Spannend hè! Komt vast goed.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben hem aan het knijpen voor de echo woensdag
Die was op een gegeven moment bij @Tink89 maar waar ie daarna naar toe is gegaan weet ik niet, maar dat weet Tink welquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:52 schreef B.ertha het volgende:
Weet iemand wie nu het prematurenpakket heeft? Ik ben mijn kleertjes aan het uitzoeken en heb al een klein stapeltje prematuur rompers. Misschien komt er nog wat bij. Dan kan ik dat bij dat pakket voegen..
Ohh dat gaat ook al hard!quote:Op zondag 13 februari 2022 11:32 schreef B.ertha het volgende:
Volgens mij heb ik indalingsweeen. Of krampen vooral.
Vandaag 33 weken
Ik duim voor je! Hoe ver ben jij nu?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:48 schreef Vaiana het volgende:
Ik heb natuurlijk gedroomd dat ik de tijd van de echo verkeerd onthouden had en nog vanuit Zeeland terug moest komen dus ik hem daardoor gemist had.![]()
Vandaag weer baby kijken! Zin in, maar het is ook echt nog wel spannend. Hopelijk is alles gewoon goed en krijg ik daardoor weer meer rust en vertrouwen.
15:10 is de echo. Dus nog even zenuwpezen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:31 schreef Bottoms_up het volgende:
Spannend, hoe laat mag je? Ik duim mee dat alles gewoon goed is.
Vandaag 37 weken![]()
Enerzijds kan ik het niet geloven dat ik al zo ver ben. Anderzijds heb ik het gevoel dat ik al 3 jaar zwanger ben
Yayquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:58 schreef Vaiana het volgende:
Alles ziet er goed uit.Hartje klopte goed en baby liep zelfs 2 a 3 dagen voor in groei.
@:MaJo Mag ik in de OP?Eind september.
Ow wat fijnquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:58 schreef Vaiana het volgende:
Alles ziet er goed uit.Hartje klopte goed en baby liep zelfs 2 a 3 dagen voor in groei.
@:MaJo Mag ik in de OP?Eind september.
Ehmm.. geen idee?quote:Op woensdag 16 februari 2022 02:52 schreef Vaiana het volgende:
Ik ging vroeg naar bed want zo moe. Nu lig ik wakker. Is dit hoe het begint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |