hontquote:Op zondag 30 januari 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hond laat zien hoe ik me voel
Krijgen we nog een recensie over de friet?quote:
Patatquote:Op zondag 30 januari 2022 21:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Krijgen we nog een recensie over de friet?
Bij jullie helemaal.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor![]()
Komt een stevig stormpje aan.
neuhquote:Op zondag 30 januari 2022 21:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Krijgen we nog een recensie over de friet?
Friet is voor homo's.quote:
Ik wil ook weer werken.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:03 schreef Koen66 het volgende:
meh, rij gewoon naar m'n werk morgen, Corrie of geen Corrie
Valt mee zolang er geen code rood is en er dijken gaan doorbrekenquote:Op zondag 30 januari 2022 21:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor![]()
Komt een stevig stormpje aan.
Code oranje al nu.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Valt mee zolang er geen code rood is en er dijken gaan doorbreken
Dit is van de categorie moeilijker lopen en fietsen, een storm die we de afgelopen 2-3 jaar ook een hebben gehadquote:
Welke storm?quote:Op zondag 30 januari 2022 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit is van de categorie moeilijker lopen en fietsen, een storm die we de afgelopen 2-3 jaar ook een hebben gehad
18 Januari 2018.quote:
Wrijf het er maar weer in dat ik een oude zak ben.quote:
Dat gevoel deel ik graag met je.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wrijf het er maar weer in dat ik een oude zak ben.
Slechts 160?quote:Op zondag 30 januari 2022 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb eens een typhoon meegemaakt. Supermarkten leeg gehamsterd, OV en campusbussen reden niet. Uiteindelijk toch afgebogen en "slechts" 160 km/u windstoten gehad
Een typhoon kan met gemak het dubbele bereiken.quote:
Whut?quote:Op zondag 30 januari 2022 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
Als ik met vakantie moet, het was een genoegen!
Geheel wederzijds,maar waarom vakantie?quote:Op zondag 30 januari 2022 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
Als ik met vakantie moet, het was een genoegen!
Bij de buren dus.Ik ga even kijken.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:27 schreef FranticDJ het volgende:
Even een pathologisch liegende hypochonder hoer op de plek gezet.
Al uitgekeken?quote:Op zondag 30 januari 2022 22:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij de buren dus.Ik ga even kijken.
Vergeet je niet kut naar de buuf te roepen zoals @Geerd ons leert?quote:Op zondag 30 januari 2022 22:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij de buren dus.Ik ga even kijken.
In je witte tuinstoel @Geerdquote:Op zondag 30 januari 2022 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet je niet kut naar de buuf te roepen zoals @:geerd ons leert?
Met een lauwe halve liter schultenbrau in de hand!quote:
En een stel jankende kinderen om je heen.quote:Op zondag 30 januari 2022 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met een lauwe halve liter schultenbrau in de hand!
Nu eerst een schultenbrau?quote:
Toppie, nu even genieten vd zondagavond.quote:Op zondag 30 januari 2022 23:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zoiets ja haha! Kreeg ineens een spoedproject, maar het is weer gelukt!
Zo is dat. Waar is de rest? Slaapt iedereen nou al?quote:Op zondag 30 januari 2022 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toppie, nu even genieten vd zondagavond.
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 30 januari 2022 23:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zo is dat. Waar is de rest? Slaapt iedereen nou al?
Ik wel zo als kantoorlulletjequote:Op zondag 30 januari 2022 23:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zo is dat. Waar is de rest? Slaapt iedereen nou al?
Als ik hier in mee ga, stroomt ineens het topic weer vol en ben ik de lul, weet het nou alweer dusse, neeee joh zijn allemaal lieve mensjes die samen gezellig op de bank zitten, of gezelligere dingen doen waar ik wel eens van gehoord hebquote:Op zondag 30 januari 2022 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Ze zijn gewoonweg stom en durven niet meer ofzo.
Alleen wij hebben zo zijn prive momentjes.quote:Op zondag 30 januari 2022 23:20 schreef FreshFruit het volgende:
Ik gun jullie even een privé momentje.
Hoi.quote:
@Foshizzle79quote:Op zondag 30 januari 2022 23:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als ik hier in mee ga, stroomt ineens het topic weer vol en ben ik de lul, weet het nou alweer dusse, neeee joh zijn allemaal lieve mensjes die samen gezellig op de bank zitten, of gezelligere dingen doen waar ik wel eens van gehoord heb
Een dutje tot half 12? Trek 'm dan gewoon meteen door joh haha.quote:Op zondag 30 januari 2022 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
Ah, tijdens mijn oude lullen dutje is er weer volk binnen gevallen![]()
Pas op hoor, FF en ik zijn uit hetzelfde hout gesneden.quote:Op zondag 30 januari 2022 23:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Echt, jij bent evil @:FreshFruit haha.![]()
Maar daar wil ik best wel een momentje mee ja.
Wrakhout?quote:Op zondag 30 januari 2022 23:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas op hoor, FF en ik zijn uit hetzelfde hout gesneden.
Ja nou FS is er niet dus nu kan het veilig. En Greys ook niet, die wil me er ook nog steeds in eentje hangen volgens mij.quote:
Dat laat ik aan Prisha over.quote:
@Prishaquote:Op zondag 30 januari 2022 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat laat ik aan Prisha over.
Valt wel mee, gewoonweg een beetje lekker dollen.quote:Op zondag 30 januari 2022 23:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja nou FS is er niet dus nu kan het veilig. En Greys ook niet, die wil me er ook nog steeds in eentje hangen volgens mij.
Ja joh weet ik echt wel hoor, ik speel gewoon gezellig mee haha.quote:Op zondag 30 januari 2022 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt wel mee, gewoonweg een beetje lekker dollen.
Valt mee hoor.quote:
Prish is een toffe meid.quote:
Was maar een geintje, ik was eigenlijk stiekem aan het family timenquote:Op zondag 30 januari 2022 23:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
Een dutje tot half 12? Trek 'm dan gewoon meteen door joh haha.
Nou, mijn zusje zei gister avond iets heel anders hoorquote:
Dat is een stuk beter!quote:Op zondag 30 januari 2022 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was maar een geintje, ik was eigenlijk stiekem aan het family timen
Over mij? Wat lief.quote:Op zondag 30 januari 2022 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, mijn zusje zei gister avond iets heel anders hoor
Achja, wat moet dat moet somsquote:
Ze kan soms wel lief zijn, al zei ze wel dat het een leuke 15 seconden warenquote:
quote:Op zondag 30 januari 2022 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze kan soms wel lief zijn, al zei ze wel dat het een leuke 15 seconden waren
Wat een flapuit.quote:Op zondag 30 januari 2022 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat? Houd hij het 3 sec. dan mij vol?quote:Op zondag 30 januari 2022 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter een leuke 15 seconden dan een kut uur tochquote:Op zondag 30 januari 2022 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Interessante woordkeus. Daardoor kan ik niet kiezen hahaha.quote:Op zondag 30 januari 2022 23:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beter een leuke 15 seconden dan een kut uur toch
quote:Op zondag 30 januari 2022 23:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo is dat!quote:Op zondag 30 januari 2022 23:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Konijntjes weten dat.quote:
Daar kunnen heel veel zusjes over meepratenquote:
quote:Op zondag 30 januari 2022 23:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
voorkeur voor een onderwerp?quote:Op zondag 30 januari 2022 23:48 schreef DerRabbit het volgende:
Nog iemand een leuk verhaaltje voor het slapen gaan?
Iets waarvan je leuk gaat dromen graagquote:
oh.. dan heb ik alleen maar verhalen waar je bij had gewest moeten zijnquote:Op zondag 30 januari 2022 23:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iets waarvan je leuk gaat dromen graag
Ook een klein beetje zelfpromotie hahaquote:Op zondag 30 januari 2022 23:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iets waarvan je leuk gaat dromen graag
Jij hebt wel mooie verhalen.quote:Op zondag 30 januari 2022 23:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh.. dan heb ik alleen maar verhalen waar je bij had gewest moeten zijn
(in zuid Europa, oost Europa, Rusland en zuid Amerika)
Hou ik je aan.quote:Op zondag 30 januari 2022 23:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
beter te vertellen onder het genot van een drankje
Oelalaquote:Op zondag 30 januari 2022 23:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh.. dan heb ik alleen maar verhalen waar je bij had gewest moeten zijn
(in zuid Europa, oost Europa, Rusland en zuid Amerika)
Is dat je eigen kanaal?quote:Op zondag 30 januari 2022 23:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ook een klein beetje zelfpromotie haha
Nou ik doe de muziek en de sound design. Iemand schrijft het verhaal, de stemmen worden ingesproken door professionele stemacteurs en actrices, ik krijg die opnames kaal. Ik creëer de wereld eromheen zogezegd, alle geluiden (natuur, auto, voetstappen, noem maar op) maak ik en uiteindelijk maak ik de muziek voor de aflevering. Dat laatste is mijn eigenlijke werk, maar dat sound design gaat me ook goed af en ik vind het fantastisch om zo'n verhaal letterlijk tot leven te horen komen.quote:
Heb je ook een grindbak?quote:Op maandag 31 januari 2022 00:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ik doe de muziek en de sound design. Iemand schrijft het verhaal, de stemmen worden ingesproken door professionele stemacteurs en actrices, ik krijg die opnames kaal. Ik creëer de wereld eromheen zogezegd, alle geluiden (natuur, auto, voetstappen, noem maar op) maak ik en uiteindelijk maak ik de muziek voor de aflevering. Dat laatste is mijn eigenlijke werk, maar dat sound design gaat me ook goed af en ik vind het fantastisch om zo'n verhaal letterlijk tot leven te horen komen.
Nee jong sportschool weer open hey..gainenquote:Op zondag 30 januari 2022 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Al pils gehad ouwe fapkampioen?
Van pils ga je ook kilo's gainenquote:Op maandag 31 januari 2022 00:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee jong sportschool weer open hey..gainen
Oeh nice!quote:Op maandag 31 januari 2022 00:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ik doe de muziek en de sound design. Iemand schrijft het verhaal, de stemmen worden ingesproken door professionele stemacteurs en actrices, ik krijg die opnames kaal. Ik creëer de wereld eromheen zogezegd, alle geluiden (natuur, auto, voetstappen, noem maar op) maak ik en uiteindelijk maak ik de muziek voor de aflevering. Dat laatste is mijn eigenlijke werk, maar dat sound design gaat me ook goed af en ik vind het fantastisch om zo'n verhaal letterlijk tot leven te horen komen.
Je hebt wel gains nodig om al die trees aan te slepenquote:Op maandag 31 januari 2022 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Van pils ga je ook kilo's gainen
Daar krijg je tantoe sterke armen vanquote:Op maandag 31 januari 2022 00:43 schreef hemarookworst het volgende:
Fappen is ook goed voor je conditie en kracht
[ afbeelding ]
Southpark had hier toch een afl. over?quote:Op maandag 31 januari 2022 00:43 schreef hemarookworst het volgende:
Fappen is ook goed voor je conditie en kracht
[ afbeelding ]
Die hebben overal wel een aflevering over gemaakt onderhandquote:Op maandag 31 januari 2022 00:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Southpark had hier toch een afl. over?
Behoorlijk ja! Ik waaide bijna weg toen ik uurtje of 2 geleden ben gaan wandelen.quote:
Waarom ging je om 5 wandelenquote:Op maandag 31 januari 2022 07:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Behoorlijk ja! Ik waaide bijna weg toen ik uurtje of 2 geleden ben gaan wandelen.
En om wat witte puntjes te scoren bij de bakkerquote:
quote:Op maandag 31 januari 2022 07:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En om wat witte puntjes te scoren bij de bakker
Worden die ook weer eens schoon geblazenquote:
quote:Op maandag 31 januari 2022 07:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Worden die ook weer eens schoon geblazen
Scheelt jou weer een middagje de stront uit de tuin scheppenquote:Op maandag 31 januari 2022 07:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gelukkig heb je hier alleen duinen
Nee, die is allang weg gewaaid gekkiequote:Op maandag 31 januari 2022 08:00 schreef greysbones het volgende:
Hmm das gek
Er ligt hier geen stront op de dijken
Neeeeeheeeequote:Op maandag 31 januari 2022 08:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, die is allang weg gewaaid gekkie
ik heb geen tuinquote:Op maandag 31 januari 2022 08:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Scheelt jou weer een middagje de stront uit de tuin scheppen
Greysmilfquote:Op maandag 31 januari 2022 08:00 schreef greysbones het volgende:
Hmm das gek
Er ligt hier geen stront op de dijken
neem jij de inwoners op in jouw woonplaats of moeten die ook de zee in?quote:Op maandag 31 januari 2022 08:08 schreef hemarookworst het volgende:
Almere moeten ze weer terug aan de natuur geven. Of aan de landbouw
Maar waar moeten die arme schaapjes dan grazen?quote:Op maandag 31 januari 2022 08:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neeeeeheeee
Dat mag nie hier
Ook geen schaapjes
Gewoon allemaal terug naar hun eigen landquote:Op maandag 31 januari 2022 08:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neem jij de inwoners op in jouw woonplaats of moeten die ook de zee in?
Die mogen in een ananas wonen in de zeequote:Op maandag 31 januari 2022 08:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neem jij de inwoners op in jouw woonplaats of moeten die ook de zee in?
quote:Op maandag 31 januari 2022 08:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon allemaal terug naar hun eigen land
zou wel een oplossing zijn voor het huizenprobleemquote:Op maandag 31 januari 2022 08:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die mogen in een ananas wonen in de zee
Iedereen in GFT bakken gaan wonenquote:Op maandag 31 januari 2022 08:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
zou wel een oplossing zijn voor het huizenprobleem
I am Groot!!quote:
prima, dan kunnen de echte huizen voor asielzoekers gebruikt worden, zijn de politiek correcten onder ons ook happy.quote:Op maandag 31 januari 2022 08:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen in GFT bakken gaan wonen![]()
![]()
Jij snapt het! Je zou zo partij leider van GroenLinks kunnen wordenquote:Op maandag 31 januari 2022 08:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
prima, dan kunnen de echte huizen voor asielzoekers gebruikt worden, zijn de politiek correcten onder ons ook happy.
Iedereen tevreden
Nou op sturen ehhh ja hoe moet datquote:Op zondag 30 januari 2022 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed dat je het weg hebt gedaan, dan is er ook geen weg terug.
Is Vinted dan niet iets voor jou, dan moet je het opsturen, mijn dochter doet het regelmatigen vindt het inmiddels een sport
Heb ik net ook maar gedaan mijn plant hing er wat slapjes bijquote:Op maandag 31 januari 2022 09:13 schreef dud0r het volgende:
Kind weggebracht en weer veilig thuis.
Nu eerst even de planten water geven want dat vergeet ik al 3 dagen
Je had afgelopen nacht de plantjes buiten kunnen zettenquote:Op maandag 31 januari 2022 09:13 schreef dud0r het volgende:
Kind weggebracht en weer veilig thuis.
Nu eerst even de planten water geven want dat vergeet ik al 3 dagen
dan waren ze weggewaaidquote:Op maandag 31 januari 2022 09:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je had afgelopen nacht de plantjes buiten kunnen zetten
Je hebt ze veilig opgeborgen in je BDSM kelder?quote:
Nee heb ze gewoon in de woonkamer laten staanquote:Op maandag 31 januari 2022 09:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt ze veilig opgeborgen in je BDSM kelder?
Wellicht wel het veiligste, voor je het weet heeft haags er weer eentje te pakkenquote:Op maandag 31 januari 2022 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee heb ze gewoon in de woonkamer laten staan
ja dat zou zonde zijnquote:Op maandag 31 januari 2022 09:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht wel het veiligste, voor je het weet heeft haags er weer eentje te pakken
Koffiezetten met koffie ipv waterquote:Op maandag 31 januari 2022 09:22 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga denk ik nog maar extra sterke koffie zetten
En daarmee espressobonen doorspoelen die je hebt zitten kauwen!quote:Op maandag 31 januari 2022 09:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Koffiezetten met koffie ipv water
Ik heb er gewoon een puntje pepp ipv suiker doorheen geroerdquote:Op maandag 31 januari 2022 09:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Koffiezetten met koffie ipv water
Dat is correct en tevens juistquote:
gelukkig, dacht al dat het aan mij lagquote:
Nee hoor, zeker niet.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
gelukkig, dacht al dat het aan mij lag
mooi, dan kan jij mijn werk doen terwijl ik ga slapenquote:
schuift dat?quote:Op maandag 31 januari 2022 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
mooi, dan kan jij mijn werk doen terwijl ik ga slapen
je mag @Haags z'n zusje vanavond uitwonenquote:
dat doe ik alquote:Op maandag 31 januari 2022 10:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
je mag @:haags z'n zusje vanavond uitwonen
oh. dan mag je @DerRabbit z'n zusje erbij nemenquote:
Heel kut geslapen afgelopen nachtquote:Op maandag 31 januari 2022 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
gelukkig, dacht al dat het aan mij lag
ik was weer veel te vroeg wakker.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heel kut geslapen afgelopen nacht
Afgelopen weekend weer mijn ritme beetje hard verneukt waardoor ik pas rond 3 uur in slaap gevallen ben en om half vijf alweer klaar wakker wasquote:Op maandag 31 januari 2022 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik was weer veel te vroeg wakker.
waarom heb jij kut geslapen
ja dat is niet zo handig hequote:Op maandag 31 januari 2022 10:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Afgelopen weekend weer mijn ritme beetje hard verneukt waardoor ik pas rond 3 uur in slaap gevallen ben en om half vijf alweer klaar wakker was
quote:Op maandag 31 januari 2022 10:12 schreef hemarookworst het volgende:
Straks toch wel een powernapje doen denk ik
quote:Op maandag 31 januari 2022 10:22 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet echt even 2 seconden nadenken waar napoleon op sloeg
we kunnen het misschien omdopen naarquote:Op maandag 31 januari 2022 10:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heel kut geslapen afgelopen nacht
eigenlijk wel. en het ging zo lekker sinds dinsdag bij mijquote:Op maandag 31 januari 2022 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
we kunnen het misschien omdopen naar
de slechte slapers
afgelopen nacht wel geslapenquote:Op maandag 31 januari 2022 10:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
eigenlijk wel. en het ging zo lekker sinds dinsdag bij mij
ik heb niet veel geslapen vannacht. beetje jammer. was om 0500 wakker en daarna niet meer geslapenquote:Op maandag 31 januari 2022 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
afgelopen nacht wel geslapen
maar niet lekker
veel wakker geweest
kusje eropquote:Op maandag 31 januari 2022 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb niet veel geslapen vannacht. beetje jammer. was om 0500 wakker en daarna niet meer geslapen
oke wacht evenquote:
op je voorhoofdquote:Op maandag 31 januari 2022 10:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
oke wacht even
* dud0r doet broek losmaken
quote:
en wat is dat voor een zoetsappig plaatje?quote:
leuk hequote:Op maandag 31 januari 2022 10:47 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
[..]
en wat is dat voor een zoetsappig plaatje?
Huishoudelijke medeling:quote:Op maandag 31 januari 2022 10:49 schreef DerRabbit het volgende:
Huishoudelijke mededeling: Ik had toch geen 2 tosties met vies veel kaas moeten eten. Ligt me nu zwaar op de maag
dat krijg ik smorgens ook niet wegquote:Op maandag 31 januari 2022 10:49 schreef DerRabbit het volgende:
Huishoudelijke mededeling: Ik had toch geen 2 tosties met vies veel kaas moeten eten. Ligt me nu zwaar op de maag
ik kan bijna alles eten op elk moment van de dagquote:Op maandag 31 januari 2022 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat krijg ik smorgens ook niet weg
Gewoon flink fietsen in de storm om het te verbrandenquote:Op maandag 31 januari 2022 10:49 schreef DerRabbit het volgende:
ontbijten smorgens is niet mijn dingquote:Op maandag 31 januari 2022 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik kan bijna alles eten op elk moment van de dag
alleen gebakken vis heb ik moeite mee in de ochtend
Ja ik ontbijt ook het liefst zo rond het middaguur.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ontbijten smorgens is niet mijn ding
het is tegenwoordig minder maar ik word in principe met honger wakkerquote:Op maandag 31 januari 2022 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ontbijten smorgens is niet mijn ding
Jij werkt complete worsten naar binnen als je net wakker bentquote:Op maandag 31 januari 2022 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Huishoudelijke medeling:
haha sukkel
nee nooitquote:Op maandag 31 januari 2022 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is tegenwoordig minder maar ik word in principe met honger wakker
quote:Op maandag 31 januari 2022 10:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij werkt complete worsten naar binnen als je net wakker bent
#raarquote:
dat weeg jij ook nietquote:Op maandag 31 januari 2022 10:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
#raar
maar jij weegt dan ook geen 247 kilo zoals ik
quote:Op maandag 31 januari 2022 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is tegenwoordig minder maar ik word in principe met honger wakker
in afrika hebben ze trek.quote:Op maandag 31 januari 2022 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]Ik wist niet dat je in Afrika woonde? Hoe ben je hier op FOK! verzeild geraakt daar?
knuppel ik heb je foto toch gezienquote:Op maandag 31 januari 2022 11:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echt wel
vraag maar aan @:haags en @:wereldgozer
dat was een oude fotoquote:Op maandag 31 januari 2022 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
knuppel ik heb je foto toch gezien
Ik kan dit bevestigenquote:Op maandag 31 januari 2022 11:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echt wel
vraag maar aan @:haags en @:wereldgozer
minimaal een paar jaar oudquote:
zei ik toch.quote:
Kom maar gewoon eens naar een van de BDSM feestjes van @Haags dan kun je het met eigen ogen zien!quote:Op maandag 31 januari 2022 11:10 schreef greysbones het volgende:
goeddddddd
ik geloof jullie lekker toch niet![]()
![]()
dan neem ik wel een introduce meequote:Op maandag 31 januari 2022 11:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kom maar gewoon eens naar een van de BDSM feestjes van @:haags dan kun je het met eigen ogen zien!
Hoe meer mensen, hoe meer vreugdequote:Op maandag 31 januari 2022 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan neem ik wel een introduce mee
nou ja zegquote:Op maandag 31 januari 2022 11:10 schreef greysbones het volgende:
goeddddddd
ik geloof jullie lekker toch niet![]()
![]()
dat is wel zo verstandig ja.quote:Op maandag 31 januari 2022 11:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe meer mensen, hoe meer vreugde![]()
![]()
Waarschuw je diegene wel voor het libido van @:haags en @:dud0r
En natuurlijk om grote hoeveelheden vaseline meenemen, het kan zeker voor een eerste keer vrij heftig binnenkomen met dat tempo van jullie!quote:Op maandag 31 januari 2022 11:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
nou ja zeg
[..]
dat is wel zo verstandig ja.
we hebben een 50 liter vat glijmiddel staan. moet goed komen hoorquote:Op maandag 31 januari 2022 11:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En natuurlijk om grote hoeveelheden vaseline meenemen, het kan zeker voor een eerste keer vrij heftig binnenkomen met dat tempo van jullie!
ik zeg even niks nuquote:Op maandag 31 januari 2022 11:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe meer mensen, hoe meer vreugde![]()
![]()
Waarschuw je diegene wel voor het libido van @:haags en @:dud0r
welke reputatie? die waarin je bekend staat als strenge sm meesteres en je sessie van 8 uur hebt?quote:Op maandag 31 januari 2022 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zeg even niks nu
moet aan mijn reputatie denken
Ik kan deze sessie aanradenquote:Op maandag 31 januari 2022 11:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
welke reputatie? die waarin je bekend staat als strenge sm meesteres en je sessie van 8 uur hebt?
Hadden ze per ongeluk 3 geleverd ipv de 2 die we standaard ieder weekend krijgenquote:Op maandag 31 januari 2022 11:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
we hebben een 50 liter vat glijmiddel staan. moet goed komen hoor
kloptquote:Op maandag 31 januari 2022 11:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hadden ze per ongeluk 3 geleverd ipv de 2 die we standaard ieder weekend krijgen![]()
Ik dacht dat ze die altijd op dinsdag kwamen bijvullen.
Aparte combinatie.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:08 schreef dud0r het volgende:
Eens bedenken wat ik op m'n boterhammetje ga doen. denk filet americain met wat komkommer.
maakt het net wat frisser. probeer het eensquote:Op maandag 31 januari 2022 12:09 schreef ToT het volgende:
Op maandag 31 januari 2022 12:08 schreef dud0r het volgende:
filet maken ze tegenwoordig ook in allerlei verschillende variatiesquote:Op maandag 31 januari 2022 12:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
maakt het net wat frisser. probeer het eens
Die smaken die je opnoemt vind ik gewoon prima combineren met een vleesproduct. Ik heb weinig behoefte aan komkommer met vlees te combineren.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
filet maken ze tegenwoordig ook in allerlei verschillende variaties
met ui
met ei
met peper
met pesto
dus waarom niet komkommer
waarom niet?quote:Op maandag 31 januari 2022 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Die smaken die je opnoemt vind ik gewoon prima combineren met een vleesproduct. Ik heb weinig behoefte aan komkommer met vlees te combineren.
inderdaad.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom niet?
je doet toch ook komkommmer op een broodje gezond..
dus met ham kaas sla en tomaat en komkommer
quote:Op maandag 31 januari 2022 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
inderdaad.
komkommer combineert gewoon prima met dat soort dingen
Ik vind het op een broodje gezond ook maar apart.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom niet?
je doet toch ook komkommmer op een broodje gezond..
dus met ham kaas sla en tomaat en komkommer
ik eet een kracker met hagelslagquote:Op maandag 31 januari 2022 12:29 schreef dud0r het volgende:
Het had ook een broodje tomaat met mayo kunnen worden.
Dat is ook altijd lekker
is ook lekker.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik eet een kracker met hagelslag
ga zo maar even boodschappen doenquote:Op maandag 31 januari 2022 12:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
is ook lekker.
ik denk dat ik zo nog een banaan pak of wat kleine crackers met worst
ja dat moet ik ook nog doen maar denk dat ik dat doe na m'n meeting van 1500quote:Op maandag 31 januari 2022 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga zo maar even boodschappen doen
moet nog bedenken wat we gaan eten hierquote:Op maandag 31 januari 2022 12:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat moet ik ook nog doen maar denk dat ik dat doe na m'n meeting van 1500
een burger over van gisterenavond dus dat wordt het weer.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:42 schreef greysbones het volgende:
ik m
[..]
moet nog bedenken wat we gaan eten hier
Ik moet ook nog gaan bedenken wat we gaan eten vanavondquote:Op maandag 31 januari 2022 12:42 schreef greysbones het volgende:
ik m
[..]
moet nog bedenken wat we gaan eten hier
Worteltjestaart?quote:Op maandag 31 januari 2022 12:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet ook nog gaan bedenken wat we gaan eten vanavond
Dat is enkel voor speciale gelegenhedenquote:
Ow.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is enkel voor speciale gelegenheden
HALLO VOCHTIG POESJEquote:
dat is zijn probleemquote:Op maandag 31 januari 2022 12:59 schreef Maanvis het volgende:
@:nattekat zit jullie af te zeiken in DTS
nat vochtigquote:
het duurt nu niet lang meer dat hij mod isquote:
quote:Op maandag 31 januari 2022 13:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het duurt nu niet lang meer dat hij mod is
kun je zelf ook wat aan doenquote:Op maandag 31 januari 2022 13:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga weer, erger me groen en geel aan de huidige snelheid van dit forum
ik zie het probleem nietquote:Op maandag 31 januari 2022 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weggaan zodat het iets soepeler wordt voor anderen
het is weer een beetje drama jaquote:Op maandag 31 januari 2022 13:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga weer, erger me groen en geel aan de huidige snelheid van dit forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |