SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ik denk wel dat je die Ayatollah hiermee tekort doetquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:45 schreef Yolk het volgende: [..] Ach wat gezellig, de Ayatollah in de COS.
Ja wel vaak gesloten. Maar ik heb ook leuke gesprekken van haar gezien. En ze laat zich door niemand zomaar wat wijs maken. Nuchter over het genomineerd zijn ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:38 schreef cheanny het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik vind haar misschien iets te gesloten en ze kijkt soms heel ontevreden. Maar goed, kan ze misschien niets aan doen. Tis niet mijn voorkeur en ieder zijn keuze tuurlijk.
En optie Lamme Tobiquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:48 schreef freaky40 het volgende:
Toptwist. Dubbele exit, Nawel en Eveline...
wrm doe jij zo over kitty?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:50 schreef Charlotte-007 het volgende:
Die sofia lijkt me een gefrustreerde Kitty fan, lekker laten gaan met haar domme opmerkingen over Vera.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:51 schreef Ireth het volgende:
Ik heb ooit eens het behang van de muren gen**kt en daarna ontdekte ik pas hoe hij eigenlijk heette...![]()
Slet in het kwadraat zullen we maar zeggen
Haha, wat heeft kitty hier nou weer mee te maken ? Ik kijk normaal nooit streams, alleen vandaag eigenlijk omdat ik niet lekker ben. Ik zeg gewoon wat ik denk en zie.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:50 schreef Charlotte-007 het volgende:
Die sofia lijkt me een gefrustreerde Kitty fan, lekker laten gaan met haar domme opmerkingen over Vera.
Dat mag zo lang het maar Commentaar op Streams isquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:49 schreef Sofia35 het volgende:
Mag ik hier geen mening hebben of moet ik verplicht Vera met haakneus leuk vinden ?
Gewoon je mening uiten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:49 schreef Sofia35 het volgende:
Mag ik hier geen mening hebben of moet ik verplicht Vera met haakneus leuk vinden ?
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:51 schreef Ireth het volgende:
Ik heb ooit eens het behang van de muren gen**kt en daarna ontdekte ik pas hoe hij eigenlijk heette...![]()
Slet in het kwadraat zullen we maar zeggen
Ok duidelijk! Ieder z’n eigen mening inderdaadquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat mag zo lang het maar Commentaar op Streams is![]()
Dus jij ziet een sletje, een ander ziet een lief meisje
Je mag alles zeggen, maar dat mogen wij ook, dat maakt het leukquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:49 schreef Sofia35 het volgende:
nee. ik was overigens kitty fanquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Omdat er door Kitty een aardig aantal haters zijn van Vera, nog niet meegekregen?
Geen beeld en geen geluid.....quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, hoogtepuntje van vandaag wat mij betreft ....![]()
![]()
![]()
Nawel en Salar deel 1 - 28 januari 2022. https://streamable.com/0mdr96
Nawel en Salar deel 2 - 28 januari 2022. https://streamable.com/7umt47
je mag alleen geen users aanvallen om hun meningquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je mag alles zeggen, maar dat mogen wij ook, dat maakt het leuk
Kun jij ook niets aan doen. Iedereen heeft gebreken mop, iedereen.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
je mag alleen geen users aanvallen om hun mening
Ik denk dat ze nog terug gaat komenquote:
zo is dat.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kun jij ook niets aan doen. Iedereen heeft gebreken mop, iedereen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:55 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zo is dat.
nu mijn pillen pakken voor mijn onstabiliteit
Daar is nog over te discusserenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
je mag alleen geen users aanvallen om hun mening
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog terug gaat komen
Ik vind je in deze te coulant, jammerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je mag alles zeggen, maar dat mogen wij ook, dat maakt het leuk
Lol. Hij is homo tochquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Julio is een slet, zit nu al met een vrouw op bed
Als de hot tub open gaatquote:
We zijn netjes opgevoedquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:58 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik vind je in deze te coulant, jammer
Zolang je haar geen slet noemt mag je alles zeggen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:49 schreef Sofia35 het volgende:
Truste Utoquote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga pitten. Laters all en have fun nog all
play the tapesquote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Homo's kunnen ook sletten/sloerie's zijn
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Homo's kunnen ook sletten/sloerie's zijn
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er ging iets mis denk ik, dit werkt hopelijk wel .....![]()
Nawel en Salar deel 1 - 28 januari 2022 https://streamable.com/ij2535
Nawel en Salar deel 2 - 28 januari 2022 https://streamable.com/rwql7l
Bij mij helaas niet. Geen beeld en geen geluid.quote:
Da's knap kut, ik kan al jaren niet meer op YT heb daar 'n ban omdat ik de auteursrechtenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, ben een beetje klaar met het DailyMotion platform, vanmiddag weer een account kwijtgeraakt
met bijna 1000 filmpjes ...![]()
Dus vanaf nu via dit platform ...
Zonder abo zullen de filmpjes op den duur ook verdwijnen niet heel snel, maar toch.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, ben een beetje klaar met het DailyMotion platform, vanmiddag weer een account kwijtgeraakt
ohh neequote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
@DGK_Tegengas In Safari (MAC) niet, maar via Chrome wel !!!!quote:
hoezo weer en nieuwe forum?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zonder abo zullen de filmpjes op den duur ook verdwijnen niet heel snel, maar toch.
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:15 schreef Harry het volgende:
@:DGK_tegengas In Safari (MAC) niet, maar via Chrome wel !!!!
Een dochter geadopteerd als ik het goed heb, maar is wel getrouwd met een man.quote:
Dat was noog niet bekend bij de redactie?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stonden maar een stuk of twintig BB2022 filmpjes op, maar wel heel veel Utopia en BB2021 filmpjes, dus best kut ...![]()
Dus best waardeloos, en ik raakte het kwijt denk ik door het filmpje dat Tobias terug gaat komen ....
Dat was gewoon op stream en niet eens achter een SL, dus zo geheim was dat niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was noog niet bekend bij de redactie?
Vermoed dat het morgen pas bekend mag worden gemaakt in de live .... heb geen andere verklaring.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:18 schreef chufi het volgende:
Dat was noog niet bekend bij de redactie?
Oude forum, nieuw adresquote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo weer en nieuwe forum?
of nur 1 nieuwe adress?
ik zag hetquote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was gewoon op stream en niet eens achter een SL, dus zo geheim was dat niet.
Apart, bij mij werken ze in Safari (v15.1) op m'n Mac wel gewoon.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:15 schreef Harry het volgende:
[..]
@:DGK_tegengas In Safari (MAC) niet, maar via Chrome wel !!!!
Beeld en geluid is prima.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kwaliteit en sound lijkt ook beter via dit platform, iemand ?
Ja, prima. Ik gebruik zelf ook altijd Streamable. Alleen jammer dat ze op een gegeven moment verdwijnen. Al duurt dat denk ik best lang, er staat bij mij nu nog 1 clipje op van BB2021 geplaatst begin april vorig jaar.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kwaliteit en sound lijkt ook beter via dit platform, iemand ?
dat was toch op de monitorquote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat Salar meldde dat Tobias terugkomt
Ja, account verwijderd plus filmpjes. Heb ze wel op een harde schijf, maar online was toch ook wel makkelijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Beeld en geluid is prima.![]()
Ben je al die filmpjes nu kwijt?
en Bitchute al eens geprobeerd?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, account verwijderd plus filmpjes. Heb ze wel op een harde schijf, maar online was toch ook wel makkelijk.
Af en toe vragen oud-bewoners om een bepaald fragment en dan verwees ik ze naar het on-line fragment.
weet ik veelquote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
allein maar waarom niet bij de meiden?
Misschien het leeftijdsverschil.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
Dimi ligt er bovenop hoor..quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar zij was altijd bijquote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien het leeftijdsverschil.
Er zijn meer mannen van haar leeftijd.
In Spanje ook aan het bierquote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is maar echt niet normal,alweer feest in brasil
was laatst woensdag
De oelewapper dook in zijn eigen nest, het wordt tijd dat ze beseft dat hij een verwend onvolwassen jongetje is.quote:
Dan mag het toch wel duidelijk zijn dat er echt nooit meer wat gaat gebeuren, als het nu al niet gebeurd...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
De oelewapper dook in zijn eigen nest, het wordt tijd dat ze beseft dat hij een verwend onvolwassen jongetje is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat een glAdhakker bah bah bah jammer dat hij niet genomineerd isquote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er ging iets mis denk ik, dit werkt hopelijk wel .....![]()
Nawel en Salar deel 1 - 28 januari 2022 https://streamable.com/ij2535
Nawel en Salar deel 2 - 28 januari 2022 https://streamable.com/rwql7l
Zo jammer van al je werk steeds.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Je kan er maar beter vroeg genoeg bij zijn. Je wil er vanavond wel netjes bij zitten.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 07:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar is vroeg wakker. Staat al onder de douche.
Goedemorgen kerel. Ik mag gaan werken. Veel plezier vandaagquote:
Ik heb het net even niet gezien, maar dat bakken ze meestal in de ochtend. In 'lekker' veel olie.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 08:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Is dat brood wat Julio aan het bakken is?
werkze!!! laterzzzquote:Op zaterdag 29 januari 2022 08:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Goedemorgen kerel. Ik mag gaan werken. Veel plezier vandaag
Wedstrijd kijken is wel leukquote:Op zaterdag 29 januari 2022 08:52 schreef greysbones het volgende:
Vandaag weinig streaming..
Mag straks eindelijk weer een wedstrijd kijken bij zoonlief en een verjaardag..![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |