SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/url]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 29-01-2022 21:25:12 ]
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zit even de herhaling te kijken, maar waarom hebben ze die afgelikte boterham van een Bridget Maasland weer uit de stal getrokken??![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine : Er hadden andere mensen op dat bord moeten staan, daar gaan wij echt voor zorgen
Nawel : Nu wel, want nu ben ik terug
heul errugquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
Is het erg dat ik moet lachen om dat Leroy zit te janken als een klein kind.
Accentueert haar korte nek zo mooiquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:04 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom doet Noush der kleren zo dom, van de week die trui helemaal naar achteren en nu weer 1 schouder ontbloot![]()
"Was gewoon een oprechte vrouw weetjewel."quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:05 schreef freaky40 het volgende:
Snap dat janken niet. Hij heeft niet op of omgekeken naar Eveline.
Nouch gaat me steeds meer tegenstaanquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:04 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom doet Noush der kleren zo dom, van de week die trui helemaal naar achteren en nu weer 1 schouder ontbloot![]()
de rest was Hoef bevangenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zit even de herhaling te kijken, maar waarom hebben ze die afgelikte boterham van een Bridget Maasland weer uit de stal getrokken??![]()
Corona gevalletje bij de crewquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Maakt haar kleiner, kan ze beter sneaky zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Dat is sexy!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Gewoon een aandachtshoerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel janken en snapte snapte snapte
Nawel zegt dat ze de mensen vanuit de slaapkamer entertaintquote:
Evilquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die wilde gewoon Tob verzorgen
Nouchine is zo erg naar beneden geduikeld.....ze staat zelfs nu onder Nawel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine : Er hadden andere mensen op dat bord moeten staan, daar gaan wij echt voor zorgen
Nawel : Nu wel, want nu ben ik terug
Uiteraard. Maar van onder je steen is dat moeilijk te begrijpen, dat snap ikquote:
ja he en ook echt heel erg zwart maakt bij de groene kamer meidenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:09 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vind het wel typerend dat de mensen die bij Leroy nu zitten voor het grootste deel diegene zijn die hij loopt af te branden.
Ze is dan ook een prinses, wel even wakker blijven mopquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:08 schreef Sestra666 het volgende:
nawel weer in t middelpunt vd belangstelling
Noi.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vreemdige dame die Nawel
is dr al genoickt?
Hij lult alles door?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Hierom dus Kristof de meest waardevolle persoon in het huis
Liever niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
de rest was Hoef bevangen
Britt deed het prima
vlgde week graag weer
hoop dat ze te zien krijgt hoeveel te kwaad spreekt over veel personen daar achter hun rug.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:11 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nawel krijgt volgende week een timer te zien hoeveel tijd te iedere dag doorbrengt in de slaapkamer.
Nee, alleen een beetje lafjes tegenaan gehangen...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vreemdige dame die Nawel
is dr al genoickt?
Zonder twijfel. Hij moet zijn zingende waffel houden, maar voor de rest is het een topgozerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoop dat de stemmers op Nawel kunnen genieten.....want ik kan het niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wat lult die Nawel stom, dit was letterlijk de eerste week dat ze in de keuken bezig was
hmmmmquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zonder twijfel. Hij moet zijn zingende waffel houden, maar voor de rest is het een topgozer
Jij kijkt met je kutquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Liever niet.
"Ik ben ook leuk hoor"
Die staat er gewoon volgende week weer op.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
die lult zichzelf op de nominatie lijst
Wel gefriemeld. Leven anno 2022 vogel. Keihard geneukt word er niet meer reallive. Preutse wereldquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vreemdige dame die Nawel
is dr al genoickt?
Judgement weekquote:
Nee, al willen ze ons in de live uitzending doen geloven dat er iets heeft afgespeeld in bed tussen Dimitri en Vera.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vreemdige dame die Nawel
is dr al genoickt?
Nous Leroy of Julioquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die staat er gewoon volgende week weer op.
Waarschijnlijk samen met Vera.
Je smaak gaat naar beneden bitchquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Liever niet.
"Ik ben ook leuk hoor"
11 keerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Judgement week
stond 10 x in het vorige topic
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je smaak gaat naar beneden bitch
Lief doen!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Judgement week
Sorry hoor, zal mijn mond wel dichthoudenquote:
Ik begin nu te cossenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Judgement week
Heb ook niet meer gestreamd sinds Toby weg is.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop dat de stemmers op Nawel kunnen genieten.....want ik kan het niet.
Tobias weg jankerd Leroy in de picture. drakengroep. Grace die me tegenvalt.....denk deze week een rustweekje te houden.
ik heb je nog niet horen zingenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sorry hoor, zal mijn mond wel dichthouden
Hazes heeft de hele boel compleet verneukt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
BB gaat bewoners een spiegel voorhouden.....quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat kan i bij judgement week bij voorstellen?
Elkaar veroordelen
Snap het niet.
Big Brother houd de bewoners een spiegel voor.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Elkaar veroordelen
Snap het niet.
psychologische weekquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Elkaar veroordelen
Snap het niet.
Het is een kutwijf.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Liever niet.
"Ik ben ook leuk hoor"
quote:
Wil je ook niet horenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb je nog niet horen zingen
dan krijgt hij een woorddiaree over zich heen met een hoop 'ik's'quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel tegen Leroy en Dimi : The game is on he .. Dimi ik weet dat we niet de beste band hebben gehad. Misschien komt dat nog, misschien niet. Ik ben gevoelig, ik neem geroddel persoonlijk, maar dat maakt me niet uit, snapte, dat is het spel.
Dimi : Wat voor dingen dan?
Nawel : Nee, ik wil dat niet doen.
Dimi : Gij wilt graag babbelen, maar babbelt dan.
Nawel : Dat zullen we wel een keertje apart doen, want ik wil niet mensen in diskrediet brengen. Snapte dat?
Nawel : Het is nu ook niet het moment, ik wil eerst rouwen om een vriend die weg is.
Run away Dimi
En zodra dimi terug praat wil ze het er nu niet over hebben, rouwen voor een vriendquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:13 schreef Koos1958 het volgende:
hoor die nawal the game is on. Ze neemt geroddel persoonlijk. Dimitri zegt wat voor geroddel dan. Ze wil mensen niet in discrediet brengen he. Het spel is aan zegt ze.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:16 schreef mario390 het volgende:
heeft man me hier uitgelogd
om dat ik zei bridgit is en gilf?
dan ben ik blij voor vera dat die niets giftigs heeft gezegd.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:16 schreef pid1961 het volgende:
[..]
BB gaat bewoners een spiegel voorhouden.....
Bleef ook vaag in de aankondiging. "BB gaat de bewoners een spiegel voorhouden" ofzo. We zullen zien.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Elkaar veroordelen
Snap het niet.
Krijgen een spiegel voorgeschoteld.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Elkaar veroordelen
Snap het niet.
Sneer geven maar er niet op in willen gaan.....het moet op haar manier.....quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:16 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
En zodra dimi terug praat wil ze het er nu niet over hebben, rouwen voor een vriend
en is dat zo ?quote:
Ik pas. @mario390quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zet mijn bubbelbad aan en ga relaxen. Als er iemand meewil, komt u maar. Tot straks.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zet mijn bubbelbad aan en ga relaxen. Als er iemand meewil, komt u maar. Tot straks.
mooie tv makenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee, al willen ze ons in de live uitzending doen geloven dat er iets heeft afgespeeld in bed tussen Dimitri en Vera.
Denkbeeldig doe ik met je mee.....lekker muziekje op .quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:18 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy over Eveline : Met sommige mensen heb je een soort van sleutel die je in elkaar steekt.....
Dat kan best maar Salar staat zeker in de finale en dat wint hij dan ook weerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:11 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy over Eveline : Met sommige mensen heb je een soort van sleutel die je in elkaar steekt.....
Niveautje hoor......quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aub Nawel zou je fucking bek dwaze trut
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:18 schreef utopia2.0 het volgende:
hebben wij dat dan allemaal gemist??quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Zijn woordenschat is minimaal. Best lastig. Dan kan je moeilijker dingen uitleggen. Of emoties aan een ander duiden. Hij probeert te praten zoals anderen doen maar hij kan de juiste woorden dan niet vinden.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Niet zo handig van haar. Dit gaat enkel maar tegen haar werken.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nawel gaat iedere week op dat bord staan. Hoe ze zich bitchie gedraagt. Iedere week gaat ze er op staan.
Ze keek wel eens naar hem tijdens het ontbijt vertelde hij...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben wij dat dan allemaal gemist??
nee een spiegel voor houden is niet vaagquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou het iets met roddels zijn? Vanaf dat er geroddeld werd meteen aan iedereen tonen.
Een spiegel voorhouden is zo vaag
toestandquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was hier automatisch
uitgelogd
dat is een Feitquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hazes heeft de hele boel compleet verneukt.
Je kon het nie zien nie weejewel. Maar tis gewoon een gevoel..quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
hebben wij dat dan allemaal gemist??
Mijn oordeel over Bridget stoelt niet op vleeskeuring.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig had Eveline haar kuisheidsgordel om.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Vorige week ging hij nog ern cappaciootje eten met Amy.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze keek wel eens naar hem tijdens het ontbijt vertelde hij...
De ware aard van Kristof begint steeds meer door te dringen sinds deze week.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Adem blijven halen gaat tegen haar werkenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet zo handig van haar. Dit gaat enkel maar tegen haar werken.
Swansiequote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:16 schreef mario390 het volgende:
heeft man me hier uitgelogd
om dat ik zei bridgit is en gilf?
X rechts en Narcistisch..... een vreselijke combiquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:22 schreef Stargazing het volgende:
[..]
De ware aard van Kristof begint steeds meer door te dringen sinds deze week.
En dat is er een van iemand die altijd het hoogste woord wil, zijn gelijk wil halen en een veel te rechtse zak is.
H6 was echt niet het eerste jonge jochie dat ze bij de piel had hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hazes heeft de hele boel compleet verneukt.
als je naar Leroy knipoogt denkt hij waarschijnlijk dat je een relatie hebtquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy : 'Anderen vonden haar misschien kil, maar voor mij voelde ze wel heel correct'
![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:24 schreef MMXMMX het volgende:
Komt die Leroy uit Oostenrijk ?
Ik kan hem niet volgen hij praat veel maar zegt niks
geluk of sturingquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
En zie het al gebeuren dit week krijgt onze Nawel een vrijstelling door een flinke dosis geluk.![]()
Wat een raar mens, wat een bitch
HEEEEEEEEEEELPPP
haha ja zo komt het wel over he. Hij ziet een mogelijke kans weg gaan uit het huisquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je naar Leroy knipoogt denkt hij waarschijnlijk dat je een relatie hebt
Bridget zei zelf "Je bent weer een weekje safe" Nawee staat dus voor volgende week op de planningquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:23 schreef Stargazing het volgende:
"the game is on bitches"
Niemand heeft ooit Big Brother gewonnen door godganse dagen in hun bed te liggen. Geniet van je laatste weekje Nawel.
Toch wel jammer dat Kitty er al uit was zou een mooi koppeltje zijn geweest.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je naar Leroy knipoogt denkt hij waarschijnlijk dat je een relatie hebt
ik word gek hiervanquote:
Freak is it you???quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bridget zei zelf "Je bent weer een weekje safe" Nawee staat dus voor volgende week op de planning
heel blij dat die er uit isquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:25 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat Kitty er al uit was zou een mooi koppeltje zijn geweest.
dat heb ik ook gehoord.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bridget zei zelf "Je bent weer een weekje safe" Nawee staat dus voor volgende week op de planning
Maaskantje.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:24 schreef MMXMMX het volgende:
Dear Lordquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Nah, die denkt ook dat ze gek is... toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Ai ai ... Hanne wil zich inslijmen bij Nawel?
dat wordt richting de bankquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Ai ai ... Hanne wil zich inslijmen bij Nawel?
Het is best een goede gast maar hij moet echt wat doen aan die lompe uitspraken want dat is niet oké. BB mag van mij ook harder optreden.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Kristoff zijn goede momenten, maar die worden overschaduwd door zijn sexistische en ongenuanceerde uitspraken.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ga volgende week wéér op Nawee stemmen..
Ik weet het niet ...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:27 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nah, die denkt ook dat ze gek is... toch?
Die gaat haar een beetje voeren zodat ze helemaal gek wordtquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:27 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nah, die denkt ook dat ze gek is... toch?
Eerst scharen met Noes.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
We hebben op haar gespaard omdat Evil er uit moestquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Nawel doet nu net of iedereen op der heeft gestemt
Hij zit buiten nog te janken...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
dan is de vraag wie wil jij zien vertrekken![]()
![]()
ik denk dat mama alles altijd goed vond jaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat Nawel in het 'echte leven' heel weinig nee te horen krijgt.
nu beleidige je mequote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:24 schreef MMXMMX het volgende:
Tja, dat heb je met prinsesjes hèquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat mama alles altijd goed vond ja
verwend ding
ze lijkt veel noten op haar zang te hebben.. staat me nog bij wat voor een eisen ze allemaal heeft aan een vriend.. wat die allemaal moet doen om haar te spoilen pff raar beeld wat ze heeft van een partnerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zij had helemaal niet gespaard moeten worden. Haar ego is nu zo groot en ze moest eens weten....de kijkers hebben haar binnen gehouden dus is ze zo goed bezig.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:28 schreef MMXMMX het volgende:
We
[..]
We hebben op haar gespaard omdat Evil er uit moest![]()
Maar dat weet ze niet
Ja precies datquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:28 schreef cheanny het volgende:
Heerlijk toch. Lekker ergeren aan prinses Nawel![]()
Kheb zin an deze nieuwe week.
Dat is nog steeds niet bewezenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest je weten Nawel dat Grace op je gestemd heeft
Het feit dat Julio easy kon winnen van die 2 is al een grote faal voor Nawelquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:30 schreef cheanny het volgende:
Nawel voelt zich supersterk omdat ze heeft gewonnen van Eveline
die heeft niet op haar gestemd, dat heeft dimitri verkeerd gezegd. Volgens mij had ze op evelien en julio gestemdquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest je weten Nawel dat Grace op je gestemd heeft
Misschien gaan we dat nog zien in judgement weekquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
die heeft niet op haar gestemd, dat heeft dimitri verkeerd gezegd. Volgens mij had ze op evelien en julio gestemd
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het feit dat Julio easy kon winnen van die 2 is al een grote faal voor Nawel
en zij is juist de persoon die andere zwart maakt. Tenonrechte en in haar geval klopt alles wat er gezegd wordquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:33 schreef Thorelf het volgende:
nawel wordt zwart gemaakt volgens haar, maar dat kan ze heel goed zelf...dat hoeft een ander niet te doen
Het is echt zo'n manwijven pakquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:34 schreef Kinga het volgende:
Ik snap die kledingstijl van Nouchine niet helemaal.
Eigenlijk weten we dat niet of hij als beste van de 3 eruit sprong.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het feit dat Julio easy kon winnen van die 2 is al een grote faal voor Nawel
Daar is ze zelf heel goed in.....en dat is ook het enige.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:33 schreef Thorelf het volgende:
nawel wordt zwart gemaakt volgens haar, maar dat kan ze heel goed zelf...dat hoeft een ander niet te doen
Ik hoop het. Heerlijke beelden voor onsquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:34 schreef Tourniquet het volgende:
Misschien gaan ze de bewoners confronteren met "judgements" over hen op social media.
spiegel voorhouden, psychologisch zwaar.
Is dat niet het pak van Nawel, lijkt op het gene wat zo aanheeft op die profielfoto.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:34 schreef Kinga het volgende:
Ik snap die kledingstijl van Nouchine niet helemaal.
Doet me denken aan Nathaliequote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
ik hoop dat ze beelden van zichzelf te zien krijgen
Nawel van haar eigen geroddel
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Doet me denken aan Nathalieis toch ook eruit gelopen.
Is afgesproken. Ook met Vera, Nouchine en Hanne.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:37 schreef spapaars het volgende:
Wat een toeval die kleuren
[ afbeelding ]
Gracie trekt wel haar eigen plan en Hanne doet ook wel haar eigen kleine dingetje ...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:37 schreef 5thencounter het volgende:
Nawee heeft haar WijvenClan geconsolideerd .. Noessie..Grees en Hannie in the pocket gelul
afhankelijk van wanneer hij terug komt inderdaadquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:37 schreef Kinga het volgende:
Even tussendoor een unpopular opinion. Als je door blessure of whatever uit het BB huis moet, is dat exit imo. Dus Tobias mag wegblijven van mij, mis hem niet eens... Maar net zoals met Jill vorig jaar heeft ie gewoon een week gratis vrijstelling, vind ik niet fair.
gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:38 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk wat opgevers de komende week. Komen er tenminste nieuwe in. Beetje nieuw elan er in.
Hij stond al niet in dat lijstje voor meest waardevolle bewoner.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
afhankelijk van wanneer hij terug komt inderdaad
deze week was hij natuurlijk gewoon vrijgesteld
Nawel is leuk.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:37 schreef spapaars het volgende:
Wat een toeval die kleuren
[ afbeelding ]
Er was al genomineerd voor het gebeurde.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:37 schreef Kinga het volgende:
Even tussendoor een unpopular opinion. Als je door blessure of whatever uit het BB huis moet, is dat exit imo. Dus Tobias mag wegblijven van mij, mis hem niet eens... Maar net zoals met Jill vorig jaar heeft ie gewoon een week gratis vrijstelling, vind ik niet fair.
Ook al blijft hij erin voorlopig had hij zelf voor vrijstelling gezorgd om wie hij is......het zou niet fair zijn als het op het eind gebeurt .quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:37 schreef Kinga het volgende:
klopt ligt er ook aan wanneer ze dat gebruikenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij stond al niet in dat lijstje voor meest waardevolle bewoner.
Ze presenteert zich als winnaar van deze nominatieronde , dat geeft de status waar Nawee nu handig mee omgaat ,quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:38 schreef cheanny het volgende:
[..]
Gracie trekt wel haar eigen plan en Hanne doet ook wel haar eigen kleine dingetje ...
Alleen nouch zit in dr pocket maar ook in die van Salar dus eigenlijk niemand oprecht alleen voor dr zelf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |