Ik heb ook zo mijn momenten hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als zelfs een FA de troll gaat voeden dan wordt het wel heel ingewikkeld hoor.
er is een verschil tussen iets dat "vervelend" is (je sportschool 6 maanden dicht) en maanden met een slechtere gezondheid te kampen hebbenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Inderdaad.
Long Covid mag je niet bagatelliseren van sommigen hier en dan wel lezen dat 'online school ook school is' en dat mensen niet zo moeten zeuren dat hun sportvereniging een half jaar dicht zat etc.
Ongelooflijk.
Voor dat dit corona virus kwam werd je gemiddeld genomen 10 keer met elke andere 4 endemische coronavirus besmet in je leven. Dus dat er veel herbesmettingen komen is gewoon in de lijn van der verwachtingen. Over het algemeen heb je veel minder klachten bij een herbesmetting. Nu Sars-cov-2 nog flink rond gaat zullen de komende tijd best veel herbesmettingen komen, in de UK was het tijdens Omnicronpiek gemiddeld genomen 10% van de besmettingen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:41 schreef devlinmr het volgende:
[..]
herbesmetting wordt gedefinieerd als nogmaals covid minimaal 2 maanden na een eerdere besmetting. Kan dus Alpha of Delta zijn en alles er tussen. Omicron is nog even afwachten denk ik
https://www.at5.nl/artike(...)ie-de-nacht-staat-opquote:Amsterdamse clubs houden protestactie 'De nacht staat op'
De clubs in de stad gaan in protest tegen de coronamaatregelen. Een aantal wil daarom op 12 februari onder de noemer 'De nacht staat op' de deuren openen.
De clubs geven woensdagavond om 19.00 uur een persconferentie waarin ze hun protestactie uit de doeken doen. Dat bevestigt nachtburgemeester Ramon de Lima na berichtgeving van NAPNieuws.
Clubs zoals Paradiso, de Marktkantine, Radion en Sexyland zouden hun deuren willen openen. Pieter de Kroon, eigenaar van de Chicago Social Club en voorzitter van het Overleg Amsterdamse Clubs wil nog niet veel kwijt over het protest, maar zegt druk bezig te zijn met de voorbereidingen.
Sinds vorige week mag de horeca weer tot 22.00 uur open met zitplaatsen voor gasten. Echter moeten nachtclubs nog altijd de deuren gesloten houden.
Bij voorkeur bagatelliseren we niets, omdat we niet weten hoe het voor iemand is. Vind ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Inderdaad.
Long Covid mag je niet bagatelliseren van sommigen hier en dan wel lezen dat 'online school ook school is' en dat mensen niet zo moeten zeuren dat hun sportvereniging een half jaar dicht zat etc.
Ongelooflijk.
Oei nu al onenigheid in die sector, dacht dat ze morgenavond gezamenlijk met een statement zouden komen? .quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:55 schreef D_A het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)ie-de-nacht-staat-op
At5 is alvast aan het vissen geslagen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Oei nu al onenigheid in die sector, dacht dat ze morgenavond gezamenlijk zouden komen? .![]()
Eerst maar eens zien of hier iets van komt.
Er is wel een link tussen de twee. Sporten is onwijs belangrijk voor je gezondheid; dat is niet enkel een kwestie van ''het is een beetje vervelend''.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:52 schreef devlinmr het volgende:
[..]
er is een verschil tussen iets dat "vervelend" is (je sportschool 6 maanden dicht) en maanden met een slechtere gezondheid te kampen hebben
Er is een verschil tussen iets dat "vervelend" is (je sportschool is 6 maanden dicht) en iets dat "vervelend" is (eigenaar van die sportschool zijn die 6 maanden dicht is, 15% van je leden die opzeggen, geen inkomsten, geen medewerking van de gemeentes en dus gewoon je vaste kosten hebben, geen werk hebben en intussen wel gewoon je gezin moeten onderhouden en alle bijbehorende fysieke en mentale klachten overhouden die daarbij komen en dan nog niet te praten over andere problemen die daar vandaan komen).quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:52 schreef devlinmr het volgende:
[..]
er is een verschil tussen iets dat "vervelend" is (je sportschool 6 maanden dicht) en maanden met een slechtere gezondheid te kampen hebben
Whehehe, juist de combi van deze is wat slecht gekozen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:52 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Deze hele pandemie is vooral "Ik heb er geen last van dus zo vervelend is het niet, mensen moeten zich niet zo aanstellen" en vice versa.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Er is wel een link tussen de twee. Sporten is onwijs belangrijk voor je gezondheid; dat is niet enkel een kwestie van ''het is een beetje vervelend''.
Laten we vooral niet vergeten dat iedereen anders is. En dat iedereen bepaalde scenario's anders ervaart.
Sporten schijnt zelfs slecht te zijn voor mensen met long covid.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:11 schreef Noek het volgende:
Sterker nog, ik heb nog iemand met long covid laten revalideren in de sportschool.
Maar ook zwangeren begeleidt en vrouwen die net waren bevallen en mensen met diabetes.
Gezondheid. Je weet wel. Vervelend.
Exact.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is ook niet zo leuk voor ondernemers die al 2 jaar geconfronteerd worden met sluitingen die mogelijk niet op de juiste cijfers gebaseerd waren.
Wat is sporten en wat is dan exact ongezond?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:12 schreef Megumi het volgende:
[..]
Sporten schijnt zelfs slecht te zijn voor mensen met long covid.
Inspanning kan nadelig uitpakken voor mensen met log covid is wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat is sporten en wat is dan exact ongezond?
Spieratrofie is pas ongezond.
Officieel volgens de rekenmethode die gehanteerd is geweest.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:40 schreef capricia het volgende:
[..]
De werkloosheid is ook niet echt opgelopen. Alltime low zo ongeveer.
Ja, op fok en Twitter. In de echte wereld hoor ik vrijwel niemand klagen en zeuren over andere mensen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Deze hele pandemie is vooral "Ik heb er geen last van dus zo vervelend is het niet, mensen moeten zich niet zo aanstellen" en vice versa.
150K genotquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:13 schreef wingdings het volgende:
[ afbeelding ]
De GGD heeft extra personeel ingezet om de achterstand weg te werken, en zodoende komen we straks weer op een heerlijk nieuw record
Ja, ik zou ook geen heuvelsprintjes trekken met ze.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
Inspanning kan nadelig uitpakken voor mensen met log covid is wat ik bedoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |