SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 7% gewijzigd door Nizno op 29-01-2022 21:48:59 ]'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Waar is haar kroontje. Deze week zatze te schreeuwen dat ze met een kroontje op in de liveshow ging zittenquote:
Kom je daar nu bij. Je bent nog een jonge god in de bloei van zijn leven.quote:
#bbshowthelistquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:29 schreef Paul het volgende:
Gaan we nog eens zien op welke mensen de bewoners exact hebben gestemd?
Nope, geen percentages. Betwijfel of het wel eerlijk geschied.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:29 schreef Paul het volgende:
Gaan we nog eens zien op welke mensen de bewoners exact hebben gestemd?
De blik van Bridget toen die dat zei😂quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:29 schreef Tourniquet het volgende:
“Harder opgewonden dan een wilde wekker”?
Is dat een uitdrukking in Vlaanderen?
Zei ze niet DTF? (down to fuck)quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:30 schreef engine het volgende:
Yep kloppende klit. En ze was DJ.
Wat betekent dat?
180 BPMquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:30 schreef engine het volgende:
Yep kloppende klit. En ze was DJ.
Wat betekent dat?
Beetje raar, want dat Dimitri uit bed stapte was al voor het slapen gaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:29 schreef Sofia35 het volgende:
Vera : ik was zo fucking geil. Ik voelde hartkloppingen daar beneden
DJ bewegingen is meer "over de klit wrijven" hoor, daarmee wordt niet aftrekken bedoelt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:30 schreef Sofia35 het volgende:
Dj bewegingen maken dus wss heeft ze hem afgetrokken ofzo
Ah misschien heb ik het verkeerd verstaan.quote:
Prima. Boeit mij ook weinig verderquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
DJ bewegingen is meer "over de klit wrijven" hoor, daarmee wordt niet aftrekken bedoelt.
scratchenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
DJ bewegingen is meer "over de klit wrijven" hoor, daarmee wordt niet aftrekken bedoelt.
plug and playquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:33 schreef suzi1 het volgende:
o wacht, de dj's van tegenwoordig gebruiken een usbstick
Welkom in 2022 mopquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:33 schreef suzi1 het volgende:
o wacht, de dj's van tegenwoordig gebruiken een usbstick
quote:
Ja.. dat doet onze militair Leroy 'm niet na!!!!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:33 schreef Whuzz het volgende:
Tobi afgevoerd met een militair afscheid alsof hij net eigenhandig een school vol meisjes heeft bevrijd van Boko Haram.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:34 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb dat vorig jaar ontdekt bij bb21
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:33 schreef Whuzz het volgende:
Tobi afgevoerd met een militair afscheid alsof hij net eigenhandig een school vol meisjes heeft bevrijd van Boko Haram.
Leroy: Ik heb ooit een school vol meisjes bevrijd van Boko Haram, weetjewel?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. dat doet onze militair Leroy 'm niet na!!!!
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. dat doet onze militair Leroy 'm niet na!!!!
Uhoh, is dat niet het "schijnheiligbeen"? Dan is Toop nooit meer de oude!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobi!!! Volgende week vrijdag het gips eraf. Botje net onder de enkel waar een scheurtje in zit.
Leroy was leuker geweest inderdaadquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:36 schreef D. het volgende:
Beetje jammer weer dat ze dan Grace vragen om iets te zeggen
Weetjewel?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Leroy was leuker geweest inderdaad
Kwam ook weinig zinnigs uitquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:36 schreef D. het volgende:
Beetje jammer weer dat ze dan Grace vragen om iets te zeggen
Daar dacht Hazes JR anders over.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Brigit doet het veel leuker. Mag blijven
Ik ga voor Peter stemmen. Die staat een beetje tussen de kampen in. Kan nog verrassende beslissingen maken als eventuele huismeester/ little brother.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie is de meest waardevolle persoon in het huis ... sja ... stemming straks op de site.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:39 schreef mario390 het volgende:
deze bridgit is bijna en GILF
beter was Chantal gewezen
Alle polls gaven ook al aan:quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:41 schreef spapaars het volgende:
Natuurlijk Julio de enigste man, dus een strijd tussen 2 vrouwen was gewoon te verwachten
Oh dat boeit mij helemaal niet of het man of vrouw is, ik heb voor de persoon gestemdquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:41 schreef spapaars het volgende:
Natuurlijk Julio de enigste man, dus een strijd tussen 2 vrouwen was gewoon te verwachten
Mooie cap,ik had iets meer zelfvertrouwen van hem verwacht.quote:
Kristof krijgt mijn stem wat betreft meest waardevolle bewoner. Doet veel, staat voor iedereen klaar, goede sfeerbrenger.quote:
flether all incl?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:41 schreef Tourniquet het volgende:
Toby zat in de badkamer van het hotel zeggen de bewoners.
Vorige week precies hetzelfde scenario.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
Oh dat boeit mij helemaal niet of het man of vrouw is, ik heb voor de persoon gestemd
Ik ga Peter stemmen, maar in deze poll heb ik Kristof gedaan.. die is echt wel het meeste betrokken met iedereen en gewoon een sympathieke gast.quote:
Misschien bedoelt ze zoals Grace zou zeggen om zijn knobbeltje gedraaid.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
wat een logicaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:41 schreef spapaars het volgende:
we gaan het zienquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vorige week precies hetzelfde scenario.
Nee Nouchinequote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:43 schreef Yolk het volgende:
[..]
Kristof krijgt mijn stem wat betreft meest waardevolle bewoner. Doet veel, staat voor iedereen klaar, goede sfeerbrenger.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:44 schreef MMXMMX het volgende:
GVD heb mijnkoud laten worden zo spannend dit keer
Spannendquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:44 schreef MMXMMX het volgende:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:44 schreef MMXMMX het volgende:
wie dan, dan weet ik het alvastquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Spannend
Is al overduidelijk wie weg moet.
Tummie van de Honnekreek steekt er op de wolk nog een opquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vorige week precies hetzelfde scenario.
Absoluut niet, ik vind het een pauper. Denk dat ik op Julio ga in deze.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:43 schreef Yolk het volgende:
[..]
Kristof krijgt mijn stem wat betreft meest waardevolle bewoner. Doet veel, staat voor iedereen klaar, goede sfeerbrenger.
En evelien is saai dus die gaat eerstquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:44 schreef quirina het volgende:
Nawel is een manipulatief krengetje dat lief doet in het gezicht maar daarna in de rug steekt.
Eveline.quote:
Niet met je pik denken Paul, maar met je hersenenquote:
Nog een weekje wachten.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:46 schreef engine het volgende:
Ik verwacht dat Eveline naar een geheime kamer gaat
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Tummie van de Honnekreek steekt er op de wolk nog een op
"niks nws onder de zon in BB land ""
Dan hadden we dat nu al geweten. Het is weer saai en voorspelbaar de uitzending vanavond.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:46 schreef engine het volgende:
Zou die stem van 'Richard' zijn?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Regie -aanwijzing : Nawel en Eveline moeten naast elkaar zitten op de bank
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:46 schreef engine het volgende:
Ga maar weer weg.quote:
Straks op https://www.rtlxl.nl/big-brother-votingquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:48 schreef Angelique61 het volgende:
Waar staat die poll van de meest waardevolle?
Doe eens een keer positief lekker mopje uit Grunnquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:48 schreef Sestra666 het volgende:
de live is echt een kneuzenaflevering
Dat weet je nu toch wel, is elke weekquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:48 schreef Sestra666 het volgende:
de live is echt een kneuzenaflevering
Die aardbevingen doen haar geen goed.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Doe eens een keer positief lekker mopje uit Grunn
Told you so.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:51 schreef Yolk het volgende:
Tot ziens Esmee of Mariska of whatever. Nu al vergeten.
Bridget: "Nawel,jij bent nog voor een weekje safe."quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : Ik raak al mijn vrienden kwijt
Ze hadden er gister over dat Peter de nederlanders haalde en Geraldine de belgen. Weet alleen niet meer wie.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:51 schreef suzi1 het volgende:
wie zei er hier dat als peter bij de poort stond dat er dan een belg uit ging?
onzinconspiracyquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ze hadden er gister over dat Peter de nederlanders haalde en Geraldine de belgen. Weet alleen niet meer wie.
Dat is dan puur toeval. Toeval is het niet dat het om en om gaat elke week, dat moge duidelijk zijn nu...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ze hadden er gister over dat Peter de nederlanders haalde en Geraldine de belgen. Weet alleen niet meer wie.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Maar even een petitie gaan starten op twitter.
Dimi heeft dat ook al een keer gezegd.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dimi.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Nu weet ik waar mijn oorsuizen vandaan komtquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kristoff weer ff smakken in je oor Eveline, komende dagen heb je 'n oorsuis als herrinnering
aan BB
Covid.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
Waar is geraldine?
Bij tobi op de hotelkamer???
Quarantaine.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
Waar is geraldine?
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
Waar is geraldine?
Was het zonnetje in dat huis. Mis haar nu al. Hoe heet dat kind ook al weerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zo die is dr uit
lkkr verder met de rest van de faalhazen
meid je was zo goehoed
en zo gelachen ook
dIT HEB Ik ff gemist denk ikquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze gaat Vera niet missen. Wat een verrassing
Ik ook nietquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:57 schreef Kinga het volgende:
Wat hebben al die zure wijven toch tegen Vera?! Ik heb verder niks met haar, maar ze is binnen het huis altijd aardig geweest tegen iedereen... I don't get it.
de programma makers zullen wel even achter hun oren krabben denk ik hahaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Brigit doet het veel leuker. Mag blijven
Beter kijken. Ze is heel vals op een super sneaky manier. Valt niet opquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:57 schreef Kinga het volgende:
Wat hebben al die zure wijven toch tegen Vera?! Ik heb verder niks met haar, maar ze is binnen het huis altijd aardig geweest tegen iedereen... I don't get it.
Whaaaatttttttquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Kan Geraldine niet tijdens deze BB compleet wegblijven. Zie liever Brigitte
Zoo ze hadden nogal haast vandaagquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:58 schreef Kodiak100 het volgende:
in 58 minuten de Liveshow er doorheen geramd,.
Moet je wat vaker langs komen of toch niet, moeilijke dit.quote:
Haha, dan hoop ik dat de verzekering van BB goede Psych dekking heeftquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:58 schreef MacDeMarco het volgende:
thema judgement week
ze krijgen de cos live op het grote scherm te zien gedurende de hele week
quote:Judgement Week - Een zware voor het hoofd, een psychologische test. Elke bewoner krijgt een spiegel voorgehouden. Kunnen ze de grillen van BB aan, of breken ze?
Ik zie haar totaaaaal niet tactisch spelen though. Ze is vooral met zichzelf bezig en haar crush.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:58 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Beter kijken. Ze is heel vals op een super sneaky manier. Valt niet op
Als er 2 viezzzzz zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:58 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Beter kijken. Ze is heel vals op een super sneaky manier. Valt niet op
Voor mij gebeurd zo'n beetje week na week precies wat ik niet wilquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:59 schreef Rhosyn het volgende:
Heerlijk als dingen gaan zoals jij het wilt.![]()
Julio eerste blijven![]()
Evelyn naar huis.
Waarom zouden de vrouwen jaloers zijn? Amy was een hele knappe vrouw. Eigenlijk zien ze er allemaal wel goed uit hoor.quote:
Ja wat een sjankerd die militair die nooit militair is geweestquote:
Ik snap het ook nietquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:57 schreef Kinga het volgende:
Dat jij iemand heel knap vindquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:00 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Waarom zouden de vrouwen jaloers zijn? Amy was een hele knappe vrouw. Eigenlijk zien ze er allemaal wel goed uit hoor.
Ahquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Voor mij gebeurd zo'n beetje week na week precies wat ik niet wil![]()
Ahw, niet verdrietig zijn. Wij zijn er allemaal nogquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:59 schreef engine het volgende:
Voor mij gebeurd zo'n beetje week na week precies wat ik niet wil
Amy was echt behoorlijk lelijk hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:00 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Waarom zouden de vrouwen jaloers zijn? Amy was een hele knappe vrouw. Eigenlijk zien ze er allemaal wel goed uit hoor.
Ze heeft een zure bek richting de vrouwen en met de jongens kan ze zich opeens wel openstellen en interesse tonen. Met de muur was ze aan het janken dat het niet haar mensen waren in plaats van er voor open te staan en te proberen. Ik mag haar niet, de blikken, hypocrisie het is een gevoel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:59 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik zie haar totaaaaal niet tactisch spelen though. Ze is vooral met zichzelf bezig en haar crush.
Wacht, watquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:00 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
WWTC? (Who Would Tobias Choose?)quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Kunnen niet op Tobias stemmen dus laat maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |