SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdNo mercy for animal abusers
Onderwijs is niet meer wat het geweest is...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel. Hoe kan je denken dat de maan zelf licht geeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dan zou ik Nawel of Julio stemmen. Nawel kan komende week nog wel eens voor wat drama gaan zorgen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:35 schreef Jockari het volgende:
Ik moet nog stemmen wie er in blijft. Voorlopig geen idee, maar wil Eveline of Nawel er uit ;-)
Iemand nog suggesties waarom ik al dan niet op iemand zou stemmen ?
Als je van plan bent om de liveshow te kijken vanavond zou ik wachten met stemmen. Van de drie zal er wel weer eentje vrijgesteld worden en dan kies ik daarna wel tussen wat er over blijft.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:35 schreef Jockari het volgende:
Ik moet nog stemmen wie er in blijft. Voorlopig geen idee, maar wil Eveline of Nawel er uit ;-)
Julio lijkt me de enige die er nerveus over is. Is ook de meest kwetsbare denk ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:35 schreef Jockari het volgende:
Julio, grote kans dat eveline en nawel er allebei inblijven, nawel gaat sowieso wel doorquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:35 schreef Jockari het volgende:
Oh okay dan mag hetquote:
Je stemt op diegene die erin moet blijven dus op Julio.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:35 schreef Jockari het volgende:
Echt? Ik vind m wel een toffe gast, speelt het spel maar niet echt vals. Is sociaal naar alle bewoners , soms iets te grof on de mond. Maar heeft respect voor alle bewoners.quote:
Ja, voor het oog, maar denk dat het vertrouwen geheel weg is ....quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Salar en Nouchine zijn gelukkig nog goed samen
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, voor het oog, maar denk dat het vertrouwen geheel weg is ....
Idd kan me niet voorstellen dat zij elkaar nog vertrouwen. Nawel is lekker bezig geweestquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee joh, als over 2 weken Nawel weg is plant Salar wel in haar hoofd dat zij hem meer gekwetst heeft dan andersom. Dan is alles weer top!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk het niet, hopelijk welquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:57 schreef Adat231 het volgende:
denken jullie dat tobias nu veel zal meekrijgen van wat de buitenwereld over de bewoners denken?
Als het goed is niet...volgens mij hebben ze geen contact met de buitenwereld.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:57 schreef Adat231 het volgende:
denken jullie dat tobias nu veel zal meekrijgen van wat de buitenwereld over de bewoners denkt?
Is ze ook, zij kan wel zeggen je liegt tegen mij maar voor dat ze dat wist had ze alles aan Nawel vertelt echt alles.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Nee joh, als over 2 weken Nawel weg is plant Salar wel in haar hoofd dat zij hem meer gekwetst heeft dan andersom. Dan is alles weer top!Ze zei gisteren al tegen Leroy dat ze ook zelf fout was geweest
Zou mooi zijn als ze de streams lieten kijken.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als het goed is niet...volgens mij hebben ze geen contact met de buitenwereld.
Zo mee eens. Ze moet eens denken als het andersom was.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het kan allemaal spel zijn van Grace, maar ik snap niet dat ze niet kan bedenken dat dat kleffe gedoe met die gladjakker haar alleen schade brengt.
De meesten zijn er niet over te spreken dat ze zichzelf zo verlaagt en ook respectloos gedraagt naar Tobias. Ik weet dat ze Tobias geen verantwoording verschuldigd is, maar als je met elkaar afspreekt na BB uit te zoeken of er "iets" is, mag je verwachten dat je dan rekening houdt met de gevoelens van de ander.
Door dit gedrag graaft ze haar eigen graf.
Geen telefoon en mag alleen films kijken. En op de kamer blijven. Jill had vorig jaar een kamer die uitkeek op de tuin van het Big Brother huis en kon de bewoners bekijken.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:57 schreef Adat231 het volgende:
denken jullie dat tobias nu veel zal meekrijgen van wat de buitenwereld over de bewoners denkt?
Grappig, dat wist ik niet van dat uitkijken op de tuin ....quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
Geen telefoon en mag alleen films kijken. En op de kamer blijven. Jill had vorig jaar een kamer die
uitkeek op de tuin van het Big Brother huis en kon de bewoners bekijken.
Ik kon jullie gewoon zien. (misschien niet heel duidelijk.) In de avond zag Jill lichtjes in de tuin.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Grappig, dat wist ik niet van dat uitkijken op de tuin ....
Die mag 2 keer per dag zijn kamer uit met iemand van de productie om te praten, Voor de rest de hele dag op de kamer films kijken en muziek luisteren en zal af en toe een livestream te zien krijgenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:57 schreef Adat231 het volgende:
hebben jullie jill verleden jaar wel eens iets horen vertellen dat ze iets had meegekregen van wat mensen over bb bbewoners dachen?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Geen telefoon en mag alleen films kijken. En op de kamer blijven. Jill had vorig jaar een kamer die uitkeek op de tuin van het Big Brother huis en kon de bewoners bekijken.
Ze heeft veel volgers, dat is voor de anderen een nadeel. Maar mag toch hopen dat ze eruit ligt. Maar Zoey had dat ook en waren geen BB kijkers.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:07 schreef Koos1958 het volgende:
Nouchine dat vinden de meeste mensen echt niet dat Nawel buiten zo leuk wordt gevonden
Schattig paardje met een kuifjequote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:01 schreef Harry het volgende:
Het volgende beeld werd tijdens een gesprek van Nouchine en Salar (op de bank) getoond:
[ afbeelding ]
Yep, salar luistert ook goed naar wat andere zeggen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het valt mij op, dat Salar heel veel zaken onthoud en details weet .... zoals bijvoorbeeld
vragen tijdens de liveshows en aan wie gesteld. Dit is echt een geduchte tegenspeler .....
Tobias is mijn nummer 1 maar weet ook dat Salar met gemak zou kunnen winnen. Een hele goede speler.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het valt mij op, dat Salar heel veel zaken onthoud en details weet .... zoals bijvoorbeeld
vragen tijdens de liveshows en aan wie gesteld. Dit is echt een geduchte tegenspeler .....
Nee, dacht het niet. Kwam met veel nieuwe kleding terug. Beweerde dat ze ook geen contact had met haar familie.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:10 schreef Adat231 het volgende:
[..]
hebben jullie jill verleden jaar wel eens iets horen vertellen dat ze iets had meegekregen van wat mensen over bb bbewoners dachen?
Aha, een thuiskapper.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:11 schreef Tuinfluitert het volgende:
Leroy heeft een kapsalon in een bijgebouw van het huis van zijn ouders.
Veel onthouden wie wat gezegd heeft, is een groot voordeel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
het is alleen te hopen dat zijn spel in het huis niet helemaal uit komt, nu vinden ze het nog grappig. ben bang dat dat niet zo gaat blijvenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:16 schreef Flow3r het volgende:
Salar is een vieze gluiperige sneak die het spel heel goed speelt en zeker kan winnen![]()
![]()
ikhoudervan
Welke gluiperige sneak heeft ooit een BB in NL gewonnen.... ?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:16 schreef Flow3r het volgende:
Salar is een vieze gluiperige sneak die het spel heel goed speelt en zeker kan winnen![]()
![]()
ikhoudervan
Jillquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:17 schreef Harry het volgende:
[..]
Welke gluiperige sneak heeft ooit een BB in NL gewonnen.... ?
Of zoals Philip Geubbels zei: Kebab hebben ze uitgevonden door iemand die te lang een schaap heeft geschoren..quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:15 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Beetje schapen scheren de hele dag
bij bb kan ik me dat niet heugen andere rls welquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:17 schreef Harry het volgende:
[..]
Welke gluiperige sneak heeft ooit een BB in NL gewonnen.... ?
Zelfde als met Zoey vorig jaar. Zat ook altijd op te scheppen over haar volgers. Ze heeft er niet veel meer dan Tobias. Die heeft ze alleen door BB. Ze heeft net zoveel haters als fans. Als ze alleen tegen Julio zou stann, wat het plan was. Zou ze niet overleven. Ze heeft nu geluk dat Eveline erbij staat.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft veel volgers, dat is voor de anderen een nadeel. Maar mag toch hopen dat ze eruit ligt. Maar Zoey had dat ook en waren geen BB kijkers.
Ze kon het huis zien liggen, en zag bijv. de rook van de schoorsteen van de sauna. Het hotel (Jaz in the City) ligt net wat te ver om echt veel te kunnen zien (> 400 meter).quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ik kon jullie gewoon zien. (misschien niet heel duidelijk.) In de avond zag Jill lichtjes in de tuin.
Echt vies vind ik het niet.....hij haalt niet echt iemand neer of beledigd iemand.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:16 schreef Flow3r het volgende:
![]()
ikhoudervan
Hij krijgt Tobias alleen weg tegen Grace. Als Grace zo door gaat met man hoppen, wint hij daar ook van.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft veel volgers, dat is voor de
[quote]Op zaterdag 29 januari 2022 14:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tobias is mijn nummer 1 maar weet ook dat Salar met gemak zou kunnen winnen. Een hele goede speler.
ik denk dat het niet zo smerig is omdat hij er gewoon elke keer open over is, want mooie uitspraken zijn het vaak niet. en dat maakt dat ik hem zo leuk vindquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt vies vind ik het niet.....hij haalt niet echt iemand neer of beledigd iemand.
Had verwacht dat ze in de auto was gesprongen zodra ze de blessure van Tobias zag gebeuren om terug te komen.quote:
Kristof?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:28 schreef Koos1958 het volgende:
Ze heeft niemand waar van ze denkt van brr. Behalve die ene zegt ze. Zou ze dimitri bedoelen dat die met die Pizza kitty belachelijk heeft gemaakt. Wat ik vreemd vind van de mensen daar is iets van weken geleden in blijven hangen
Nouchine ook tegen hemquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:34 schreef Koos1958 het volgende:
Hij blijft liegen he tegen Nouchine. Dat gaat een keer uitkomen denk ik
Waar liegt hij over dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:34 schreef Koos1958 het volgende:
Hij blijft liegen he tegen Nouchine. Dat gaat een keer uitkomen denk ik
Nee voor de verjaardag van de dochter van hanne die 5 jaar wordtquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:36 schreef Rhosyn het volgende:
Wat zijn ze aan de keukentafel aan het doen?
Toch geen slinger aan het maken voor Tobias he!!
De slijmballen
Nouchine lult alles door, dat had ze al gedaan, voor ze wist dat Salar had gelogen over zijn stem op Nawelquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:28 schreef Tourniquet het volgende:
Nouchine haar 'haat' tegen Dimi komt blijkbaar doordat hij Kitty belachelijk had gemaakt bij het pizza-akkefietje.
Precies, hij was de enige die afentoe de keuken in mochtquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:37 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij was toch juist wel goed met Kitty?
Ja maar ze is zo beinvloedbaar voor verhalen die tegen haar verteld worden. Dat is begonnen toen amy en evelien binnen kwamenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:37 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
Het zal een kort momentje zijn geweest en ik vraag me af of Dimi het zelf nog wel weet.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:37 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat heeft hij dan gedaan. Kristof had een kleine woordenwisseling met Kitty over de pizza die uit de houtoven kwam.quote:
Volgens mij deed Dimi achter de rug van Kitty, Kitty na op een niet leuke manier met een raar stemmetjequote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan gedaan. Kristof had een kleine woordenwisseling met Kitty over de pizza die uit de houtoven kwam.
Ik snap het ook niet helemaal, voor zover ik weet heeft nouch een hekel aan peterquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan gedaan. Kristof had een kleine woordenwisseling met Kitty over de pizza die uit de houtoven kwam.
en kitty komt terug in zijn plaatsquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:42 schreef Rhosyn het volgende:
Tobias heeft besloten naar huis te gaan.
![]()
? echt? waar heb je dat gehoord?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:42 schreef Rhosyn het volgende:
Tobias heeft besloten naar huis te gaan.
![]()
Snap niet dat ze het toestaan. Zo kunnen ze dit toch niet gebruiken voor de tv.quote:
hij zal het prettig vinden om zonder shirt te lopen, ieder zijn dingquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:43 schreef engine het volgende:
[..]
Snap niet dat ze het toestaan. Zo kunnen ze dit toch niet gebruiken voor de tv.
Ja, zag eerst Nawel in haar sportbeha zitten en toen Dimi....terwijl de andere veel dikkere kleding aan hebben.quote:
Idd, BB bepaald, altijd!! En, ze heeft de looks.....quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:45 schreef Rhosyn het volgende:
Bah Grace krijgt het verwen pakket.
Echt niet dat het publiek voor haar heeft gekozen.
alsof ??quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:48 schreef Koos1958 het volgende:
Elke keer lacht evelien even met mondhoeken omhoog en binnen seconde is dat weer weg. Zo raar gezicht alsof het fake lachen is.
vind dat knap zonder botoxquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:48 schreef Koos1958 het volgende:
Elke keer lacht evelien even met mondhoeken omhoog en binnen seconde is dat weer weg. Zo raar gezicht alsof het fake lachen is.
katastrophe dit ventquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:43 schreef engine het volgende:
[..]
Snap niet dat ze het toestaan. Zo kunnen ze dit toch niet gebruiken voor de tv.
Ja leroy ziet het al helemaal voor zichquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:51 schreef engine het volgende:
Kan ze weer lekker met Leroy badderen straks
van wie gekregt?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:51 schreef spapaars het volgende:
Met een vibratie-eitje
[ afbeelding ]
De kijkers.quote:
Heb even een clipje gemaakt. Kan alleen maar over Dimi gaan, want in het nachtgesprek met Nawel van eergisteren zei Nouchine altijd Dimi te zullen nomineren.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nawel zei dat ook want hij had op de dag toen bekend werd dat kristof en serhan op de bank zaten tegen haar gezegd van juist de 2 die ik ook gedaan zou hebben. En daarna kon hij goed met ze opschieten. Echt zo idioot die redenen van weken terug.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heb even een clipje gemaakt. Kan alleen maar over Dimi gaan, want in het nachtgesprek met Nawel van eergisteren zei Nouchine altijd Dimi te zullen nomineren.
https://streamable.com/kvxaba
Van BB gekregtquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:52 schreef [url=htVan BB gekregttps://forum.fok.nl/user/profile/446112]mario390[/url] het volgende:
[..]
van wie gekregt?
Dat heeft ze ook over peter gezegdquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heb even een clipje gemaakt. Kan alleen maar over Dimi gaan, want in het nachtgesprek met Nawel van eergisteren zei Nouchine altijd Dimi te zullen nomineren.
https://streamable.com/kvxaba
Toch vind ik evelien nog wel mee vallen in het algemeen maar die laat zich teveel meeslepen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:58 schreef Fikkert2 het volgende:
Hup, julio is de kamer uit en binnen seconde beginnen de heksen weer
Mens erger je niet of pesten.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:59 schreef Rhosyn het volgende:
Nawel heeft het over een spel dat ze zo kinderachtig vind dat zelfs kinderen dat niet spelen.
Waar heeft ze het over.
Die is juist veel ergen, ze heeft heel goed door wanneer de cameras niet aanwezig zijn bij hun gesprek. Dat hebben meerdere bewoners goed in de gaten btw, denk dat ze dat horen (zoomen/draaien)en zien (rood lampje)quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Toch vind ik evelien nog wel mee vallen in het algemeen maar die laat zich teveel meeslepen.
kom eens uit je tunnelquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:59 schreef Juud79 het volgende:
Ik kijk weer eens even en Nawel ligt weer in dr bed. Eveline ook, die twee doen niets anders. Nawel komt alleen uit bed voor eten of om te douchen/haren te doen.
Knuffelen met je huisdier is normaal, maar als je huisdier een slang is, dan is het wel raar.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Knuffelen met je huisdier is normaal, maar als je huisdier een slang is, dan is het wel raar.
O, dat had ik niet verwachtquote:
Jaja, wordt je moe van het faken...quote:
Mag ze het pakket bewaren totdat Tobias weer terugkomt, of is het alleen voor haar.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:09 schreef Rhosyn het volgende:
Grace Brazilië ophemelen. Nawel hemelt mee.
Ben d'r brazilië-gewauwel helemaal zat.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:09 schreef Rhosyn het volgende:
Grace Brazilië ophemelen. Nawel hemelt mee.
Zal ze wel niet aan denken. Uit het oog......quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mag ze het pakket bewaren totdat Tobias weer terugkomt, of is het alleen voor haar.
Geen idee. Maar ze heeft vandaag al uitgebreid gebadderd met Leroy dus ze zal het pakket wel even willen bewaren.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mag ze het pakket bewaren totdat Tobias weer terugkomt, of is het alleen voor haar.
Het ging er wel over dat het misschien vandaag gebruikt moest worden.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ze heeft vandaag al uitgebreid gebadderd met Leroy dus ze zal het pakket wel even willen bewaren.
Dombo.....quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Tja, hij had zijn "ogen" weer afgedaan.
Of zoals vorig jaar, tweets over hun en dan raden over wie het gaatquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het wordt trouwens wel eens tijd, dat BigBrother eindelijk eens een echt bommetje dropt in het
huis vanavond tijdens de liveshow. Laat bijvoorbeeld de bewoners eens het percentage stemmen zien,
al dan niet fake, en dan blijkt dat Nawal 80% en Eveline en Julio allebei slechts 10% van de stemmen hebben ...![]()
Zal de bewoners en het spel echt op scherp zetten .....
Oh, dat vond ik zo'n goeie......quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Of zoals vorig jaar, tweets over hun en dan raden over wie het gaat
Ja, dat waren wel geweldige streams. Of laat het aantal stemmen op Grace zien, daar doe ik het ook voor ...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Of zoals vorig jaar, tweets over hun en dan raden over wie het gaat
wat wilen ze werfen?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zover ik weet mocht het publiek stemmen wie een verwenpakket mag hebben
Heeft grace stemmen dan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat waren wel geweldige streams. Of laat het aantal stemmen op Grace zien, daar doe ik het ook voor ...
En je was er net!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:24 schreef Jockari het volgende:
Ben gezaag van Grace even moe. Doei !
Ja er mag wel eens wat gebeuren, het is een mak zooitje tot nu toe.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het wordt trouwens wel eens tijd, dat BigBrother eindelijk eens een echt bommetje dropt in het
huis vanavond tijdens de liveshow. Laat bijvoorbeeld de bewoners eens het percentage stemmen zien,
al dan niet fake, en dan blijkt dat Nawal 80% en Eveline en Julio allebei slechts 10% van de stemmen hebben ...![]()
Zal de bewoners en het spel echt op scherp zetten .....
Nawel en Eveline liggen anders nog gewoon op bed.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:28 schreef C.A.I het volgende:
Yup er is ingegrepen net nu iedereen in de keuken
Denk dat dat nog wel tot woensdag duurt dat hij terug is.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Volg het even hier. Even rust van de streams en ergernis.
Wacht tot Tobias terug is.
Soms moeten ze allemaal naar de slaapkamers omdat er dan kaboutertjes in het huis bezig zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:28 schreef C.A.I het volgende:
Yup er is ingegrepen net nu iedereen in de keuken
Naar aanleiding van die tweets wilden Nathalie, Daniele en Joey naar huis.quote:
Nouchine hoort zeker in dat rijtje.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:30 schreef Jockari het volgende:
Kandidaten finale voor mij momenteel:
• Salar (echte speler voor de titel)
• Kristof (iedereens vriend)
• Grace (niet te doorgronden)
• Hanne (klikt met alle bewoners)
• Vera (de eigen onschuld zelve)
De rest zoeken jullie zelf maar uit.
Begrijp je standpunt, maar heeft haar ego verkloot denk ik met discussie met Salar en Nawel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nouchine hoort zeker in dat rijtje.
Fijn voor jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
Dat moet toch gaan jeuken, volgens mij heeft ze dat ding nog nooit gewassenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:36 schreef Jockari het volgende:
Gaat die 100 dagen met die ongewassen pruik rondlopen ?
[ afbeelding ]
Ja, dat was trouwens precies vorig jaar in dit weekend (op 30-1).quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Naar aanleiding van die tweets wilden Nathalie, Daniele en Joey naar huis.
Dat was wel genieten. Komende week mogen ze het hier ook wel wat pittiger maken.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, dat was trouwens precies vorig jaar in dit weekend (op 30-1).
dan wordt het eens tijd!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, dat was trouwens precies vorig jaar in dit weekend (op 30-1).
Jawel, met eigen ogen gezien.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet toch gaan jeuken, volgens mij heeft ze dat ding nog nooit gewassen
die maakt der eigen niet druk zij denkt te weten dat zij naar huis gaatquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:33 schreef Hunter het volgende:
Wat zit Nawel vrolijk te doen? Dansen, zingen.
O oke, dat valt mij dan mee.quote:
Wordt nog leuk als ze teleurgesteld is dat ze niet weggestemd wordtquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die maakt der eigen niet druk zij denkt te weten dat zij naar huis gaat
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:36 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
zal wel moeten want zij gaat dat niet zelf eruit krijgenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:36 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Dan gaat ze echt het spel spelen zei zequote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:49 schreef Hunter het volgende:
[..]
Wordt nog leuk als ze teleurgesteld is dat ze niet weggestemd wordt
Slidings?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dan gaat ze echt het spel spelen zei ze
Ze is tot nu toe wel degene die ook daadwerkelijk op iemand afstapt als ze wat te zeggen heeftquote:
KIjken of het dan iets beter wordt, ik vind Geraldine echt helemaal niets aan, trouwens die Belgische presentator ook niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:53 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
De liveshow wordt vanavond gepresenteerd door Bridget Maasland omdat Geraldine Kemper ziek is
Heb je aandacht nodig jochie?quote:
Peter Van de Veirequote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KIjken of het dan iets beter wordt, ik vind Geraldine echt helemaal niets aan, trouwens die Belgische presentator ook niet.
Bridget kan datquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:53 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
De liveshow wordt vanavond gepresenteerd door Bridget Maasland omdat Geraldine Kemper ziek is
Waar staat dat?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:53 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Zat ook al te zoeken, maar het staat op de IG Stories van Bridget.quote:
denk wel dat ze beter is als Geraldine en ze heeft BB al eens gepresenteerd he dus ervaring heeft ze al hahaquote:
Ja hoor dit kan ze wel en inderdaad schreef ze zelf ook zoiets van dat ze terug was op het oude honk of zo.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk wel dat ze beter is als Geraldine en ze heeft BB al eens gepresenteerd he dus ervaring heeft ze al haha
Toen kregen we nog wel stemmingspercentages te zien (gecontroleerd door een ahum notaris).quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:03 schreef Hunter het volgende:
[..]
Bridget kan dat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zij is de enige van de dames in het huis die ik het gunquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:22 schreef Fikkert2 het volgende:
Ontspannen muziekje ook, ik gun het haar wel
Voor gratis rechtenvrije Hotel achtergrond kutmuziek veel te hard jaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:26 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens mij staat die muziek keihard, of lijkt dat maar zo?
ja geloof dat ze toen met rolf wouters samen deed maar dat weet ik niet echt zeker meerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:24 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ja hoor dit kan ze wel en inderdaad schreef ze zelf ook zoiets van dat ze terug was op het oude honk of zo.
Het komt vast goed vanavond.
ja idd vrij hard niet echt rustgevend hahaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:27 schreef 5thencounter het volgende:
Ik dacht dat Geraldine nog op ski vakantie was in Oostenrijk
[..]
Voor gratis rechtenvrije Hotel achtergrond kutmuziek veel te hard ja
Bridget schreef beterschap Geraldine. Dus ik ging ervan uit dat ze ziek was.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:27 schreef 5thencounter het volgende:
Ik dacht dat Geraldine nog op ski vakantie was in Oostenrijk
[..]
Voor gratis rechtenvrije Hotel achtergrond kutmuziek veel te hard ja
hopelijk doet Bridget dan ook de voice-over voor de komende week.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:53 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
ze had er net z'n bruisbal ingegooid maar is al uitgewerktquote:
BB5 met Ruud de Wildquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja geloof dat ze toen met rolf wouters samen deed maar dat weet ik niet echt zeker meer
aha ok weet jij dat nou alemaal uit je hoofd of even snel opgezochtquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:32 schreef Hunter het volgende:
[..]
BB5 met Ruud de Wild
Rolf Wouters was BB1 met Daphne Deckers
Kunnen we Peter dan ook inruilen voor Ruud?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:32 schreef Hunter het volgende:
[..]
BB5 met Ruud de Wild
Rolf Wouters was BB1 met Daphne Deckers
Ze kan inmiddels d'r poot gebroken hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:30 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Bridget schreef beterschap Geraldine. Dus ik ging ervan uit dat ze ziek was.
Dat kan ook nog. Geen idee wat het is, we horen het vanavond wel denk ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze kan inmiddels d'r poot gebroken hebben
BB1 wist ik zeker, de rest moest ik even spiekenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
aha ok weet jij dat nou alemaal uit je hoofd of even snel opgezocht
Flashbacks naar BB6. Ze was een bitch toen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:53 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Flashbacks naar BB6. Ze was een bitch toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |