Tsja ze doen ook zelf maar wat omdat ze geen reetje aan Everon hebben als dirigent hier.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:15 schreef Moira het volgende:
Als Kim die 10 had laten hangen kon Sahil z'n 50 kwijt
En niemand zegt tegen Everon waar ze wat laten, dus ook als Everon niet de mol is is het onmogelijk overzicht te houden
Die lui op de jetski moeten eigenlijk alleen iets gaan doen als everon het zegt, maar ze gaan allemaal tegelijk een kant op en doen maar watquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Het lijkt wel alsof ze het allemaal proberen te verneuken af en toe
Teveel aandacht voor Everon deze aflevering. Zou best kunnen dat hij afvalt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Everon komt wel vaak toevallig in zulke situaties terecht...
Zei Thomas niet al eerder dat hij kleurenblind was?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:18 schreef Fleischmeister het volgende:
Thomas zei "Thomas is bij de rode boot", en die paal is toch vrij groen? Die vent is kleurenblind of ben ik dat of het is wel erg apart mollen
Waarom ook niet. Als je telkens als een kandidaat je best doet, schreeuw je naar je medespelers dat jij iig niet de mol bent.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Het lijkt wel alsof ze het allemaal proberen te verneuken af en toe
Hm misschien was ik in de war met Sahil.. kutpetjesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:18 schreef Fleischmeister het volgende:
Thomas zei "Thomas is bij de rode boot", en die paal is toch vrij groen? Die vent is kleurenblind of ben ik dat of het is wel erg apart mollen
De prikkel om het goed te doen is te laag denk ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom ook niet. Als je telkens als een kandidaat je best doet, schreeuw je naar je medespelers dat jij iig niet de mol bent.
Bijma afwezig.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De prikkel om het goed te doen is te laag denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |