SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 29-01-2022 22:07:20 ]En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ja dat snap ik. Maar voor komende week dan, als ie werkelijk vrijdag pas terugkomt...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er was al genomineerd voor het gebeurde.
Daarbij, Tobias zat niet tussen de namen van de stemming vandaag. En Tobias zou toch niet genomineerd worden dus het maakt niet zoveel uit. Tobias staat zo sterk in het spel dat hij voorlopig toch veilig staatquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:40 schreef spapaars het volgende: [..] Er was al genomineerd voor het gebeurde.
Aan de andere kant is het ook een nadeel om een tijdje weg te zijn. Je mist opdrachten en kansen om jezelf te profileren, onderlinge banden worden worden versterkt, je mist de roddels etc.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:37 schreef Kinga het volgende:
Even tussendoor een unpopular opinion. Als je door blessure of whatever uit het BB huis moet, is dat exit imo. Dus Tobias mag wegblijven van mij, mis hem niet eens... Maar net zoals met Jill vorig jaar heeft ie gewoon een week gratis vrijstelling, vind ik niet fair.
De meningen hierover zijn hier zeer verdeeld, maar ik ben het met je eens en heb ook op haar gestemd.quote:
De Febo ziet o.a. door de stemmingen dat Tobias vrij populair is ( net als Jill) vorig jaar en veel kijkers zullen verliezen als ze hem eruit hadden gegooid en als we geen Covid hadden gehad. Zat hij gewoon weer in het huis nu.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:37 schreef Kinga het volgende: Even tussendoor een unpopular opinion. Als je door blessure of whatever uit het BB huis moet, is dat exit imo. Dus Tobias mag wegblijven van mij, mis hem niet eens... Maar net zoals met Jill vorig jaar heeft ie gewoon een week gratis vrijstelling, vind ik niet fair.
Zoals ze het in beeld brengen is het geen nadeel. Hij krijgt volop aandacht.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het ook een nadeel om een tijdje weg te zijn. Je mist opdrachten en kansen om jezelf te profileren, onderlinge banden worden worden versterkt, je mist de roddels etc.
Gaarne dit onmens in een spoiler verstoppen.quote:
zit in gips tot vrijdag en komt van de week weer met krukken het huis inquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben ze eigenlijk iets over de blessure van Toby gezegd?
Jaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan nog zou hij niet op de bank komen. En voorlopig ook niet, of hij moet zo'n rare ommezwaai maken.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar voor komende week dan, als ie werkelijk vrijdag pas terugkomt...
Scheurtje in een bot onder de enkel. Niet zo ernstig dus. Even weekje op krukken.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Daar ben ik ook een beetje bang voor, je moet je weg weer vinden.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het ook een nadeel om een tijdje weg te zijn. Je mist opdrachten en kansen om jezelf te profileren, onderlinge banden worden worden versterkt, je mist de roddels etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |