SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 29-01-2022 23:55:31 ]
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:53 schreef DJ11 het volgende:
Ik had onlangs een vraag bij Twee voor Twaalf over deze band goed, dankzij dit topic
als het je stoort zou je Mad lief kunnen aankijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:54 schreef DJ11 het volgende:
Behalve dan dat het niet Exception, maar Eruption is
Nee, de TT kloptquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:55 schreef just me het volgende:
[..]
als het je stoort zou je Mad lief kunnen aankijken
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, de TT kloptIk gaf in het vorige topic het foute antwoord.
Die versie vind ik ook wel erg lekker, moet ik eerlijk toegeven. Maar ja, het origineel is ook niet te versmaden.quote:
Trouwen onder huwelijkse voorwaarden?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu nog eens bekijken wat we er praktische mee kunnen...
Op zaterdagavond mag je ook even rustig gaan zitten en genieten van de muziek.quote:
Even voor mijn duidelijkheid, vraag jij Mad nu ten huwelijk ?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Trouwen onder huwelijkse voorwaarden?
Ben je je huis aan het ontsmetten? Die neiging had ik ook toen mijn man positief testte.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2022 00:00 schreef just me het volgende:
[..]
Even voor mijn duidelijkheid, vraag jij Mad nu ten huwelijk ?
Ik wilde het gewoon praktisch houden.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:00 schreef just me het volgende:
[..]
Even voor mijn duidelijkheid, vraag jij Mad nu ten huwelijk ?
En ik wil gewoon een antwoordquote:Op zondag 30 januari 2022 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon praktisch houden.
Dat heb ik de uren ervoor gedaan. Als een lamme tak in een stoel hangen.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Op zaterdagavond mag je ook even rustig gaan zitten en genieten van de muziek.
kan ook weleens fijn zijnquote:Op zondag 30 januari 2022 00:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat heb ik de uren ervoor gedaan. Als een lamme tak in een stoel hangen.
Ik ken wel een wandelende tak.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:02 schreef DJ11 het volgende:
Ik hang nu als een lamme tak in een stoel.
Dat ben ik al…quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Trouwen onder huwelijkse voorwaarden?
quote:Op zondag 30 januari 2022 00:02 schreef DJ11 het volgende:
Ik hang nu als een lamme tak in een stoel.
Onderuitgezakt.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken wel een wandelende tak.
Hoe ziet een lamme tak eruit?
Nee, wilde een ladekast verplaatsen en dan moet de zooi eruit. 80% weggemieterd.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben je je huis aan het ontsmetten? Die neiging had ik ook toen mijn man positief testte.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:04 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter had een paar weken geleden schurft in ons huis gebracht. In haar studentenhuis kregen ze het niet meer onder controle en ze hadden bedacht dat ze allemaal het beste 1 week naar hun ouders konden om het voor eens en voor altijd de baas te worden. Nou, dat is gelukt en toen hadden wij het![]()
Als je luizen al erg vond kan ik je zeggen dat schurft wel 10 x zo erg is. Ik ben echt panisch aan het wassen, schoonmaken en stofzuigen gegaan. Plus nog een superdure zalf via de huisarts. Maar het is gelukkig niet teruggekomen.
Maar dan zonder.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik gok op Eros Ramazotti en Tina Turner - Cosi Della Vita, of zoiets.
nog steeds prima spulquote:
quote:Op zondag 30 januari 2022 00:04 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter had een paar weken geleden schurft in ons huis gebracht. In haar studentenhuis kregen ze het niet meer onder controle en ze hadden bedacht dat ze allemaal het beste 1 week naar hun ouders konden om het voor eens en voor altijd de baas te worden. Nou, dat is gelukt en toen hadden wij het![]()
Als je luizen al erg vond kan ik je zeggen dat schurft wel 10 x zo erg is. Ik ben echt panisch aan het wassen, schoonmaken en stofzuigen gegaan. Plus nog een superdure zalf via de huisarts. Maar het is gelukkig niet teruggekomen.
dan is het nog beter spulquote:
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-verkeerd~a1602f78/quote:Op zondag 30 januari 2022 00:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Het is wel een living lab in jullie gezin…
Ik begin ook in te kakken, ik ga naar bed toequote:
Slaap lekker, just me.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik begin ook in te kakken, ik ga naar bed toedank voor de fijne muziekjes, bijzondere gesprekken
Trusten!quote:Op zondag 30 januari 2022 00:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik begin ook in te kakken, ik ga naar bed toedank voor de fijne muziekjes, bijzondere gesprekken
quote:
Welterusten just mequote:Op zondag 30 januari 2022 00:10 schreef just me het volgende:
[..]
* Fogel pakt Melting vast…quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zondag 30 januari 2022 00:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel pakt Melting vast…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil in ieder geval niet schuifelen!
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zondag 30 januari 2022 00:15 schreef DJ11 het volgende:
BREAKING: Komende negen maanden geen uitzendingen van Melting op Radio 49. Stop de persen.
Dat is wel een hele lange lockdownquote:Op zondag 30 januari 2022 00:15 schreef DJ11 het volgende:
BREAKING: Komende negen maanden geen uitzendingen van Melting op Radio 49. Stop de persen.
Dat gaan we dus maar niet doen.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is wel een hele lange lockdown
Welterusten Mad.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:21 schreef MadMaster het volgende:
Mensen, slaap lekker zo, ik ga ook een poging wagen…
Melting, dank voor het draaien…
Welterusten MadMaster. Niet te veel in bed draaien.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:21 schreef MadMaster het volgende:
Mensen, slaap lekker zo, ik ga ook een poging wagen…
Melting, dank voor het draaien…
quote:Op zondag 30 januari 2022 00:23 schreef DJ11 het volgende:
Right Said Fred - Don't Talk Just Kiss
(met ook vocals van Jocelyn Brown)
Maar toen wist degene die aan Fred vroeg of hij links- of rechtsaf moest, nog niets.quote:
«Should I turn left?»quote:Op zondag 30 januari 2022 00:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar toen wist degene die aan Fred vroeg of hij links- of rechtsaf moest, nog niets.
beetje goed geslapen Melting ?quote:
Precies zoals je het zegt.... een beetje.quote:
Beetje veel of een beetje weinigquote:Op zondag 30 januari 2022 09:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Precies zoals je het zegt.... een beetje.
Voor mijn gevoel te weinig. Maar scheelt dat ik vandaag alleen even de was hoef te strijken en vouwen.quote:
Dat is 'n gezellig vooruitzicht, maar dan niet in slaap vallen hèquote:Op zondag 30 januari 2022 09:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel te weinig. Maar scheelt dat ik vandaag alleen even de was hoef te strijken en vouwen.
En vanmiddag met neefje en schoonzus naar de film.
Dat ligt aan de film.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:14 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is 'n gezellig vooruitzicht, maar dan niet in slaap vallen hè
Er is om 10.00 uur een wedstrijd maar ik heb me niet ingeschreven, even rustig aan na het oppassen.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat ligt aan de film.
Ga jij nog iets leuks doen? Iemand van de baan af slaan of zo?
Of op je fiets naar Junior.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:19 schreef just me het volgende:
[..]
Er is om 10.00 uur een wedstrijd maar ik heb me niet ingeschreven, even rustig aan na het oppassen.
Afhankelijk van de plannen van Junior wil ik straks even mijn bril ophalen en anders ga ik een eindje fietsen.
dat is iets voor als het echt lekker weer isquote:Op zondag 30 januari 2022 09:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Of op je fiets naar Junior.
Ben je wel even bezig.
Dan vandaag maar rustig aan ook.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:21 schreef just me het volgende:
[..]
dat is iets voor als het echt lekker weer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |