Wat is het probleem met deze TTquote:
Ten eerste geen Co de Roodt, maar GEELquote:Op zondag 30 januari 2022 15:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat is het probleem met deze TT
Ik voel me aangesprokenquote:Op zondag 30 januari 2022 15:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat is het probleem met deze TT
Vooralsnog actief voor Noord-Holland, Friesland en het Waddengebied. De rest geniet nog code geel.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:22 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
KNMI heeft code oranje afgekondigd voor de monsterstorm.
welke school heb jij gezetenquote:Op zondag 30 januari 2022 15:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ten eerste geen Co de Roodt, maar GEEL
Niet Harvard in ieder geval.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
welke school heb jij gezeten
rood en geel is gewoon hetzelfde net zoals oranje
Dat weet ik wel zeker...ik heb hem daar ook nooit gezienquote:
NS zal op 10 uur waarschijnlijk melden dat de helft niet rijdt zoals gewoonlijkquote:Op zondag 30 januari 2022 20:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Gaat het OV morgen zich staande houden?
Ja en er rijd al minder door de coronamaatregelen. Als het niet kan begrijpelijk (schade bijv.). Lastig is het wel. En ze kunnen niet overal busvervoer inzetten? Niet dat ik verwacht dat het helemaal uit de hand gaat lopen maar toch het is wel een storm.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
NS zal op 10 uur waarschijnlijk melden dat de helft niet rijdt zoals gewoonlijk
Ik moet je enigszins gelijk geven, want nu is het weer oranje hier rond het ijsselmeerquote:Op zondag 30 januari 2022 19:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
welke school heb jij gezeten
rood en geel is gewoon hetzelfde net zoals oranje
Ik zit nu in de trein naar Schiphol, en die rijdt nog. Ik vind het nog wel meevallen.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
NS zal op 10 uur waarschijnlijk melden dat de helft niet rijdt zoals gewoonlijk
quote:Verzekeraars schatten stormschade op ruim 10 miljoen euro
Het Verbond van Verzekeraars (VvV) verwacht volgens een eerste schatting dat de schade van storm Corrie uitkomt op ruim 10 miljoen euro. De storm was maandag vooral merkbaar in de kustgebieden, rondom het IJsselmeer en het Waddengebied.
De verzekeraarskoepel kan op dit moment nog niet precies zeggen hoe groot de schade zal zijn omdat de schadeclaims nog worden ingediend bij verzekeraars. Ook regionale inschattingen zijn moeilijk en specifieke zaken zoals het losgeslagen schip zijn nog niet opgenomen in de schattingen.
Wel weet het Verbond dat Corrie maandag vooral fors heeft huisgehouden in de kustgebieden, rondom het IJsselmeer en in het Waddengebied. De kustgebieden waren echter goed voorbereid op een storm, waardoor het schadebedrag daar volgens de organisatie lager uitvalt.
Richard Weurding, de algemeen directeur van het VvV, merkt op dat de schade beperkt is gebleven dankzij voorlichting door onder meer het KNMI en verzekeraars. Al waarschuwt hij dat er dinsdag nog forse windstoten kunnen zijn die tot vervolgschade kunnen leiden. "Dakpannen die maandag door windstoten zijn losgetrild, bomen die al iets ontworteld zijn of ingescheurde takken kunnen vandaag alsnog afwaaien”, zegt hij.
Storm Corrie waaide maandag vooral in de voormiddag over Nederland. Het zwaartepunt lag tussen 10.00 en 12.00 uur. 's Ochtends gaf het KNMI code code oranje af voor Noord-Holland, Friesland, de Wadden en het IJsselmeer. Dat werd rond 11.00 uur code geel voor Friesland en het Waddengebied, evenals in de provincies Flevoland, Utrecht, Gelderland, Noord-Brabant, Limburg, Zuid-Holland en Zeeland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |