schreef danilel het volgende:
Nawel; "ik ga vanavond echt om 22:00 uur slapen, ik wil morgen niet zo moe zijn"
Dat zegt ze echt elke dag hequote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:44 schreef danilel het volgende:
Nawel; "ik ga vanavond echt om 22:00 uur slapen, ik wil morgen niet zo moe zijn"
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:44 schreef danilel het volgende:
Klopt ze willen bijna allemaal op Dimi en Salar gaan. Alleen Grace is zeer twijfelachtig of die op Dimi gaat en Nous zal niet op Salar gaan(tenzij Nawel met al haar gestook ze haar toch zover krijgt maar heeft nog wat meer tijd nodig vermoed ik)quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh oke ik snapte het al niet, maar dat klopt niet want weet dat leroy, julio en nawel op salar willen stemmen. Ook grace zat daar aan te denken en Hanne
Of in de oven met wat milde geitenkaas en een beetje honingquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:47 schreef Kinga het volgende:
Ik gil dat ze niet weten hoe een courgette te bereiden.. gewoon in partjes bakken in de pan met wat peper en zout.. heerlijk.
Peter wilt ook kunnen eten ipv honger te leiden natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:48 schreef Ebinas het volgende:
Peter moet gewoon in de woonkamer op zijn handen gaan zitten en tape op zijn mond doen.
Ik wil wel eens zien wat die vrouwen ervan bakken
Vera staat wel vaker in de keuken, in het begin al met afkeur van kitty, nawel helpt ook wel eens de laatste tijdquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:49 schreef Clasientje het volgende:
Hahaha Nawel en Vera willen opeens helpen in de keuken omdat hun weten dat hun laag staan bij de kijkers😂
nou grace heeft wel der eigen manier maar het moet zoals peter wilt en die muts Hanne was ook verkeerd begonnen met de courgette, Grace wilde eerst alles wat gaar bakken en dan in de over anders is het zo hard allemaal zei zequote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:48 schreef Ebinas het volgende:
Peter moet gewoon in de woonkamer op zijn handen gaan zitten en tape op zijn mond doen.
Ik wil wel eens zien wat die vrouwen ervan bakken
Yummy... maar ja dat hebben ze niet he. Peter doet alsof ie het weet maar weet eigenlijk niks. Courgette slinkt. Dat is super snel gebakken in de pan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:48 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Of in de oven met wat milde geitenkaas en een beetje honing
Allemaal gewend aan afhalen en junkfood eten. Nawel was gisteren oprecht verbaasd toen Kristof zei dat elke week 2 keer bij de Mac eten niet gezond voor je is.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:49 schreef Lpracing het volgende:
5 vrouwen in de keuken en niemand die weet hoe ze moeten koken. Een man die moet komen helpen. Triestig is dat. Die geraken toch nooit van straat? Welke man wil een vrouw die niet kan koken?
Was dat niet Secret story? Dat werd in zijn geheel in portugal gemaakt (waarom dat was weet ik niet, en waarom ik het gevolgd heb, ook niet. De "secrets waren niveau kleuterklas)quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:38 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Was vroeger toch beter geregeld. Daar zaten de latere kandidaten in een huis in portugal
En laatst voor het eerst spinazie. Wat heeft die moeder haar in godsnaam gegeven vroeger.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Allemaal gewend aan afhalen en junkfood eten. Nawel was gisteren oprecht verbaasd toen hij zei dat elke week 2 keer bij de Mac eten niet gezond voor je is.
Vera at gisteren voor het eerst in haar leven courgette.
Denk dat Grace zich vandaag niet zo lekker voelt, heimwee enzo, zoon jarig, toby nog niet terug .quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:49 schreef Tourniquet het volgende:
Zo, Grace keek geïrriteerd zeg.
[ afbeelding ]
nadal bakt alleen maar brood in veel te veel olie, volgens mij,quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:50 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Vera staat wel vaker in de keuken, in het begin al met afkeur van kitty, nawel helpt ook wel eens de laatste tijd
Ja, denk ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Denk dat Grace zich vandaag niet zo lekker voelt, heimwee enzo, zoon jarig, toby nog niet terug .
ze is ongesteldquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Denk dat Grace zich vandaag niet zo lekker voelt, heimwee enzo, zoon jarig, toby nog niet terug .
Dat weet ik niet, maar tennissen kan hij welquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:54 schreef Verida het volgende:
[..]
nadal bakt alleen maar brood in veel te veel olie, volgens mij,
Ja wat ik zie is kletsen iets doen zie ik amper bij Veraquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:49 schreef Clasientje het volgende:
Hahaha Nawel en Vera willen opeens helpen in de keuken omdat hun weten dat hun laag staan bij de kijkers😂
Laat ze verplicht 'super size me' kijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Allemaal gewend aan afhalen en junkfood eten. Nawel was gisteren oprecht verbaasd toen Kristof zei dat elke week 2 keer bij de Mac eten niet gezond voor je is.
Vera at gisteren voor het eerst in haar leven courgette.
geen spinazie en courgettequote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
En laatst voor het eerst spinazie. Wat heeft die moeder haar in godsnaam gegeven vroeger.
Nee, mij ook niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:55 schreef engine het volgende:
Mij nog steeds niet duidelijk wat ze met de aardappeltjes gaan doen.
haha, nawel bedoel ikquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar tennissen kan hij wel
Allemaal naar Veraquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:56 schreef Benny het volgende:
Weer een oproep tot valentijnskaarten op Insta
Wat gaan we sturen?
nou grace heeft wel der eigen manier maar het moet zoals peter wilt en die muts Hanne was ook verkeerd begonnen met de courgette, Grace wilde eerst alles wat gaar bakken en dan in de over anders is het zo hard allemaal zei zequote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:49 schreef Tourniquet het volgende:
Zo, Grace keek geïrriteerd zeg.
[ afbeelding ]
die van vorig jaar was geweldigquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:56 schreef Benny het volgende:
Wat gaan we sturen?
Vera kookt wel vakerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:49 schreef Clasientje het volgende:
Ik ben bijna 67 en nog nooit courgette gegetenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:55 schreef Verida het volgende:
[..]
geen spinazie en courgette![]()
Maar ik heb ook maar zelden spinazie gemaakt toen mijn kinderen nog thuis woonden, en courgette is echt iets van de laatste jaren, dus zo vreemd vind ik het niet
Een slapende Nawel, en dan erbij zetten, "als je maar blijft slapen ben je te pruimen"quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:56 schreef Benny het volgende:
Wat gaan we sturen?
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:58 schreef danilel het volgende:
[..]
Een slapende Nawel, en dan erbij zetten, "als je maar blijft slapen ben je te pruimen"
Het plan was eerst de aardappels in de oven en de courgette bakken, maar na interventie van Peter is het nu geloof ik de courgette in de oven en de aardappels bakken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, mij ook niet.
Iig een klein beetje voorgekookt.
Maar gaan ze nu de pan of de oven in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |