SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 29-01-2022 23:55:31 ]
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:53 schreef DJ11 het volgende:
Ik had onlangs een vraag bij Twee voor Twaalf over deze band goed, dankzij dit topic
als het je stoort zou je Mad lief kunnen aankijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:54 schreef DJ11 het volgende:
Behalve dan dat het niet Exception, maar Eruption is
Nee, de TT kloptquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:55 schreef just me het volgende:
[..]
als het je stoort zou je Mad lief kunnen aankijken
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, de TT kloptIk gaf in het vorige topic het foute antwoord.
Die versie vind ik ook wel erg lekker, moet ik eerlijk toegeven. Maar ja, het origineel is ook niet te versmaden.quote:
Trouwen onder huwelijkse voorwaarden?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu nog eens bekijken wat we er praktische mee kunnen...
Op zaterdagavond mag je ook even rustig gaan zitten en genieten van de muziek.quote:
Even voor mijn duidelijkheid, vraag jij Mad nu ten huwelijk ?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Trouwen onder huwelijkse voorwaarden?
Ben je je huis aan het ontsmetten? Die neiging had ik ook toen mijn man positief testte.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2022 00:00 schreef just me het volgende:
[..]
Even voor mijn duidelijkheid, vraag jij Mad nu ten huwelijk ?
Ik wilde het gewoon praktisch houden.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:00 schreef just me het volgende:
[..]
Even voor mijn duidelijkheid, vraag jij Mad nu ten huwelijk ?
En ik wil gewoon een antwoordquote:Op zondag 30 januari 2022 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon praktisch houden.
Dat heb ik de uren ervoor gedaan. Als een lamme tak in een stoel hangen.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Op zaterdagavond mag je ook even rustig gaan zitten en genieten van de muziek.
kan ook weleens fijn zijnquote:Op zondag 30 januari 2022 00:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat heb ik de uren ervoor gedaan. Als een lamme tak in een stoel hangen.
Ik ken wel een wandelende tak.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:02 schreef DJ11 het volgende:
Ik hang nu als een lamme tak in een stoel.
Dat ben ik al…quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Trouwen onder huwelijkse voorwaarden?
quote:Op zondag 30 januari 2022 00:02 schreef DJ11 het volgende:
Ik hang nu als een lamme tak in een stoel.
Onderuitgezakt.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken wel een wandelende tak.
Hoe ziet een lamme tak eruit?
Nee, wilde een ladekast verplaatsen en dan moet de zooi eruit. 80% weggemieterd.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben je je huis aan het ontsmetten? Die neiging had ik ook toen mijn man positief testte.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:04 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter had een paar weken geleden schurft in ons huis gebracht. In haar studentenhuis kregen ze het niet meer onder controle en ze hadden bedacht dat ze allemaal het beste 1 week naar hun ouders konden om het voor eens en voor altijd de baas te worden. Nou, dat is gelukt en toen hadden wij het![]()
Als je luizen al erg vond kan ik je zeggen dat schurft wel 10 x zo erg is. Ik ben echt panisch aan het wassen, schoonmaken en stofzuigen gegaan. Plus nog een superdure zalf via de huisarts. Maar het is gelukkig niet teruggekomen.
Maar dan zonder.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik gok op Eros Ramazotti en Tina Turner - Cosi Della Vita, of zoiets.
nog steeds prima spulquote:
quote:Op zondag 30 januari 2022 00:04 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter had een paar weken geleden schurft in ons huis gebracht. In haar studentenhuis kregen ze het niet meer onder controle en ze hadden bedacht dat ze allemaal het beste 1 week naar hun ouders konden om het voor eens en voor altijd de baas te worden. Nou, dat is gelukt en toen hadden wij het![]()
Als je luizen al erg vond kan ik je zeggen dat schurft wel 10 x zo erg is. Ik ben echt panisch aan het wassen, schoonmaken en stofzuigen gegaan. Plus nog een superdure zalf via de huisarts. Maar het is gelukkig niet teruggekomen.
dan is het nog beter spulquote:
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-verkeerd~a1602f78/quote:Op zondag 30 januari 2022 00:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Het is wel een living lab in jullie gezin…
Ik begin ook in te kakken, ik ga naar bed toequote:
Slaap lekker, just me.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik begin ook in te kakken, ik ga naar bed toedank voor de fijne muziekjes, bijzondere gesprekken
Trusten!quote:Op zondag 30 januari 2022 00:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik begin ook in te kakken, ik ga naar bed toedank voor de fijne muziekjes, bijzondere gesprekken
quote:
Welterusten just mequote:Op zondag 30 januari 2022 00:10 schreef just me het volgende:
[..]
* Fogel pakt Melting vast…quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zondag 30 januari 2022 00:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel pakt Melting vast…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil in ieder geval niet schuifelen!
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zondag 30 januari 2022 00:15 schreef DJ11 het volgende:
BREAKING: Komende negen maanden geen uitzendingen van Melting op Radio 49. Stop de persen.
Dat is wel een hele lange lockdownquote:Op zondag 30 januari 2022 00:15 schreef DJ11 het volgende:
BREAKING: Komende negen maanden geen uitzendingen van Melting op Radio 49. Stop de persen.
Dat gaan we dus maar niet doen.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is wel een hele lange lockdown
Welterusten Mad.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:21 schreef MadMaster het volgende:
Mensen, slaap lekker zo, ik ga ook een poging wagen…
Melting, dank voor het draaien…
Welterusten MadMaster. Niet te veel in bed draaien.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:21 schreef MadMaster het volgende:
Mensen, slaap lekker zo, ik ga ook een poging wagen…
Melting, dank voor het draaien…
quote:Op zondag 30 januari 2022 00:23 schreef DJ11 het volgende:
Right Said Fred - Don't Talk Just Kiss
(met ook vocals van Jocelyn Brown)
Maar toen wist degene die aan Fred vroeg of hij links- of rechtsaf moest, nog niets.quote:
«Should I turn left?»quote:Op zondag 30 januari 2022 00:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar toen wist degene die aan Fred vroeg of hij links- of rechtsaf moest, nog niets.
beetje goed geslapen Melting ?quote:
Precies zoals je het zegt.... een beetje.quote:
Beetje veel of een beetje weinigquote:Op zondag 30 januari 2022 09:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Precies zoals je het zegt.... een beetje.
Voor mijn gevoel te weinig. Maar scheelt dat ik vandaag alleen even de was hoef te strijken en vouwen.quote:
Dat is 'n gezellig vooruitzicht, maar dan niet in slaap vallen hèquote:Op zondag 30 januari 2022 09:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel te weinig. Maar scheelt dat ik vandaag alleen even de was hoef te strijken en vouwen.
En vanmiddag met neefje en schoonzus naar de film.
Dat ligt aan de film.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:14 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is 'n gezellig vooruitzicht, maar dan niet in slaap vallen hè
Er is om 10.00 uur een wedstrijd maar ik heb me niet ingeschreven, even rustig aan na het oppassen.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat ligt aan de film.
Ga jij nog iets leuks doen? Iemand van de baan af slaan of zo?
Of op je fiets naar Junior.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:19 schreef just me het volgende:
[..]
Er is om 10.00 uur een wedstrijd maar ik heb me niet ingeschreven, even rustig aan na het oppassen.
Afhankelijk van de plannen van Junior wil ik straks even mijn bril ophalen en anders ga ik een eindje fietsen.
dat is iets voor als het echt lekker weer isquote:Op zondag 30 januari 2022 09:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Of op je fiets naar Junior.
Ben je wel even bezig.
Dan vandaag maar rustig aan ook.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:21 schreef just me het volgende:
[..]
dat is iets voor als het echt lekker weer is
quote:
Dan zul je een niet al te beste nacht gehad hebbenquote:Op zondag 30 januari 2022 09:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb vannacht om 4 uur de politie gebeld, er waren 4 jongens echt idioot aan het doen hier op de straat en ze hadden een verkeerszuil uit z’n houder gehaald en op straat gelegd, ik werd er wakker van. Ik denk zomaar dat ze op hun route nog wel meer dergelijke acties hebben uitgehaald. Verkeerszuil ligt er nog steeds overigens.
Ah, dat is echt vervelend. Ik werd vannacht ook wakker van wat luidruchtige mensen, maar meer dan langslopen en hard praten was het niet. Als ik echt iemand iets zag vernielen zou ik ook de politie bellen, ja.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb vannacht om 4 uur de politie gebeld, er waren 4 jongens echt idioot aan het doen hier op de straat en ze hadden een verkeerszuil uit z’n houder gehaald en op straat gelegd, ik werd er wakker van. Ik denk zomaar dat ze op hun route nog wel meer dergelijke acties hebben uitgehaald. Verkeerszuil ligt er nog steeds overigens.
weet je man wanneer hij besmet is ?quote:Op zondag 30 januari 2022 10:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat is echt vervelend. Ik werd vannacht ook wakker van wat luidruchtige mensen, maar meer dan langslopen en hard praten was het niet. Als ik echt iemand iets zag vernielen zou ik ook de politie bellen, ja.
Ik heb vanochtend weer negatief getest, maar heb wel meer keelpijn dan gisteren. Mijn zoon heeft nu ook keelpijn en ik verwacht eigenlijk nog steeds wel dat ik ook positief ben. Ik had het liever zwart op wit echter.
Hij denkt dinsdag. Toen werkte hij samen met iemand die zich donderdag ziek heeft gemeld (zonder verdere verklaring). Mijn man kreeg vrijdag de eerste klachten en testte zaterdagochtend positief.quote:Op zondag 30 januari 2022 11:03 schreef just me het volgende:
[..]
weet je man wanneer hij besmet is ?
De incubatietijd van SARS severe acute respiratory syndrome- CoV -2 ligt tussen de 2 en 14 dagen. Als je besmet raakt duurt het meestal 5 tot 6 dagen voordat je klachten krijgt.
Het zou dus nog even kunnen duren voordat jij duidelijkheid hebt maar wel vervelendquote:Op zondag 30 januari 2022 11:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij denkt dinsdag. Toen werkte hij samen met iemand die zich donderdag ziek heeft gemeld (zonder verdere verklaring). Mijn man kreeg vrijdag de eerste klachten en testte zaterdagochtend positief.
Dit herken ik… heb voor morgen een PCR test geboekt, want dan weet ik dat de test fatsoenlijk uitgevoerd wordt. Zelftest doe ik misschien niet juist? Vanmorgen weer negatief maar heb alle symptomen die mijn positief geteste vriendin ook heeft.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat is echt vervelend. Ik werd vannacht ook wakker van wat luidruchtige mensen, maar meer dan langslopen en hard praten was het niet. Als ik echt iemand iets zag vernielen zou ik ook de politie bellen, ja.
Ik heb vanochtend weer negatief getest, maar heb wel meer keelpijn dan gisteren. Mijn zoon heeft nu ook keelpijn en ik verwacht eigenlijk nog steeds wel dat ik ook positief ben. Ik had het liever zwart op wit echter.
Ziet er goed uit, Raf!quote:Op zondag 30 januari 2022 20:24 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
1e pizza uit oventje dat ik kreeg via kerstpakketen actie.
En probeer nog 20 kilo aan te komen.
Dus pizza is dubbel goed
Ja blijf nu maar even op dieet van pizza / pasta met proteine drankjes en griekse yoghurt geloof ik, morgen even kijken welke het nou was, maar eiwit en vetrijk en veel koolhydraten. Snel aankomen en dan ook weer meer bewegen.quote:
Goedemorgen livelink.quote:
Nog niet getest vandaag. Maar voel me weer prima eigenlijk. Man en zoon lopen te hoesten en slikken pijnstillers voor de keelpijn en zijn erg moe en ik heb nu eigenlijk nergens meer last van.quote:Op maandag 31 januari 2022 06:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Nog steeds negatief?
Misschien ben jij wel 1 van de uitzonderingen, die geen corona kan krijgen.quote:Op maandag 31 januari 2022 06:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog niet getest vandaag. Maar voel me weer prima eigenlijk. Man en zoon lopen te hoesten en slikken pijnstillers voor de keelpijn en zijn erg moe en ik heb nu eigenlijk nergens meer last van.
Ik compenseer voor mijn dochter.quote:Op maandag 31 januari 2022 06:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel 1 van de uitzonderingen, die geen corona kan krijgen.
Ik zou eigenlijk naar Gouda om mijn bril op te halen maar gelukkig bedacht ik me vanmorgen dat ik mijn vorige bril nog had dus ik hoef de deur niet uit.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Af en toe enorme windvlagen, maar er vliegt niks door de tuin. Ik hoef er vandaag niet uit, morgen wel weer een wandelingetje.
was dus gebeurd terwijl ik nog in bed lag... huis is wel goed doorgewaaidquote:Op maandag 31 januari 2022 10:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ai, dan schrik je toch wel als er een deur openwaait
quote:Op maandag 31 januari 2022 10:13 schreef just me het volgende:
[..]
was dus gebeurd terwijl ik nog in bed lag... huis is wel goed doorgewaaid
Het was toch gewoon stom dat ik het niet gecontroleerd had voordat ik naar bed ging! En gelukkig was er geen regenquote:
Ik krijg net de melding van een collega dat er op 1 kantoor hier de raam heel het weekend heeft open gestaan.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:21 schreef just me het volgende:
[..]
Het was toch gewoon stom dat ik het niet gecontroleerd had voordat ik naar bed ging! En gelukkig was er geen regen
quote:Op maandag 31 januari 2022 11:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik krijg net de melding van een collega dat er op 1 kantoor hier de raam heel het weekend heeft open gestaan.
Alles natgeregend binnen.
Op mijn schuur ligt golfplaat in twee delen, één van de golfplaten wappert heen en weer maar het is voor mij té ver weg van de rand om er iets zwaars op te leggen en ik ga nu écht geen ladder op. Hopen dat de buurjongen straks bij zijn moeder komt en mij even wil helpen.quote:
Oh brr, verstandig om daarbij hulp te vragen.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:43 schreef just me het volgende:
[..]
Op mijn schuur ligt golfplaat in twee delen, één van de golfplaten wappert heen en weer maar het is voor mij té ver weg van de rand om er iets zwaars op te leggen en ik ga nu écht geen ladder op. Hopen dat de buurjongen straks bij zijn moeder komt en mij even wil helpen.
op een plek waar het nu weggewaaid isquote:Op maandag 31 januari 2022 14:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh brr, verstandig om daarbij hulp te vragen.
Symph had gisteren het knijpermandje van de droogmolen gehaald. Je raadt vast wel waar hij dat neergezet had he?
Op de vliegende stoel jaquote:Op maandag 31 januari 2022 14:58 schreef just me het volgende:
[..]
op een plek waar het nu weggewaaid is
quote:
Jij was toch diegene die het raam open zet ook als iedereen het koud heeftquote:Op maandag 31 januari 2022 11:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik krijg net de melding van een collega dat er op 1 kantoor hier de raam heel het weekend heeft open gestaan.
Alles natgeregend binnen.
Dat is heel lief van de buurjongenquote:Op maandag 31 januari 2022 17:48 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
mijn dak is weer verzwaard met dank aan de buurjongen
quote:Op maandag 31 januari 2022 18:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij was toch diegene die het raam open zet ook als iedereen het koud heeft
Ik ben ook altijd lief voor zijn moeder hèquote:Op maandag 31 januari 2022 18:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is heel lief van de buurjongen
quote:Op maandag 31 januari 2022 19:33 schreef just me het volgende:
@:MadMaster, geprakte banaan met hagelslag is lekker![]()
voelde vertrouwd aan om weer eens een banaan te prakkenquote:Op maandag 31 januari 2022 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar hoef je de banaan niet voor de prakken.
Ik vind banaan dan juist minder lekker.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:40 schreef just me het volgende:
[..]
voelde vertrouwd aan om weer eens een banaan te prakken
Je hoeft niet te prakken hoorquote:Op maandag 31 januari 2022 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind banaan dan juist minder lekker.
quote:Op maandag 31 januari 2022 19:43 schreef Homijn het volgende:
Ik wou vragen hoe je zoiets klaarmaakt, maar helaas... banaanvragen zijn op FOK! niet toegestaan.
Men neeme een konijnenpoot.......quote:Op maandag 31 januari 2022 19:43 schreef Homijn het volgende:
Ik wou vragen hoe je zoiets klaarmaakt, maar helaas... banaanvragen zijn op FOK! niet toegestaan.
quote:
Tuurlijk, ik ben ervaringsdeskundige…quote:Op maandag 31 januari 2022 19:33 schreef just me het volgende:
@:MadMaster, geprakte banaan met hagelslag is lekker![]()
Je mag wel TR's aanmaken…quote:Op maandag 31 januari 2022 19:43 schreef Homijn het volgende:
Ik heb niks tegen vocoders, wel tegen autotune.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hier, nog wat luistervoer. Oordeel vooral zelf. Trigger warning: er zitten vocoders in...
Tot en met de jonge kaas vond ik het gewoon misselijkmakend; daarna weet ik er helemaal niks meer over te zeggen.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik at vroeger regelmatig een sandwich met pindakaas, kokosrasp, hagelslag en banaan met een plak jonge kaas er overheen
Daarna resteert nog slechts 'er overheen'.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Tot en met de jonge kaas vond ik het gewoon misselijkmakend; daarna weet ik er helemaal niks meer over te zeggen.
Ik lust geen pindakaas en kokos. Dus ik vind het ook niet lekker.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Tot en met de jonge kaas vond ik het gewoon misselijkmakend; daarna weet ik er helemaal niks meer over te zeggen.
quote:Op maandag 31 januari 2022 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarna resteert nog slechts 'er overheen'.
En daar weet jij helemaal niets over te zeggen?
Goedemorgen Melting. Ik had me een beetje verslapen. Maakt op zich niks uit, want man en kind liggen ziek op bed en ik ben nog ruim op tijd wakker, maar het is niks voor mij.quote:
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 06:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Ik had me een beetje verslapen. Maakt op zich niks uit, want man en kind liggen ziek op bed en ik ben nog ruim op tijd wakker, maar het is niks voor mij.
Mijn zoon is echt behoorlijk ziek, maar niet lastig. Mijn man is een stuk minder ziek en een stuk lastigerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:05 schreef just me het volgende:
godemorgen
![]()
Oh jee, 2 zieke mannen in huize livelink, zijn het lastige patienten ?
Oh wat rot dat je zoon zo ziek isquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon is echt behoorlijk ziek, maar niet lastig. Mijn man is een stuk minder ziek en een stuk lastiger
In mijn beleving is hij dat al, maar hij ligt gewoon graag in bed.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:15 schreef just me het volgende:
[..]
Oh wat rot dat je zoon zo ziek isHopen dat je lastige man snel helemaal opgeknapt is
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:19 schreef livelink het volgende:
[..]
In mijn beleving is hij dat al, maar hij ligt gewoon graag in bed.
Mijn zoon ligt de halve dag nacht in bad nu
fijn zo'n en dan wattuh ?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:03 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Fi.n z.'n h.p..e.d ove..le. v.a Te.a.s
Fijn zo'n haperend overleg via Teams. Je ziet, ik ben een pro!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:03 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Fi.n z.'n h.p..e.d ove..le. v.a Te.a.s
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijn zo'n haperend overleg via Teams. Je ziet, ik ben een pro!
Ons gesprek met de hypotheekadviseur ging ook via Teams, dat was echt handig, zeker omdat Symph er al mee werkte. De adviseur kon zo heel makkelijk zijn scherm met ons delenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:24 schreef just me het volgende:
Oh ik gebruik geen teams dus ik hoef het ook niet te snappen
Het is ideaalquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ons gesprek met de hypotheekadviseur ging ook via Teams, dat was echt handig, zeker omdat Symph er al mee werkte. De adviseur kon zo heel makkelijk zijn scherm met ons delen
Symph doet het zonder camera, geen gedoe met achtergronden of dat ik door beeld loop omdat mijn kledingkasten in die kamer staanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:34 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Het is ideaal![]()
Scheelt heen- en weer reizen en je kunt mooi in joggingbroek 'meeten'
Ik wil alleen deze achtergrond nog zien te installeren:
[ afbeelding ]
Sterktequote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:34 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nu 3 dagen training via Teams met een Poolse instructiemeneer die Engels probeert te spreken.
We zijn nu 4 uur onderweg en ik denk dat 3 uur daarvan onnodig was geweest...![]()
Nog maar 20 uur te gaan...
Oh dear...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:34 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nu 3 dagen training via Teams met een Poolse instructiemeneer die Engels probeert te spreken.
We zijn nu 4 uur onderweg en ik denk dat 3 uur daarvan onnodig was geweest...![]()
Dat klinkt vreselijk.....quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:34 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:02 schreef Fogel het volgende:
Kan je de Pool samplen en verwerken in een jingle?
Ik ga dat niet opnemen, ik werk nu met een andere laptop dan mijn muziek exemplaar, maar het zou kunnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:02 schreef Fogel het volgende:
Kan je de Pool samplen en verwerken in een jingle?
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
De kroegen zijn weer open, en mevrouw duikt er meteen weer in.
Veel plezier, just me.
Ja, en ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe later op de avond...
Nog een ziekenboeg daar?
En jij alleen maar in de verpleging?
Nog even doorbijten, binnen een week is de ellende weer over...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, en ja.
En ben het ook wel een beetje zat ook.
Ja, ik denk dat het eind deze week wel weer prima zal gaan met hen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog even doorbijten, binnen een week is de ellende weer over...
Dit is prima. Lekker opwekkend.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Wat mag ik voor je draaien?
Was al wat afgeweken van hetgeen waarmee ik gestart was, maar ik ben flexibel...
Poeh, dat viel vandaag niet mee.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:55 schreef livelink het volgende:
3 dagen cursus via Teams lijkt me trouwens ook een hele opgave.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Poeh, dat viel vandaag niet mee.
Het is een Microsoft training en ik moet 'm doen, ook vanwege een papiertje dat er aan vast zit.
Maar wat een saaie bedoening is dat...
Wel gelachen ook. Ooit een Pool 'focus' horen zegen?
Ik ben met 2 collega's en een Zwitser van Zeis Ikon.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
We hebben vele nationaliteiten in ons bedrijf, maar Pools zit er niet bij.
Jij liever dan ikquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben met 2 collega's en een Zwitser van Zeis Ikon.
Die doet z'n mond niet open en dus spreken onderling gewoon Nederlands.
Het is een onderwerp dat 1 collega nog nooit gedaan heeft en mijn andere collega en ik helpen 'm er doorheen.
Die Pool springt van de hak op de tak, zucht heel veel en hoest heerlijk in de microfoon.![]()
Hoera, morgen weer...![]()
Ach, het is een moetje.quote:
Dat kun je wel stellenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb deze versie nog nooit gedraaid, blijkt nu.
Zo meteen iets heel anders...
Van Why van de Bronski Beat wel, niet van Jody Bernal...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:19 schreef livelink het volgende:
Had jij hier geen live-uitvoering van?
Ik bedoelde ook Bronski Beatquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van Why van de Bronski Beat wel, niet van Jody Bernal...
Klopt, die heb ik hier wel eens gepost...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook Bronski Beat![]()
Kan me herinneren dat ik die wel eens heb gezien (ik dacht tenminste dat het een YT-filmpje was)
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga langzaam afbouwen, mijn 2 uur draaien zitten er al weer op...
Ik eindig hierna met een radio opname waar ik zelf een rol in heb gespeeld.quote:
Ik ga opletten. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik eindig hierna met een radio opname waar ik zelf een rol in heb gespeeld.
Let op het einde...
Goed zo, voor mijzelf ook...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:50 schreef livelink het volgende:
Dank je wel voor de muziek. Was heerlijk ontspannend
Dat kun je wel stellen, maar ach. Het is niet de intonatie die telt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Carolien is net als de Pool geen ster met haar Engels...
Welterusten...
Dat is wel heel vroeg, ik kukel zo nog even terug hoop ik, uurtje ofzo douche en en dan om 09:00 aan de wandel.quote:
Valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2022 05:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is wel heel vroeg, ik kukel zo nog even terug hoop ik, uurtje ofzo douche en en dan om 09:00 aan de wandel.
Ja hoor. Alleen lijkt soms uithoudingsvermogen nog niet optimaal.quote:Op woensdag 2 februari 2022 05:52 schreef Rafeiro het volgende:
Ben je ondertussen al weer helemaal fit?
Lijkt wel in de buurt te komen met je shows enzo.
Waar moet ik me op voorbereiden dan?quote:Op woensdag 2 februari 2022 06:55 schreef Melting het volgende:
MadMaster, bereid je maar vast voor. Ik vertrek zo meteen weer richting je woonplaats.
Je gaat je dagje uit werken?quote:Op woensdag 2 februari 2022 06:55 schreef Melting het volgende:
MadMaster, bereid je maar vast voor. Ik vertrek zo meteen weer richting je woonplaats.
maak er maar 2 vanquote:
Denk daar maar over na als je straks 'n uur aan het lopen bentquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Paardenkoppen of koffie?
Altijd lastig bij u.
quote:
Die booster heeft typgriep bij je veroorzaaktquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:45 schreef Rafeiro het volgende:
Heel kort rondje vandaag, maar strenge tante ttoor wou wel weer minimaal 4 x per week f2f contact. Niet meer bellen of appen dus, ben corona angsteend 6 x negatief getest ondertussen en geboosterg;
Dan moet buiten lopen we; weer kunnen,
Op een Brabander in Amsterdam.quote:Op woensdag 2 februari 2022 07:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar moet ik me op voorbereiden dan?
Maar veel plezier in ieder geval…
Ja, in onze winkel in Amsterdam op het Rokin zit ik nu.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Op een Brabander in Amsterdam.
Had alleen verouderde navigatie in de auto, dus heb een half uur in het centrum rondgereden voor ik de juiste parkeergarage had.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Nieuwe huis van dichtbij gezienhet was mooi zonnig weer dus we hebben de gok maar gewaagd dat we de bouwplaats even op konden en dat was gelukkig mogelijk. Er wordt druk gemetseld, moet ook wel want over een paar weken gaat het dak erop.
Oh heerlijk. Die schuurtjes zijn verder wel blijven staan met de storm?quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:05 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ik kreeg vanmorgen een appje van mijn buurjongen, hé zullen we jouw schuurtjes eens uitmesten
Ik heb zoveel weggegooid, heerlijk
Met 2-en is het veel leuker, gezelliger en gemakkelijker
Ja die zijn dus best stevig maar moeten van de zomer wel aangepakt worden. Een van de wanden van 'n schuurtje is ook de wand van het schuurtje van de buren en daar zit veel schimmel. Buurman erop aangesproken en hij zei dat hij de schimmel aan zijn kant weggeverfd hadquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh heerlijk. Die schuurtjes zijn verder wel blijven staan met de storm?
Ik ga vanavond wel lopen. Zit al te lang binnen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:59 schreef DJ11 het volgende:
Volgens mij heeft zich nog niemand gemeld om vanavond te draaien?
De kans dat ik daar tijd voor heb, is gegroeid van pakweg 30 naar 100 procent. Bezoek dat voor in de avond zou langskomen, komt zo meteen al. Dus heb ik vanavond alle tijd
Geen punt hoor. Misschien pak je later nog een stukje uitzending mee. Ik zie wel wie er luistert. Als er niemand is, houd ik het gewoon kortquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wel lopen. Zit al te lang binnen.
Uiteindelijk kun je niks anders doen dan waarschuwen. En rapporteren hoe de pilot is verlopen. Sowieso niet erg handig dat je alleen moet zitten tijdens een pilot. Handiger om zoiets te plannen als er meerdere mensen zijn, temeer omdat er altijd kans op problemen is.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:29 schreef livelink het volgende:
Wat een k*tdag. Sinds maandag zijn wij over op een nieuwe manier van telefonie. Wij mochten de pilot zijn. Ondanks mijn protesten want eerste week van de maand en daardoor extra druk met factureren, maar dat boeide dus helemaal niemand![]()
Vandaag zat ik alleen en tot ongeveer 13.00 ging het goed. Vanaf 13.00 heb ik elk telefoontje gemist. Ik zag dat er iemand in de wacht stond en kon helemaal niks. De verantwoordelijke personen reageerden niet op chat, mail en telefoon.
En ik zat mezelf echt op te vreten. 1 iemand stond 15 minuten in de wacht voordat hij ophing. En ik zag ook geen telefoonnummers, dus ik kon ook niet terugbellen.
Dat soort dingen kan ik zo boos om worden.
Ja, maar de 5 personen die ons hebben gebeld en niet hebben bereikt zullen er niet zo laconiek over denken. Ik zit elke woensdag alleen, dus dat was niet te voorkomen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Uiteindelijk kun je niks anders doen dan waarschuwen. En rapporteren hoe de pilot is verlopen. Sowieso niet erg handig dat je alleen moet zitten tijdens een pilot. Handiger om zoiets te plannen als er meerdere mensen zijn, temeer omdat er altijd kans op problemen is.
Je geeft zelf aan dat het verder niemand boeide. Kennelijk werk je bij een bedrijf waar ze het prima vinden om telefoontjes van klanten te missen. Leg je erbij neer, het heeft geen zin om jezelf op te vreten. Je kunt jezelf niet klonen of zo. En als ze weigeren om naar je te luisteren, dan moeten ze de eventuele consequenties - boze klanten, of zelfs klanten die vertrekken - ook maar aanvaarden. Niet jouw fout.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar de 5 personen die ons hebben gebeld en niet hebben bereikt zullen er niet zo laconiek over denken. Ik zit elke woensdag alleen, dus dat was niet te voorkomen.
Je hebt wel gelijk, maar mijn eigen verantwoordelijkheidsgevoel kan dat niet zo naast me neerleggen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je geeft zelf aan dat het verder niemand boeide. Kennelijk werk je bij een bedrijf waar ze het prima vinden om telefoontjes van klanten te missen. Leg je erbij neer, het heeft geen zin om jezelf op te vreten. Je kunt jezelf niet klonen of zo. En als ze weigeren om naar je te luisteren, dan moeten ze de eventuele consequenties - boze klanten, of zelfs klanten die vertrekken - ook maar aanvaarden. Niet jouw fout.
En dat is 0,0 jouw schuld en ook niet jouw probleem.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar de 5 personen die ons hebben gebeld en niet hebben bereikt zullen er niet zo laconiek over denken. Ik zit elke woensdag alleen, dus dat was niet te voorkomen.
Voor je eigen welzijn is het beter om dat wél te doen. En misschien moet je toch ook eens om je heen gaan kijken naar een andere werkgever. Laat je leven er niet door verzieken. Ik ben in het verleden ooit te lang blijven zitten op een plek met een nogal vervelende teamleider. Nog steeds spijt van. Ik had veel eerder werk moeten maken van mijn vertrek.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, maar mijn eigen verantwoordelijkheidsgevoel kan dat niet zo naast me neerleggen.
Sinds wanneer is Google niet meer actueel?quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Op een Brabander in Amsterdam.
Had alleen verouderde navigatie in de auto, dus heb een half uur in het centrum rondgereden voor ik de juiste parkeergarage had.
Kun je beter aan Raf vragenquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Google niet meer actueel?
Had die auto dat maar.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Google niet meer actueel?
Vooraf-track rond 19:23 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:30 uur: DJ11 - Another Wednesday Show
Zuignapje op het raam en je kan niet meer mis rijden…quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Had die auto dat maar.
Toen ik mijn telefoon gebruikte. werd ik meteen goed gestuurd.
Mooie foto hou je daar aan over. Had ik met een vriendin ook ergens waar je ergens in de bebouwde kom kennelijk een stukje van 10 meter had waar je opeens maar 30 mocht. Ach, voor ¤20 ofzo hadden we een mooi souvenir.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zuignapje op het raam en je kan niet meer mis rijden…
Ik heb diverse navigatie systemen en -apps beschikbaar, maar ik gebruik niks anders meer dan Google.
Via Android Auto is mijn telefoon gekoppeld met de computer/het scherm in onze auto en kan ik Google Maps eenvoudig gebruiken, ook via spraakopdrachten.
Het enige irritante er aan is dat je in Duitsland geen snelheidslimiet in beeld ziet, dat mag daar niet.
En dus rij ik er regelmatig te hard, ook omdat de snelheid om de paar honderd meter daar kan veranderen.
Ik verwacht nog een bon van vorige week, werd frontaal geflitst…
Tegenwoordig heeft ieder gehucht in Duitsland wel een snelheidscamera staan. Van die ronde zuilen met plexiglas raampjes, zo'n honderd meter van de bebouwde kom borden…quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mooie foto hou je daar aan over. Had ik met een vriendin ook ergens waar je ergens in de bebouwde kom kennelijk een stukje van 10 meter had waar je opeens maar 30 mocht. Ach, voor ¤20 ofzo hadden we een mooi souvenir.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:29 schreef livelink het volgende:
Wat een k*tdag. Sinds maandag zijn wij over op een nieuwe manier van telefonie. Wij mochten de pilot zijn. Ondanks mijn protesten want eerste week van de maand en daardoor extra druk met factureren, maar dat boeide dus helemaal niemand![]()
Vandaag zat ik alleen en tot ongeveer 13.00 ging het goed. Vanaf 13.00 heb ik elk telefoontje gemist. Ik zag dat er iemand in de wacht stond en kon helemaal niks. De verantwoordelijke personen reageerden niet op chat, mail en telefoon.
En ik zat mezelf echt op te vreten. 1 iemand stond 15 minuten in de wacht voordat hij ophing. En ik zag ook geen telefoonnummers, dus ik kon ook niet terugbellen.
Dat soort dingen kan ik zo boos om worden.
Laten we eens niet gaan dansen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:31 schreef DJ11 het volgende:
De openingstrack van vandaag:David Bowie - Let's Dance (The Penelopes remix)
Dan kies ik daarvoor.quote:
Helemaal prima. Ik ga vanavond mijn nieuwe bed uittesten. Vandaag bezorgdquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan kies ik daarvoor.
Ben wel een beetje gaar van vandaag.
Dat wordt morgen verslapen dan.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Helemaal prima. Ik ga vanavond mijn nieuwe bed uittesten. Vandaag bezorgd
Dan moet ik het wel heeeel lang volhouden. Ik word om 19:30 uur in de oefenruimte verwacht.quote:
Dat heb je goed voor elkaar dan.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan moet ik het wel heeeel lang volhouden. Ik word om 19:30 uur in de oefenruimte verwacht.
Nee, uw dienstdoende DJ is een weekje vrij deze week.![]()
Dat moet je jezelf af en toe gewoon gunnen. Ik kan van medio december tot medio januari geen vrij krijgen, dus dan moet het maar op een ander moment.quote:
Integendeel, de eerste nacht(en) slaap je vaak geen meter op nieuwe matrassen, omdat je nog moet wennen. Maar daarna…quote:
Ja, daar houd ik ook terdege rekening mee. Al moet het wel heel beroerd zijn, wil het mijn oude matras in negatieve zin overtreffen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Integendeel, de eerste nacht(en) slaap je vaak geen meter op nieuwe matrassen, omdat je nog moet wennen. Maar daarna…![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wildchild - Renegade Masterquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:48 schreef Melting het volgende:
Van wie is dit nummer origineel ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |