Overzicht nummers:quote:Benidorm Fest 2022 - Semi-final 1
Date 26 January 2022
Location Palau Municipal d'Esports L'Illa
City Benidorm
25% televoting
25% demoscopic jury
30% Spanish jury
20% international jury
7 songs will compete in Semi-final 1
4 songs will qualify for the Final
Benidorm Fest 2022 - Semi-final 2
Date 27 January 2022
City Benidorm
Voting 25% televoting
25% demoscopic jury
30% Spanish jury
20% international jury
7 songs will compete in Semi-final 2
4 songs will qualify for the Final
Benidorm Fest 2022 - Final
Date 29 January 2022
City Benidorm
Voting 25% televoting
25% demoscopic jury
30% Spanish jury
20% international jury
8 songs will compete in the Final
Dat wordt soppen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:11 schreef Guanabana het volgende:
Heb die Chanel nog niet gezien, dus ben benieuwd.
Ze lijken nu te beginnen met een recap van beide halve finales, dus dat zou al een beetje een beeld moeten geven.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:11 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb de halve finales niet meegekregen, waar moet ik vooral op letten? Ik las al iets over een wereldborst en een Francisco Gabbani
We verwachten eigenlijk wel van je dat je voor Rayden gaat, zoals iedereen hier op @Nexum naquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:11 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb de halve finales niet meegekregen, waar moet ik vooral op letten? Ik las al iets over een wereldborst en een Francisco Gabbani
Let vooral op Rayden. Grote kans dat we hem niet meer terug gaan zien.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:11 schreef NailQueen het volgende:
Ik zal nooit de man supporten in een NFquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
We verwachten eigenlijk wel van je dat je voor Rayden gaat, zoals iedereen hier op @:Nexum na
Ik zou op alles letten, geen twee acts die echt op elkaar lijken. Vind er persoonlijk eigenlijk niets slechts tussen zitten!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:11 schreef NailQueen het volgende:
Zolang er geen gekke aap het podium op komt, vind ik het primaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
We verwachten eigenlijk wel van je dat je voor Rayden gaat, zoals iedereen hier op @:Nexum na
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:14 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik zal nooit de man supporten in een NF![]()
![]()
Zelfs Duncan niet?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:14 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik zal nooit de man supporten in een NF![]()
![]()
Rayden zorgt voor een goed resultaat met mayo, las ik net in een tweet.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Rayden zorgt voor een goed resultaat met mayo, las ik net in een tweet.
Omdat de resultaten uit de halve finales erg transparant waren en niet duiden op veel kans voor Rayden.quote:
Er zijn wel uitzonderingen. Maar over het algemeen zingen die mannen met baarden die hier zo geliefd zijn op FoK! echt over onderwerpen waar ik niks mee kan. Vaak ook veel te ruige/harde stem waar ik me niet aangetrokken tot voel. De relnicht in mij voelt zich dan toch sneller aangetrokken tot drie ethnische damesquote:
De onderwerpen waarover men zingt is zo'n beetje het laatste waar ik op let in een ESF-inzendingquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:17 schreef Nexum het volgende:
[..]
Er zijn wel uitzonderingen. Maar over het algemeen zingen die mannen met baarden die hier zo geliefd zijn op FoK! echt over onderwerpen waar ik niks mee kan. Vaak ook veel te ruige/harde stem waar ik me niet aangetrokken tot voel. De relnicht in mij voelt zich dan toch sneller aangetrokken tot drie ethnische dames![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |