SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Valt nog mee als ik de weersverwachtingen ziequote:
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dit is wel leuk gedaanquote:Op zondag 30 januari 2022 17:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Natuurlijk is die paal ideaal om nominatie gametalk
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Tobias?quote:Op zondag 30 januari 2022 17:52 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias vind salar wel lastig wat die gaat doen.![]()
Salar ziet dat wel goed , zei tegen peter dat de sfeer gemoedelijker was vanmiddag toen de prinses op bed lag.![]()
Ja Kristof is daar vanmiddag mee begonnen. Salar wou Julio en Nawel eerst maar na een goed betoog van Kristof gaat het deze week Leroy en Nawel worden.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:51 schreef Flow3r het volgende:
Ze willen nawel en Leroy op de bank zettenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hoe lang moeten ze dit volhouden deze opdracht. Ik zou denken voor die 30 min warm water denken van krijg de rambam maar.![]()
Dat was het zeker, alleen die leroy was nog bezig met stokenquote:Op zondag 30 januari 2022 17:52 schreef Angelflush het volgende:
Salar ziet dat wel goed , zei tegen peter dat de sfeer gemoedelijker was vanmiddag toen de prinses op bed lag.![]()
De 2 breinen...quote:Op zondag 30 januari 2022 17:51 schreef Flow3r het volgende:
Ze willen nawel en Leroy op de bank zetten![]()
![]()
Ze krijgen morgen een opdracht waar ze het bij nodig gaan hebben.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:53 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe lang moeten ze dit volhouden deze opdracht. Ik zou denken voor die 30 min warm water denken van krijg de rambam maar.![]()
Hier was een paar keer om gevraagd, gesprek Nouchine en Dimitri rond 1300 uur vanmiddag .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
24 uur modderbad opdracht ofzo in de gameroom?quote:Op zondag 30 januari 2022 17:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze krijgen morgen een opdracht waar ze het bij nodig gaan hebben.
per duo verplicht om te modderbadenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
moddergevechtquote:Op zondag 30 januari 2022 17:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
24 uur modderbad opdracht ofzo in de gameroom?
per duo verplicht om te modderbaden
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
![]()
Wat was de thema ook weer?
Jezelf een spiegel voorhouden?
nu snap ik het.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
woensdag mag er ook nog bijquote:Op zondag 30 januari 2022 17:58 schreef Silves het volgende:
zo, ma, di..opnamedag en dan weer helemaal niks..Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Salar gaat toch terug naar de groene kamer als Tobias morgen terug komt. Snap niet dat hij niet zijn matras bij goud neerlegt..![]()
Nominatiedag voor de bewoners?quote:Op zondag 30 januari 2022 17:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
woensdag mag er ook nog bij![]()
Wat bedoel je nu?quote:Op zondag 30 januari 2022 17:52 schreef Koos1958 het volgende:
soms ook een opdracht.quote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Wat??? Ik log net in??quote:Op zondag 30 januari 2022 17:53 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe lang moeten ze dit volhouden deze opdracht. Ik zou denken voor die 30 min warm water denken van krijg de rambam maar.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Peter heeft aan nawel gezworen en beloofd niet meer achter haar rug te lullen.
Wat doet hij nu met Salar? Lullen over nawel !!!![]()
maar heeft hij ook gezworen op zijn moeder ?quote:Op zondag 30 januari 2022 18:03 schreef Sofia35 het volgende:
Wat doet hij nu met Salar? Lullen over nawel !!!Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Mijn lijstje net weer ingestuurd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
En terecht hij zegt de feitenquote:Op zondag 30 januari 2022 18:03 schreef Sofia35 het volgende:
![]()
Och nawel heeft gezegd überhaupt niet te lullen over anderen..quote:Op zondag 30 januari 2022 18:03 schreef Sofia35 het volgende:
Wat doet hij nu met Salar? Lullen over nawel !!!
Ei rest mijn kaas....Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
die is niet eerder terug dan woensdag of donderdagquote:Op zondag 30 januari 2022 17:59 schreef Monique___ het volgende:
Salar gaat toch terug naar de groene kamer als Tobias morgen terug komt. Snap niet dat hij niet zijn matras bij goud neerlegt..
Jolientje![]()
stinkkaasquote:Op zondag 30 januari 2022 18:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Och nawel heeft gezegd überhaupt niet te lullen over anderen..
Ei rest mijn kaas....Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ze maakt het er zelf naar, met de ontwikkelingen die er na hun laatste gesprek zijn voorgevallen en gisterenavond als dieptepunt toen ze in de keuken even ging vertellen 'hoe de wereld in elkaar zat'...quote:Op zondag 30 januari 2022 18:03 schreef Sofia35 het volgende:
Wat doet hij nu met Salar? Lullen over nawel !!!Allemaal cabaretteketet!![]()
Als er iemand zweert op de moeder is het vaarwel...elke dag wel een paar keer.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:03 schreef Sofia35 het volgende:
Oja en offtopic tip van de week:
- absoluut NIET voluit onverwachts niesen met hechtingen in een bont en blauwe kaak...
Gosallejesoeskinderdriewielfietsje.....
Dat doet zeer!!!!!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
De vraagstelling van de vraag van gisteren en die van vandaag is anders!
.let daar goed op bij het invullen in de stem-tool!!!
In het huis versus voor het huisOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Pffff, pijn, pijn.... zeker nog nooit op een blokje Lego gaan staan!quote:Op zondag 30 januari 2022 18:07 schreef Ireth het volgende:
- absoluut NIET voluit onverwachts niesen met hechtingen in een bont en blauwe kaak...
Dat doet zeer!!!!!![]()
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
hechtingen geknald ?quote:Op zondag 30 januari 2022 18:07 schreef Ireth het volgende:
Dat doet zeer!!!!!
maar balen
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
oh ik had al ingezonden, is mij om het evenquote:Op zondag 30 januari 2022 18:07 schreef Mickytjuh het volgende:
De vraagstelling van de vraag van gisteren en die van vandaag is anders!
.let daar goed op bij het invullen in de stem-tool!!!
In het huis versus voor het huisJolientje![]()
Dat is niet aan te raden nee. Beterschapquote:Op zondag 30 januari 2022 18:07 schreef Ireth het volgende:
Dat doet zeer!!!!!![]()
Ook een heeerlijk gevoel met je blote voet op zo'n stom blokje staan.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Pffff, pijn, pijn.... zeker nog nooit op een blokje Lego gaan staan!![]()
![]()
Oh Jawel hoor! En ook mijn kleine teentje rondom een tafelpoot gevouwenquote:Op zondag 30 januari 2022 18:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Pffff, pijn, pijn.... zeker nog nooit op een blokje Lego gaan staan!![]()
![]()
Nee godzijdank niet,maar was er wel ff bang voor, maar mijn hele kaakgebied (vanaf mijn oor) heeft gewoon zo'n optater gehad dat dat weer helemaal zeer doetquote:
Kristof en Grace is ook leuk samen evenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Je moet wel praten als je daar zit/staat
Omdat ze hem weer teleurgesteld heeft.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:03 schreef Sofia35 het volgende:
Dat klopt ook ja. Salar heeft Kristof al genomineerd. Heb je Kristof niet over gehoord verder.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dat bedoel ik, ze heeft nu haar kop zelf in de strop gehangen. En vandaag hele dag in bed gebleven het is zo klaar.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze maakt het er zelf naar, met de ontwikkelingen die er na hun laatste gesprek zijn voorgevallen en gisterenavond als dieptepunt toen ze in de keuken even ging vertellen 'hoe de wereld in elkaar zat'...![]()
Vera, Grace en Hanne samen in bed - 30 januari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Jepquote:
2 : Grace en Kristof
3 : Dimi en Vera
4 : Julio en Leroy
5 : Nawel en Nouchine
6: Hanne en Vera (extra want oneven)Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Peter Salarquote:
Kristof Grace
Dimitri alleen vera houdt de wacht
Hanne Vera
Julio Leroy?
Nawel Nouchine![]()
Ik vind de nuchterheid van Kristof wel fijn om te horen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Wanneer dan?quote:Op zondag 30 januari 2022 18:14 schreef engine het volgende:
Dat klopt ook ja. Salar heeft Kristof al genomineerd. Heb je Kristof niet over gehoord verder.Allemaal cabaretteketet!![]()
Dit is wederom een copy paste van een post op dit forumquote:Op zondag 30 januari 2022 18:16 schreef Joyce-43 het volgende:
https://bigbrothernederla(...)woners-schijnheilig/
Hanne over de bewonersOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Bahbahbah.....sterkte.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:07 schreef Ireth het volgende:
Dat doet zeer!!!!!![]()
![]()
Nawel en Nouchine gekoppeld, niemand anders houdt het een half uur vol met pocahontas
De eerste week.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik wel hoorquote:Op zondag 30 januari 2022 18:18 schreef Ireth het volgende:
Nawel en Nouchine gekoppeld, niemand anders houdt het een half uur vol met pocahontas
oh okquote:Op zondag 30 januari 2022 18:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit is wederom een copy paste van een post op dit forumI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Ze hoeven alleen te vertellen dat hij Toby zwart maakt en Grace lastig valt.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:52 schreef Koos1958 het volgende:
hanne moet niet zeiken, dan had ze de 1e 3 weken beetje moeten oplettenquote:Op zondag 30 januari 2022 18:16 schreef Joyce-43 het volgende:
Hanne over de bewonersJolientje![]()
![]()
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Hanne moet niet zo zeiken, dan had ze de 1e 3 weken beetje op moeten lettenquote:Op zondag 30 januari 2022 18:16 schreef Joyce-43 het volgende:
Hanne over de bewoners
Jolientje![]()
Let op de vraag. Is anders dan gisteren (ik val in herhaling)quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Meest waardevol tochquote:Op zondag 30 januari 2022 18:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Let op de vraag. Is anders dan gisteren (ik val in herhaling)?
Voor het huis en in het huisquote:
Meest waardevol was op beide dagen de vraag.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Kristof heeft niet op Julio gestemd... Zegt hij net. Dus hij op Nawel.
@Tourniquet
[ Bericht 45% gewijzigd door Li0nHeart op 30-01-2022 19:13:05 ]![]()
it wasn't mequote:Op zondag 30 januari 2022 18:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit is wederom een copy paste van een post op dit forum
Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 18:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Voor het huis en in het huis
Meest waardevol was op beide dagen de vraag.![]()
Wie het meest in het huishouden doet"voor het huis"
Dan heeft Grace op Julio gestemd.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof heeft niet op Julio gestemd... Zegt hij net. Dus hij op Nawel.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat zal ook wel zo zijn. Hij heeft eerder tegen Salar gezegd dat ze deze week Nawel en Leroy moeten nomineren ipv Nawel en Julio.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof heeft niet op Julio gestemd... Zegt hij net. Dus hij op Nawel.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Van wie is die site eigenlijkquote:Op zondag 30 januari 2022 18:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit is wederom een copy paste van een post op dit forumWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Huishouden is je eigen toevoegingquote:Op zondag 30 januari 2022 18:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]![]()
Wie het meest in het huishouden doet"voor het huis"
Als ik dat wist, had ik de zin gehad het op te zoekenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja op evelien en ze hadden afgesproken op julio maar dat wilde hij niet.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof heeft niet op Julio gestemd... Zegt hij net. Dus hij op Nawel.![]()
Op evelien en Nawelquote:Op zondag 30 januari 2022 18:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan heeft Grace op Julio gestemd.![]()
Beetje lullig zo voor Li0nheartquote:Op zondag 30 januari 2022 18:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als ik dat wist, had ik de zin gehad het op te zoekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BigbrotherNederland, die link die hier net werd neergezetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
WHOIS-lookupquote:
Bigbrothernederland.nl
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA. Het privacybeleid en de voorwaarden van Google zijn van toepassing.
WHOIS-informatie voor Bigbrothernederland.nl
Domain name: bigbrothernederland.nl
Status: active
Reseller:
IXL Hosting B.V.
******Ede
Netherlands
Registrar:
team.blue nl B.V.
****** Leiden
Netherlands
Abuse Contact:
abuse@nl.team.blue
Creation Date: 2019-02-14
Updated Date: 2021-06-08
DNSSEC: yes
Domain nameservers:
nsauth1.ixlhosting.nl
nsauth2.ixlhosting.nl
nsauth3.ixl.nu
Source: TransIP WHOIS Proxy (worker2)
Cached: 2022-01-30 18:26:48.133964 for 900s
[ Bericht 16% gewijzigd door Dotteke op 30-01-2022 18:30:45 ]Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wat was het verschil dan tussen de vorige vraagstelling en huidige vraagstellingquote:
Meest waardevol in het huis
Meest waardevol voor het huis![]()
snap het niet meer.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Het is ook een compliment.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik stond trouwens met mijn oren te klapperen; Leroy is Ajacied, zei hij een uurtje geleden...Allemaal cabaretteketet!![]()
zie bovenquote:Op zondag 30 januari 2022 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BigbrotherNederland, die link die hier net werd neergezetJolientje![]()
Ja dat was het verschil. Maakt verder weinig uit waarschijnlijk. Gewoon bovenaan zetten wie jij leuk vindt.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat was het verschil dan tussen de vorige vraagstelling en huidige vraagstelling
snap het niet meer.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Een reden te meer om hem eruit te stemmenquote:Op zondag 30 januari 2022 18:28 schreef freaky40 het volgende:
Ik stond trouwens met mijn oren te klapperen; Leroy is Ajacied, zei hij een uurtje geleden...
Is een hele andere vraag.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat was het verschil dan tussen de vorige vraagstelling en huidige vraagstelling
snap het niet meer.
In het huis kun je anders opvatten dan voor het huis.
Ik neem in het huis op als huishoudelijke taken
En voor het huis als wie de steunpilaar voor medebewoners isOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ben ook Ajacied maar dat staat er los van, weg moet hij.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een reden te meer om hem eruit te stemmenAllemaal cabaretteketet!![]()
Misschien hebben ze er voor het huis van gemaakt omdat tobi niet in het huis zit atmquote:Op zondag 30 januari 2022 18:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is een hele andere vraag.
En voor het huis als wie de steunpilaar voor medebewoners is![]()
![]()
Kom je nog niet veel verder mee, althans ik nietquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat leek me toch al vanaf dag 1 duidelijk. Heel veel gelul, weinig verstand. Dat kan alleen een ajaxied zijnquote:Op zondag 30 januari 2022 18:28 schreef freaky40 het volgende:
Ik stond trouwens met mijn oren te klapperen; Leroy is Ajacied, zei hij een uurtje geleden...
I rest my casequote:Op zondag 30 januari 2022 18:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ben ook Ajacied maar dat staat er los van, weg moet hij.
wie ik leuk vind is een ander dan wie ik het meest waardevol voor het huis vind.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat was het verschil. Maakt verder weinig uit waarschijnlijk. Gewoon bovenaan zetten wie jij leuk vindt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Ik zie hem er voor aan dat hij gewoon uit zijn nek lult om er bij te horen.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat leek me toch al vanaf dag 1 duidelijk. Heel veel gelul, weinig verstand. Dat kan alleen een ajaxied zijn
Allemaal cabaretteketet!![]()
nee ik ook nietquote:Op zondag 30 januari 2022 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom je nog niet veel verder mee, althans ik niet
Jolientje![]()
ja zo zie ik het ookquote:Op zondag 30 januari 2022 18:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En voor het huis als wie de steunpilaar voor medebewoners isLeef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Grappig. Waarom heeft de mod hier adressen van bedrijven gestert die gewoon openbaar op te zoeken zijn via KvK en Google maps en zoOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Videoland moet eens overwegen de rechten van Big Brother Brazilië te kopen. Als ik het zo hoor moet dit wel heel interessant zijn.
Neymar is zware Big Brother fan. Ik leer elke dag bij
Stel je voor dat Virgel Van dijk zou twitteren dat bewoner x moet winnen.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Oh, gelukkig had bij beide je twee zin in gedachte. Zit ik nu ook goed, gister was hij al gesloten.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En voor het huis als wie de steunpilaar voor medebewoners is![]()
Van mij mogen alle edities van BB uit de hele wereld op Videoland verschijnen wat mij betreft, met ondertiteling uiteraard.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Videoland moet eens overwegen de rechten van Big Brother Brazilië te kopen. Als ik het zo hoor moet dit wel heel interessant zijn.
Stel je voor dat Virgel Van dijk zou twitteren dat bewoner x moet winnen.Allemaal cabaretteketet!![]()
Grace doet weer even de overtreffende trapEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Was een grapje om je op stang te jagenquote:Op zondag 30 januari 2022 18:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ben ook Ajacied maar dat staat er los van, weg moet hij.Was dus mislukt
)
waarom mogen we nu op nieuw stemmen? omdat tobias er eerst niet bij stond? En hoe gaan ze de nieuwe uitslag dan verklaren aan de bewoners?![]()
Hier mogen nooit adressen neer gezet worden. Voor de zekerheid weggehaaldquote:Op zondag 30 januari 2022 18:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Grappig. Waarom heeft de mod hier adressen van bedrijven gestert die gewoon openbaar op te zoeken zijn via KvK en Google maps en zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er gebeurt daar sws meer.. heb wel eens gekeken .. Mario kan je er alles over vertellenquote:Op zondag 30 januari 2022 18:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stel je voor dat Virgel Van dijk zou twitteren dat bewoner x moet winnen.![]()
De vraag is anders (ik val driedubbel in herhaling)quote:Op zondag 30 januari 2022 18:34 schreef Adat231 het volgende:
waarom mogen we nu op nieuw stemmen? omdat tobias er eerst niet bij stond? En hoe gaan ze de nieuwe uitslag dan verklaren aan de bewoners?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja, de kijkcijfers van BB Brasil zijn zo'n 22 miljard elke dag! Ook de Flierplaknolkers van Alpha Tauri kunnen het via de sateliet ontvangen. Heel populair daar!quote:Op zondag 30 januari 2022 18:34 schreef engine het volgende:
Grace doet weer even de overtreffende trap'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
wist ik ook niet , thxquote:Op zondag 30 januari 2022 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier mogen nooit adressen neer gezet worden. Voor de zekerheid weggehaald
Jolientje![]()
Wat is dit Mrsl Kunnen we weer ergens voor stemmen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
600 miljard omzet daarquote:Op zondag 30 januari 2022 18:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, de kijkcijfers van BB Brasil zijn zo'n 22 miljard elke dag! Ook de Flierplaknolkers van Alpha Tauri kunnen het via de sateliet ontvangen. Heel populair daar!
op de site van rtlxlquote:Op zondag 30 januari 2022 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dit Mrsl Kunnen we weer ergens voor stemmen?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Uhh ja. Natuurlijk.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier mogen nooit adressen neer gezet worden. Voor de zekerheid weggehaald
Openbare infoOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
O ik ga even kijken waar wij voor mogen stemmen thnxquote:
Heb Salar gestemd die gast is onmisbaar voor het spel wat ze moeten spelen of ze nu willen of nietquote:
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brotherquote:Op zondag 30 januari 2022 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik ga even kijken waar wij voor mogen stemmen thnx"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het probleem is met Big Brother Brazilië dat ze protugees spreken. Ik zou dat willen livestreamen en er dus niets van verstaan.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
https://www.rtlxl.nl/big-brother-votingquote:Op zondag 30 januari 2022 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dit Mrsl Kunnen we weer ergens voor stemmen?![]()
Je kan bewoners op volgorde zettenquote:Op zondag 30 januari 2022 18:37 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Heb Salar gestemd die gast is onmisbaar voor het spel wat ze moeten spelen of ze nu willen of niet
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Daar had ik gisteren al voor gestemd, is dit weer een nieuwe dan, die uitslag hadden ze vanmorgen toch al bekend gemaakt?quote:Op zondag 30 januari 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brotherWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die Leroy is wel heel erg opdringerig richting Grace, je ziet haar gewoon achteruit deinzen, ze lijkt dit niet prettig te vindenquote:![]()
Grace: deze BB heeft overgelegd
Dit. Is. Een. Andere. Vraagquote:Op zondag 30 januari 2022 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar had ik gisteren al voor gestemd, is dit weer een nieuwe dan, die uitslag hadden ze vanmorgen toch al bekend gemaakt?
Dit zeg ik nu voor de 5de keerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik had nog niet gestemd, misschien daarom maar dan heeft weinig nut denk ik..quote:Op zondag 30 januari 2022 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar had ik gisteren al voor gestemd, is dit weer een nieuwe dan, die uitslag hadden ze vanmorgen toch al bekend gemaakt?
heb dezelde vragenquote:Op zondag 30 januari 2022 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar had ik gisteren al voor gestemd, is dit weer een nieuwe dan, die uitslag hadden ze vanmorgen toch al bekend gemaakt?![]()
Kun je het nog eens uitleggen. ik begrijp het nietquote:Op zondag 30 januari 2022 18:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit. Is. Een. Andere. Vraag
Dit zeg ik nu voor de 5de keer
Gisteren hadden ze vergeten Tobias er op te zettenquote:Op zondag 30 januari 2022 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar had ik gisteren al voor gestemd, is dit weer een nieuwe dan, die uitslag hadden ze vanmorgen toch al bekend gemaakt?![]()
![]()
Nou nou rustig maar, ik vraag het ook niet aan jou maar aan Mrslquote:Op zondag 30 januari 2022 18:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit. Is. Een. Andere. Vraag
Dit zeg ik nu voor de 5de keerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu meteen gedaan voordat het weer gesloten isquote:Op zondag 30 januari 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik had nog niet gestemd, misschien daarom maar dan heeft weinig nut denk ik..
Zeker omdat ie even het huis uit isquote:Op zondag 30 januari 2022 18:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gisteren hadden ze vergeten Tobias er op te zetten
Niks rustig! Het was verdomme EEN ANDERE VRAAG!!!!11111EINZ!quote:Op zondag 30 januari 2022 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou nou rustig maar, ik vraag het ook niet aan jou maar aan Mrsl
Grace en Kristof zijn wel een leuke duoIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Voor jou altijd.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kun je het nog eens uitleggen. ik begrijp het nietJe moet dus antwoorden op de letterlijke vraag die er staat. Die anders is dan die van gisteren.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En voor het huis als wie de steunpilaar voor medebewoners is
En zelf ff nadenken wat de vraag precies is.
Begrijpend lezen.
@Dotteke ook voor jou de uitleg opnieuwOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Denk dat tot morgen nog kan..quote:Op zondag 30 januari 2022 18:40 schreef engine het volgende:
[..]
Nu meteen gedaan voordat het weer gesloten is"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dus er zijn nu eigenlijk een paar bewoners voor niets over hun zeikquote:Op zondag 30 januari 2022 18:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gisteren hadden ze vergeten Tobias er op te zetten![]()
![]()
Dimi op de paal.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Gedeeltelijk las ik. ik zag ook een cap voorbij komen van iemand die wel Tobias en bij had staan.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gisteren hadden ze vergeten Tobias er op te zetten
Lekker zooitje of niet
Mja, met dat statement omschrijf je wel ongeveer elke dag in het BB huisquote:Op zondag 30 januari 2022 18:41 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dus er zijn nu eigenlijk een paar bewoners voor niets over hun zeik
Tobias was één van de bewoners die ze zelf op de juiste plek gezet hadden tov de kijkers.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:41 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dus er zijn nu eigenlijk een paar bewoners voor niets over hun zeikEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Je UIquote:Op zondag 30 januari 2022 18:42 schreef engine het volgende:
[..]
Tobias was één van de bewoners die ze zelf op de juiste plek gezet hadden tov de kijkers.
Dat wist ik niet dus ik heb niks aan mijn stem ?quote:Op zondag 30 januari 2022 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je kan bewoners op volgorde zettenMijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
Zie meer zo'n jankende Calimero uit Eindhoven.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:28 schreef freaky40 het volgende:
Ik stond trouwens met mijn oren te klapperen; Leroy is Ajacied, zei hij een uurtje geleden...![]()
Ja dat dacht ik dus ook, maar misschien is hij dat stiekem toch wel hoor, zie hem daar voor aan.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zie meer zo'n jankende Calimero uit Eindhoven.Allemaal cabaretteketet!![]()
Hij heeft het net verteldquote:Op zondag 30 januari 2022 18:44 schreef Fikkert2 het volgende:
Ja dimmi vertel nu maar dat nouch vindt dat de relatie nep isIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Tobi stond er wel bij op de Belgische sitequote:Op zondag 30 januari 2022 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gedeeltelijk las ik. ik zag ook een cap voorbij komen van iemand die wel Tobias en bij had staan.
Lekker zooitje of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom? Gewoon los laten en laten lullen die hele nouchquote:Op zondag 30 januari 2022 18:44 schreef Fikkert2 het volgende:
Ja dimmi vertel nu maar dat nouch vindt dat de relatie nep is![]()
Het mag dan iets anders geformuleerd zijn, het blijft dezelfde vraag. Ze waren gewoon Tobias vergetenNieuw is niet altijd beter.![]()
Nee als Salar op 1 wil, dan moet hem naar boven plaatsen, zodat bovenaan staat en dan nummer 2 , 3 ,4 etcquote:Op zondag 30 januari 2022 18:44 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Dat wist ik niet dus ik heb niks aan mijn stem ?
Tobias stond in de uitslag dus niet helemaal vergeten.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het mag dan iets anders geformuleerd zijn, het blijft dezelfde vraag. Ze waren gewoon Tobias vergetenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Catfight vera vs. nouch, das pas goede streamsquote:Op zondag 30 januari 2022 18:46 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom? Gewoon los laten en laten lullen die hele nouch![]()
nooit jezelf verlagen tot dergelijk niveauquote:Op zondag 30 januari 2022 18:47 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Catfight vera vs. nouch, das pas goede streamsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 18:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Tobi stond er wel bij op de Belgische site
Uiteindelijk maakt het niet uit want als het net in het straatje van de regie is wordt het toch aangepastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dimi praat eens een keer met Vera. Over het spel uiteraard.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op zondag 30 januari 2022 18:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Tobi stond er wel bij op de Belgische site
In Nederland ook na een tijdjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
België in het begin ook niet.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Alsof het veertje wat boeit
Oke, in de modder (upgrade)quote:Op zondag 30 januari 2022 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
nooit jezelf verlagen tot dergelijk niveau![]()
stond er eerst ook nietquote:Op zondag 30 januari 2022 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Uiteindelijk maakt het niet uit want als het net in het straatje van de regie is wordt het toch aangepast
heb het nu op verschillende platformen gelezenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daarom moet hij weg. Ze heeft hem veel te dichtbij laten komen.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Die Leroy is wel heel erg opdringerig richting Grace, je ziet haar gewoon achteruit deinzen, ze lijkt dit niet prettig te vinden![]()
Gevalletje kloppende clitquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dan heb ik het dus goed gezien ...quote:Op zondag 30 januari 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
stond er eerst ook niet
heb het nu op verschillende platformen gelezen![]()
Ik heb gisteren nog op Tobias gestemd. Pas later.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gedeeltelijk las ik. ik zag ook een cap voorbij komen van iemand die wel Tobias en bij had staan.
Lekker zooitje of niet![]()
Dimi kan het nu wel verwoorden...hele dag over nagedacht zeker.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
kan je die duistere UI eens deletenquote:Op zondag 30 januari 2022 18:53 schreef engine het volgende:
Dimi kan het nu wel verwoorden...hele dag over nagedacht zeker.
Niets mis mee, integendeel, maar ik vind er een beetje te simpel en oppervlakkig.quote:Allemaal cabaretteketet!![]()
Grace en Kristof babbelden ook over Big Brother, maar de Braziliaanse versie.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:54 schreef odie22 het volgende:
moeten ze verplicht over het spel praten op de paalIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dimitri heeft dus nog niet met salar verder gesproken, want die wil liever nu leroy erop zetten. Vera zegt ik zou het zonde vinden van julio.![]()
wie vind je dan wel leuk van de vrouwen?quote:Op zondag 30 januari 2022 18:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets mis mee, integendeel, maar ik vind er een beetje te simpel en oppervlakkig.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja ik las het, typte jij dit vanmorgen ook al niet?quote:Op zondag 30 januari 2022 18:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog op Tobias gestemd. Pas later.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was me vanmorgen al opgevallen....hij wilde gaan roddelen tegen haar en begon met "die Vera ook he".quote:Op zondag 30 januari 2022 18:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Die Leroy is wel heel erg opdringerig richting Grace, je ziet haar gewoon achteruit deinzen, ze lijkt dit niet prettig te vinden
En Grace ging hardop zingen en met de was bezig in de douche....toen durfde hij niet opnieuw dat zeggen en droop af.![]()
![]()
Nouch dan toch wel. En de rustige versie van Grace. Hanne valt me tegen, had ik meer van verwacht.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie vind je dan wel leuk van de vrouwen?Allemaal cabaretteketet!![]()
die vind je dan wel inhoud hebben??quote:Op zondag 30 januari 2022 18:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nouch dan toch wel. En de rustige versie van Grace. Hanne valt me tegen, had ik meer van verwacht.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Team goud wil Leroy en Nawel op de bank zetten, maar als het weer 3 genomineerden zijn kan Dimi er wel eens bij zitten, vlak team groen niet uit, die mogen óok nomineren![]()
Stel Leroy,Nawel en Dimi op de bank, die eerdere 2 zijn al eens terug gekomen, vraag me af of het Dimi ook gaat lukken![]()
![]()
Ja vind ik wel.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
die vind je dan wel inhoud hebben??Allemaal cabaretteketet!![]()
Waarschijnlijk hebben jullie het niet over dezelfde inhoudquote:Op zondag 30 januari 2022 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
die vind je dan wel inhoud hebben??![]()
![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
kan je die duistere UI eens deleten
geen idee welke inhoud ze dan heeft ten opzichte van Veraquote:Op zondag 30 januari 2022 18:57 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben jullie het niet over dezelfde inhoudThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
POLL
Het gekke is dat er maar 5 vrouwen meer erin zitten
Oke dan heb ik de volgorde van BB gestemd ik hoop dat ze er blij mee zijnquote:Op zondag 30 januari 2022 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee als Salar op 1 wil, dan moet hem naar boven plaatsen, zodat bovenaan staat en dan nummer 2 , 3 ,4 etc
Een paar cupjes meerquote:Op zondag 30 januari 2022 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee welke inhoud ze dan heeft ten opzichte van Vera![]()
Haha vergeet dimitri even dat hij Vera daar heeft mogen ontmoeten, hij noemt op mooie ervaring dan geweest als het zo is dan is het zo.![]()
Anders passen ze het vast zelf nog wel aanquote:Op zondag 30 januari 2022 18:59 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Oke dan heb ik de volgorde van BB gestemd ik hoop dat ze er blij mee zijn
hmm denk dat Dimi wel easy van Leroy haalt. Kan wel spannen met Nawel. Maar denk dat die dat ook ga halenquote:Op zondag 30 januari 2022 18:57 schreef Flow3r het volgende:
Team goud wil Leroy en Nawel op de bank zetten, maar als het weer 3 genomineerden zijn kan Dimi er wel eens bij zitten, vlak team groen niet uit, die mogen óok nomineren![]()
Stel Leroy,Nawel en Dimi op de bank, die eerdere 2 zijn al eens terug gekomen, vraag me af of het Dimi ook gaat lukkenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Als je nou eens de streams bekijkt, dan zie je hetquote:
Oh een spelopdracht paalzitten, en ze mogen elkaar aflossen?
Vind je UI prachtig...steekt haar tong ook nog uit.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:40 schreef engine het volgende:
[..]
Nu meteen gedaan voordat het weer gesloten is![]()
Vera zou met hanne gaan, en toen had hanne ineens gezegd van je kan ook met julio gaan. Vera zegt dat zijn dingen waarmee ik me gek kan gaan maken.![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 19:01 schreef Ireth het volgende:
Mijn kat is geen fan van Vera....[ afbeelding ]
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ik ken uw tante niet.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:58 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik vind het net een oude tante![]()
Voor het huis is natuurlijk de tuin.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Voor jou altijd.
[..]
Je moet dus antwoorden op de letterlijke vraag die er staat. Die anders is dan die van gisteren.
En zelf ff nadenken wat de vraag precies is.
Begrijpend lezen.
@:dotteke ook voor jou de uitleg opnieuw![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 19:01 schreef Ireth het volgende:
![]()
![]()
Jolientje![]()
Vera ziet het wel goed.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:01 schreef Koos1958 het volgende:
Vera zou met hanne gaan, en toen had hanne ineens gezegd van je kan ook met julio gaan. Vera zegt dat zijn dingen waarmee ik me gek kan gaan maken.![]()
Stoute kat !quote:Op zondag 30 januari 2022 19:01 schreef Ireth het volgende:
![]()
toch ziet Vera dit wel goed
Nawel blijft altijd maar doorgaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
andersomquote:Op zondag 30 januari 2022 19:04 schreef Koos1958 het volgende:
Nouchine vind vera op zich wel een leuke meid, maar Nawel gaat niet meer lukkenJolientje![]()
Ja klopt, dat hoorde ik ookquote:Op zondag 30 januari 2022 19:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ze zei dat ze nouchine wel een leuke meid vond en met nawel niet![]()
Kan me wat bij voorstellen hoor bij dat sukkeltje, als je naast elkaar in bad ligt.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Daarom moet hij weg. Ze heeft hem veel te dichtbij laten komen.![]()
vera vind nouchine wel een leuke meidquote:Op zondag 30 januari 2022 19:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ze zei dat ze nouchine wel een leuke meid vond en met nawel nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nous is de schietschijfquote:Op zondag 30 januari 2022 19:06 schreef freaky40 het volgende:
Lijkt me ook, Nawel is 2 handen op 1 buik en Nouch de postbode van Nawel.
die vangt braaf alles opThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
heeft Nous al op de Paal gezeten?
dan hoop ik dat er een muis komt![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vera is wel blij met de groep, gezellige mensen. Vooral de jongens vind ze leuk. Ze kan goed om ze lachen.![]()
ja , je typt het wat raar, maar klopt welquote:Op zondag 30 januari 2022 19:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ze zei dat ze nouchine wel een leuke meid vond en met nawel niet
Jolientje![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Er moet er eentje per duo op de paal zitten en na een half uur worden ze afgelost door een ander team.quote:Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
hier ook een muis in huisquote:Op zondag 30 januari 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
![]()
Jolientje![]()
Dat zou echt een giller zijnquote:Op zondag 30 januari 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben net stampend de keuken in gegaanquote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Vera heeft Dimi op 2 gezettoch door die koffer denk ik.
Dimi heeft Vera op 5 gezet
En nóg gaat er geen belletje rinkelen bij haar hequote:Op zondag 30 januari 2022 19:10 schreef engine het volgende:
Vera heeft Dimi op 2 gezettoch door die koffer denk ik.
Dimi heeft Vera op 5 gezet![]()
![]()
hij legt er bij uit dat hij keek wat mensen in het huis dedenquote:Op zondag 30 januari 2022 19:11 schreef r0ydr het volgende:
Dimi heeft vera op 5 gezet en grace stond op 4![]()
Ze was er zichtbaar niet zo happy meequote:Op zondag 30 januari 2022 19:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
En nóg gaat er geen belletje rinkelen bij haar he
Gone...![]()
neequote:Op zondag 30 januari 2022 19:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vera had grace op 1 en dimi op 2 dus ook niet op de 1e plek
maar die logica is er nog
hij zet vera op 4 of 5?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 19:12 schreef Fikkert2 het volgende:
Oke, paalstream op mute, houden jullie het even bij![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze kunnen hem nooit beschuldigen van zijn vriendin voor te trekken hahaquote:Op zondag 30 januari 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
maar die logica is er nog
hij zet vera op 4 of 5?![]()
je kunt het ook overdrijven natuurlijkquote:Op zondag 30 januari 2022 19:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze kunnen hem nooit beschuldigen van zijn vriendin voor te trekken hahaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik waardeer Dimi's eerlijkheid wel, hij had ook iets anders kunnen vertellenGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Voor iemand die het niet zoveel boeit maakt Leroy zich er erg druk over.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hahahaha, die kan haast zeggen wat hij wilt, niemand die er nog naar luistertquote:Op zondag 30 januari 2022 19:14 schreef Koos1958 het volgende:
Kan iemand die militair volgen en hier verslag doen want ik kan echt niet tegen dat gezeik van hem![]()
Komt vroeg of laat toch uit en dat weet hijquote:Op zondag 30 januari 2022 19:15 schreef just me het volgende:
Ik waardeer Dimi's eerlijkheid wel, hij had ook iets anders kunnen vertellen![]()
maar slaat nergens op, als je verliefd bent?quote:Op zondag 30 januari 2022 19:15 schreef just me het volgende:
Ik waardeer Dimi's eerlijkheid wel, hij had ook iets anders kunnen vertellen![]()
En al ben je zo verliefd, je hoeft niet blind te zijn.....misschien vindt hij gewoon echt dat Grace meer in dat huis doet dan Vera......en hij hoeft geen schijnheil te zijn.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
hij legt er bij uit dat hij keek wat mensen in het huis deden![]()
omdat je verliefd bent moet je je vriend/vriendin bovenaan zetten ?quote:Op zondag 30 januari 2022 19:16 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
maar slaat nergens op, als je verliefd bent?
Vind ik flauwekulGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Dat verbaast mij dan niksquote:Op zondag 30 januari 2022 19:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Anders passen ze het vast zelf nog wel aan
En daar is dan ook niets aan gelogen haha.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
En al ben je zo verliefd, je hoeft niet blind te zijn.....misschien vindt hij gewoon echt dat Grace meer in dat huis doet dan Vera......en hij hoeft geen schijnheil te zijn.![]()
nou 5 vind ik wel erg laagquote:Op zondag 30 januari 2022 19:16 schreef just me het volgende:
[..]
omdat je verliefd bent moet je je vriend/vriendin bovenaan zetten ?
Vind ik flauwekul![]()
meer op het aanrecht zitten??quote:Op zondag 30 januari 2022 19:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
En al ben je zo verliefd, je hoeft niet blind te zijn.....misschien vindt hij gewoon echt dat Grace meer in dat huis doet dan Vera......en hij hoeft geen schijnheil te zijn.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik vind die puntige wenkbrauwen zo raar, maar dat zal een mannendingetje zijnquote:Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Je ziet toch overduidelijk dat hij nog into vera is. Kitty zag het, nouchine ziet het , grace vertelde het tegen Tobias. Heel insta en Twitter zien het 😂quote:Op zondag 30 januari 2022 19:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
En al ben je zo verliefd, je hoeft niet blind te zijn.....misschien vindt hij gewoon echt dat Grace meer in dat huis doet dan Vera......en hij hoeft geen schijnheil te zijn.![]()
Dat mag, ik kijk er anders tegenaanquote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ik was op het toetsenbord in slaap gevallen maar had het al door dat die paal een spel was.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als je nou eens de streams bekijkt, dan zie je het
Lekker als je aambeien hebt trouwens
al zeg det hele wereld dat het niet zo isquote:Op zondag 30 januari 2022 19:17 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Je ziet toch overduidelijk dat hij nog into vera is. Kitty zag het, nouchine ziet het , grace vertelde het tegen Tobias. Heel insta en Twitter zien het 😂
als hij zelf vind van wel
wie zijn zij dan?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nouchine vertelde tegen hem vanmiddag tijdens het gesprek dat ze nu wel zag dat hij ook gek op vera wasquote:Op zondag 30 januari 2022 19:17 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Je ziet toch overduidelijk dat hij nog into vera is. Kitty zag het, nouchine ziet het , grace vertelde het tegen Tobias. Heel insta en Twitter zien het 😂![]()
Nee hoor, vind ik ookquote:Op zondag 30 januari 2022 19:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik vind die puntige wenkbrauwen zo raar, maar dat zal een mannendingetje zijn
En ook die gekke eyeliner die ze vaak doet.Gone...![]()
Mensen met verstand. En tuurlijk zegt hij dat het wel zo is, alles voor het spel hèquote:Op zondag 30 januari 2022 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
al zeg det hele wereld dat het niet zo is
als hij zelf vind van wel
wie zijn zij dan?![]()
Ik heb vanmiddag niet echt gekeken, dus niet mee gekregen dat ze alweer een spelopdracht hadden gekregenquote:Op zondag 30 januari 2022 19:18 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik was op het toetsenbord in slaap gevallen maar had het al door dat die paal een spel was.
Lekker als je aambeien hebt trouwensBlij dat ik daar niet op hoef te zitten
Wat is dan wel acceptabel?quote:, koppeltjes zijn in RLS is nooit goed, voor en tegenstanders hebben altijd wel iets te zeiken
![]()
Nou doe het volgende duo maarEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
mensen met verstandquote:Op zondag 30 januari 2022 19:19 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Mensen met verstand. En tuurlijk zegt hij dat het wel zo is, alles voor het spel hè
pfffff
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: