Transferperiode duurt nog even.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Antwanet is echt klaar voor de wissel. Die loopt daar echt net nul vertrouwen...
Voor even de minste tegen!quote:
Goeie jinx ditquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mijn verdediging staat als een huis.
Genadeloos afgestraft door de spelleider .... vermoeden van.quote:
Van harte alvast. Mijn team kan er geen reet van.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Genadeloos afgestraft door de spelleider .... vermoeden van.
De zesde ronde tegen @:Slobeend moet eigenlijk wel drie punten opleveren als Remco levert in de Algarve.
Jaenquote:Op maandag 14 februari 2022 23:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tegen @:baggereend
Jaen
-
Algarve
Zimmermann
Ruta del Sol
Oldani, Van Keirsbulck, Cosnefroy, Galvan
Eindelijk wat man op de been.
Om met 6-3 te verliezen?quote:Op maandag 14 februari 2022 23:08 schreef Sabata het volgende:
Fortunato doet zijn naam eer aan. Drie lucky punten zijn genoeg voor ronde vijf
Klopt want met één pion aan de start had ik eigenlijk helemaal niks verwacht (panda van @Mexicanobakker was hier ook bezig)quote:
Sorryquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:37 schreef Sabata het volgende:
[..]
Klopt want met één pion aan de start had ik eigenlijk helemaal niks verwacht (panda van @:Mexicanobakker was hier ook bezig)
Wie heb jij in de zesde ronde?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:50 schreef Fretwork het volgende:
Ik mag over de loting nog niet klagen
Mads en Dombrowski in Portugal, en Sosa en Teuns in Andalusië moeten het voor mij gaan doen, maar ik sta inderdaad al achterquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wie heb jij in de zesde ronde?
Ik had Vliegen (3e) en Buchmann (15e) bij de Clásica Jaén Paraiso Interior.
Emoe start ook in Andalusië, Antunes in de Algarve, dat was het volgens mij al.
quote:Op maandag 14 februari 2022 21:02 schreef hhh38 het volgende:
DerdesEerstes, ik weet niet wat ik meemaak
Ik laat Oldani op jullie los. Dit kan niet mis gaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:09 schreef Mani89 het volgende:
Gaudu gaat nu op jullie losgelaten worden. Beware.
Er worden steeds allerlei renners weer van startlijsten gehaald. Zo te zien heb ik alleen Steimle aan de start.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:23 schreef ijs_beer het volgende:
Hopen dat het team van @:hhh38 net als de ploegleider nogal is afgeleid door de spelen.
Och wat jammer.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er worden steeds allerlei renners weer van startlijsten gehaald. Zo te zien heb ik alleen Steimle aan de start.
Zit er niet ver achter. Laptop het raam uit.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoogste verliezende score. Wat een kutspel!
Rusty toch wel (lol)quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rusty ziek. Godsamme.
We gaan afzakken naar de grijze middenmoot.
Ja maar dan kan ie er dus zeker geen reet van.quote:
Niet snel goed hequote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ie er dus zeker geen reet van.
Nouja, laten we hopen dat ie gewoon drie ritten wint. Of nee, drie keer tweede wordt. Winnen is VERBOTENquote:
Vorig jaar reed ie in elke koers op de Amstel na in de puntenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, laten we hopen dat ie gewoon drie ritten wint. Of nee, drie keer tweede wordt. Winnen is VERBOTEN
En dan wint Rune de eerste koers waar hij aan de start verschijntquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:00 schreef Slobeend het volgende:
Bijna 9 miljoen voor Rune Herregodts. Laat dat even op je inwerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |