Ballen ze ook in Norge?quote:Op maandag 14 februari 2022 01:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Aan de andere kant...zij zit wel op de bank met mij, heeft morgen vrij genomen en snapt het spelletje
En is ook al mee naar wedstrijden geweest, inclusief college wedstrijd
Zweden heeft wel wat teams ja, moet ik nog eens goed opzoekenquote:
O ja, jij bent Zweden, Fogel is Noorwegen…quote:Op maandag 14 februari 2022 01:04 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zweden heeft wel wat teams ja, moet ik nog eens goed opzoeken
met zo'n vrouw moet je zuunig zijnquote:Op maandag 14 februari 2022 01:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Aan de andere kant...zij zit wel op de bank met mij, heeft morgen vrij genomen en snapt het spelletje
En is ook al mee naar wedstrijden geweest, inclusief college wedstrijd
Ja, is een flag dus een penalty.quote:Op maandag 14 februari 2022 01:06 schreef Attitude het volgende:
[..]
voor de vragenlijst vandaar. dan heeft LAR een pen te pakken gehad
Chase voor the Bengals en Kupp voor the Rams, zijn momenteel twee van de beste receivers in de NFL. Wordt van beide veel verwacht in deze game.quote:
ik bedoelde meer:quote:Op maandag 14 februari 2022 01:07 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, is een flag dus een penalty.
Beide al een Big Play dus dat gaat goedquote:Op maandag 14 februari 2022 01:09 schreef Tweek het volgende:
[..]
Chase voor the Bengals en Kupp voor the Rams, zijn momenteel twee van de beste receivers in de NFL. Wordt van beide veel verwacht in deze game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |