SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/url]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 29-01-2022 21:25:12 ]
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zit even de herhaling te kijken, maar waarom hebben ze die afgelikte boterham van een Bridget Maasland weer uit de stal getrokken??![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine : Er hadden andere mensen op dat bord moeten staan, daar gaan wij echt voor zorgen
Nawel : Nu wel, want nu ben ik terug
heul errugquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
Is het erg dat ik moet lachen om dat Leroy zit te janken als een klein kind.
Accentueert haar korte nek zo mooiquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:04 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom doet Noush der kleren zo dom, van de week die trui helemaal naar achteren en nu weer 1 schouder ontbloot![]()
"Was gewoon een oprechte vrouw weetjewel."quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:05 schreef freaky40 het volgende:
Snap dat janken niet. Hij heeft niet op of omgekeken naar Eveline.
Nouch gaat me steeds meer tegenstaanquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:04 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom doet Noush der kleren zo dom, van de week die trui helemaal naar achteren en nu weer 1 schouder ontbloot![]()
de rest was Hoef bevangenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zit even de herhaling te kijken, maar waarom hebben ze die afgelikte boterham van een Bridget Maasland weer uit de stal getrokken??![]()
Corona gevalletje bij de crewquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Maakt haar kleiner, kan ze beter sneaky zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Dat is sexy!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Gewoon een aandachtshoerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel janken en snapte snapte snapte
Nawel zegt dat ze de mensen vanuit de slaapkamer entertaintquote:
Evilquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die wilde gewoon Tob verzorgen
Nouchine is zo erg naar beneden geduikeld.....ze staat zelfs nu onder Nawel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine : Er hadden andere mensen op dat bord moeten staan, daar gaan wij echt voor zorgen
Nawel : Nu wel, want nu ben ik terug
Uiteraard. Maar van onder je steen is dat moeilijk te begrijpen, dat snap ikquote:
ja he en ook echt heel erg zwart maakt bij de groene kamer meidenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:09 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vind het wel typerend dat de mensen die bij Leroy nu zitten voor het grootste deel diegene zijn die hij loopt af te branden.
Ze is dan ook een prinses, wel even wakker blijven mopquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:08 schreef Sestra666 het volgende:
nawel weer in t middelpunt vd belangstelling
Noi.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vreemdige dame die Nawel
is dr al genoickt?
Hij lult alles door?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Hierom dus Kristof de meest waardevolle persoon in het huis
Liever niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
de rest was Hoef bevangen
Britt deed het prima
vlgde week graag weer
hoop dat ze te zien krijgt hoeveel te kwaad spreekt over veel personen daar achter hun rug.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:11 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nawel krijgt volgende week een timer te zien hoeveel tijd te iedere dag doorbrengt in de slaapkamer.
Nee, alleen een beetje lafjes tegenaan gehangen...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vreemdige dame die Nawel
is dr al genoickt?
Zonder twijfel. Hij moet zijn zingende waffel houden, maar voor de rest is het een topgozerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Hierom dus Kristof de meest waardevolle persoon in het huis
Hoop dat de stemmers op Nawel kunnen genieten.....want ik kan het niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wat lult die Nawel stom, dit was letterlijk de eerste week dat ze in de keuken bezig was
hmmmmquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zonder twijfel. Hij moet zijn zingende waffel houden, maar voor de rest is het een topgozer
Jij kijkt met je kutquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Liever niet.
"Ik ben ook leuk hoor"
Die staat er gewoon volgende week weer op.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
die lult zichzelf op de nominatie lijst
Wel gefriemeld. Leven anno 2022 vogel. Keihard geneukt word er niet meer reallive. Preutse wereldquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vreemdige dame die Nawel
is dr al genoickt?
Judgement weekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |