SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdAllemaal cabaretteketet!![]()
Zelfde als Nawel .. ze lullen zich allebei de nominatie in .. alleen al om van dat gezeik af te zijn.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:16 schreef Sofia35 het volgende:
Leroy gaat genomineerd worden op deze manier. Hij graaft z’n eigen graf met z’n gezeur de hele tijd![]()
Laat ze dan ook allebei vertrekkenquote:Op zondag 30 januari 2022 16:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zelfde als Nawel .. ze lullen zich allebei de nominatie in .. alleen al om van dat gezeik af te zijn.![]()
Leroy is the mask. Eerst ehuhehuh en dan een hond en dan een clown weetjewel.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Ik houd gewoon van rechtigheidEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ik wacht op het gifjequote:Op zondag 30 januari 2022 16:18 schreef BB-King het volgende:
Leroy is the mask. Eerst ehuhehuh en dan een hond en dan een clown weetjewel.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Vergeet militair nietquote:Op zondag 30 januari 2022 16:18 schreef BB-King het volgende:
Leroy is the mask. Eerst ehuhehuh en dan een hond en dan een clown weetjewel.![]()
De domme barbier bij zijn ouders thuis wat bijverdient, de rest gaat hij elk programma af om bekend te worden..en meent het ook nog allemaal beter te weten..![]()
![]()
Is tegen de regels toch?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ze heeft last van migraine.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Is tegen de regels toch?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ze heeft heufpijnquote:Op zondag 30 januari 2022 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Is tegen de regels toch?![]()
Je kan wel merken aan de bewoners dat het gaat stormen![]()
Al dat roddelgedoe vandaag, gaat vast weer zo worden als vorig jaar de heletijd over nomineren praten , dat is zo boring
Wie een kuil graaft voor een ander, zit niet zonder werk!![]()
Het prinsesje heeft hoofdpijnquote:Op zondag 30 januari 2022 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
moet ze niet zoveel lullenquote:Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Ze simuleert iets.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Is tegen de regels toch?Allemaal cabaretteketet!![]()
Leroy is vermoeiend.
Ik heb nog nooit iemand zich zo vaak horen herhalen. Eerlijk en oprecht zus en zo.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Kan hij ook niks aan doen .. hij kent gewoon niet meer woorden.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:22 schreef BB-King het volgende:
Leroy is vermoeiend.
Ik heb nog nooit iemand zich zo vaak horen herhalen. Eerlijk en oprecht zus en zo.![]()
quote:quote:Ons probleem toch niet?quote:
Dus ze heeft de regels overtreden.
Ik stel voor voor straf een automatische nominatie.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Bb durft zelfs niks meer te zeggen door de speaker volgens mij..bang dat luie ding in bed wakker wordt! iedereen krijgt nu instructies via de DBK..![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 16:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kan hij ook niks aan doen .. hij kent gewoon niet meer woorden.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Niet als je het goed verkoopt.. en Achter houdt van haarquote:Op zondag 30 januari 2022 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Voor prinsesjes gelden de normale regels nietquote:Op zondag 30 januari 2022 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Jij ook?![]()
Salar pak een emmer water en gooi die over iemand heenGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
fixedquote:Op zondag 30 januari 2022 16:23 schreef just me het volgende:
Salar pak een emmer water en gooi die over iemandNawel heen
Niet rond de pot draaien, zeggen waar het op staat
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
O ik zie Salar nu tafeltennissenquote:Op zondag 30 januari 2022 16:23 schreef just me het volgende:
Salar pak een emmer water en gooi die over iemand heen
quote:Op zondag 30 januari 2022 16:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
fixed
Niet rond de pot draaien, zeggen waar het op staat
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Het is toch bizar dat de mensen uit de groene kamer iedereen het meest verwijten dat er groepjes en kampjes en bondjes zijn, maar zijn zij daar niet mee begonnen?! Die hypocrisie is zo vermoeiend. En Goud zal vast wel redelijk gelijk nomineren, maar die maken er niet zo'n hoepla van en maken gewoon lol samen.![]()
Je moet er toch niet aan denken dat we de laatste weken met Groen overblijven .... Dat trek ik niet, dan stop ik met BB.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:24 schreef Kinga het volgende:
Het is toch bizar dat de mensen uit de groene kamer iedereen het meest verwijten dat er groepjes en kampjes en bondjes zijn, maar zijn zij daar niet mee begonnen?! Die hypocrisie is zo vermoeiend. En Goud zal vast wel redelijk gelijk nomineren, maar die maken er niet zo'n hoepla van en maken gewoon lol samen.![]()
Dat komt omdat haar hoofd te zwaar word door al haar verzinsels, en de drama scenario's die ze uitwerkt, johquote:![]()
Vera: We gaan slingers maken want bijna iedereen is jarig in februari.
Leroy: Ja mijn dochtertje ook.![]()
ze heeft migraine en toestemming om te slapen.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Nawel is inderdaad moe; en zal misschien ook "klein beetje hoofdpijn hebben"..
Lees : het is een nachtmens, slaapt thuis wellicht uit tot 13u, en dan pas begint haar dag met wat dutjes tussenin, om s'nachts het feestbeest uit te hangen.
BB met zijn regels van vroeg op, werkt enorm vermoeiend voor zo iemand.![]()
Ja ik zou er ook geen hoeple van maken als iedere week gebeurd wat ik wilquote:Op zondag 30 januari 2022 16:24 schreef Kinga het volgende:
Het is toch bizar dat de mensen uit de groene kamer iedereen het meest verwijten dat er groepjes en kampjes en bondjes zijn, maar zijn zij daar niet mee begonnen?! Die hypocrisie is zo vermoeiend. En Goud zal vast wel redelijk gelijk nomineren, maar die maken er niet zo'n hoepla van en maken gewoon lol samen.Daarom moet er iemand van goud uit deze week.
In zo'n grote groep mensen is het normaal dat er aftakkingen ontstaan. Je kunt het niet met iedereen even leuk hebben. Goud is in deze wel organischer.. Groen zijn de sneue overblijvers die misschien niet direct vrienden zouden zijn in de buitenwereld, maar nu voor de aantallen maar samen optrekken. En dan kijk ik naar een Julio, die tijdens break up week zat te jammeren in de dbk dat ie aan de verkeerde kant van de muur zat. Oh really? Zie ik anders niks van.![]()
Keelpijn, hoofdpijn,maagpijn, pijn aan de darmen..ben ik iets vergeten? en dat al vanaf dag 1..lijkt wel Corona klachten en dat ze daar non stop in qarantaine is..![]()
Het zou leuk zijn als ze na de nominaties weer gescheiden werden, net zoals Big brother the battle. Dat was een sterk seizoen, op de presentatie van Patty Fart na, dan🤣![]()
Kaakpijn, van al het roddelen🤣quote:Op zondag 30 januari 2022 16:32 schreef Silves het volgende:
Keelpijn, hoofdpijn,maagpijn, pijn aan de darmen..ben ik iets vergeten? en dat al vanaf dag 1..lijkt wel Corona klachten en dat ze daar non stop in qarantaine is..![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 16:35 schreef Monique___ het volgende:
En Nouche meteen vertellen over Dimi![]()
![]()
Het is gewoon een aanstelster 1e klas. Hele dag in haar nest liggen zogenaamd met hoofdpijn. Vanavond vast weer aan het stoken en roddelenquote:Op zondag 30 januari 2022 16:32 schreef Silves het volgende:
The queen is wakker en wordt even bijgepraat
Van Jowi vond ik het oprecht jammer. Als hij niet, als eerste bewoner door bb in die pleaser rol geplaatst werd, was hij veel verder gekomen. Danielle en Snapjekut miste ik niet. Maar Jowi was best een leuke speler, die in deze groep meer tot zijn recht was gekomenquote:Op zondag 30 januari 2022 16:33 schreef Tourniquet het volgende:
Vandaag een jaar geleden (30-1) verlieten Jowi, Daniëlle en Snapje het huis.![]()
En nu weer dingen omdraaien richting nawel, het kan waar zijn zegt ze wat dimitri zei. Nouchine zegt hij dacht het echt he, dat amy hem opstookte. Ze verteld dat dimi zei dat het door amy kwam. Nouchine heeft dus dingen verkeerd verteld tegen nawel. En dat ze gezegd dat zijn gevoel met vera niet oprecht was en dat met kitty.![]()
Nouchine is dan ook, in de woorden van Nawel, een pion.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Nouchin ook niet even vragen hoe het gaat, maar direct beginnen met verslag doen.![]()
Nawee begint weer met haar dagelijkse klaagmarathon, joh. Krijgt die truttebol nou nooit eens kramp in haar kaken?🤣![]()
ik vind wel grappig als Noush doorvertelt hoe een gesprek ging dat ze dan doet overkomen alsof ze zoveel gezegd heeft, terwijl ze amper uit der woorden komt in zo 1 op 1 gesprek want dan is ze totaal niet spraakzaam
en als ik migraine heb had je tegen mijn niet zo moeten lullen hoor zoveel komt niet binnen danI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
En als een ratel, en dat tegen iemand met erge hoofdpijn.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:35 schreef Monique___ het volgende:
En Nouche meteen vertellen over Dimi
Zo'n pijn dat je ervan op bed moet liggen![]()
![]()
Dimitri zegt dat het kinderachtig was van hem over kitty want hij was juist heel goed met kitty. Nouchine zegt hij heeft echt wel gezegd dat hij kijkt naar sterkte enzo.![]()
Tik tokquote:Op zondag 30 januari 2022 16:37 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
zeker als ze die pingpong moet horen... tak tok tak tok...![]()
![]()
Uh, blijkbaar kunnen we opnieuw stemmen op "wie is het meest waardevol voor het huis":
https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
Tobias staat er bij.
[ Bericht 67% gewijzigd door Tourniquet op 30-01-2022 16:47:28 ]![]()
fijn dat iemand op stream 2 kijkt ik kan het niet meer horenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ga meteen stemmen voor het weer gesloten isquote:Op zondag 30 januari 2022 16:40 schreef Tourniquet het volgende:
Uh, blijkbaar kunnen we opnieuw stemmen op "wie is het meest waardevol voor het huis":
Tobias staat er bij.
Nouch "Iek kiek kiek" komt nooit echt goed uit haar woorden. Tis alsof er bij Ik kiekkiek een naald op de plaat blijft hangen🤣 opzich een lieve meid, maar door haar naiviteit is ze nu de buikspreekpop van Nawee geworden. Een soort Pinnokkio met borsten😉![]()
Uit het geratel van Nouchine begrijp ik dat ze verkeerd verhaal heeft verteld tegen Nawel over iets wat Dimitri gezegd zou hebben. Dat dimitri het over Amy had en niet over Nawel. Nouchine zegt ik vind het wel jammer dat ik dimitri verkeerd heb begrepen over wat hij gezegd zou hebben over Nawel. Dus ze heeft gewoon stom lopen kletsen over iets wat helemaal niet waar is geweest. Foutieve betekenissen maken![]()
Ik heb gisteren al gestemd .. doe het niet nog een keerquote:Op zondag 30 januari 2022 16:40 schreef Tourniquet het volgende:
Tobias staat er bij.![]()
Ze is al bezig haar eigen graf te graven om iedere keer voor Nawel te spreken en op te nemen.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:40 schreef Kinga het volgende:
Seriously Nouchine. Wát een dombo. Die moet echt zo snel mogelijk genomineerd worden.
De anderen (geel) zijn natuurlijk ook niet koekoek.![]()
hoe verzint ze het
heb ik iets gemist of heeft ze dat echt allemaal gezegd tegen Dimi?I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Ja en die neus groeit ook steedsquote:Op zondag 30 januari 2022 16:41 schreef GayGuy het volgende:
Nouch "Iek kiek kiek" komt nooit echt goed uit haar woorden. Tis alsof er bij Ik kiekkiek een naald op de plaat blijft hangen🤣 opzich een lieve meid, maar door haar naiviteit is ze nu de buikspreekpop van Nawee geworden. Een soort Pinnokkio met borsten😉![]()
![]()
Oh Nawel moet nog slapen denk ik.
Ze heeft nog steeds zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon hoofdpijn.
Zweten,
Nat,
Koorts,
Ben ik ziek?
Ik voel me niet ziek?
Je kunt hier niet ziek worden.
man man man![]()
Er is er ook een waar de andere niet over mogen roddelen, maar die mag wel over andere roddelen.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:38 schreef Juud79 het volgende:
Oh, blijkbaar is er een die wel mag slapen overdag en de rest niet.![]()
hmm nu denk ze dat ze koorts heeft...ze is gewoon een hypergonder, die verslaaft is aan paracetamol..![]()
Heb nu wel gestemd haha Vooral gezorgd dat leroy en nawal onderop staan en verder maakt het me geen moer uit.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga meteen stemmen voor het weer gesloten is![]()
Nawel heeft heeeeeel veel gezweet, daar is ze wakker van geworden.
Nawel : 'Kan toch geen koorts zijn...?'
Nouchine : 'Dat kan wel ... maar er zijn niet veel bacterieen binnen gekomen hier'
Say What ????![]()
Van paracetamol ga je ook zweten. Niets nieuws. Kan ook een zenuweninzinking zijn.Allemaal cabaretteketet!![]()
Geef haar nog maar wat ko time BB, van mijn part iedere uur, iedere dag.
Beter wel, speelt haar rol vanzelf uit![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 16:45 schreef Silves het volgende:
hmm nu denk ze dat ze koorts heeft...ze is gewoon een hypergonder, die verslaaft is aan paracetamol aandacht en aandacht..![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb Nawel en Leroy op 1 en 2 gezetquote:Op zondag 30 januari 2022 16:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb nu wel gestemd haha Vooral gezorgd dat leroy en nawal onderop staan en verder maakt het me geen moer uit.![]()
2x
Jemig wat vermoeiend die Nouche zegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nawel leroy nouche onderaan. En inderdaad ook snel gestemd voor het weer weg isquote:Op zondag 30 januari 2022 16:40 schreef Tourniquet het volgende:
Tobias staat er bij.![]()
Ben al weer weg, zit inmiddels bij de heren.quote:
Maar daar zit Leroy, hopen dat hij zijn wauwel houdt.
Denk het wel ze spelen een spel![]()
bij rtl en go play gestemd
nous en nawel onderaan
en dat doet ze dus heel vaak.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:41 schreef Koos1958 het volgende:
Uit het geratel van Nouchine begrijp ik dat ze verkeerd verhaal heeft verteld tegen Nawel over iets wat Dimitri gezegd zou hebben. Dat dimitri het over Amy had en niet over Nawel. Nouchine zegt ik vind het wel jammer dat ik dimitri verkeerd heb begrepen over wat hij gezegd zou hebben over Nawel. Dus ze heeft gewoon stom lopen kletsen over iets wat helemaal niet waar is geweest. Foutieve betekenissen maken
en vaak bij die halve zinnen kan je ook vanalles in gaan vullen
waar ze dan true that of jamais op zegt.
praten zonder te praten, maar ondertussen iedereen tegen elkaar uitspelen![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 16:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en dat doet ze dus heel vaak.
en vaak bij die halve zinnen kan je ook vanalles in gaan vullen
waar ze dan true that of jamais op zegt.
praten zonder te praten, maar ondertussen iedereen tegen elkaar uitspelen![]()
![]()
Die nawel hoort ook niet wat nouchine net gezegd heeft. Ze pakt alleen de laatste zin op van sterk niet sterk dat hij dimitri dat niet bepaald.![]()
werkelijk bizar dat Nawel dit allemaal wel weer magThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
"Mijn lichaam is oververmoeid", zet NawelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tobias onderaan. Die is er niet eens.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
onmogelijkquote:Op zondag 30 januari 2022 16:49 schreef Dotteke het volgende:
"Mijn lichaam is oververmoeid", zet Nawel![]()
![]()
Ze moet zo nog maar even een dutje doenquote:Op zondag 30 januari 2022 16:49 schreef Dotteke het volgende:
"Mijn lichaam is oververmoeid", zet Nawel
jamais ... (hoort er blijkbaar ook bij)quote:Op zondag 30 januari 2022 16:50 schreef Silves het volgende:
Ik ga echt een cursus vlaams leren..denk dat ik slaag met een 10..amai, allee, poep en snapte..![]()
haten is een groot woordquote:
maar ze zit zwaar in mijn irritatie zone
evenals Nous en LeroyThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als dit een van mijn dochters zou zijn, zou ik er zo met kop en kont oppakken en uit haar bed halen. Met haar lichaam is zo vermoeid. Ze doen daar geen flikker en zij helemaal niets alleen op haar rug doorligplekken kweken.![]()
Putain..quote:Op zondag 30 januari 2022 16:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
jamais ... (hoort er blijkbaar ook bij)![]()
Sushi of pizzaquote:Op zondag 30 januari 2022 16:50 schreef Fikkert2 het volgende:
Nawel zegt dat ze graag normaal zou willen eten, is de FEBO al aan het bestellen?![]()
![]()
Haten doe ik ook niet maar kan ze gewoon niet meer aanhoren.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
haten is een groot woord
maar ze zit zwaar in mijn irritatie zone
evenals Nous en Leroy![]()
Van de hele dag liggen kan je ook moe wordenquote:
Waarvan?quote:Op zondag 30 januari 2022 16:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel zegt mijn lichaam is oververmoeid. Opzouten naar huis dus .![]()
![]()
Nouchine is wel de slechtste thuisverpleegster ooit .. hup .. uit bed schoppen, frisse neus halen, activeren.![]()
Denk dat vreten van haar er mede voor zorgt dat ze zich zo voelt.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:50 schreef Fikkert2 het volgende:
Nawel zegt dat ze graag normaal zou willen eten, is de FEBO al aan het bestellen?![]()
ik ook niet vandaar dat ik luister naar mens erger je nietquote:Op zondag 30 januari 2022 16:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Haten doe ik ook niet maar kan ze gewoon niet meer aanhoren.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
The queen gaat een broodje in bed krijgen
BB strenger dan ooit….. 😡🤬 zet de koffers van haar dan in de voorraadkamer! Op bed liggen doe je thuis maar![]()
Vraag even of ze wat vilt op de bodem van dat bakje willen leggenquote:Op zondag 30 januari 2022 16:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook niet vandaar dat ik luister naar mens erger je niet![]()
![]()
Slaapgebrek, thuis kruipt ze altijd in de vriezer, bij het slapen gaan. De ijsheks is langzaam aan het ontdooien🤣quote:![]()
BB mag het licht wel eens uit doen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Volgende week? Vandaag nog.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:54 schreef Clasientje het volgende:
Nawel volgende week lekker naar huis kan ze thuis gaan uitzieken.![]()
Weet niet hoor maar als je zo een migraine heb kan je niet echt licht verdragen en ben je misselijk toch ??![]()
Ik heb Salar Tobias, grace in top 3.
En de laagste dimi, Vera, kristoff
Ff nog mailadres aanmaken kan ik nog een keer stemmen![]()
Nadat ze denkt dat ze gisteren gewonnen heeft van Evil, denk ze nu dat ze onverslaanbaar is, en is ze weer de oude luie, depri bitch..![]()
toch omicron?quote:Op zondag 30 januari 2022 16:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Weet niet hoor maar als je zo een migraine heb kan je niet echt licht verdragen en ben je misselijk toch ??![]()
Yep, donkere kamer is wel gewenstquote:Op zondag 30 januari 2022 16:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat zout overal op brrEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Denk eerder dat haar mond oververmoeid is van het roddelen en stoken. Snapte?quote:Op zondag 30 januari 2022 16:49 schreef Dotteke het volgende:
"Mijn lichaam is oververmoeid", zet Nawelif it's meant to be, it will be![]()
die vertegenwoordigen geen echte Vlamingen... die vertegenwoordigen alleen de randgevallenquote:Op zondag 30 januari 2022 16:50 schreef Silves het volgende:
Ik ga echt een cursus vlaams leren..denk dat ik slaag met een 10..amai, allee, poep en snapte..![]()
Als je zo ziek bent, moet je haar huis. Toch?quote:Op zondag 30 januari 2022 16:49 schreef Dotteke het volgende:
"Mijn lichaam is oververmoeid", zet NawelHet komt goed.... En anders maar niet.![]()
Bijkomen in een hotel.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:59 schreef Harry het volgende:
[..]
Als je zo ziek bent, moet je haar huis. Toch?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nou ik weet van me dochter @Joyce dat als het heeft dat ze niet eens uit haar ogen kan kijken en madam de Princess kijkt vrij helderquote:![]()
Gisterenavond tot de late uurtjes lopen roddelen en nu klagen dat je zo moe bent. Ik hoop echt dat Nawel volgende week weg gaat. Wat een muts.![]()
nou daar kan ik me wel iets bij voorstellen in de ochtend alleen iedere keer kwark met fruit en wat broodquote:Op zondag 30 januari 2022 16:50 schreef Fikkert2 het volgende:
Nawel zegt dat ze graag normaal zou willen eten, is de FEBO al aan het bestellen?
en savonds is het nou ook niet veel bijzonders en zijn nu a 3 weken verder dat ze alleen dit eten, ik vind dat ze nu eigenlijk wel gewoon mogen eten weerI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
het zal ook wel niet, maar er zijn natuurlijk verschillende gradaties .. Verkeerd gelezen, migraine lijkt me ook niet.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou ik weet van me dochter @:Joyce dat als het heeft dat ze niet eens uit haar ogen kan kijken en madam de Princess kijkt vrij helder![]()
Bb gewoon zeggen jullie krijgen een feest, eens kijken wie het eerst in de badkamer staat zich om te kleden, elke keer maakt ze zich af als er spellen en challenges komen..ben die smoesjes beu..![]()
Is vandaag ook de eerste keer dat Nawel migraine heeft dus ze weet nog niet zo goed hoe dat voeltquote:Op zondag 30 januari 2022 17:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou ik weet van me dochter @:Joyce dat als het heeft dat ze niet eens uit haar ogen kan kijken en madam de Princess kijkt vrij helder
Dat verklaart haar 'hoofdpijn'.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel zou koken vandaag ... maar dakanie dus .. dus nu alleen Nouchine in de keuken![]()
Ja ok snap ik maar ze heeft gewoon hoofdpijn dus excuses voor in bed te liggenquote:Op zondag 30 januari 2022 17:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
het zal ook wel niet, maar er zijn natuurlijk verschillende gradaties ..![]()
Inderdaar, ik heb er ook last van gehad.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou ik weet van me dochter @:Joyce dat als het heeft dat ze niet eens uit haar ogen kan kijken en madam de Princess kijkt vrij helder
Begint met puntjes in je zicht, alsof je in de zon hebt gekeken maar dan heel klein x 1000... dan misselijk en hoofdpijn, dan overgeven. Al ik dan snel genoeg in donkere kamer lag kon ik stap 2 en 3 voorkomen... al 20 jaar geen last meer van.... cannabis ?!![]()
dikke bullshitquote:Op zondag 30 januari 2022 16:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze heeft migraine en toestemming om te slapen.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
wat een giller dimi had tegen Noush wat gezegd over brood bakken en wat staat ze nu te doen hahahaaI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Ik zie dat we een tweede lijstje kunnen doorgeven op de stem Linken? Of gaat er wat fout.Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Volgen de BB insta kunnen we opnieuw tot morgen stemmen.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:07 schreef rinardo het volgende:
Ik zie dat we een tweede lijstje kunnen doorgeven op de stem Linken? Of gaat er wat fout.![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 17:07 schreef rinardo het volgende:
Ik zie dat we een tweede lijstje kunnen doorgeven op de stem Linken? Of gaat er wat fout.![]()
![]()
Zo eindelijk tijd om te kijken dit vandaag. Nawel niet te vinden, weer op bed zonder een waarschuwing van haar vriend Richard zeker?![]()
is toch ook zo.quote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ze waren niet tevreden met het resultaatquote:
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
hebben ze dus ook de hele dag gedaan samenquote:Op zondag 30 januari 2022 17:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Geeft Grace en Vera weer gelegenheid om tijd met elkaar te besteden![]()
Als je hoofdpijn hebt, ga dan frisse buitenlucht halenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Sssssssssstttttttttquote:Op zondag 30 januari 2022 17:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoop niet dat ik het nu jinx .. maar we hebben al een tijdje Leroy-vrije streams.![]()
Iig niet onder een dekbed in een kamer met de kachel op 22 graden.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je hoofdpijn hebt, ga dan frisse buitenlucht halen![]()
Hebben zuivel, Brood, water , fruit, vis en vlees en kilo,s aan groente!! hebben alles wat een normaal mens zou willen.gewoon super verwend!.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou daar kan ik me wel iets bij voorstellen in de ochtend alleen iedere keer kwark met fruit en wat brood
en savonds is het nou ook niet veel bijzonders en zijn nu a 3 weken verder dat ze alleen dit eten, ik vind dat ze nu eigenlijk wel gewoon mogen eten weer![]()
Shhhhht, das hetzelfde als zeggen "Wat is Mario stil vandaag"🤣🤣🤣🤣quote:Op zondag 30 januari 2022 17:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoop niet dat ik het nu jinx .. maar we hebben al een tijdje Leroy-vrije streams.![]()
nou ik zou het haar niet wensen in ieder gevalquote:Op zondag 30 januari 2022 17:02 schreef engine het volgende:
[..]
Is vandaag ook de eerste keer dat Nawel migraine heeft dus ze weet nog niet zo goed hoe dat voeltI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Kijk Grace trippen in de achtergrondEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Haha het kan verkeren, maar denk dat vanmorgen dat vera haar na advies van julio gewoon vroeg van wat bedoelde je met de opmerking vanmorgen en ze heel rustig reageerde op het verhaal van Nouchine ze dit niet verwacht had. Ze had het ook niet tegen dimitri verteld dus dat scheelde denk ik ookquote:![]()
Meelij met de mensen van Red Bee Media die de ondertiteling moeten doen voor de uitzending van morgen, al dat gelul van Leroy ondertitelen. .Allemaal cabaretteketet!![]()
Iedereen ging een andere Nawel zien dat ze als overwinnaar gisteren uit de bus kwam.
Tja inderdaad, ze is echt aan het knallen![]()
![]()
Heb je meegekregen dat van de week ze Leroy met '??????" hebben ondertiteld .. hadden het ook opgegeven.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:13 schreef freaky40 het volgende:
Meelij met de mensen van Red Bee Media die de ondertiteling moeten doen voor de uitzending van morgen, al dat gelul van Leroy ondertitelen. .![]()
Dat is me ontgaan.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heb je meegekregen dat van de week ze Leroy met '??????" hebben ondertiteld .. hadden het ook opgegeven.Allemaal cabaretteketet!![]()
Zouden ze ook het licht een tijdje uitgezet hebben op de slaapkamer?quote:Op zondag 30 januari 2022 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het moet niet te duidelijk zijn hoeveel privileges ze krijgt
Red Bee Media is sowieso al een grote now go qua vertalingen..quote:Op zondag 30 januari 2022 17:13 schreef freaky40 het volgende:
Meelij met de mensen van Red Bee Media die de ondertiteling moeten doen voor de uitzending van morgen, al dat gelul van Leroy ondertitelen. .![]()
![]()
En dat is een verpleegkundige????????quote:Op zondag 30 januari 2022 16:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel heeft heeeeeel veel gezweet, daar is ze wakker van geworden.
Nawel : 'Kan toch geen koorts zijn...?'
Nouchine : 'Dat kan wel ... maar er zijn niet veel bacterieen binnen gekomen hier'
Say What ????![]()
Das een eitje, selecteren, copieren, plakken plakken plakken plakkenquote:Op zondag 30 januari 2022 17:13 schreef freaky40 het volgende:
Nou kom op Big Brother gooi een nieuwe regel erin: Niet meer vanaf 9 uur Sochtends tot 9 uur savonds op bed liggen.![]()
Weetje wel..snapte..en dit 10.000 keer per aflquote:Op zondag 30 januari 2022 17:16 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Das een eitje, selecteren, copieren, plakken plakken plakken plakken![]()
![]()
Leuke sfeer in de keukenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Die regel was vandaag aan grace doorgegeven die het vervolgens tegen de bewoners heeft verteld, dus nu heeft nawel zich plotseling ziek gemeldquote:Op zondag 30 januari 2022 17:17 schreef Clasientje het volgende:
Nou kom op Big Brother gooi een nieuwe regel erin: Niet meer vanaf 9 uur Sochtends tot 9 uur savonds op bed liggen.![]()
Meest mooie van dit weekend is wel dat Hanne 'ineens' het licht ziet om vervolgens meteen de verkeerde mensen in vertrouwen te nemen, had beter lekker ignorant kunnen blijven![]()
![]()
ja bij mijn begint het met pijn boven mij oog aan 1 kant en dat trekt later steeds meer naar mijn nek en dan kan ik al niet meer uit me ogen kijken, misselijk ben ik er niet bij heb dat 1 keer gehad. maar idd licht een geluid kan ik ook niet hebben, en nu heb ik ook veel last van gewone hoofdpijn en als ik daar niet oplet kan het uit munten in een Migraine en ja ik heb pillen ervoor nuquote:Op zondag 30 januari 2022 17:05 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Inderdaar, ik heb er ook last van gehad.
Begint met puntjes in je zicht, alsof je in de zon hebt gekeken maar dan heel klein x 1000... dan misselijk en hoofdpijn, dan overgeven. Al ik dan snel genoeg in donkere kamer lag kon ik stap 2 en 3 voorkomen... al 20 jaar geen last meer van.... cannabis ?!I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Alles mag alles kan!!! straks wordt je nog gecanceledquote:Op zondag 30 januari 2022 17:17 schreef Clasientje het volgende:
![]()
Ja erg mooiquote:Op zondag 30 januari 2022 17:20 schreef JDB94 het volgende:
Meest mooie van dit weekend is wel dat Hanne 'ineens' het licht ziet om vervolgens meteen de verkeerde mensen in vertrouwen te nemen, had beter lekker ignorant kunnen blijvenZe vertrouwt Nawel het meest zelfs
https://www.instagram.com/p/CZU3W1_NkE3/?utm_medium=share_sheet
Bewo ers pro eren zichzelf te verkopen dmv pluspunten vandaar misschien weer stemmen![]()
Ja en altijd vrolijk en goedgezind...Staat in haar BB profiel.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:15 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
En dat is een verpleegkundige????????![]()
![]()
Nog andere mensen die rond etenstijd meteen uittunen? Echt dagelijks vrij slaapverwekkend tussen 5 en 7, waarschijnlijk omdat iedereen bij elkaar is en de poppenkast in stand gehouden wordt?![]()
Vera lust geen courgette?
Ja dat snap ik wel.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
En vanaf toen werd het leuker.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:33 schreef Tourniquet het volgende:
Vandaag een jaar geleden (30-1) verlieten Jowi, Daniëlle en Snapje het huis.![]()
In ieder geval iets vegetarisch maar verder is dat nog onduidelijk volgens mij.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
nou ik lig wel in bed dan hoor met inderdaad mijn hoofd onder de dekenquote:Op zondag 30 januari 2022 17:11 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Iig niet onder een dekbed in een kamer met de kachel op 22 graden.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Haar hondje die nu even een aai over zijn koppie wil.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nouchine is dan ook, in de woorden van Nawel, een pion.![]()
Salar probeert even uit hoever hij kan gaan in de woonkamer
En dan strak bij een waarschuwing zeggen ik heb hoofdpijnquote:Op zondag 30 januari 2022 17:27 schreef engine het volgende:
Salar probeert even uit hoever hij kan gaan in de woonkamer![]()
![]()
is meer van de auberginequote:Op zondag 30 januari 2022 17:25 schreef engine het volgende:
Vera lust geen courgette?
Ja dat snap ik wel.
Jolientje![]()
Mooie timing van Salar, even inkakken omdat hij toch naar de DBK moest, samen met Peter.Allemaal cabaretteketet!![]()
Dat is het menu voor deze week.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:26 schreef Silves het volgende:
Waarom eten ze geen gehakt? gaan die vega meuk eten...En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Salar : we hebben een opdracht .. naar de woonkamer
Verder niet te verstaan op de omgevingsmic .. dus maar even op stream 1 wachten.![]()
Ik vergeet steeds dat er een Hanne in huis zit. Type muurbloempjequote:Op zondag 30 januari 2022 17:20 schreef JDB94 het volgende:
Meest mooie van dit weekend is wel dat Hanne 'ineens' het licht ziet om vervolgens meteen de verkeerde mensen in vertrouwen te nemen, had beter lekker ignorant kunnen blijven![]()
![]()
![]()
En nu staan ze deeg te draaien?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Morgen 30 minuten warm water, zullen ze morgen nodig hebben zegt BB.
duo's maken - per duo op de paal zitten, tot het licht uit gaat.
Peter en Salar zijn 1 duo, zij maken de overige duo's![]()
![]()
iets met op een paal zitten, duo's makenquote:Op zondag 30 januari 2022 17:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : we hebben een opdracht .. naar de woonkamer
Verder niet te verstaan op de omgevingsmic .. dus maar even op stream 1 wachten.![]()
oh lol stream 2En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Loopt standaard 2 minuten achterquote:Op zondag 30 januari 2022 17:36 schreef Monique___ het volgende:
Op stream 1 staan ze bij mij nog in de keuken balletjes te draaien. Loopt wel heel erg achtig![]()
Ze moeten iets doen en wisselen. Klinkt alsof het vannacht door gaat.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Raar dat Salar moet uitleggen en niet BB zelf. BB heeft zijn vrije zondag natuurlijk.Allemaal cabaretteketet!![]()
Salar en Peter die mogen de duo's bepalen? of wat zei hij nuquote:Op zondag 30 januari 2022 17:38 schreef freaky40 het volgende:
Raar dat Salar moet uitleggen en niet BB zelf. BB heeft zijn vrije zondag natuurlijk.![]()
Tot vanavond het licht uit gaat.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
In de tuin.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Salar en Peter hebben een opdracht van BB gekregen in de DBK. Ze kunnen voor morgen 30 minuten warm water winnen, dit zullen ze morgen nodig hebben zegt BB.
Ze moeten duo's maken - per duo 1 op de paal zitten, de ander houdt gezelschap, tot vanavond het licht uit gaat, hoe laat weten ze niet.
Peter en Salar zijn 1 duo, zij maken de overige duo's. Alleen het duo mag in de tuin zijn, de rest mag er niet bij.![]()
![]()
Hebben ze niet al onbeperkt warm water?quote:Op zondag 30 januari 2022 17:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Morgen 30 minuten warm water, zullen ze morgen nodig hebben zegt BB.
duo's maken - per duo op de paal zitten, tot het licht uit gaat.
Peter en Salar zijn 1 duo, zij maken de overige duo's
[ afbeelding ]No mercy for animal abusers![]()
Is weer 25 minutenquote:Op zondag 30 januari 2022 17:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hebben ze niet al onbeperkt warm water?![]()
mijn lijst
[*Grace
Dimitri
Peter
Tobias
Vera
Hanne
Kristoff
Salar
Leroy
Julio
Noush
Nawel]
ik heb alleen in de top geschoven tot aan Vera en de rest vond ik niet zo boeiend hahaI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
De challenge start nu
![]()
Het valt in iedergeval mee van temperatuur. Ze gaan enkel rond 22u regen krijgen. Staat die paal onder een afdak? denk het wel als ik de foto zo zie.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
![]()
salar en Peter moeten beginnen van bb. Peter zit er al opquote:Op zondag 30 januari 2022 17:42 schreef Silves het volgende:
Gaat nu in? iedereen blijft gewoon zitten..dacht dat Dimi zou racen naar de paal..![]()
oei weer de verkeerde stream..hahahahquote:Op zondag 30 januari 2022 17:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
salar en Peter moeten beginnen van bb. Peter zit er al op![]()
We mogen weer stemmen trouwens.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
nou wachten, wachten, ik was mega snel en scherp en rap met deze super opmerkingquote:Op zondag 30 januari 2022 17:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
salar en Peter moeten beginnen van bb. Peter zit er al op
Jolientje![]()
Nee. Paalzitten voor gevorderdenquote:Op zondag 30 januari 2022 17:44 schreef Li0nHeart het volgende:
De volgende TT moet 'De paal van peter' wordenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja die zijn al gemaakt. Salar zei gewoon tegen degenen op de bank in de woonkamer; gewoon zoals iedereen zit per 2.. het rijtje af zeg maar wat op de bank zatquote:Op zondag 30 januari 2022 17:44 schreef suzi1 het volgende:
moeten peter en salar teams maken
en zo ja zijn die al gemaakt?![]()
licht gaat normaal uit rond 23.00 u? hopen dat ze de knop vergeten ..en tot 11 morgenvroeg moeten zitten..quote:Op zondag 30 januari 2022 17:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Onze militair Leroy : Ik ga wel om 1 uur vannacht zitten![]()
Salar en Peter even als mannen onder elkaarEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
2 : Grace en Kristofquote:Op zondag 30 januari 2022 17:44 schreef suzi1 het volgende:
moeten peter en salar teams maken
en zo ja zijn die al gemaakt?
3 : Dimi en Vera
4 : Julio en Leroy
5 : Nawel en Nouchine
en Hanne moet nog ergens daarna![]()
Dat zijn de puntjes op de iquote:Op zondag 30 januari 2022 17:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
2 : Grace en Kristof
3 : Dimi en Vera
4 : Julio en Leroy
5 : Nawel en Nouchine
en Hanne moet nog ergens daarna![]()
![]()
Natuurlijk is die paal ideaal om nominatie gametalk
Het is toch judgement week toch?
Er gaat vanalles besproken worden op die paal.
Morgen een complicatie maken van wat er allemaal gezegd werd
bangmakerijquote:Op zondag 30 januari 2022 17:48 schreef Angelique61 het volgende:
Jammer dat het niet morgen is, stormmmmmmmmmm
Jolientje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |