die is zelf mod in een sjet dus die moet niet zeurenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 01:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als dat geen klappen krijgen van Soul wordt
Jij gaat haar toch niks vertellen?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 01:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als dat geen klappen krijgen van Soul wordt
Ze is pas op latere leeftijd gaan draaien.Was wel iemand die naar elk feestje ging.Ook meerdere malen op TV geweest als zijnde gabberin.quote:
ow wat grappig! ik krijg echt helemaal zin in feestquote:Op zaterdag 29 januari 2022 01:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is pas op latere leeftijd gaan draaien.Was wel iemand die naar elk feestje ging.Ook meerdere malen op TV geweest als zijnde gabberin.
als het erop staat graagquote:Op zaterdag 29 januari 2022 02:01 schreef FreshFruit het volgende:
@:Schakeltopia
Soundcloud checken.
Okee.quote:
juist die set van deepak ofzoquote:Op zaterdag 29 januari 2022 02:02 schreef FreshFruit het volgende:
Vanaf waar het fout ging wil ik zowiezo luisteren.
Exact.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 02:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
juist die set van deepak ofzo
Ik heb deze nog teruggedaan zelfs.quote:
de fuckquote:Op zaterdag 29 januari 2022 02:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb deze nog teruggedaan zelfs.
Om haar er even goed op te zetten.quote:
ja snap ikquote:Op zaterdag 29 januari 2022 02:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Om haar er even goed op te zetten.
Jammer wel.Volgende keer beter.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 02:53 schreef Schakeltopia het volgende:
beetje abrupt einde. maar oke.
fijne nacht nog gozer, was weer mooi zolang de stream het deed
Kom je me straks masseren?quote:
En dan denken dat je daar games op kan installeren.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij zal wel chromebook bedoelen
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En dan denken dat je daar games op kan installeren.
How damn cute
Het is hier heel gezellig ja. Of, wij vinden het hier heel gezellig...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:24 schreef The115 het volgende:
[..]
Hellooo! Is het een warm bad hier?
Ik ben zoekende.
Liefdequote:
4,3quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:18 schreef maily het volgende:
[..]
Heej, stress kwijt?
Weet je al of het goed is gegaan?
Ben je iets verloren?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:24 schreef The115 het volgende:
[..]
Ik ben zoekende.
Haha dat zeker!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:24 schreef The115 het volgende:
[..]
Ik ben zoekende.
Eerst naar paardrijdenquote:
Ik krijg nog een Herkansing ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:30 schreef maily het volgende:
[..]
Hebben we niet genoeg geduimd?![]()
Krijg je nog een herkansing?
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:37 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik krijg nog een Herkansing ja.
Maar bene r echt bang voor...
Alles gaat goed, behalve dit klote vak
Ik ga er zo heen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon ff naar de Action gaan om een pakkie nieuwe te kopen; zo duur zijn die dingen niet.
Ja niet echt tof zo dit idd.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:45 schreef aloa het volgende:
Het is weer heel ander weer. De zon is verdwenen
Ja en ik ben al niet lekker in orde (straks ff laten testen), en gisternacht ook weinig kunnen slapen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:19 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat is wel erg vroeg voor een zaterdag ochtend
Dan wil het liefst wel wat meer slaap pakken idd, succes straks hopen dat je negatief bentquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en ik ben al niet lekker in orde (straks ff laten testen), en gisternacht ook weinig kunnen slapen.
Thanks!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan wil het liefst wel wat meer slaap pakken idd, succes straks hopen dat je negatief bent
Kan je idd ook even doen..quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!
Ja we gaan het zien. Misschien ook maar ff een zelftestje doen om alvast snel een indicatie te hebben.
Weet niet of ik bij ikea wat ga eten en of drinken vaak wel druk daarquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:20 schreef Schakeltopia het volgende:
oooh gesjellig naar ikea
family pas mee, gratis koffie drinken![]()
daarna hearlik big maccie naar binnen schuiven genot
flurry m&m als toetje![]()
klinkt als een uitstekende zaterdag!
Dat is wel zuur zegquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:22 schreef Schakeltopia het volgende:
ik baal dik. ik wilde een jas kopen. was hij net voor m'n neus uitverkocht. en nu is hij nog wel te krijgen maar 3x zo duur
ja tochquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Mooie jas wel en ook wel een goeie hoor..echte strenge winter krijgen we toch
Doet me denken aan een parka die een paar maand geleden op tv in de reclame was.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:25 schreef Schakeltopia het volgende:
deze heb ik nu maar gekocht
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een parka die een paar maand geleden op tv in de reclame was.
Werd verkocht door zo'n sportzaak, ik weet niet meer welke. Ding zou je warm houden tot -20 graden.
Gekocht, aangetrokken en tjah.....je kent het wel dat als kleine kinderen in dikke winterkleren er snel uit zien als een zeester?Nou, dat dus......
Meteen weer terug gestuurd!VEEL te dik materiaal!
Nu loop ik in een Pakistaans schaap uit Denemarken rond.quote:
lekker warmquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu loop ik in een Pakistaans schaap uit Denemarken rond.
(Deens merk leren jas, gemaakt in Pakistan.)
M'n oude winterjas is net iets warmer, zit een stuk losser dus je hebt meer isolerende lucht er onder. Maar ik denk dat dat Pakistaanse schaap nu inmiddels ook wel weer kan.quote:
hearlik ja het is niet zo achterlijk koud gelukkigquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:47 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n oude winterjas is net iets warmer, zit een stuk losser dus je hebt meer isolerende lucht er onder. Maar ik denk dat dat Pakistaanse schaap nu inmiddels ook wel weer kan.De pinguïns en ijsberen zitten niet meer in m'n achtertuin te klaverjassen en ze zijn ieders naar hun eigen poolgebied terug gegaan.
Wel een ontiegelijke zeikwinter, maar gelukkig loopt het idd op z'n einde.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hearlik ja het is niet zo achterlijk koud gelukkig
Goeie combiquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:19 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ga zo naar de ikea en daarna misschien naar de mac
Hohohoquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel een ontiegelijke zeikwinter, maar gelukkig loopt het idd op z'n einde.
Als ik zo naar buiten kijk dan is er hier een lekker zonnetje.quote:
Haha ja okee er kan natuurlijk nog van alles gebeuren, maar ik heb vertrouwen in global warming!quote:
We hebben wel eens een goede nawinter gehad. Maar dan hadden we ook al een goede winter gehad.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja okee er kan natuurlijk nog van alles gebeuren, maar ik heb vertrouwen in global warming!
Gaat vast weer een kutzomer worden ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben wel eens een goede nawinter gehad. Maar dan hadden we ook al een goede winter gehad.
Over afgelopen zomers hebben we ook niet veel te klagen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat vast weer een kutzomer worden ook.
Veel te warm ....quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Over afgelopen zomers hebben we ook niet veel te klagen.
Daar heb ik hier niet zoveel last van gehad.quote:
Grijs en grauwquote:
En winderig.quote:
Dat komt door het eten van gisteravondquote:
Geen mcflurry gehad, andere keer denk ikquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:07 schreef Schakeltopia het volgende:
hey mrsloveable
lekker mcflury gegeten?
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen mcflurry gehad, andere keer denk ik
ohquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dat bewaar ik voor morgen avond
Bah.quote:
De gezelligheid is weer weg zie ik. Ik ga wel weer.quote:
Je hoeft niet meteen weg hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De gezelligheid is weer weg zie ik. Ik ga wel weer.
Nou heb je het gedaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen weg hoor
Ze doet gemeen tegen mij.quote:
1 x gehad met dat vieze zeewier erom heenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
In ander goed nieuws: Wij hebben net vies veel afhaal sushi gegeten
Ik zou een snoeiharde TR machen als ik jou wasquote:
Hé stook de boel eens niet op zegquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou een snoeiharde TR machen als ik jou was
Je moet er wel van houden idd. Muis eet geen sushi met rauwe vis erin.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
1 x gehad met dat vieze zeewier erom heenDat vond ik niet lekker..
Oké dan zal ik maar even een positieve TR machen voor jequote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hé stook de boel eens niet op zeg
Oh met zalm lijkt mij wel lekker of met komkommerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet er wel van houden idd. Muis eet geen sushi met rauwe vis erin.
Nu verwacht ik er dus ook echt een hequote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké dan zal ik maar even een positieve TR machen voor je
Gedaanquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu verwacht ik er dus ook echt een he
Hier bij de AH en de Jumbo ook, maar als we sushi eten gaan we het altijd bij een aziatisch tentje in de buurt halen. Is goedkoper dan de prijzen in de supers en ziet er best leuk uit van binnen (het restaurant danquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh met zalm lijkt mij wel lekker of met komkommerBij de AH hier hebben ze verse sushi
Zeg er wat van.quote:
Dat kan ook inderdaad.. als net zo lekker smaakt maar qua prijs goedkoper is..quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier bij de AH en de Jumbo ook, maar als we sushi eten gaan we het altijd bij een aziatisch tentje in de buurt halen. Is goedkoper dan de prijzen in de supers en ziet er best leuk uit van binnen (het restaurant dan)
Maar het is zaterdag misdraag avondquote:
Ik heb nog nooit sushi bij een super gehaald dus ik kan niet beoordelen of het net zo lekker isquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan ook inderdaad.. als net zo lekker smaakt maar qua prijs goedkoper is..
Misschien heeft niet iedereen die DM gehad.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar het is zaterdag misdraag avond
Oh dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar het is zaterdag misdraag avond
Je bedoelt dat niet iedereen het beleid gelezen heeft?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien heeft niet iedereen die DM gehad.
Hebben we een beleid dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt dat niet iedereen het beleid gelezen heeft?![]()
Eigen beleid is toch ook een beleidquote:
Misschien eens proberen danquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sushi bij een super gehaald dus ik kan niet beoordelen of het net zo lekker is
Aanrader hoor!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb nog nooit sushi gegeten.
tr gemacht. groetjesquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
VIV SC Regels
We gaan respectvol met elkaar om.
We negeren elkaar niet.
TR zetten doen we dan ook niet.
We zwaaien en groeten mensen bij binnenkomst en bij het weg gaan.
Als mensen gaan slapen dan doen we een nachtkusje geven.
quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
VIV SC Regels
We gaan respectvol met elkaar om.
We negeren elkaar niet.
TR zetten doen we dan ook niet.
We zwaaien en groeten mensen bij binnenkomst en bij het weg gaan.
Als mensen gaan slapen dan doen we een nachtkusje geven.
Regels zijn om gebroken te worden.quote:
Jouw schuld, jij begon.quote:
Tuurlijk altijd mij schuld, @FreshFruit krijgt ook vaak de schuldquote:
Echt hoor,zo uit het niets.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tuurlijk altijd mij schuld, @:FreshFruit krijgt ook vaak de schuld
HiDi heeft 222 kijkers.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:41 schreef Schakeltopia het volgende:
nu niet meer. wegens gebrek aan kijkers
Ik had dat met mijn laptop tijdens Egghunt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:44 schreef Schakeltopia het volgende:
m'n laptop stijgt op tijdens het streamen, dat is wel jammer
Ah, dus regels hebben een overeenkomst met jouw nek?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Regels zijn om gebroken te worden.
En ik ben je eerste volger.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:45 schreef Schakeltopia het volgende:
maar opzich wel handig om het klaar te hebben, misschien komt het ooit nog is van pas
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had dat met mijn laptop tijdens Egghunt.
Ik hou mijn snavel wel weer.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, dus regels hebben een overeenkomst met jouw nek?
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hou mijn snavel wel weer.
quote:
Hij lag gisteren ook zo lief te slipen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Ja hoor! Met Mini-ToT naar een feestje gegaan. Mannetje vond het helemaal geweldig met al die kinderen, maar ik merkte al wel dat het op een gegeven moment in tranen zou eindigen; te veel prikkels voor hem.
En ja hoor; toen hij op wat speelgoed stond, zei een lieve oude oma zachtjes tegen hem dat hij voorzichtig moest zijn omdat het anders kapot zou gaan, en dat hij het beter even kon opruimen.
Ventje direct HE-LE-MAAL over de zeik!Ik heb hem even de hal in genomen waar hij meteen tot rust kwam, maar toen ik hem weer even naar binnen nam om te zeggen dat ik hem mee naar huis ging nemen, ging hij weer huilen.
In de auto is hij in slaap gevallen (ergens om 17.15 of zo) en eenmaal thuis heb ik zijn jas en schoentjes uitgetrokken waardoor hij even wakker werd en daarna heb ik hem in zijn bedje gestopt. Viel meteen weer in slaap.
Zelf ben ik ook aardig overprikkeld, maar:
[ afbeelding ]
Da's dus ook zo weer opgelost!
Oh die subtiele oma's ook hè, maar hopelijk slaapt hij vannacht lekker door en jij ook met dit slaapmutsjequote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Ja hoor! Met Mini-ToT naar een feestje gegaan. Mannetje vond het helemaal geweldig met al die kinderen, maar ik merkte al wel dat het op een gegeven moment in tranen zou eindigen; te veel prikkels voor hem.
En ja hoor; toen hij op wat speelgoed stond, zei een lieve oude oma zachtjes tegen hem dat hij voorzichtig moest zijn omdat het anders kapot zou gaan, en dat hij het beter even kon opruimen.
Ventje direct HE-LE-MAAL over de zeik!Ik heb hem even de hal in genomen waar hij meteen tot rust kwam, maar toen ik hem weer even naar binnen nam om te zeggen dat ik hem mee naar huis ging nemen, ging hij weer huilen.
In de auto is hij in slaap gevallen (ergens om 17.15 of zo) en eenmaal thuis heb ik zijn jas en schoentjes uitgetrokken waardoor hij even wakker werd en daarna heb ik hem in zijn bedje gestopt. Viel meteen weer in slaap.
Zelf ben ik ook aardig overprikkeld, maar:
[ afbeelding ]
Da's dus ook zo weer opgelost!
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij lag gisteren ook zo lief te slipen.
Neem er maar lekker een paar.
Dit feestje had ik de live,en Engine ook.Was wel heel leuk.quote:
geweldig man!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit feestje had ik de live,en Engine ook.Was wel heel leuk.
Vannacht mag zijn mama voor hem zorgen. Ben zelf ook fucking kapot.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh die subtiele oma's ook hè, maar hopelijk slaapt hij vannacht lekker door en jij ook met dit slaapmutsje
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Vannacht mag zijn mama voor hem zorgen. Ben zelf ook fucking kapot.
Ja was de oma van de jarige job die dat zei, en ze zei het juist heel lief en voorzichtig.
Zowel zij als haar man leken helemaal ontdaan van Mini-ToT's reactie en leken bang te zijn dat ik boos zou reageren of zo.Dus terwijl ik Mini-ToT aan het troosten was, stelde ik hen weer gerust!
De vader van de jarige job: "Ach geeft niet; die kleine is belangrijker dan mijn schoonmoeder hoor!"![]()
![]()
Ik mag die vader wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was de oma van de jarige job die dat zei, en ze zei het juist heel lief en voorzichtig.
Zowel zij als haar man leken helemaal ontdaan van Mini-ToT's reactie en leken bang te zijn dat ik boos zou reageren of zo.Dus terwijl ik Mini-ToT aan het troosten was, stelde ik hen weer gerust!
De vader van de jarige job: "Ach geeft niet; die kleine is belangrijker dan mijn schoonmoeder hoor!"![]()
![]()
Oh gelukkig fijn opgelost dus!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
fijne avond tottiequote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:11 schreef ToT het volgende:
Ow maar weer family time hier, sorry mensen!
Die fles whisky is je familie?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:11 schreef ToT het volgende:
Ow maar weer family time hier, sorry mensen!
Mevrouw ToT komt net thuis en we gaan die serie van Da Vinci verder kijken hier!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die fles whisky is je familie?
Veel plezier kerel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Mevrouw ToT komt net thuis en we gaan die serie van Da Vinci verder kijken hier!
Ik wist dat het je zou lukken, een laptop klapt net zo open als een pozzadoos.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:18 schreef Schakeltopia het volgende:
en het ziet er nog best acceptabel uit
hier kom gaan we flixnet kijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wist dat het je zou lukken, een laptop klapt net zo open als een pozzadoos.
Ik ben er maar wat is het?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:24 schreef Schakeltopia het volgende:
zeg even als je er bent dan druk ik op play
Dat werkt idd wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:29 schreef Schakeltopia het volgende:
maar het werkt best goed of nie?
Dat was dan mijn flixnet ontmaagding.quote:
mooi manquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was dan mijn flixnet ontmaagding.
quote:
Ach,die streams ken ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ondertussen crasht hier de boel wel maar oke
Moet je zeker een keertje proberen! Is lekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
Je had het raam eerst dicht gedaan?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]maar m'n laptop vloog niet weg!
Waar ga je voor als 2e ronde?quote:
Mwah, liever een stuk vlees op mijn bord.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je zeker een keertje proberen! Is lekker
stokbrood met haring en gerookte zalm enzo..quote:
ik vind het overgewaardeerd.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
Gerookte paling.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
stokbrood met haring en gerookte zalm enzo..
helaas geen paling want dat was er niet.
Wel paling gescoord voor in de diepvriesbinnenkort maar eens maken met roomsaus ofzo
Ik ben geen visliefhebber maar daar maak je mij ook wel mee blij of een harinkje.quote:
Rijst met zalm of gezouten biefstuk opgerold in zeewier (groente) en je hebt een complete maaltijd in hap klare hoeveelhedenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwah, liever een stuk vlees op mijn bord.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rijst met zalm of gezouten biefstuk opgerold in zeewier (groente) en je hebt een complete maaltijd in hap klare hoeveelheden
ware het niet dat veel van die meuk nog sojasaus en wasabi nodig heeft om smaak te hebben..quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rijst met zalm of gezouten biefstuk opgerold in zeewier (groente) en je hebt een complete maaltijd in hap klare hoeveelheden
Oef, nu krijg ik zin om binnenkort weer eens zalm met asperges in een bechamel saus te makenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
stokbrood met haring en gerookte zalm enzo..
helaas geen paling want dat was er niet.
Wel paling gescoord voor in de diepvriesbinnenkort maar eens maken met roomsaus ofzo
Biefstuk in zeewier? Barbaar.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
nee man.. hollandaisesaus.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oef, nu krijg ik zin om binnenkort weer eens zalm met asperges in een bechamel saus te maken
Je kan ook je biefstuk marineren of je rijst op smaak brengen, dan heb je die toevoegingen niet perse nodigquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ware het niet dat veel van die meuk nog sojasaus en wasabi nodig heeft om smaak te hebben..
mja ik ben geen liefhebber..quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan ook je biefstuk marineren of je rijst op smaak brengen, dan heb je die toevoegingen niet perse nodig
Man man man, zulke gruwelijke leef omstandigheden, dat gun je een hond niet eensquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
Woon nu ook niet meer vlakbij een aspergeboer
iddquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, zulke gruwelijke leef omstandigheden, dat gun je een hond niet eens: o
Citrus en asperges is een goede combi!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
De boer waar ik mn asperges altijd haalde heeft een op hollandaise gebaseerde aspergesaus met best wat citroen en limoen er door. Dat past bijzonder goed.
iddquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Citrus en asperges is een goede combi!
Mijn ouders wonen op 15 minuten wandelen van een boerderij die ook een winkeltje heeft en in het seizoen asperges verkoopt.
Nergens zo lekker als van die boer
Lekkah!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
idd
die 'van mij' heeft een automaat. Dus je kan daar 24/7 verse asperges uit trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |