abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 januari 2022 @ 17:49:08 #121
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203435874
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 16:31 schreef Dibble het volgende:

[..]
Dus naar huis gestuurd.
Je snapt het verschil tussen 'naar huis sturen' en 'thuiswerken'?

Daarnaast werkte ik voor corona al geregeld vanuit huis, en als ik iets op locatie moet doen (bijvoorbeeld in het lab, of omdat de buren aan het verbouwen zijn) dan gaat dat gewoon. Mijn toegangspas werkt gewoon hoor. Wat is je probleem precies?
Huilen dan.
  zondag 30 januari 2022 @ 18:02:30 #122
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_203436062
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 17:43 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Ja, als een werkgever zegt "als je thuis wil werken: vooral doen, maar naar kantoor komen mag ook", dan wordt er niemand naar huis gestuurd en wordt de keuze bij werknemer zelf gelaten. Zal vast niet op iedere werkplek zo zijn, maar kennelijk past dat niet helemaal in je absolute wereldbeeld.
Het gaat hier niet perse om de werkgever maar de maatregelen die door de overheid worden gepusht. Kennelijk zie je the bigger picture hier niet of blijf je ignorant.

Daarnaast het geld wat je krijgt als werknemer is vaak rond de 1000 euro hoorde ik op de radio. :') net genoeg voor een Ikea tafeltje en stoeltje. Verder wordt er hier wel een enorm romantisch beeld geschept van hoe goed het allemaal is geregeld en wat voor een luxe het eigenlijk is. Sorry hoor maar ten eerste moet je dus als werknemer een bepaalde gedeelte van je eigen woning ter beschikking stellen aan de werkgever. Het is niet dat je een bepaalde vak of ambacht uitvoert ofzo. Zo te horen zijn ze meesten hier ook simpele kantoormuizen op onze professor die steentjes onderzoekt op een universiteit na dan :'). Naast dat niet iedereen zin heeft dat zijn of haar werkgever op deze manier eigenlijk de privésfeer infiltreert is mijn eigen ervaring de afgelopen tijd helemaal niet zo perfect geweest zoals de meesten het hier proberen te schetsen.

Als ik anderen lees hier ziet thuiswerken er uit als bij die stock photo die je even snel googled met een heuse werksuite bij iedereen in huis en waar je ongestoord je werk kunt doen met een 4k webcam en koffiezet apparaat van 5000 euro.

Nou, als je morgen op de maandagochtend je eerste zoom of teams vergadering hebt maak je dan maar klaar om alvast van de koude kermis thuis te komen. Want jullie weten dondersgoed dat je tegen de pixelige dikke kop van je collega’s gaat staan aankijken zoals de afgelopen twee jaar met krijsende kinderen op de achtergrond.

Daarnaast hebben veel mensen nog steeds de dicipline niet om werk gedaan te krijgen vanuit huis. Anders zou de noodzaak iedereen op kantoor te laten komen enige tijd al niet meer hebben bestaan. We hebben sinds begin 2000 de huidige communicatie middelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dibble op 30-01-2022 18:07:47 ]
*Hosselcopter*
  zondag 30 januari 2022 @ 18:08:05 #123
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203436126
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 18:02 schreef Dibble het volgende:

[..]
Het gaat hier niet perse om de werkgever maar de maatregelen die door de overheid worden gepusht. Kennelijk zie je the bigger picture hier niet of blij je ignorant.

Daarnaast het geld wat je krijgt als werknemer is vaak rond de 1000 euro hoorde ik op de radio. :') net genoeg voor een Ikea tafeltje en stoeltje. Verder wordt er hier wel een enorm ranonkelachtig beeld geschept van die goed het allemaal is geregeld en wat voor een luxe het eigenlijk is. Sorry hoor maar ten eerste moet je dus als werknemer een bepaalde gedeelte van je eigen woning ter beschikking stellen aan de werkgever. Het is niet dat je een bepaalde vak of ambacht uitvoert ofzo. Zo te horen zijn ze meesten hier ook simpele kantoormuizen op onze professor die steentjes onderzoekt op een universiteit na dan :'). Naast dat niet iedereen zin heeft dat zijn of haar werkgever op deze manier eigenlijk de privésfeer infiltreert is mijn eigen ervaring de afgelopen tijd helemaal niet zo perfect geweest zoals de meesten het hier proberen te schetsen.

Als ik anderen lees hier ziet thuiswerken er uit als bij si’s stock photo die je even snel googled met een heuse werksuite bij iedereen in huis en waar je ongestoord je werk kunt doen met een 4k webcam.

Nou, als je morgen op de maandagochtend je eerste zoom of teams vergadering hebt maak je dan maar klaar om alvast van de koude kermis thuis te komen. Want jullie weten dondersgoed dat je tegen de pixelige dikke kop van je collega’s gaat staan aankijken zoals de afgelopen twee jaar met krijsende kinderen op de achtergrond.

Daarnaast hebben veel mensen nog steeds de dicipline niet om werk gedaan te krijgen vanuit huis. Anders zou je noodzaak iedereen op kantoor te laten komen enige tijd al niet meer hebben bestaan. We hebben sinds begin 2000 de huidige communicatie middelen.
Wat is nou precies je punt? Dat niet iedereen thuis werken chill vindt? Nee, dat geloof ik meteen.

Verder een hoop verzuurd gejank, weet je zeker dat je niet teveel je eigen frustraties projecteert op de rest?
  zondag 30 januari 2022 @ 18:13:58 #124
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_203436204
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 18:08 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Wat is nou precies je punt? Dat niet iedereen thuis werken chill vindt? Nee, dat geloof ik meteen.

Verder een hoop verzuurd gejank, weet je zeker dat je niet teveel je eigen frustraties projecteert op de rest?
Sorry maar dit is BNW. Ik ben niet verplicht een punt te maken. :W
*Hosselcopter*
  zondag 30 januari 2022 @ 18:27:55 #125
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203436354
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 18:13 schreef Dibble het volgende:

[..]
Sorry maar dit is BNW. Ik ben niet verplicht een punt te maken. :W
Hahaha, ok, gewoon een stroom aan frustraties zonder structuur of coherentie. Helemaal goed dan joh.
pi_203436620
quote:
Kettingbotsing achter protesterende truckers bij Eindhoven
Bij een ongeluk op de A2 bij Valkenswaard hebben vijf auto's blikschade opgelopen. Volgens de ANWB gebeurde het ongeluk achter een colonne langzaam rijdende vrachtwagens.
De precieze toedracht is nog niet duidelijk. Ook is niet bekend waarom de vrachtwagens langzaam reden, maar de ANWB spreekt over 'langzaam rijdende protesttruckers'.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nvooi-kettingbotsing
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203436863
twitter
Er mag wel weer even een bezem door dit topic.
pi_203436871
quote:
Blikschade ,.. het is wat.
Is toch niet nieuwswaardig man ,tenzij je demonstranten probeert te framen.

Media=gif
pi_203437044
More COVID cases confirmed in Israel in January than all of 2021, data shows
https://www.timesofisrael(...)-of-2021-data-shows/

_O- meest gevaccineerde land, 4 prikken, strenge lockdowns, QR paspoorten, :M :M
pi_203437177
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 18:02 schreef Dibble het volgende:

[..]
Het gaat hier niet perse om de werkgever maar de maatregelen die door de overheid worden gepusht. Kennelijk zie je the bigger picture hier niet of blijf je ignorant.

Daarnaast het geld wat je krijgt als werknemer is vaak rond de 1000 euro hoorde ik op de radio. :') net genoeg voor een Ikea tafeltje en stoeltje. Verder wordt er hier wel een enorm romantisch beeld geschept van hoe goed het allemaal is geregeld en wat voor een luxe het eigenlijk is. Sorry hoor maar ten eerste moet je dus als werknemer een bepaalde gedeelte van je eigen woning ter beschikking stellen aan de werkgever. Het is niet dat je een bepaalde vak of ambacht uitvoert ofzo. Zo te horen zijn ze meesten hier ook simpele kantoormuizen op onze professor die steentjes onderzoekt op een universiteit na dan :'). Naast dat niet iedereen zin heeft dat zijn of haar werkgever op deze manier eigenlijk de privésfeer infiltreert is mijn eigen ervaring de afgelopen tijd helemaal niet zo perfect geweest zoals de meesten het hier proberen te schetsen.

Als ik anderen lees hier ziet thuiswerken er uit als bij die stock photo die je even snel googled met een heuse werksuite bij iedereen in huis en waar je ongestoord je werk kunt doen met een 4k webcam en koffiezet apparaat van 5000 euro.

Daarnaast hebben veel mensen nog steeds de dicipline niet om werk gedaan te krijgen vanuit huis. Anders zou de noodzaak iedereen op kantoor te laten komen enige tijd al niet meer hebben bestaan. We hebben sinds begin 2000 de huidige communicatie middelen.
Voor 1000 euro heb je wel iets meer dan een IKEA stoeltje en bureau ;)

Bij ons is het aantal thuiswerkplekken maximaal bezet. Het is volledig vrijwillig, en vrijwel iedereen wil best thuis werken. Veel hebben ook na de crisis zoiets van dat ze het onzin vinden om weer naar kantoor te gaan als het werk net zo goed vanuit huis kan. Scheelt weer in de file staan en geneuzel bij de koffiehoek met collega's waarmee je verder toch niets gemeen hebt...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_203437715
twitter
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_203437785
quote:
99s.gif Op zondag 30 januari 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Hoezo is dat dezelfde kettingbotsing?
pi_203437810
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 19:01 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Blikschade ,.. het is wat.
Is toch niet nieuwswaardig man ,tenzij je demonstranten probeert te framen.

Media=gif
Wel lachen, ene moment is men kwaad omdat de media te weinig aandacht aan een onderwerp besteedt, ander moment is men kwaad omdat de media er teveel aandacht aan besteedt...
pi_203437862
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 19:59 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wel lachen, ene moment is men kwaad omdat de media te weinig aandacht aan een onderwerp besteedt, ander moment is men kwaad omdat de media er teveel aandacht aan besteedt...
oke
  zondag 30 januari 2022 @ 20:04:13 #135
451005 Grems
Clown World
pi_203437873
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 19:59 schreef Wantie het volgende:

[..]
Erg bijzonder en opmerkelijk inderdaad dat mensen het opvallend vinden dat het nieuws bij zaken die niet binnen het gewenste narratief vallen er enkel aandacht aan schenken zodra het negatief te spinnen valt.

Wereldschokkend zelfs.
pi_203437884
quote:
99s.gif Op zondag 30 januari 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Door tractoren dan.
pi_203438219
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 20:04 schreef Grems het volgende:

[..]
Erg bijzonder en opmerkelijk inderdaad dat mensen het opvallend vinden dat het nieuws bij zaken die niet binnen het gewenste narratief vallen er enkel aandacht aan schenken zodra het negatief te spinnen valt.

Wereldschokkend zelfs.
Mensen moeten er kennelijk aan wennen dat niet de hele wereld hun narratief volgt...
pi_203438505
Es ist vorbei. Der österreichische Verfassungsgerichtshof (VfGH) hat am 26. Jänner 2022 ein Verordnungsprüfungsverfahren eingeleitet und an den österreichischen Gesundheitsminister ein Konvolut an Fragen übermittelt. Fragen, die bis jetzt absolut tabu waren. Die an den Grundfesten der „Pandemie“ rütteln. Der Gesundheitsminister hat für eine Antwort Zeit bis zum 18. Februar 2022. Das ist dann auch das Enddatum der „Pandemie“ in Österreich.

Im Einzelnen will der VfGH wissen, ob die Hospitalisierungs- und Verstorbenenzahlen alle Infizierten erfassen. Die alte an oder mit Covid Frage. Falls alle positiv Getesteten gezählt wurden, wüsste der VfGH gerne die Begründung.

Weiters will der VfGH eine Aufschlüsselung der Covid-Todes- und Hospitalisierungsfälle. Wo war Corona ursächlich? Wo nur ein bedeutungsloser „positiver“ Test? Er fragt sogar nach dem Alter der Todesfälle und Hospitalisierten!

Auch für die Sinnhaftigkeit der FFP2-Maskenpflicht muss der Gesundheitsminister Belege erbringen.

Dann gehts ans Eingemachte (für die Pharmamafia). Der VfGH beziffert das Risiko, an Covid zu versterben, mit 0,15 %. Er fragt, wie die absolute und relative Risikoreduktion einer Impfung zu verstehen ist. Der VfGH will wissen, wie hoch die absolute Risikoreduktion nach einer, zwei oder drei Impfungen ist. Die 95 %-Wirksamkeitslüge ist am Ende.

Es kommt noch besser. Die „Pandemie der Ungeimpften“ wird in Frage gestellt. Der Gesundheitsminister muss beantworten, inwieweit die „Schutzimpfung“ das Infektions-, Erkrankungs- und Übertragungsrisiko senkt. Da „es dem Stand der Wissenschaft zu entsprechen scheint, dass auch Personen mit Covid-Schutzimpfung sich mit Sars-Cov-2 infizieren, an Covid erkranken und Sars-Cov-2 übertragen können“.

Dann gehts in für den Gesundheitsminister gefährliche Bereiche. Der VfGH will das Hospitalisierungsrisiko nach einer Erkrankung und nach einer Impfung wissen, aufgegliedert nach Alterskohorten und Zahl der Impfungen. Hier kommen die Impfnebenwirkungen ins Spiel, die bisher so nonchalant ignoriert wurden.

Selbst der „Lockdown für Ungeimpfte“ bleibt nicht unhinterfragt. Der VfGH fragt, um wie viel höher die Bettenauslastung ohne diesen Lockdown wäre.

Die für die Regierung tödlichste Frage kommt zum Schluss. Der VfGH ersucht um Auskunft, ob es richtig ist, dass es 2021 weniger Covid-Tote aber trotzdem eine wöchentliche Übersterblichkeit im dreistelligen Bereich gibt. Er will wissen, wie sich diese Übersterblichkeit erklärt.

All diese Fragen wurden von Querdenkern, Schwurblern und „Rächten“ seit Beginn der „Pandemie“ gestellt. Die Regierung hat sie unter tatkräftiger Beihilfe von gekauften Medien und willfährigen Experten beiseite gewischt. Damit ist jetzt Schluss. Dem VfGH muss die Regierung Rede und Antwort stehen.

Ich glaube, die Beantwortung dieser Fragen beendet die „Pandemie“. Sie beendet auch die Regierung. Es scheint, wir sind noch einmal mit einem blauen Auge davon gekommen. Lasst uns diese Lektion nicht vergessen. Freiheit stirbt nie dramatisch. Sie stirbt scheibchenweise. Wir dürfen sie nie für selbstverständlich nehmen. Wir müssen für sie kämpfen! Auch jetzt noch, bis die Machthaber in Handschellen aus ihren Ämtern entfernt wurden.

https://reitschuster.de/p(...)-die-regierung-matt/
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_203440294
twitter

Gaat over hetzelfde van @greysbones
pi_203440331
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 19:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hoezo is dat dezelfde kettingbotsing?
twitter

Dit is toch satire? Kom op zeg.

En dit voor jou

twitter
  zondag 30 januari 2022 @ 23:12:59 #141
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203440429
Hoezo een ander beeld? Die agila is meer bezig met de koekwausen op het viaduct en ziet niet dat het verkeer ervoor praktisch stilstaat. En naar verluidt staat dat verkeer stil omdat andere koekwausen de snelweg wel een goede plek vinden om hun standpunten voor het voetlicht te brengen.
Huilen dan.
pi_203440442
quote:
7s.gif Op zondag 30 januari 2022 23:12 schreef Isdatzo het volgende:
Hoezo een ander beeld? Die agila is meer bezig met de koekwausen op het viaduct en ziet niet dat het verkeer ervoor praktisch stilstaat. En naar verluidt staat dat verkeer stil omdat andere koekwausen de snelweg wel een goede plek vinden om hun standpunten voor het voetlicht te brengen.
https://nos.nl/artikel/24(...)-op-a2-geen-gewonden
  zondag 30 januari 2022 @ 23:15:21 #143
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203440462
quote:
7s.gif Op zondag 30 januari 2022 23:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja?
Die mensen letten zelf niet goed op. Er hangen wel vaker banners boven snelwegen, gewoon op het verkeer blijven letten, altijd!
  zondag 30 januari 2022 @ 23:18:48 #145
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203440492
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 23:16 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Die mensen letten zelf niet goed op.
Ja, dat zei ik toch? Lijkt me vrij duidelijk.
quote:
Er hangen wel vaker banners boven snelwegen, gewoon op het verkeer blijven letten, altijd!
Natuurlijk, maar je weet dat mensen toch afgeleid worden en daarom is het op en boven snelwegen protesteren niet een bijzonder slim idee.
Huilen dan.
pi_203440500
quote:
7s.gif Op zondag 30 januari 2022 23:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja, dat zei ik toch? Lijkt me vrij duidelijk.
[..]
Natuurlijk, maar je weet dat mensen toch afgeleid worden en dat het op en boven snelwegen protesteren niet ineens een bijzonder slim idee.
Dan ook maar de motorrijders niet meer aanmoedigen tijdens de TT of op andere manieren reclame maken aan de kant van de snelweg? Al die reclamebanners moeten maar verboden worden.
  zondag 30 januari 2022 @ 23:24:57 #147
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203440570
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 23:19 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Dan ook maar de motorrijders niet meer aanmoedigen tijdens de TT
Ook daarbij gebeuren elk jaar ongelukken.
quote:
of op andere manieren reclame maken aan de kant van de snelweg? Al die reclamebanners moeten maar verboden worden.
Absoluut. Wat mij betreft is het direct afgelopen met alle reclame langs de snelweg, dus ook die gigantisch irritante led-borden :r . Reclame is pas effectief wanneer het de aandacht trekt, en die aandacht moet bij het verkeer zijn.

Maar wat heeft dit er allemaal mee te maken? Ik reageerde op iemand die zei dat er in het nieuws een verkeerd beeld geschetst wordt, en dat is op basis van de gegevens die ik hier gezien heb helemaal niet het geval.
Huilen dan.
pi_203440604
quote:
7s.gif Op zondag 30 januari 2022 23:24 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ook daarbij gebeuren elk jaar ongelukken.
[..]
Absoluut. Wat mij betreft is het direct afgelopen met alle reclame langs de snelweg, dus ook die gigantisch irritante led-borden :r . Reclame is pas effectief wanneer het de aandacht trekt, en die aandacht moet bij het verkeer zijn.

Maar wat heeft dit er allemaal mee te maken? Ik reageerde op iemand die zei dat er in het nieuws een verkeerd beeld geschetst wordt, en dat is op basis van de gegevens die ik hier gezien heb helemaal niet het geval.
Daar heb je een punt dat het eigenlijk wel verboden zou moeten worden. Bizar inderdaad.

Ik blijf van mening dat dit niet aan de protesterende mensen ligt, mensen moeten opletten en voldoende afstand houden van hun voorganger.
  zondag 30 januari 2022 @ 23:51:09 #149
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203440811
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 23:28 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Daar heb je een punt dat het eigenlijk wel verboden zou moeten worden. Bizar inderdaad.
Ik verbaas me er al langer over dat die knipperende en (vooral 's nachts) verblindende ledborden gewoon mogen. Liefst zou ik alle reclame-onzin in de openbare ruimte zien verdwijnen, maar dat gaat toch niet gebeuren.

quote:
Ik blijf van mening dat dit niet aan de protesterende mensen ligt, mensen moeten opletten en voldoende afstand houden van hun voorganger.
Door te protesteren op of langs de snelweg creëer je onnodig een gevaarlijke situatie.
Huilen dan.
  maandag 31 januari 2022 @ 00:03:38 #150
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203440906
quote:
7s.gif Op zondag 30 januari 2022 23:51 schreef Isdatzo het volgende:
Door te protesteren op of langs de snelweg creëer je onnodig een gevaarlijke situatie.
Door onnodig kinderen te vaccineren veroorzaak je een gevaarlijke situatie :)

Hey zelfs drempels zijn gevaarlijk, automobilisten die nog snel ff langs een fietser heen willen en die afsnijden.
Echt waar, we kunnen wel blijven bitchen over alles maar we zullen het toch echt samen moeten doen. Is het niet tijd dat we als mensen samen weer onze middenweg vinden? Wat onze opvattingen, vaxx status of whatever ook zijn?

De overheid stuurt ons niet op de juiste weg, dus beter dat we dat samen doen :)
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')