SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 29-01-2022 23:55:31 ]
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:53 schreef DJ11 het volgende:
Ik had onlangs een vraag bij Twee voor Twaalf over deze band goed, dankzij dit topic
als het je stoort zou je Mad lief kunnen aankijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:54 schreef DJ11 het volgende:
Behalve dan dat het niet Exception, maar Eruption is
Nee, de TT kloptquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:55 schreef just me het volgende:
[..]
als het je stoort zou je Mad lief kunnen aankijken
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, de TT kloptIk gaf in het vorige topic het foute antwoord.
Die versie vind ik ook wel erg lekker, moet ik eerlijk toegeven. Maar ja, het origineel is ook niet te versmaden.quote:
Trouwen onder huwelijkse voorwaarden?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu nog eens bekijken wat we er praktische mee kunnen...
Op zaterdagavond mag je ook even rustig gaan zitten en genieten van de muziek.quote:
Even voor mijn duidelijkheid, vraag jij Mad nu ten huwelijk ?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Trouwen onder huwelijkse voorwaarden?
Ben je je huis aan het ontsmetten? Die neiging had ik ook toen mijn man positief testte.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2022 00:00 schreef just me het volgende:
[..]
Even voor mijn duidelijkheid, vraag jij Mad nu ten huwelijk ?
Ik wilde het gewoon praktisch houden.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:00 schreef just me het volgende:
[..]
Even voor mijn duidelijkheid, vraag jij Mad nu ten huwelijk ?
En ik wil gewoon een antwoordquote:Op zondag 30 januari 2022 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon praktisch houden.
Dat heb ik de uren ervoor gedaan. Als een lamme tak in een stoel hangen.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Op zaterdagavond mag je ook even rustig gaan zitten en genieten van de muziek.
kan ook weleens fijn zijnquote:Op zondag 30 januari 2022 00:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat heb ik de uren ervoor gedaan. Als een lamme tak in een stoel hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |