abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203432955
Gister middag waren er drie verschillende medical emergencies in het publiek bij Fulham v Blackpool, Oldham v Rochdale en Wycombe v MK Dons.
Bij de Fulham wedstrijd die man van maar 22 overleden door een hartaanval is.

Disclaimer : Some live football matches are not for the faint-hearted, dat is altijd zo geweest maar het lijkt dat dit soort dingen in de laatste jaar of zo wel iets vaker gebeuren. Misschien dat deze soort incidenten iets meer media aandacht krijgen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 30 januari 2022 @ 14:08:17 #102
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203432974
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 14:02 schreef Dibble het volgende:

[..]
Bij welk bedrijf werk je als ik vragen mag?
Ik werk als onderzoeker bij een universiteit. Waarom? En wat doe jij?
Huilen dan.
pi_203433036
quote:
10s.gif Op zondag 30 januari 2022 12:03 schreef _I het volgende:

[..]
Haha want dat is de enige oplossing.

Blij met zulke mensen. Daardoor heb ik altijd werk.
Ik ook hoor, maar denk dat weinig mensen zich laten omscholen tot machinist om een maandje de NS uit de brand te helpen...
quote:
99s.gif Op zondag 30 januari 2022 12:22 schreef greysbones het volgende:

[..]
Niet zien dat hetallemaal in het grote geheel past…
Alles moet kapot..
Ik kan niks anders verzinnen
Maar accijns bestaan al decennialang en verklaren niet de huidige brandstofprijzen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_203433056
quote:
10s.gif Op zondag 30 januari 2022 11:01 schreef _I het volgende:

[..]
Hmm. Goede bedrijfsvoering als de helft er niet is. Nou, hulde aan je werkgever.

Applaus! De helft is er niet, maar wat goed!!
Ik vraag me ook af hoeveel gezonde mensen thuis zitten ivm een of ander kromme 'positieve' test en/of een
'You have been in contact with a person who has tested positive for corona! Make an appointment to get tested asap!' berichtje via de Corona App.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203433185
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 10:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nah, hier op het werk zitten we ook op halve kracht vanwege alle quarantaines.
Gewoon goede bedrijfsvoering.
Ik was toen ik corona had gewoon in staat om door te werken. Beetje een snotneus, hoestje en zere keel hoef je ook niet voor thuis te blijven.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_203433193
In de UK, komende weken kunnen 80,000 NHS medwerkers hun banen verliezen als ze niet laten injecteren.

Goede vriend van me in de UK, die voor 30 jaar als NHS doctor heeft gewerkt is wat vroeger met pensioen gegaan ivm met vaccinatie policy. Hij is helemaal geen 'wappie/anti-vaxxer' of zo, maar is wel zat met het hele covid vax gedoe.
pi_203433323
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 14:22 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Ik was toen ik corona had gewoon in staat om door te werken. Beetje een snotneus, hoestje en zere keel hoef je ook niet voor thuis te blijven.
Ja, dat is ook niet het punt natuurlijk.
pi_203433703
quote:
7s.gif Op zondag 30 januari 2022 12:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waarom zou je protesteren voor een bestaande situatie waarmee je tevreden bent :? .
Als er zo’n overweldigend grote groep is die tegen de mandaten is, zou ik me laten horen als ik voor zou zijn. Dat mag je in een democratie ook verwachten.

Ik heb nergens pro protesten gezien. Niets doen betekent niet dat je ermee instemt.

Eerst mensen verplichten te vaccineren en dan daarna roepen 80/90% van de mensen is voor vaccineren. Dat is natuurlijk geen logica.
  zondag 30 januari 2022 @ 15:05:30 #109
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_203433788
quote:
7s.gif Op zondag 30 januari 2022 14:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik werk als onderzoeker bij een universiteit. Waarom? En wat doe jij?
Je gaf net aan dat de helft thuis zit ivm Corona. Wat onderzoek je dan zoal als dat mogelijk is?
*Hosselcopter*
  zondag 30 januari 2022 @ 15:14:44 #110
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203433921
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 15:05 schreef Dibble het volgende:

[..]
Je gaf net aan dat de helft thuis zit ivm Corona.
:?
quote:
Wat onderzoek je dan zoal als dat mogelijk is?
Ik ben geoloog, en kortgezegd houd ik me bezig met met chemische reacties die plaatsvinden bij druk- en temperatuurverandering in gesteenten en het ontwikkelen van elektronenmicroscopie-technieken.
Huilen dan.
  zondag 30 januari 2022 @ 15:20:35 #111
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_203434024
quote:
7s.gif Op zondag 30 januari 2022 15:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
:?
[..]
Ik ben geoloog, en kortgezegd houd ik me bezig met met chemische reacties die plaatsvinden bij druk- en temperatuurverandering in gesteenten en het ontwikkelen van elektronenmicroscopie-technieken.
Dat kan prima op het werk vind je niet. Lijkt me niet dat je dan in contact hoeft te komen met mensen. Zelfde met die anderhalve meter maatregel, zolang iedereen dat kan behouden zie ik geen reden om personeel naar huis te sturen.
*Hosselcopter*
  zondag 30 januari 2022 @ 15:35:58 #112
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203434297
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 15:20 schreef Dibble het volgende:

[..]
Dat kan prima op het werk vind je niet. Lijkt me niet dat je dan in contact hoeft te komen met mensen. Zelfde met die anderhalve meter maatregel, zolang iedereen dat kan behouden zie ik geen reden om personeel naar huis te sturen.
Er is dan ook niemand 'naar huis gestuurd'. Wel wordt er veel vanuit huis gewerkt.
Huilen dan.
pi_203434909
Gevalletje persoonsverwarring.
  zondag 30 januari 2022 @ 16:31:30 #114
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_203434967
quote:
7s.gif Op zondag 30 januari 2022 15:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Er is dan ook niemand 'naar huis gestuurd'. Wel wordt er veel vanuit huis gewerkt.
Dus naar huis gestuurd.
*Hosselcopter*
  zondag 30 januari 2022 @ 16:33:48 #115
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203434990
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 16:31 schreef Dibble het volgende:

[..]
Dus naar huis gestuurd.
Thuiswerken wordt op wel meer plekken gestimuleerd. Voor de mensen die er op staan om wel naar werk te komen kan dat gewoon, en zo zijn er ook weer mensen die thuiswerken preferen. De wereld is niet zo zwart-wit als je wil doen voorkomen.
  zondag 30 januari 2022 @ 16:36:14 #116
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_203435029
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 16:33 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Thuiswerken wordt op wel meer plekken gestimuleerd. Voor de mensen die er op staan om wel naar werk te komen kan dat gewoon, en zo zijn er ook weer mensen die thuiswerken preferen. De wereld is niet zo zwart-wit als je wil doen voorkomen.
‘Gestimuleerd’ :') . De mental gymnastics die worden gevoerd hier door een paar figuren is off the charts gewoon.
*Hosselcopter*
pi_203435177
hup Holland hup :9~ w/

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203435209
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 16:36 schreef Dibble het volgende:

[..]
‘Gestimuleerd’ :') . De mental gymnastics die worden gevoerd hier door een paar figuren is off the charts gewoon.
Hier krijg je een thuiswerkvergoeding, budget om je thuiswerkplek te verbeteren/aangenamer te maken en krijg je meer mogelijkheden om je rooster zelf in te delen als je thuiswerkt.

Wil je liever op kantoor blijven werken, dan kan dat. Er zijn alleen minder werkplekken op kantoor dan voor corona dus ze proberen een hoop personeel over te halen in elk geval gedeeltelijk thuis te werken.

Hoe jij zoiets noemt weet ik niet, maar ik vind stimuleren een heel passende term daarvoor. En dergelijke maatregelen komen op heel veel werkvloeren voor.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203435378
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 16:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Hier krijg je een thuiswerkvergoeding, budget om je thuiswerkplek te verbeteren/aangenamer te maken en krijg je meer mogelijkheden om je rooster zelf in te delen als je thuiswerkt.

Wil je liever op kantoor blijven werken, dan kan dat. Er zijn alleen minder werkplekken op kantoor dan voor corona dus ze proberen een hoop personeel over te halen in elk geval gedeeltelijk thuis te werken.

Hoe jij zoiets noemt weet ik niet, maar ik vind stimuleren een heel passende term daarvoor. En dergelijke maatregelen komen op heel veel werkvloeren voor.
Het is gewoon 1 groot complot om de mensen van binnenshuis te houden. Daarom zit er ook accijns op benzine....
  zondag 30 januari 2022 @ 17:43:06 #120
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203435784
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 16:36 schreef Dibble het volgende:

[..]
Ja, als een werkgever zegt "als je thuis wil werken: vooral doen, maar naar kantoor komen mag ook", dan wordt er niemand naar huis gestuurd en wordt de keuze bij werknemer zelf gelaten. Zal vast niet op iedere werkplek zo zijn, maar kennelijk past dat niet helemaal in je absolute wereldbeeld.
  zondag 30 januari 2022 @ 17:49:08 #121
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203435874
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 16:31 schreef Dibble het volgende:

[..]
Dus naar huis gestuurd.
Je snapt het verschil tussen 'naar huis sturen' en 'thuiswerken'?

Daarnaast werkte ik voor corona al geregeld vanuit huis, en als ik iets op locatie moet doen (bijvoorbeeld in het lab, of omdat de buren aan het verbouwen zijn) dan gaat dat gewoon. Mijn toegangspas werkt gewoon hoor. Wat is je probleem precies?
Huilen dan.
  zondag 30 januari 2022 @ 18:02:30 #122
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_203436062
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 17:43 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Ja, als een werkgever zegt "als je thuis wil werken: vooral doen, maar naar kantoor komen mag ook", dan wordt er niemand naar huis gestuurd en wordt de keuze bij werknemer zelf gelaten. Zal vast niet op iedere werkplek zo zijn, maar kennelijk past dat niet helemaal in je absolute wereldbeeld.
Het gaat hier niet perse om de werkgever maar de maatregelen die door de overheid worden gepusht. Kennelijk zie je the bigger picture hier niet of blijf je ignorant.

Daarnaast het geld wat je krijgt als werknemer is vaak rond de 1000 euro hoorde ik op de radio. :') net genoeg voor een Ikea tafeltje en stoeltje. Verder wordt er hier wel een enorm romantisch beeld geschept van hoe goed het allemaal is geregeld en wat voor een luxe het eigenlijk is. Sorry hoor maar ten eerste moet je dus als werknemer een bepaalde gedeelte van je eigen woning ter beschikking stellen aan de werkgever. Het is niet dat je een bepaalde vak of ambacht uitvoert ofzo. Zo te horen zijn ze meesten hier ook simpele kantoormuizen op onze professor die steentjes onderzoekt op een universiteit na dan :'). Naast dat niet iedereen zin heeft dat zijn of haar werkgever op deze manier eigenlijk de privésfeer infiltreert is mijn eigen ervaring de afgelopen tijd helemaal niet zo perfect geweest zoals de meesten het hier proberen te schetsen.

Als ik anderen lees hier ziet thuiswerken er uit als bij die stock photo die je even snel googled met een heuse werksuite bij iedereen in huis en waar je ongestoord je werk kunt doen met een 4k webcam en koffiezet apparaat van 5000 euro.

Nou, als je morgen op de maandagochtend je eerste zoom of teams vergadering hebt maak je dan maar klaar om alvast van de koude kermis thuis te komen. Want jullie weten dondersgoed dat je tegen de pixelige dikke kop van je collega’s gaat staan aankijken zoals de afgelopen twee jaar met krijsende kinderen op de achtergrond.

Daarnaast hebben veel mensen nog steeds de dicipline niet om werk gedaan te krijgen vanuit huis. Anders zou de noodzaak iedereen op kantoor te laten komen enige tijd al niet meer hebben bestaan. We hebben sinds begin 2000 de huidige communicatie middelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dibble op 30-01-2022 18:07:47 ]
*Hosselcopter*
  zondag 30 januari 2022 @ 18:08:05 #123
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203436126
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 18:02 schreef Dibble het volgende:

[..]
Het gaat hier niet perse om de werkgever maar de maatregelen die door de overheid worden gepusht. Kennelijk zie je the bigger picture hier niet of blij je ignorant.

Daarnaast het geld wat je krijgt als werknemer is vaak rond de 1000 euro hoorde ik op de radio. :') net genoeg voor een Ikea tafeltje en stoeltje. Verder wordt er hier wel een enorm ranonkelachtig beeld geschept van die goed het allemaal is geregeld en wat voor een luxe het eigenlijk is. Sorry hoor maar ten eerste moet je dus als werknemer een bepaalde gedeelte van je eigen woning ter beschikking stellen aan de werkgever. Het is niet dat je een bepaalde vak of ambacht uitvoert ofzo. Zo te horen zijn ze meesten hier ook simpele kantoormuizen op onze professor die steentjes onderzoekt op een universiteit na dan :'). Naast dat niet iedereen zin heeft dat zijn of haar werkgever op deze manier eigenlijk de privésfeer infiltreert is mijn eigen ervaring de afgelopen tijd helemaal niet zo perfect geweest zoals de meesten het hier proberen te schetsen.

Als ik anderen lees hier ziet thuiswerken er uit als bij si’s stock photo die je even snel googled met een heuse werksuite bij iedereen in huis en waar je ongestoord je werk kunt doen met een 4k webcam.

Nou, als je morgen op de maandagochtend je eerste zoom of teams vergadering hebt maak je dan maar klaar om alvast van de koude kermis thuis te komen. Want jullie weten dondersgoed dat je tegen de pixelige dikke kop van je collega’s gaat staan aankijken zoals de afgelopen twee jaar met krijsende kinderen op de achtergrond.

Daarnaast hebben veel mensen nog steeds de dicipline niet om werk gedaan te krijgen vanuit huis. Anders zou je noodzaak iedereen op kantoor te laten komen enige tijd al niet meer hebben bestaan. We hebben sinds begin 2000 de huidige communicatie middelen.
Wat is nou precies je punt? Dat niet iedereen thuis werken chill vindt? Nee, dat geloof ik meteen.

Verder een hoop verzuurd gejank, weet je zeker dat je niet teveel je eigen frustraties projecteert op de rest?
  zondag 30 januari 2022 @ 18:13:58 #124
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_203436204
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 18:08 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Wat is nou precies je punt? Dat niet iedereen thuis werken chill vindt? Nee, dat geloof ik meteen.

Verder een hoop verzuurd gejank, weet je zeker dat je niet teveel je eigen frustraties projecteert op de rest?
Sorry maar dit is BNW. Ik ben niet verplicht een punt te maken. :W
*Hosselcopter*
  zondag 30 januari 2022 @ 18:27:55 #125
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203436354
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 18:13 schreef Dibble het volgende:

[..]
Sorry maar dit is BNW. Ik ben niet verplicht een punt te maken. :W
Hahaha, ok, gewoon een stroom aan frustraties zonder structuur of coherentie. Helemaal goed dan joh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')