schitterende vouw erop zeg !quote:Op donderdag 29 december 2022 15:47 schreef Navifactiva het volgende:
Mijn nieuwste aan winst. Een Hiromasa, een prachtige oude Tokio beitel. Natuurlijk volledig handgesmeed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze tip toevallig vandaag opgevolgdquote:Op maandag 7 november 2022 20:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gereedschappro verkoopt de inserts kant en klaar, maar
Met wat huisvlijt maak je ze zelf voor een fractie van de prijs
Groen is echt veel beter zichtbaar he 👌quote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:36 schreef Cybersijp het volgende:
Zo'n zero clearance ding moet ik ook maar eens maken denk ik . Trouwens wel een nieuwe goodie :
Ipv rode interieur laser hebben we nu een groene : De laserliner x3 , 3 assige groene interieur laser . Kwam nu met een statief tot 3 meter .
https://www.toolnation.nl(...)iostand-l-300cm.html
Blij mee
das een hele mooie, heeft ook nog een lijn dicht bij de vloer , uitvinding !quote:
quote:De Felco 8 is een aangepaste variant op de iconische snoeischaar van Felco.
De snoeibek van de schaar is op 30 graden geplaatst, wat zorgt dat de polsgewrichten op een natuurlijk stand blijven staan.
Al reeds 70 jaar, de favoriete snoeischaar van gepassioneerde tuinierders, professionele hoveniers.
Tijdens een vakantie in Italië of Frankrijk zult u de Felco ook veelvuldig zien liggen in wijngaarden, een multifunctionele snoeischaar.
Hij knipt moeiteloos door takken tot een dikte van 25mm doorsnede en heeft een comfortabel, lichte en stevige grip van gesmeed aluminium.
Dit Zwitserse product beschermt de hand en pols gewrichten rubberen schokdempers in de schaar.
In het bovenmes een draadsnijder geïntegreerd, hiermee kan binddraad tot 1,3mm worden geknipt zonder het mes te beschadigen.
Dat had ik ook. Dus nu hebben we een 2onder1kap met lap grond met meer dan genoeg ruimte voor een flinke garage, ontwerp voor een garage met ruimte voor een brug ligt klaar... vergunning komt er wel doorheen... Nu nog sparen voor de bouwquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Als ik al die mensen zie in die hobby schuurtjes waar ook de motor en de fiets moet staan. Dat heb ik thuis ook. Heb ook zoveel gereedschap dat ik niet eens meer iets erbij kan kopen.
Mijn idee is binnen vijf jaar wonen zoals ik vroeger deed, aan de rand een vrijstaand huis met een lap grond en eigen grote garage waar ook een autobrug in kan. Dat is wel mijn droom/doel.
En dan wordt het niet een strak wandje en een vloer waar je van kunt eten. Het moet (georganiseerde) troep worden, een ruimte waar je echt kunt werken en je gereedschap gewoon kunt laten liggen.
Oh zo een heb ik ook in gekocht.quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:11 schreef Vonkenboer het volgende:
Na allerlei snoei-scharen gehad en versleten te hebben (en eigenlijk altijd ontevreden te zijn geweest) vandaag dan maar een echte snoeischaar gekocht.
Beetje Zwitserse degelijkheid zullen we maar zeggen; in de hoop dat die een mensenleven mee gaat![]()
[ afbeelding ]
[..]
Alle onderdelen zijn los verkrijgbaarquote:Op vrijdag 28 april 2023 18:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh zo een heb ik ook in gekocht.
Die veren zijn ook los te kopen, kwam ik vorige maand achter
mooie set, waar heb je deze vandaan? vind er weinig over op google.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:58 schreef Tom_ het volgende:
Deze vind ik het fijnst sleutelen, dus nu ook een mooi compleet setje inbus T-sleutels voor thuis gekocht![]()
[ afbeelding ]
Is ook een groot favoriet onder bloemistenquote:Op vrijdag 28 april 2023 17:11 schreef Vonkenboer het volgende:
Na allerlei snoei-scharen gehad en versleten te hebben (en eigenlijk altijd ontevreden te zijn geweest) vandaag dan maar een echte snoeischaar gekocht.
Beetje Zwitserse degelijkheid zullen we maar zeggen; in de hoop dat die een mensenleven mee gaat![]()
[ afbeelding ]
[..]
Toolmax, maar dat ga ik niet aanraden.quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:26 schreef tinus-online het volgende:
[..]
mooie set, waar heb je deze vandaan? vind er weinig over op google.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik heb is de 84TC.J8PB set van Facom. Voor werk heb ik ze van USAG en dat zijn exact dezelfde, maar nog steeds wel prijzig. Hier een 7 delige USAG set
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |