hontquote:Op zondag 30 januari 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hond laat zien hoe ik me voel
Krijgen we nog een recensie over de friet?quote:
Patatquote:Op zondag 30 januari 2022 21:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Krijgen we nog een recensie over de friet?
Bij jullie helemaal.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor![]()
Komt een stevig stormpje aan.
neuhquote:Op zondag 30 januari 2022 21:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Krijgen we nog een recensie over de friet?
Friet is voor homo's.quote:
Ik wil ook weer werken.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:03 schreef Koen66 het volgende:
meh, rij gewoon naar m'n werk morgen, Corrie of geen Corrie
Valt mee zolang er geen code rood is en er dijken gaan doorbrekenquote:Op zondag 30 januari 2022 21:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor![]()
Komt een stevig stormpje aan.
Code oranje al nu.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Valt mee zolang er geen code rood is en er dijken gaan doorbreken
Dit is van de categorie moeilijker lopen en fietsen, een storm die we de afgelopen 2-3 jaar ook een hebben gehadquote:
Welke storm?quote:Op zondag 30 januari 2022 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit is van de categorie moeilijker lopen en fietsen, een storm die we de afgelopen 2-3 jaar ook een hebben gehad
18 Januari 2018.quote:
Wrijf het er maar weer in dat ik een oude zak ben.quote:
Dat gevoel deel ik graag met je.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wrijf het er maar weer in dat ik een oude zak ben.
Slechts 160?quote:Op zondag 30 januari 2022 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb eens een typhoon meegemaakt. Supermarkten leeg gehamsterd, OV en campusbussen reden niet. Uiteindelijk toch afgebogen en "slechts" 160 km/u windstoten gehad
Een typhoon kan met gemak het dubbele bereiken.quote:
Whut?quote:Op zondag 30 januari 2022 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
Als ik met vakantie moet, het was een genoegen!
Geheel wederzijds,maar waarom vakantie?quote:Op zondag 30 januari 2022 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
Als ik met vakantie moet, het was een genoegen!
Bij de buren dus.Ik ga even kijken.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:27 schreef FranticDJ het volgende:
Even een pathologisch liegende hypochonder hoer op de plek gezet.
Al uitgekeken?quote:Op zondag 30 januari 2022 22:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij de buren dus.Ik ga even kijken.
Vergeet je niet kut naar de buuf te roepen zoals @Geerd ons leert?quote:Op zondag 30 januari 2022 22:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij de buren dus.Ik ga even kijken.
In je witte tuinstoel @Geerdquote:Op zondag 30 januari 2022 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet je niet kut naar de buuf te roepen zoals @:geerd ons leert?
Met een lauwe halve liter schultenbrau in de hand!quote:
En een stel jankende kinderen om je heen.quote:Op zondag 30 januari 2022 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met een lauwe halve liter schultenbrau in de hand!
Nu eerst een schultenbrau?quote:
Toppie, nu even genieten vd zondagavond.quote:Op zondag 30 januari 2022 23:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zoiets ja haha! Kreeg ineens een spoedproject, maar het is weer gelukt!
Zo is dat. Waar is de rest? Slaapt iedereen nou al?quote:Op zondag 30 januari 2022 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toppie, nu even genieten vd zondagavond.
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 30 januari 2022 23:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zo is dat. Waar is de rest? Slaapt iedereen nou al?
Ik wel zo als kantoorlulletjequote:Op zondag 30 januari 2022 23:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zo is dat. Waar is de rest? Slaapt iedereen nou al?
Als ik hier in mee ga, stroomt ineens het topic weer vol en ben ik de lul, weet het nou alweer dusse, neeee joh zijn allemaal lieve mensjes die samen gezellig op de bank zitten, of gezelligere dingen doen waar ik wel eens van gehoord hebquote:Op zondag 30 januari 2022 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Ze zijn gewoonweg stom en durven niet meer ofzo.
Alleen wij hebben zo zijn prive momentjes.quote:Op zondag 30 januari 2022 23:20 schreef FreshFruit het volgende:
Ik gun jullie even een privé momentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |