Super mooi spul!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:39 schreef jasperve het volgende:
Vandaag stond de UPS bezorger voor de deur met een heel mooi pakketje uit Maine USA. Vanwege Covid was de voorraad heel slecht in Nederland dus maar direct daar besteld.
[ afbeelding ]
Mooie set beitels en zaag van Lie-Nielsen.
Op een gegeven moment wordt je zo’n voetbalvrouw met 200 paar schoenen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:38 schreef derLudolf het volgende:
OP zal ik achter de PC een keer bijwerken.
Ik heb deze besteld
[ afbeelding ]
Bosch GDX 18-200 in L box. Zonder accu en lader.
Extra accu kan misschien nog wel een keer, vooralsnog kan ik me met 1 lader en 5 accu's voor 2 accuboren prima redden.
#ookhier.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:47 schreef derLudolf het volgende:
Voor het beleg op m'n boterham verricht ik andere werkzaamheden
Toch denk ik dat je als je je in Amsterdam als 'klusjesman' uitgeeft je op een zaterdag flink wat Surinaamse euro's mee kunt pakken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
#ookhier.
Ben lang geleden tot de conclusie gekomen dat wat ik met mijn gereedschap kan verdienen niet in de buurt komt van wat mijn baan binnen brengt.
Nah, weet ik niet. Ik kwam vooral tot die conclusie omdat ik heeeel langzaaaam klusquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je als je je in Amsterdam als 'klusjesman' uitgeeft je op een zaterdag flink wat Surinaamse euro's mee kunt pakken.
Flott kende ik nog niet, maar asjemenou wat een prijzen voor een (simpele?) kolomboormachine.quote:Klem voor op m'n Flott kolomboormachine:
Wat maakt ze zo handig ?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Heel veel gereedschap wat niet noemenswaardig is.
Maar deze is echt geniaal:
De Wera 6004 XXL (the Joker)
[ afbeelding ]
Het is een soort van Bahco, maar dan met een draaibare kopquote:
Geweldig apparaat, een tractor. Het bakje gebruik ik het meeste, vooral bij het opruimen van ons terrein.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:54 schreef Legwieh het volgende:
[ afbeelding ]
Niet alleen nieuw klusgereedschap maar ook wel een soort jongensdroom die uitkomt.
Een eigen trekkertje.
Nu nog sparen voor een weidebloter, en een freesje en het span is compleet.
p.s. let niet op de zooi, eens in de zoveel tijd probeer ik de garage op te ruimen maar het is tot nu toe nog elke keer voor korte duur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop