Bekende namen? Ja, een aantal deden vorige jaren al mee aan de Moldavische voorronde, zoals Lemonique. Denis Midone mocht Moldavi vertegenwoordigen op het Junior Eurovisiesongfestival in 2012 en werd daar tiende uit twaalf. Het grote werk op het ESF is eerder al weleens gedaan door Zdob și Zdub. Zij waren so lucky om hun land twee keer te mogen vertegenwoordigen met 2x een iconische act: in 2005 met Bunica bate toba waarin een oma ook echt de drums speelde en ze zesde werden, en in 2011 met So Lucky en hun kaboutermutsen, wat een twaalfde plek opleverde.quote:Annet Smirnova - Toxic Eyes
Denis Midone - Run Away
Dianna Rotaru - My Time is Now
Katy Rain - Lele
Misscatylove - Intro
Naminal - Stop Tonight
Ricky Ardezianu - Cherche la femme
Sasha Bognibov - (I Just Had) Sex with Your Ex
Sasha Bognibov - My Friend Is Gay
The Tramps - Sky blues
Trio Eva - Get a Kiss
Y-Limit - Nothing More
Bumbac Tudor - Iarta-ma ca te iubesc
Carolina Gorun & Danieli Shvets - Take Me Anywhere
Emilia Vlas - Yama
Lemonique - Boys
Marcela Scripcaru - Starlight
Maxim Zavidia - READY
Mihaela Andrei - Libre
Zdob și Zdub & Frații Advahov - Trenulețul
Lanjeron - magic carpet
Pelageya Stefoglo - I’m the only one
Ana Cernicova - Silent
Angel Kiss - The Sunshine in
Diana Elmas - Spirit high
Ferum - Love is
SENDREI - Beginer's Luck
Valeria Barbas - My Tree
Viola Julea - Before (Twin flame)
Viorela Moraru - Tell me that
Dat plekje onder de bank misschien? Of het hoekje naast de kast?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:53 schreef NailQueen het volgende:
Zo, mijn huis is schoon![]()
Heb ik nog wat gemist?
Een aandoenlijke opaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:53 schreef NailQueen het volgende:
Zo, mijn huis is schoon![]()
Heb ik nog wat gemist?
Wel degelijk eigenlijk, maar lied was niet heel bijzonder.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:55 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was even thee zetten en heb rooie mevrouw gemist. Was die nog wat?
Ik schakel even over naar youtube, ook al heeft dat een behoorlijk irritant watermerkquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:54 schreef Momo het volgende:
De stream van peer heeft het ook moeilijk hier
Ah een beetje zoals veel deze middagquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:56 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wel degelijk eigenlijk, maar lied was niet heel bijzonder.
Doe het lekker zelfquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat plekje onder de bank misschien? Of het hoekje naast de kast?
Jij vraagt of je iets gemist hebt, ik doe alleen maar suggestiesquote:
Volgens mij wel ja!quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:06 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb er even een kaneelster bij gepakt
Dit is de Potato Potato van de line-upquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:10 schreef H_T het volgende:
Dit ziet eruit als het soort inzending waarvoor je naar een Moldavische stream kijkt
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:12 schreef Aoibhin het volgende:
Dat gehannes met dat tapijt ook, heerlijkEn hangt dan lekker scheef op het eind
Love itquote:
'I went everywhere for you, I even did my hair for you, I bought new underwear they blue and I wore em just the other day' geloof ikquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:25 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb dus nog steeds geen idee wat Lena in het eerste couplet zingt
En Mans kwam ook al voorbijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:28 schreef NailQueen het volgende:
Leuk type inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij lijkt inderdaad echt geen jaar ouder geworden
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Mij hoor je niet klagen wanneer ze hem steeds terug brengenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk type inderdaadEn hij lijkt inderdaad echt geen jaar ouder geworden
Mij ook niet hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen wanneer ze hem steeds terug brengen
Met wie had je een appeltje te schillen?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:35 schreef koffieleuk het volgende:
Precies nog kunnen afwassen, appeltje schillen en theezetten
Met niemand, maar het was tijdens Dima geloof ik. Eigenlijk sneed ik het alleen in partjes, niet eens geschild.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met wie had je een appeltje te schillen?
Van mij mogen ze er best nog een bij doen hoor. Krijgen wequote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:37 schreef NailQueen het volgende:
We hebben nu 5 winnaars op een rij gezien. Er moet toch nog een reclameblok komen?!?![]()
Als ik het zo uitreken, hoop ik nog op de 4de winnaar in het rijtjequote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Van mij mogen ze er best nog een bij doen hoor. Krijgen weMolitva
en
Lordi
nog
Oh ja!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als ik het zo uitreken, hoop ik nog op de 4de winnaar in het rijtje
Ze weet wel vaak de titel in het nummer te stoppenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:39 schreef Cee het volgende:
Kan met enige zekerheid zeggen dat dit hem ook niet gaat worden.
En ze weet deze ook goed uit te beeldenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze weet wel vaak de titel in het nummer te stoppen
En de muziek gemaakt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:43 schreef koffieleuk het volgende:
Stagair heeft de titlecards getypt zo te zien.
quote:
Is dit de stand in rehearsal?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Misschien staat ie nu wel op het podium?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |