SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 29-01-2022 22:07:20 ]En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ja dat snap ik. Maar voor komende week dan, als ie werkelijk vrijdag pas terugkomt...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er was al genomineerd voor het gebeurde.
Daarbij, Tobias zat niet tussen de namen van de stemming vandaag. En Tobias zou toch niet genomineerd worden dus het maakt niet zoveel uit. Tobias staat zo sterk in het spel dat hij voorlopig toch veilig staatquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:40 schreef spapaars het volgende: [..] Er was al genomineerd voor het gebeurde.
Aan de andere kant is het ook een nadeel om een tijdje weg te zijn. Je mist opdrachten en kansen om jezelf te profileren, onderlinge banden worden worden versterkt, je mist de roddels etc.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:37 schreef Kinga het volgende:
Even tussendoor een unpopular opinion. Als je door blessure of whatever uit het BB huis moet, is dat exit imo. Dus Tobias mag wegblijven van mij, mis hem niet eens... Maar net zoals met Jill vorig jaar heeft ie gewoon een week gratis vrijstelling, vind ik niet fair.
De meningen hierover zijn hier zeer verdeeld, maar ik ben het met je eens en heb ook op haar gestemd.quote:
De Febo ziet o.a. door de stemmingen dat Tobias vrij populair is ( net als Jill) vorig jaar en veel kijkers zullen verliezen als ze hem eruit hadden gegooid en als we geen Covid hadden gehad. Zat hij gewoon weer in het huis nu.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:37 schreef Kinga het volgende: Even tussendoor een unpopular opinion. Als je door blessure of whatever uit het BB huis moet, is dat exit imo. Dus Tobias mag wegblijven van mij, mis hem niet eens... Maar net zoals met Jill vorig jaar heeft ie gewoon een week gratis vrijstelling, vind ik niet fair.
Zoals ze het in beeld brengen is het geen nadeel. Hij krijgt volop aandacht.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het ook een nadeel om een tijdje weg te zijn. Je mist opdrachten en kansen om jezelf te profileren, onderlinge banden worden worden versterkt, je mist de roddels etc.
Gaarne dit onmens in een spoiler verstoppen.quote:
zit in gips tot vrijdag en komt van de week weer met krukken het huis inquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben ze eigenlijk iets over de blessure van Toby gezegd?
Jaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan nog zou hij niet op de bank komen. En voorlopig ook niet, of hij moet zo'n rare ommezwaai maken.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar voor komende week dan, als ie werkelijk vrijdag pas terugkomt...
Scheurtje in een bot onder de enkel. Niet zo ernstig dus. Even weekje op krukken.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Daar ben ik ook een beetje bang voor, je moet je weg weer vinden.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het ook een nadeel om een tijdje weg te zijn. Je mist opdrachten en kansen om jezelf te profileren, onderlinge banden worden worden versterkt, je mist de roddels etc.
En hij denk..."weetjewel"quote:
Gaarne dit onmens in een spoiler verstoppenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:46 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Dit soort gedrag zie je wel vaak bij pubermeisjes, niet bij 20-ers en 30-ers
[ afbeelding ]
Pak en haar zien er niet uit bij noushquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:46 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Welnee iedereen staat te juichen aan de poort als hij terug komt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje bang voor, je moet je weg weer vinden.
Klopt .. was in de uitzending.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:47 schreef Koos1958 het volgende:
Hanne had ook op evelien gestemd zegt ze.
Tiktokkers hé, moeten zich aanpassen aan de leeftijd van hun volgers.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:46 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
En dat zal ook de reden zijn dat hij terug mag komen. Toch een potentiele winnaar.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:42 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Daarbij, Tobias zat niet tussen de namen van de stemming vandaag. En Tobias zou toch niet genomineerd worden dus het maakt niet zoveel uit. Tobias staat zo sterk in het spel dat hij voorlopig toch veilig staat
Nee, die is voor vrijdag al weer terug, denk dinsdag al weer. Vrijdag mag het gips er af.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar voor komende week dan, als ie werkelijk vrijdag pas terugkomt...
Vera had er gisteren al over dat ze het gevoel heeft dat Nawel, Grace claimt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:49 schreef Thorelf het volgende:
het lijkt mij voor vera toch wel een dingetje als ze haar maatje grace zo close ziet met nawel
Ik geloof 't ook nog steeds niet hoor. Pas als ik het zelf zie en hoor dat ze dat in de dbk gezegd heeft. Maar goed, komen we misschien nooit achter.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat Grace op Nawel heeft gestemd .. dan is ze nu wel heel hypocriet .. maar goed .. het is een spel he
Nietsquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:50 schreef Monique___ het volgende:
Weet iemand of Jill vorig jaar toen ze in quarantaine moest (na de zkh opname) iets mee heeft gekregen van het huis? vraag me af of tobias iets te horen krijgt
Denk dat het iets met een spel is.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy mag nog een keertje janken in de DBK
Hebben ze het wel over gehad maar vera zit daar niet meequote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:49 schreef Thorelf het volgende:
het lijkt mij voor vera toch wel een dingetje als ze haar maatje grace zo close ziet met nawel
Schitterende streams waren dat, ook heerlijk hoe snoeihard BB toen was.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Precies een jaar geleden overweegde Jowi het huis te verlaten en volgden Nathalie en Daan .
Nee niets, ze zat zonder internet op een hotelkamer met alleen sudoku-boekjes en een stapel dvd's. En ze had dagelijks een wandelingetje rond het hotel met een medewerker.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:50 schreef Monique___ het volgende:
Weet iemand of Jill vorig jaar toen ze in quarantaine moest (na de zkh opname) iets mee heeft gekregen van het huis? vraag me af of tobias iets te horen krijgt
Ja ongeveer 20 minuten geleden al.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het even gemist, maar ze zeggen dat ze ook al een vroege batterijwissel hebben gehad.
ow jaaa nu je het zegt valt me dat weer in. Dat heeft ze inderdaad later verteld. Was het alweer vergeten. Bedankt voor je antwoordquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee niets, ze zat zonder internet op een hotelkamer met alleen sudoku-boekjes en een stapel dvd's. En ze had dagelijks een wandelingetje rond het hotel met een medewerker.
Na de DBK-gesprekjes die nu bezig zijn (over vertrek Eveline denk ik?) introductie van de nieuwe week. Misschien doen ze dan ook gelijk iets met de nieuwe poll, want die zou maar kort actief zijn zeiden ze in de live.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het even gemist, maar ze zeggen dat ze ook al een vroege batterijwissel hebben gehad.
Gaat ook zo naar huis.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom heeft kristof zijn jas aan?
Gaat worden aangepastquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Eveline is X
En het ? bij Nawel mag weg.
Staat al klaar voor zijn exit volgende week.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Secret mission. Een week jas aanhouden voor 1000 euro.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
echt nietquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:56 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Staat al klaar voor zijn exit volgende week.
Daar hebben jullie Ben en Dot voorquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Eveline is X
Zo'n held schat ik hem wel in.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:58 schreef BB-King het volgende:
Bij wijze van spreken had Dimi dus Nawel op haar bakkes willen kloppen.
Kan ook niks hebben wil zijn gezicht wel zien als iemand waar hij goed mee kan gaatquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:58 schreef Monique___ het volgende:
haha dimi: ah man ik had haar bekans op haar bakkes geklopt
Dank je Nizno, kreeg echt die URL niet weg en ook nog eens tussen twee bewonersfoto's die niet eens aangepast hoefde te wordenquote:
U vraagt. Wij draaien...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Eveline is X
quote:
1 Hij verveelt zich stierlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
Goed beschouwd is Tobie het beste van iedereen
1- Hij zit lekker in een Hotel
2 - Komt pas over een week terug
3 - Ontloopt 2 Nominaties
4 - Ontloopt wekenlang de verplichte games
5- Huishouding, vergeet het maar
6 - Ontloopt hoogst waarschijnlijk ook de 3 Nominatie.. want zielûûg/invalide
Ik voorspel heel snel een nieuwe "Blessure" bij iemand
Ze is Amanda niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:45 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik dacht dat Nawel een kroontje op zou zetten tijdens de live.
Dat gaat wel veranderen als hij ziet dat hij Grace heeft ingepikt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:02 schreef Monique___ het volgende:
tobias had afgelopen week al gezegd niet op leroy te gaan stemmen
Ja, maar intussen is er veel verandert.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:02 schreef Monique___ het volgende:
tobias had afgelopen week al gezegd niet op leroy te gaan stemmen
7. een sportinstructeur die een aantal dagen/weken niet kan sporten, volgens mij heeft hij het al lastig genoeg.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
1 Hij verveelt zich stierlijk
2 Hij komt waarschijnlijk midden aankomende week terug
3Ontloopt 1 nominatie waar hij toch niet opkomt ook al was hij die tijd in het huis
4 misschien games waarbij geen voeten werk te pas komt
5bij het koken kan je gewoon aan tafel helpen die huishouding die 1x in de week gebeurt kan ook een ander voor hem doen.
6 Zielig is hij niet en zou ook niet zielig gevonden willen worden.
Jawel hoor, zelfs bij 40-ers.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:46 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dat kan nog steeds hetzelfde misverstand zijn. Kristof zei niet dat Grace dat letterlijk gezegd heeft.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:03 schreef Monique___ het volgende:
ahh daar is het toch. grace heeft volgens krist op nawel gestemd. zou grace gezegd hebben
Dat bepaald Tobie niet bij terugkomst.. dat doen zijn medebewoners welquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
1 Hij verveelt zich stierlijk
2 Hij komt waarschijnlijk midden aankomende week terug
3Ontloopt 1 nominatie waar hij toch niet opkomt ook al was hij die tijd in het huis
4 misschien games waarbij geen voeten werk te pas komt
5bij het koken kan je gewoon aan tafel helpen die huishouding die 1x in de week gebeurt kan ook een ander voor hem doen.
6 Zielig is hij niet en zou ook niet zielig gevonden willen worden.
Dacht ik ook .. jammer dat Kristof niet even vertelt op wie hij zelf gestemd heeft.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar dat kan nog steeds hetzelfde misverstand zijn. Kristof zei niet dat Grace dat letterlijk gezegd heeft.
ik meende te horen dat hij zei dat grace dat gezegd had.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar dat kan nog steeds hetzelfde misverstand zijn. Kristof zei niet dat Grace dat letterlijk gezegd heeft.
Ik heb juist besloten dat ze mijn favoriet is.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gaarne dit onmens in een spoiler verstoppen
Bij mij is het negeer zoveel mogelijk Nawel thema-week.
inderdaadquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:06 schreef Harry het volgende:
Post?? Ze lieten het kastje in de muur zien.
Heeft ze toch nog 1 stemquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb juist besloten dat ze mijn favoriet is.
Uiteindelijk gaat iemand dat zien maar vanavond nog?quote:
quote:
je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
geloof er niks vanquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat iemand dat zien maar vanavond nog?
Weet niet of ze het van binnen kunnen zien?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
geloof er niks van
Nous durft niet naar buiten
dimi let niet op
etc etc
Misschien weet je wel militairquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat iemand dat zien maar vanavond nog?
Diegene die deze envelop heeft geopend dient binnen 1 uur Het Huis te verlaten... was het maar waarquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
geloof er niks van
Nous durft niet naar buiten
dimi let niet op
etc etc
quote:
daar zeg je het. dat bepalen zijn medebewoners. Jij dus ook niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat bepaald Tobie niet bij terugkomst.. dat doen zijn medebewoners wel
Dimitri duwde wel in blinde gedachten Nouchine opzij.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:14 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus leroy, doe even normaal dat dimitri een pittbull was bij die deur. Als hij de kans krijgt beukt hij dimitri opzij. Wat een idioot is dat ook zeg
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:13 schreef Tourniquet het volgende:
Voor zijn 20-jarig huwelijk natuurlijk.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:15 schreef Stargazing het volgende:
[..]
daar zeg je het. dat bepalen zijn medebewoners. Jij dus ook niet.
dimi is nu target bij die driequote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
over wie hebben leroy nous en nawel het
dimiquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
Dimiquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ze heeft geeneens iets wat op 'n hart lijkt, laat staan dat er ook maar iets bij haar klopt
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:21 schreef engine het volgende:
Binnenkort catch-up week waar ze allemaal hun mobiel terug krijgen en hele dagen bellen met familie en vrienden.
Tijdens de uitzending was ook goed te zien dat Nawel inderdaad Noucine mocht zien in de dagboekkamer.....tijdens de breake-up..quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
mochten ze niet meer fluisteren??
maar ach het zijn Nous
en Nawel
nog steeds erg vreemdquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tijdens de uitzending was ook goed te zien dat Nawel inderdaad Noucine mocht zien in de dagboekkamer.....tijdens de breake-up..
Dit idd. Ze hebben het lang volgehouden, ten opzichte van vorig jaar. Maar dit moeten ze niet doenquote:
Deze BB is zo losjes, dingen die gemeld worden als 'regels' zijn na verloop van tijd weer standaard procedure, straffen kennen ze niet, waarschijnlijk bang voor de politieke correctheid politie, helemaal na the voice perikelenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
mochten ze niet meer fluisteren??
maar ach het zijn Nous
en Nawel
heb je al ideeen voor 14 februari?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit idd. Ze hebben het lang volgehouden, ten opzichte van vorig jaar. Maar dit moeten ze niet doen
Ach ja het levert mooie emo beelden op, vorig jaar was dit ook het geval met valentijnsdag? Vind dit ook niet echt 'contact' aangezien het een monoloog is, tot slot kom op 20 jaar getrouwd, das niet niks!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit idd. Ze hebben het lang volgehouden, ten opzichte van vorig jaar. Maar dit moeten ze niet doen
neemt ze hem nu kwalijk dat hij duwtquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Even teruggekeken .. Dimi is gewoon sneller
[ afbeelding ]
leroy kan niet tegen zijn verlies.. maar ja verlies.. een brief uit een brievenbus halen hahaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
ik kon het niet meer aanhorenquote:
Drone boven het huis, om uitgeprinte posts in de tuin te laten vallenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je al ideeen voor 14 februari?
LOL, dat zal Nouch niet leuk hebben gevonden.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
als je dat voor elkaar krijgt ben je de held van de COSquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:26 schreef Benny het volgende:
[..]
Drone boven het huis, om uitgeprinte posts in de tuin te laten vallen
Hup .. tikkie link erin gooien en doen!!!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:26 schreef Benny het volgende:
[..]
Drone boven het huis, om uitgeprinte posts in de tuin te laten vallen
Als een vrouw Leroy goeiedag wenst bij de supermarkt is hij heel de week in de wolkenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:26 schreef Monique___ het volgende:
daar komt de zin weer: zij was het slotje ik was de sleutel![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy : Zij [Eveline] was het slotje, en ik was de sleutel....
ik nie?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:27 schreef Koos1958 het volgende:
Ik hoor dimi en vera praten maar zie ze niet
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy : Zij [Eveline] was het slotje, en ik was de sleutel....
welke look ging ze voor???quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Toch nog wat puppies gecapt
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:29 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
Het is toch te gek voor woorden....hij kent er net twee weken en heeft haar misschien drie keer echt gesproken....maar kan wel zijn dochtertje voor 3maanden verlaten.
krijg hier famke louise vibes vanquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Toch nog wat puppies gecapt
[ afbeelding ]
Ze had wel een leuke lach maar deed het te weinig.....met die muis had ze echte lol.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:27 schreef Monique___ het volgende:
wellicht heb ik een ander idee van eveline achter de streams, maar ik vond haar nu niet een lachebekje wat ze nu schetsen. ik vond haar juist vaak heel chagrijnig kijken
brrrquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:30 schreef Adat231 het volgende:
[..]
krijg hier famke louise vibes van
Hoop dat Tobias nog mee kan stemmen want ze moeten het wel met 1 minder doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:30 schreef Stargazing het volgende:
Volgende week Nawel en de week erop Nouchine exit.
inderdaadquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:30 schreef Adat231 het volgende:
[..]
krijg hier famke louise vibes van
Pionnetje aka meatshield van Nawel, moet toch minstens dagje om gerouwd worden om het oprecht te laten lijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:31 schreef 5thencounter het volgende:
Er is iets Moedgevends vertrokken .. Aldus SlijmNawee tegen Huileroy over ½Dooie Eeeff...
Het is echt om te huilen als het niet zo grappig zou zijn
als hij dinsdag of woensdag terug komt moet het kunnenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop dat Tobias nog mee kan stemmen want ze moeten het wel met 1 minder doen.
Was het vorig jaar bij Jill niet dat ze niet genomineerd kon worden, maar ook niet mee mocht stemmen?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
ik geloof nooit dat Grace meegaat met Nawel en Nousquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Team Goud : Kristof, Dimi, Salar, Vera, Peter
Team Groen : Nawel, Nouchine, Leroy
Onbepaald : Hanne, Grace, Julio
Wordt best spannend deze week.
Gok dat onbepaald voor Salar gaat o.b.v. wat ik nu gezien heb afgelopen dagen. Om vervolgens natuurlijk te winnen van de andere genomineerden.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Die kleurloze feelgoodbagger die urenlang uit Nawee stroomt werkt welquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:33 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Pionnetje aka meatshield van Nawel, moet toch minstens dagje om gerouwd worden om het oprecht te laten lijken
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Was het vorig jaar bij Jill niet dat ze niet genomineerd kon worden, maar ook niet mee mocht stemmen?
Klopt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Was het vorig jaar bij Jill niet dat ze niet genomineerd kon worden, maar ook niet mee mocht stemmen?
Dat is echt onzin. Nawel is amper bezig met tactiek en zag Eveline gewoon als een vriendin. Dat kan toch.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:33 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Pionnetje aka meatshield van Nawel, moet toch minstens dagje om gerouwd worden om het oprecht te laten lijken
betwijfel het. Jill mocht vorig jaar ook niet meestemmen maar maakt niet uit. Nawel is in de minderheid en staat er zo goed als zeker opquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je snapt meteen waarom ze het goed doet op TikTokquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die kleurloze feelgoodbagger die urenlang uit Nawee stroomt werkt wel
Leroy kan ook nog alle kanten op.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Zolang ze niet in het huis was, maar daarna mocht ze gewoon stemmen toch.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als je dit gelooft vind ik dat vrij naief, werd puur aangehouden voor de machtsverhouding wat mij betreftquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Nawel is amper bezig met tactiek en zag Eveline gewoon als een vriendin. Dat kan toch.
Ze zit nu in de TikTok van haar levenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:35 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Je snapt meteen waarom ze het goed doet op TikTok![]()
hele nacht wakkerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:36 schreef Tourniquet het volgende:
Ze gaan al slapen.![]()
Kunnen ze straks weer terug naar de woonkamer voor de JUDGEMENT WEEK.![]()
Het is dat Julio 'm niet ziet zitten, mogelijk was hij daar nog op in gegaanquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:35 schreef BB-King het volgende:
Leroy had liever iemand anders weg zien gaan weetjewel.
Dimitriquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:37 schreef Lonneke1983 het volgende:
Over wie is Leroy nu aan het klagen?
dimitri en nouchine doet er nu ook aan mee tegen julio. Maar julio komt bij mij over als een man die zich niet laat beinvloedenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:37 schreef Lonneke1983 het volgende:
Over wie is Leroy nu aan het klagen?
Hij is de vrede in persoonsvormquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
dimitri en nouchine doet er nu ook aan mee tegen julio. Maar julio komt bij mij over als een man die zich niet laat beinvloeden
Tot hij echt bij Grace binnen isquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou .. hij was vol team groen net ... Dimi is an evil overlord volgens hem.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy over Dimi en Vera: Daar zit helemaal geen liefde .. ik had er al lang ingezeten .. wat jij Julio
sorry verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:38 schreef schizolientje het volgende:
er werd in de uitzending toch gezegd dat ze vanavond nog t thema voor deze week zouden horen of ben ik nu gek
Ja, dat komt straks nog verwacht ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:38 schreef schizolientje het volgende:
er werd in de uitzending toch gezegd dat ze vanavond nog t thema voor deze week zouden horen of ben ik nu gek
Ben ik het mee eens, maar ik begin langzaam te geloven dat Dimi het niet eens beseft, hij is gewoon vlak en koud. Dat Vera vanmiddag zegt dat 'ze nooit verwacht had weer zoiets te hebben' was ik vrij verrast, mogelijk is ze allang blij hij niet zo aanhankelijk is als de gasten die ze in sauna beschreef aan Grace?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:38 schreef Koos1958 het volgende:
Roddelen over dimitri dat er afstand is tussen hem en vera en dat het veel van vera afkomt
dat zeiden ze wel jaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:38 schreef schizolientje het volgende:
Dacht ik ook hoor. Volg NU de livestreams..quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent gek
want dat hebben ze ook gezegd
Judgement week
hebben ze nu nog wat met die welness poll gedaanquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
Dacht ik ook hoor. Volg NU de livestreams..
De pot verwijt de ketel momenteelquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy, de opgefokte pittbull, over Dimi : Het is net een opgefokte pittbull hoe hij er net bijstond.
want dat is natuurlijk mega romantischquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
dat hij met haar in bad zou gaan ... ik interpreteerde het ook eerst wat anders.
Grace vanmiddag gehad met muziekquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben ze nu nog wat met die welness poll gedaan
grace heeft een wellness kado gekregen of bedoel je dat niet?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een kut TT. Zo lekker uitgebubbeld. .Nog iets gemist
Snap er helemaal niks van. Vond Dimi eigenlijk juist wel aardig tegen hem maar misschien heb ik iets anders gekekenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy, de opgefokte pittbull, over Dimi : Het is net een opgefokte pittbull hoe hij er net bijstond.
Nawee is nog een weekje safe.. Bridget's eigen woordenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een kut TT. Zo lekker uitgebubbeld. .Nog iets gemist
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Grace vanmiddag gehad met muziek
Ja Grace moest vanmiddag verplicht in bad en genietenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat slecht ook!!!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja Grace moest vanmiddag verplicht in bad en genieten
Hij is gewoon de rest aan het beinvloeden om op Dimi te stemmen, conform het pactje wat gesloten werd in de badkamer met Nawal en Noucine, pure overlevingsdrang in play hierquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Snap er helemaal niks van. Vond Dimi eigenlijk juist wel aardig tegen hem maar misschien heb ik iets anders gekeken
Ja ... volgens mij ook .. maar ja ... Leroy is een beetje gek.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Snap er helemaal niks van. Vond Dimi eigenlijk juist wel aardig tegen hem maar misschien heb ik iets anders gekeken
Die was ook heel erg aardig en begrip vol richting leroy. Hij verdraaid het helemaal nu.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
ja en nu heb ik me toch weer laten verleiden want echt volgen doe ik deze keer voor het eerst niet veel, ik vind t echt niet boeien tnt. Maar goed, dat verleiden is de opzet natuurlijk en ik trapte er weer even inquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
Dacht ik ook hoor. Volg NU de livestreams..
peanut brainquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat is het effect van steroiden op iemands z'n hersenen .. asking for Leroy
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat is het effect van steroiden op iemands z'n hersenen .. asking for Leroy
Dat had ik nog meegekregen. Ik begin Nawel wel steeds leuker te vindenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nawee is nog een weekje safe.. Bridget's eigen woorden
Dat kippenborstjequote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:45 schreef 5thencounter het volgende:
Geile vent.. gaat die straks met Veertje neuken? "Kloppend daarbeneden.."![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |