SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Zodat @greysbones denkt dat ze de boel manipulerenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Noem me achterdochtig, maar waarom laten ze niet alle nominaties zien?
JANKENquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:46 schreef Ireth het volgende:
Vera heeft net het nieuws over opa ontvangen op tv en ik zit gewoon weer te janken
nou inderdaad is toch wel iets waar je op zit te wachtenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Krijgen we niet allemaal te zien, vorige week ook al niet.
Zonde, da's toch zo'n beetje het leukste om te kijken toch.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:46 schreef Ireth het volgende:
Vera heeft net het nieuws over opa ontvangen op tv en ik zit gewoon weer te janken
hoest met je kiezen? die er niet meer zijn?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:48 schreef Ireth het volgende:
Dimi die op vera af loopt en whoppa, de sluizen zijn open![]()
* Ireth pakt doos tissues...
ohhhh overtreding hahahaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:47 schreef engine het volgende:
Ze laten zien dat Dimi inderdaad meteen rechts ging ipv naar de DBK.
Verdiend strafquote:
ik huil snel maar jij wint het dan wel van mijnquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:48 schreef Ireth het volgende:
Dimi die op vera af loopt en whoppa, de sluizen zijn open![]()
* Ireth pakt doos tissues...
Dank je had ook tissues nodig en dan kappen ze het af met stomme reclame pffffffffffffquote:* Ireth pakt doos tissues...
Ach hou op, van de week zat ik al te janken bij de aankondiging van de film Armageddon... simba naast zijn dooie vader, je kan me opdweilen...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik huil snel maar jij wint het dan wel van mijn
Gaat wel redelijk, dikke wang en lekker aan de naproxenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoest met je kiezen? die er niet meer zijn?
Nee maar heb wel nieuwe sokken nodig eigenlijk.quote:
Normaal was alleen hun deur open aan hun kant, nu stond de groene kant ook open, hij mocht dus schijnbaar doorlopen naar Vera.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:47 schreef engine het volgende:
Ze laten zien dat Dimi inderdaad meteen rechts ging ipv naar de DBK.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Normaal was alleen hun deur open aan hun kant, nu stond de groene kant ook open, hij mocht dus schijnbaar doorlopen naar Vera.
Ik vind Kristof ook zo lief reageren naar haar
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ach hou op, van de week zat ik al te janken bij de aankondiging van de film Armageddon... simba naast zijn dooie vader, je kan me opdweilen...
Oh ik wist niet dat ze dat apart kunnen openenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Normaal was alleen hun deur open aan hun kant, nu stond de groene kant ook open, hij mocht dus schijnbaar doorlopen naar Vera.
Ik vind Kristof ook zo lief reageren naar haar
Wel?quote:
Loser 1e klasquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:54 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy in de uitzending op vera gestemd, later zegt hij kan niet dat mensen altijd aardig zijn. Goede reden om te stemmen op iemand pfffff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoals de bewoners genomineerd hebben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door rinardo op 28-01-2022 21:22:01 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Vader is een Timmermans en moeder is een Eysackers. Dat is best Belgs.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoals de bewoners genomineerd hebben:je mist vera bij tobiasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Denk het welquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:18 schreef suzi1 het volgende:
zegt nawel nou, als je hier een spuitje zet. ergens wijzend naar de bil van nous
bedoelt ze zooi erin laten spuiten??
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:15 schreef rinardo het volgende:
Tobias klopt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou ik ook echt raar vindenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet. Van Tobias was maar 1 stem te zien, en dat was zeker niet Vera.
oh echt, oeps dan heb ik verkeerd geluisterdquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet. Van Tobias was maar 1 stem te zien, en dat was zeker niet Vera.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:15 schreef rinardo het volgende:
kloptquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:21 schreef Whuzz het volgende:
Toch zie je dat Tobias een aardige vent is, maar weinig "impact" heeft.
Hij is weg nu, maar de groepsdynamiek is verder onveranderd. Voegt dus ook niet zo veel toe.
4 stemmen maar de anderen zeker 5quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:17 schreef Angel79 het volgende:
Vera had toch ook behoorlijk wat stemmen? Mochten we daarom niet alles zien?
Hij is een figurant.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:21 schreef Whuzz het volgende:
Hij is weg nu, maar de groepsdynamiek is verder onveranderd. Voegt dus ook niet zo veel toe.
Vondt het ook alvreemdquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
bitchesssssssssquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:22 schreef utopia2.0 het volgende:
Vera word niet toegelaten in die groep
ze kan toch meezingen? Ze geeft het niet eens een kans en Grace zat er ook bij, ze wil het gewoon niet, prima, maar dan ook niet klagenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:22 schreef utopia2.0 het volgende:
Vera word niet toegelaten in die groep
Ze wil niks met Eveline en Nawel te maken hebben. En terechtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:23 schreef Flow3r het volgende:
Alle meiden lekker gek doen, modeshow, zingen , en Vera loopt er bij weg
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:24 schreef Monique___ het volgende:
Het valt hun nu ook op dat nawal opeens van alles doet sinds ze genomineerd is
Nou, bij dat soort "lekker gek" zou ik ook weg lopen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:23 schreef Flow3r het volgende:
Alle meiden lekker gek doen, modeshow, zingen , en Vera loopt er bij weg
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou, bij dat soort "lekker gek" zou ik ook weg lopen.
Maar goed, in mijn beleving is dat ook niet "lekker gek" maar "fucking irritant".
Vera past daar ook helemaal niet tussen. Is daar veel te serieus voor.quote:
Ik spreek uit ervaring dat als je voelt dat de meerderheid je niet mag, je er ook niet bij blijft hangen. Je bent gewoon niet gewenst...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze kan toch meezingen? Ze geeft het niet eens een kans en Grace zat er ook bij, ze wil het gewoon niet, prima, maar dan ook niet klagen
Misschien voelt ze zich er niet prettig bij. Compleet ander typequote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze kan toch meezingen? Ze geeft het niet eens een kans en Grace zat er ook bij, ze wil het gewoon niet, prima, maar dan ook niet klagen
is niet zo'n girly girlquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vera past daar ook helemaal niet tussen. Is daar veel te serieus voor.
Dat laatste dus.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou, bij dat soort "lekker gek" zou ik ook weg lopen.
Maar goed, in mijn beleving is dat ook niet "lekker gek" maar "fucking irritant".
Vera geen girly girl?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
is niet zo'n girly girl
ik snap haar
moet je gwn een paar biertjes er ingooien en lekker blijven hangen en snerenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring dat als je voelt dat de meerderheid je niet mag, je er ook niet bij blijft hangen. Je bent gewoon niet gewenst...
Naomi 2.0quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
een Nous die constant aan het schreeuwen is
Valt ook op.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:25 schreef Koos1958 het volgende:
vera zegt nu dit is waarom ik in het begin heb gezegd dat ik beter met mannen dan vrouwen kan gaan. Ze zei ook nog dat nawal echt grace bij haar weg houdt vandaag.
Misschien moet ze dan wat meer investeren in Evelinequote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:26 schreef Koos1958 het volgende:
Vera ziet dingen heel goed en zegt dat evelien tenminste normaal doet in de groep
nawalquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:26 schreef MacDeMarco het volgende:
vera en salar hebben het over iemand die ze snel weg willen hebben ,zich gedraagt als een of andere koningin, vuil kijkt en onzin uitkraamt
niet op die manierquote:
Nawel danquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:26 schreef MacDeMarco het volgende:
vera en salar hebben het over iemand die ze snel weg willen hebben ,zich gedraagt als een of andere koningin, vuil kijkt en onzin uitkraamt
toch is vera wel echt een meisjemeis die bij de jongens hangt ondanks heel onzeker en onhandigquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
is niet zo'n girly girl
ik snap haar
Ik ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
is niet zo'n girly girl
ik snap haar
en elke keer scheten laat naast mensen in de woonkamer, die mag ook wel wegquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
een Nous die constant aan het schreeuwen is
Ook daar heeft Vera een puntquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:26 schreef Koos1958 het volgende:
Vera ziet dingen heel goed en zegt dat evelien tenminste normaal doet in de groep
Omdat ze die meiden niet leuk vind. Als het wat meer middelbare school meiden waren geweest was ze er hele dagen bij denk ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet op die manier
wel leuke kleertjes make upjes
maar niet dit
niet zo'n meiden kliek
ik herken hetquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
toch is vera wel echt een meisjemeis die bij de jongens hangt ondanks heel onzeker en onhandig
ik denk van nietquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:28 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat ze die meiden niet leuk vind. Als het wat meer middelbare school meiden waren geweest was ze er hele dagen bij denk ik.
Ik vind dat nog wel meevallenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
toch is vera wel echt een meisjemeis die bij de jongens hangt ondanks heel onzeker en onhandig
ze was goed met Hanna maar klaagde al dat het aan het verwateren was,ik zie haar niet investeren in Hanna, ZIJ is degene die vriendinnen wou maken hequote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:28 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat ze die meiden niet leuk vind. Als het wat meer middelbare school meiden waren geweest was ze er hele dagen bij denk ik.
Je mag je eigen mening wel hebben hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:32 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jaja ik ben al even terug aan t kijken en probeer mn mening bij te stellen
toch bijzonder dat een sportief gezond iemand zo makkelijk een scheurtje oploopt in zijn botquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:33 schreef Ireth het volgende:
Oe in preview van de uitzending van morgen, tobias had écht geen kleur meer! Hij kon zo opgebaard worden
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:32 schreef Tourniquet het volgende:
Waardeloos dat ze dit jaar niet alle nominaties laten zien.![]()
Enge beelden van Tobias in de preview, die zag écht lijkbleek.![]()
weet ook wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Geloof nooit dat dat met opzet was
Vandaag de hele tijd met hanne gekaart en ook leuk gesprek gehad vanmiddag.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze was goed met Hanna maar klaagde al dat het aan het verwateren was,ik zie haar niet investeren in Hanna, ZIJ is degene die vriendinnen wou maken he
En Grace is ook luid , maar ze hebben een band gekregen in het begin omdat Grace laat naar bed ging en Vera haar verhaal over Dimi kwijt kon
en dat is terechtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je mag je eigen mening wel hebben hoor
we gaan het zien, ben bang dat ze haar eigen glazen in gooitquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vandaag de hele tijd met hanne gekaart en ook leuk gesprek gehad vanmiddag.
Wel dan moet je in de avonden kijken als de rest slaaptquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:34 schreef Flow3r het volgende:
Praten over jongens maar echt lol maken zie ik Grace en Vera niet doen
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:35 schreef Tourniquet het volgende:
In de uitzending hadden ze een zin van Leroy in de ondertiteling trouwens gewoon vervangen door een paar vraagtekens.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:13 schreef Ireth het volgende:
Lekker dramatische uitzending qua begeleidende muziek...
Weet iemand welk stuk muziek dat was net voor de nominaties bekend gemaakt werden??
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:35 schreef Tourniquet het volgende:
In de uitzending hadden ze een zin van Leroy in de ondertiteling trouwens gewoon vervangen door een paar vraagtekens.
Grace doet heel erg beschermend over haar maar eigenlijk zijn ze helemaal niet zo close. Als je kijkt wat Grace en Nawel voor gesprekken hebben bijvoorbeeld. Vera heeft gewoon weinig inhoud.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze was goed met Hanna maar klaagde al dat het aan het verwateren was,ik zie haar niet investeren in Hanna, ZIJ is degene die vriendinnen wou maken he
En Grace is ook luid , maar ze hebben een band gekregen in het begin omdat Grace laat naar bed ging en Vera haar verhaal over Dimi kwijt kon
ja dat is precies waarom ze bondenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wel dan moet je in de avonden kijken als de rest slaapt
Nouch?quote:
Tobi komt terug volgende weekquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eveline, Julio en Nawel mss mazzel omdat Tobias niet meer terug keert?
Met een gebroken enkel ga je geen BB spellen spelen.
Kan zijn dat BB hard is Eveline, Nawel of Julio naar huis zenden. Maar de week erop niemand
Of mss een nieuwe bewoner?
ik vind tobias steeds minder worden, die zakt van "gedroomde schoonzoon" naar "13 in een dozijn mannetje wat niet tegen zijn verlies kan en zijn "relatie"met Grace wil beredeneren als een stuiversroman"quote:
tobias komt toch gewoon terug? Dat weten ze in het huis toch ook al?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan zijn dat BB hard is Eveline, Nawel of Julio naar huis zenden. Maar de week erop niemand
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:40 schreef Verida het volgende:
[..]
tobias komt toch gewoon terug? Dat weten ze in het huis toch ook al?
Ja, ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Er ging een update komen in de liveshow had de instagram page van BB meegedeeldquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Mee eens. Al vind ik het gedroomde schoonzoon type al niet leuk. Ergens vind ik het dan nog wel grappig dat hij mega onsportief en humeurig is.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:39 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind tobias steeds minder worden, die zakt van "gedroomde schoonzoon" naar "13 in een dozijn mannetje wat niet tegen zijn verlies kan en zijn "relatie"met Grace wil beredeneren als een stuiversroman"
Het is gewoon een mensquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
Mee eens. Al vind ik het gedroomde schoonzoon type al niet leuk. Ergens vind ik het dan nog wel grappig dat hij mega onsportief en humeurig is.
Dat zijn ze allemaalquote:
nou... die slangen vind ik wat andersquote:
Behalve Nawelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Een plantquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hanne wint bij mij ook wel terrein.
Wat vinden jullie van Hanne?
Die mening deel ik, sympathiek welquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een plant, maar wel een goed mens denk ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
wel evelinequote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:42 schreef Yolk het volgende:
Van Grace officieel geen één stem bekend gemaakt dus
Ik vind dat een beetje onzin om over slangen en heksen te praten. Alsof er nog iemand in dat huis zit dat niet het spel speelt. En terecht ook....daarvoor zitten ze daar.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:43 schreef just me het volgende:
[..]
nou... die slangen vind ik wat anders
ze hebben dat gezien vanmiddagquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er ging een update komen in de liveshow had de instagram page van BB meegedeeld
Ach goed nieuws!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze hebben dat gezien vanmiddag
[ link | afbeelding ]
ben benieuwd hoelang dat "even" isquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze hebben dat gezien vanmiddag
[ link | afbeelding ]
7 dagen?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
ben benieuwd hoelang dat "even" is
dat hoef ik toch niet te vertellen?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
5 dagenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
Denk dag 4 of 5quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
Valt vies tegen ditquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:48 schreef 5thencounter het volgende:
Wie ben ik om tegen de Regie in te gaan, laat hun LekkereLieverdje nog maar even lekker zitten...![]()
[ afbeelding ]
ze zeiden dinsdagquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vrijdag gebeurt
zaterdag dag 1
zondag dag 2
maandag dag 3
dinsdag dag 4
woensdag dag 5
Donderdag Toby terg?
Woensdag later op de dag en anders donderdag ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vrijdag gebeurt
zaterdag dag 1
zondag dag 2
maandag dag 3
dinsdag dag 4
woensdag dag 5
Donderdag Toby terg?
Wie is ze?quote:
Hooguit speculaties van bewoners maar die hebben het 9 van de 10 keer fout.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb dat nog nergens gehoord of gezien
Scheurtje in zijn enkelband.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:50 schreef Tourniquet het volgende:
Uit de uitzending, lijkbleke TobiasOef, vreselijk om te zien zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopen dat hij er snel weer bovenop is.
Oh dan is het dinsdag.quote:
Uit de uitzending, lijkbleke TobiasWatskeburt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kùr
Op wie zou ik nu stemmen had ik beloofd. Iemand die jij er in wilde houden.quote:
Dat is gewoon het middelbare school niveau dat ze heeft. Ze is ook niet echt met het spel bezig.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:52 schreef Clasientje het volgende:
Ik krijg echt het idee dat Vera daar alleen maar zit om vriendjes te maken en een vriendje aan de haak te slaan. Ik hoor haar alleen maar praten over Dimitri of over paar meiden met wie ze dan dan geen click heeft. Over het spel Big Brother hoor je haar niet. Het is geen dating progamma!
Zij is er ingekomen met he doel om vriendinnen te maken, niet per se om het spel te spelen al hoort dat er wel bijquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:52 schreef Clasientje het volgende:
Ik krijg echt het idee dat Vera daar alleen maar zit om vriendjes te maken en een vriendje aan de haak te slaan. Ik hoor haar alleen maar praten over Dimitri of over paar meiden met wie ze dan dan geen click heeft. Over het spel Big Brother hoor je haar niet. Het is geen dating progamma!
Nawel had je gezegdquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op wie zou ik nu stemmen had ik beloofd. Iemand die jij er in wilde houden.
Is wat ze zelf ook zei in de eerste week. Doordat haar vorige relatie voorbij was is ze al haar vrienden ook kwijtgeraakt, daardoor zoekte ze dus nu nieuwe vrienden. (Of een relatie met nieuwe aanhang.)quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:52 schreef Clasientje het volgende:
haha is elke keer of ali B zingt nawel ook regelmatigquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dacht even dat het een liedje van Marco was dat ze zongen.
Doen ze ookquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dacht even dat het een liedje van Marco was dat ze zongen.
Oke ik doe wel ienemiene mutten tussen die twee 😉quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Nawel had je gezegdMaar Eveline mag ook. Julio moet naar huis
En om het compleet te maken hoor ik R Kelly (I believe I can fly) ook regelmatig voorbij komen...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:54 schreef Koos1958 het volgende:
haha is elke keer of ali B zingt nawel ook regelmatig
Ja was toch van Marcoquote:
Gelukkig kennen de meesten daar geen hits van Gary Glitter.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:55 schreef cheanny het volgende:
[..]
En om het compleet te maken hoor ik R Kelly (I believe I can fly) ook regelmatig voorbij komen...
Precies dat ze heeft duidelijk haar verhaal gedaan en daarom is grace nu haar bff in het huisquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Is wat ze zelf ook zei in de eerste week. Doordat haar vorige relatie voorbij was is ze al haar vrienden ook kwijtgeraakt, daardoor zoekte ze dus nu nieuwe vrienden. (Of een relatie met nieuwe aanhang.)
ja ze hebben er voor gezorgd dat haar opa overleed voor de privilege van vera en dimi.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:56 schreef freaky40 het volgende:
Dimi en Vera hebben privileges, dat moge duidelijk zijn. Een Dimi/Vera aflevering.
ik val nu bijna in slaap van de streamsquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:55 schreef odie22 het volgende:
wat dramatisch de uitzendingen weer zeg, viel bijna in slaap
Het komt ze zeer goed uit.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ja ze hebben er voor gezorgd dat haar opa overleed voor de privilege van vera en dimi.
ja maar.......ik mis hem wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:21 schreef Whuzz het volgende:
Jij ziet het goed.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
waar slaat dat op ??quote:
ja daar moet ik zo nog aan beginnen, maar wat ik heb gelezen hier vanavond was dat ook niet veel bijzondersquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ik val nu bijna in slaap van de streams
Weg?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:57 schreef greysbones het volgende:
ik ga niet stemmen
ze mogen van mij alle 3
quote:
Ok, ik klim wel in een boompje... want die andere twee vink ook neks... sorryyyyquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Brrrr die Nawel krijg ik de rillingen van
Van Nawel krijg dezelfde haat die ik voelde voor Jerrel en Nathalie
Iedereen die stemt op Nawel om in he thuis te blijven kan hier de boom in van me
Blijvenquote:
Wat een geniale ingeving !!!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Ideetje voor een thema week. Stilte week.
Is er nog plek daar?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:00 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ok, ik klim wel in een boompje... want die andere twee vink ook neks... sorryyyy
Heb je nog een boom over?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Brrrr die Nawel krijg ik de rillingen van
Van Nawel krijg dezelfde haat die ik voelde voor Jerrel en Nathalie
Iedereen die stemt op Nawel om in he thuis te blijven kan hier de boom in van me
Haha ja goed ideequote:
nee wa niet zoquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:04 schreef Rhosyn het volgende:
Heeft Tobias op Vera gestemd?
Las ik dat nou goed?
Is er gezegd op wie wel?quote:
Hier dezelfde gedachtequote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:57 schreef greysbones het volgende:
ik ga niet stemmen
ze mogen van mij alle 3
wieserso gaat vera bij de muisjes weg?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vrijdag gebeurt
zaterdag dag 1
zondag dag 2
maandag dag 3
dinsdag dag 4
woensdag dag 5
Donderdag Toby terg?
Dat zou mij verbazen. Hij was best positief over haar.quote:
omdat meerdere dat zeidenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:06 schreef engine het volgende:
Of hoe weten we dat hij niet op Vera gestemd heeft?
Nee dat denk ik niet. Evelyn kan hij juist goed hebben. En hij wilde juist niet op haar stemmen.quote:
Nee daar wilde hij ook niet op. Had nog spijt van vorige keer.quote:
Alleen Nawel was te zien, verder denk ik Julio. Vera lijkt me uitgesloten.quote:
Uit de uitzending, lijkbleke Tobiasziet er maar niet goed uit in gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk ook niet dat hij Vera genomineerd heeft verder. Maar zou het wel graag willen weten als het wel zo isquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat meerdere dat zeiden
waaronder Lion dacht ik
of wat het Tourniquet?
Ah zo. Maar zeker weten we het dus niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Alleen Nawel was te zien, verder denk ik Julio. Vera lijkt me uitgesloten.
Hij heeft gezegd niet op Eveline te willen stemmen.
godverdorieequote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:54 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wie zit er te wachten op een blote Hoelio?![]()
[ afbeelding ]
dat is ook en vreemde uitzegquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ja ze hebben er voor gezorgd dat haar opa overleed voor de privilege van vera en dimi.
Uit de uitzending, lijkbleke TobiasDat kan echt niet zijn om een scheurtje in een bot. Hoeveel pijn dat ook doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt wel een angstaanval..
No mercy for animal abusers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |