SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdAllemaal cabaretteketet!![]()
Zelfde als Nawel .. ze lullen zich allebei de nominatie in .. alleen al om van dat gezeik af te zijn.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:16 schreef Sofia35 het volgende:
Leroy gaat genomineerd worden op deze manier. Hij graaft z’n eigen graf met z’n gezeur de hele tijd![]()
Laat ze dan ook allebei vertrekkenquote:Op zondag 30 januari 2022 16:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zelfde als Nawel .. ze lullen zich allebei de nominatie in .. alleen al om van dat gezeik af te zijn.![]()
Leroy is the mask. Eerst ehuhehuh en dan een hond en dan een clown weetjewel.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Ik houd gewoon van rechtigheidEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ik wacht op het gifjequote:Op zondag 30 januari 2022 16:18 schreef BB-King het volgende:
Leroy is the mask. Eerst ehuhehuh en dan een hond en dan een clown weetjewel.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Vergeet militair nietquote:Op zondag 30 januari 2022 16:18 schreef BB-King het volgende:
Leroy is the mask. Eerst ehuhehuh en dan een hond en dan een clown weetjewel.![]()
De domme barbier bij zijn ouders thuis wat bijverdient, de rest gaat hij elk programma af om bekend te worden..en meent het ook nog allemaal beter te weten..![]()
![]()
Is tegen de regels toch?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ze heeft last van migraine.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Is tegen de regels toch?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ze heeft heufpijnquote:Op zondag 30 januari 2022 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Is tegen de regels toch?![]()
Je kan wel merken aan de bewoners dat het gaat stormen![]()
Al dat roddelgedoe vandaag, gaat vast weer zo worden als vorig jaar de heletijd over nomineren praten , dat is zo boring
Wie een kuil graaft voor een ander, zit niet zonder werk!![]()
Het prinsesje heeft hoofdpijnquote:Op zondag 30 januari 2022 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
moet ze niet zoveel lullenquote:Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Ze simuleert iets.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Is tegen de regels toch?Allemaal cabaretteketet!![]()
Leroy is vermoeiend.
Ik heb nog nooit iemand zich zo vaak horen herhalen. Eerlijk en oprecht zus en zo.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Kan hij ook niks aan doen .. hij kent gewoon niet meer woorden.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:22 schreef BB-King het volgende:
Leroy is vermoeiend.
Ik heb nog nooit iemand zich zo vaak horen herhalen. Eerlijk en oprecht zus en zo.![]()
quote:quote:Ons probleem toch niet?quote:
Dus ze heeft de regels overtreden.
Ik stel voor voor straf een automatische nominatie.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Bb durft zelfs niks meer te zeggen door de speaker volgens mij..bang dat luie ding in bed wakker wordt! iedereen krijgt nu instructies via de DBK..![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 16:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kan hij ook niks aan doen .. hij kent gewoon niet meer woorden.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Niet als je het goed verkoopt.. en Achter houdt van haarquote:Op zondag 30 januari 2022 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Voor prinsesjes gelden de normale regels nietquote:Op zondag 30 januari 2022 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Jij ook?![]()
Salar pak een emmer water en gooi die over iemand heenGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
fixedquote:Op zondag 30 januari 2022 16:23 schreef just me het volgende:
Salar pak een emmer water en gooi die over iemandNawel heen
Niet rond de pot draaien, zeggen waar het op staat
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
O ik zie Salar nu tafeltennissenquote:Op zondag 30 januari 2022 16:23 schreef just me het volgende:
Salar pak een emmer water en gooi die over iemand heen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 16:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
fixed
Niet rond de pot draaien, zeggen waar het op staat
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Het is toch bizar dat de mensen uit de groene kamer iedereen het meest verwijten dat er groepjes en kampjes en bondjes zijn, maar zijn zij daar niet mee begonnen?! Die hypocrisie is zo vermoeiend. En Goud zal vast wel redelijk gelijk nomineren, maar die maken er niet zo'n hoepla van en maken gewoon lol samen.![]()
Je moet er toch niet aan denken dat we de laatste weken met Groen overblijven .... Dat trek ik niet, dan stop ik met BB.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:24 schreef Kinga het volgende:
Het is toch bizar dat de mensen uit de groene kamer iedereen het meest verwijten dat er groepjes en kampjes en bondjes zijn, maar zijn zij daar niet mee begonnen?! Die hypocrisie is zo vermoeiend. En Goud zal vast wel redelijk gelijk nomineren, maar die maken er niet zo'n hoepla van en maken gewoon lol samen.![]()
Dat komt omdat haar hoofd te zwaar word door al haar verzinsels, en de drama scenario's die ze uitwerkt, johquote:![]()
Vera: We gaan slingers maken want bijna iedereen is jarig in februari.
Leroy: Ja mijn dochtertje ook.![]()
ze heeft migraine en toestemming om te slapen.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Nawel is inderdaad moe; en zal misschien ook "klein beetje hoofdpijn hebben"..
Lees : het is een nachtmens, slaapt thuis wellicht uit tot 13u, en dan pas begint haar dag met wat dutjes tussenin, om s'nachts het feestbeest uit te hangen.
BB met zijn regels van vroeg op, werkt enorm vermoeiend voor zo iemand.![]()
Ja ik zou er ook geen hoeple van maken als iedere week gebeurd wat ik wilquote:Op zondag 30 januari 2022 16:24 schreef Kinga het volgende:
Het is toch bizar dat de mensen uit de groene kamer iedereen het meest verwijten dat er groepjes en kampjes en bondjes zijn, maar zijn zij daar niet mee begonnen?! Die hypocrisie is zo vermoeiend. En Goud zal vast wel redelijk gelijk nomineren, maar die maken er niet zo'n hoepla van en maken gewoon lol samen.Daarom moet er iemand van goud uit deze week.
In zo'n grote groep mensen is het normaal dat er aftakkingen ontstaan. Je kunt het niet met iedereen even leuk hebben. Goud is in deze wel organischer.. Groen zijn de sneue overblijvers die misschien niet direct vrienden zouden zijn in de buitenwereld, maar nu voor de aantallen maar samen optrekken. En dan kijk ik naar een Julio, die tijdens break up week zat te jammeren in de dbk dat ie aan de verkeerde kant van de muur zat. Oh really? Zie ik anders niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |