die is zelf mod in een sjet dus die moet niet zeurenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 01:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als dat geen klappen krijgen van Soul wordt
Jij gaat haar toch niks vertellen?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 01:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als dat geen klappen krijgen van Soul wordt
Ze is pas op latere leeftijd gaan draaien.Was wel iemand die naar elk feestje ging.Ook meerdere malen op TV geweest als zijnde gabberin.quote:
ow wat grappig! ik krijg echt helemaal zin in feestquote:Op zaterdag 29 januari 2022 01:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is pas op latere leeftijd gaan draaien.Was wel iemand die naar elk feestje ging.Ook meerdere malen op TV geweest als zijnde gabberin.
als het erop staat graagquote:Op zaterdag 29 januari 2022 02:01 schreef FreshFruit het volgende:
@:Schakeltopia
Soundcloud checken.
Okee.quote:
juist die set van deepak ofzoquote:Op zaterdag 29 januari 2022 02:02 schreef FreshFruit het volgende:
Vanaf waar het fout ging wil ik zowiezo luisteren.
Exact.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 02:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
juist die set van deepak ofzo
Ik heb deze nog teruggedaan zelfs.quote:
de fuckquote:Op zaterdag 29 januari 2022 02:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb deze nog teruggedaan zelfs.
Om haar er even goed op te zetten.quote:
ja snap ikquote:Op zaterdag 29 januari 2022 02:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Om haar er even goed op te zetten.
Jammer wel.Volgende keer beter.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 02:53 schreef Schakeltopia het volgende:
beetje abrupt einde. maar oke.
fijne nacht nog gozer, was weer mooi zolang de stream het deed
Kom je me straks masseren?quote:
En dan denken dat je daar games op kan installeren.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij zal wel chromebook bedoelen
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En dan denken dat je daar games op kan installeren.
How damn cute
Het is hier heel gezellig ja. Of, wij vinden het hier heel gezellig...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:24 schreef The115 het volgende:
[..]
Hellooo! Is het een warm bad hier?
Ik ben zoekende.
Liefdequote:
4,3quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:18 schreef maily het volgende:
[..]
Heej, stress kwijt?
Weet je al of het goed is gegaan?
Ben je iets verloren?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:24 schreef The115 het volgende:
[..]
Ik ben zoekende.
Haha dat zeker!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:24 schreef The115 het volgende:
[..]
Ik ben zoekende.
Eerst naar paardrijdenquote:
Ik krijg nog een Herkansing ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:30 schreef maily het volgende:
[..]
Hebben we niet genoeg geduimd?![]()
Krijg je nog een herkansing?
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:37 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik krijg nog een Herkansing ja.
Maar bene r echt bang voor...
Alles gaat goed, behalve dit klote vak
Ik ga er zo heen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon ff naar de Action gaan om een pakkie nieuwe te kopen; zo duur zijn die dingen niet.
Ja niet echt tof zo dit idd.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:45 schreef aloa het volgende:
Het is weer heel ander weer. De zon is verdwenen
Ja en ik ben al niet lekker in orde (straks ff laten testen), en gisternacht ook weinig kunnen slapen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:19 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat is wel erg vroeg voor een zaterdag ochtend
Dan wil het liefst wel wat meer slaap pakken idd, succes straks hopen dat je negatief bentquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en ik ben al niet lekker in orde (straks ff laten testen), en gisternacht ook weinig kunnen slapen.
Thanks!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan wil het liefst wel wat meer slaap pakken idd, succes straks hopen dat je negatief bent
Kan je idd ook even doen..quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!
Ja we gaan het zien. Misschien ook maar ff een zelftestje doen om alvast snel een indicatie te hebben.
Weet niet of ik bij ikea wat ga eten en of drinken vaak wel druk daarquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:20 schreef Schakeltopia het volgende:
oooh gesjellig naar ikea
family pas mee, gratis koffie drinken![]()
daarna hearlik big maccie naar binnen schuiven genot
flurry m&m als toetje![]()
klinkt als een uitstekende zaterdag!
Dat is wel zuur zegquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:22 schreef Schakeltopia het volgende:
ik baal dik. ik wilde een jas kopen. was hij net voor m'n neus uitverkocht. en nu is hij nog wel te krijgen maar 3x zo duur
ja tochquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Mooie jas wel en ook wel een goeie hoor..echte strenge winter krijgen we toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |