Darnquote:Op maandag 31 januari 2022 17:23 schreef PoesInDoos het volgende:
112.278 positieve cronatesten vandaag. /eindedienstmelding
Ze zijn de achterstanden aan het wegwerkenquote:
Ik ben wel benieuwd waarom je het jezelf zo aantrekt? Voor het geval je denkt dat ik je belachelijk maak omdat jij wel wat aan de tips had, dat is zeker niet het geval. Maar mede omdat jij er wat mysterieus over deed, de naam ‘cursus’ en de prijs ervan vind ik uitkomst van de ‘cursus’ inderdaad wat lachwekkend. Het zijn verder goede aandachtspunten voor boodschappen doen, en wat ik idd zei kan ik me voorstellen dat het ook als een schop onder je kont werkt.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat snap ik hoor en ik snap je eerlijke reactie ook gewoon (geld ook terug gevraagd?), maar alle minachtende![]()
reacties die daarop volgden vond ik nogal lullig.
Ik ben door de cursus in ieder geval wel weer gemotiveerd (en ik denk ook dat daar een groot deel van de kracht zit) en heb afgelopen weekend weer een stuk minder geld uitgegeven. Gelukkig kan ik 'm 5 jaar lang herhalen.
/carequote:Op maandag 31 januari 2022 17:23 schreef PoesInDoos het volgende:
Yeuj daar zit ook weer een bijdrage van mijn gezin bij.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:23 schreef PoesInDoos het volgende:
Nee het ging me niet om jouw reactie, die zag ik pas later zelfs na mijn reactie erop. Ik had eerst alleen je vraag aan mij gelezen.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:35 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waarom je het jezelf zo aantrekt? Voor het geval je denkt dat ik je belachelijk maak omdat jij wel wat aan de tips had, dat is zeker niet het geval. Maar mede omdat jij er wat mysterieus over deed, de naam ‘cursus’ en de prijs ervan vind ik uitkomst van de ‘cursus’ inderdaad wat lachwekkend. Het zijn verder goede aandachtspunten voor boodschappen doen, en wat ik idd zei kan ik me voorstellen dat het ook als een schop onder je kont werkt.
(Ben jij soms degene die deze cursus geeft?)![]()
Je ademt waarschijnlijk te hardquote:Op maandag 31 januari 2022 18:02 schreef amaranta het volgende:
Pubers. Ook zoiets.
Ik kwam thuis uit werk. En nu is ze chagrijnig. Ergens heb ik een cruciale fout gemaakt. Maar waar?
Je kwam thuis.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:02 schreef amaranta het volgende:
Pubers. Ook zoiets.
Ik kwam thuis uit werk. En nu is ze chagrijnig. Ergens heb ik een cruciale fout gemaakt. Maar waar?
Tot ze uit huis zijn. Eén van de redenen dat mijn dochter op haar 18e al uit huis is gegaan.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
😢 hoe lang moet ik mm adem inhouden? Tot ze 17 is?
klinkt als een vrouw. Wat worden ze snel groot hè.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:02 schreef amaranta het volgende:
Pubers. Ook zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |