'I went everywhere for you, I even did my hair for you, I bought new underwear they blue and I wore em just the other day' geloof ikquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:25 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb dus nog steeds geen idee wat Lena in het eerste couplet zingt
En Mans kwam ook al voorbijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:28 schreef NailQueen het volgende:
Leuk type inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij lijkt inderdaad echt geen jaar ouder geworden
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Mij hoor je niet klagen wanneer ze hem steeds terug brengenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk type inderdaadEn hij lijkt inderdaad echt geen jaar ouder geworden
Mij ook niet hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen wanneer ze hem steeds terug brengen
Met wie had je een appeltje te schillen?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:35 schreef koffieleuk het volgende:
Precies nog kunnen afwassen, appeltje schillen en theezetten
Met niemand, maar het was tijdens Dima geloof ik. Eigenlijk sneed ik het alleen in partjes, niet eens geschild.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met wie had je een appeltje te schillen?
Van mij mogen ze er best nog een bij doen hoor. Krijgen wequote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:37 schreef NailQueen het volgende:
We hebben nu 5 winnaars op een rij gezien. Er moet toch nog een reclameblok komen?!?![]()
Als ik het zo uitreken, hoop ik nog op de 4de winnaar in het rijtjequote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Van mij mogen ze er best nog een bij doen hoor. Krijgen weMolitva
en
Lordi
nog
Oh ja!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als ik het zo uitreken, hoop ik nog op de 4de winnaar in het rijtje
Ze weet wel vaak de titel in het nummer te stoppenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:39 schreef Cee het volgende:
Kan met enige zekerheid zeggen dat dit hem ook niet gaat worden.
En ze weet deze ook goed uit te beeldenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze weet wel vaak de titel in het nummer te stoppen
En de muziek gemaakt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:43 schreef koffieleuk het volgende:
Stagair heeft de titlecards getypt zo te zien.
quote:
Is dit de stand in rehearsal?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Misschien staat ie nu wel op het podium?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |