SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Ik denk dat Leroy zichzelf nog niet eens begrijptquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:28 schreef TheLuckyman het volgende:
Ligt het aan mij, of is Leroy in elk gesprek gewoon niet te begrijpen?
Dat klopt. Hij lult veel maar zegt niets. Indirect zij Tobias dat ook over hem.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:28 schreef TheLuckyman het volgende:
Ligt niet aan jou, hij begrijpt zijn eigen niet eens weet je welquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:28 schreef TheLuckyman het volgende:
Ik heb hem wel op pauze gezet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:29 schreef suzi1 het volgende:
ja vraag me af, moet ik S2 pauzeren en zo beluisteren. of nie?
En ondertussen zegt Leroy op de andere stream dat hij hem wel weten te vinden als hij geknipt moeten worden maar zich niet openstellen naar hem. Ik kwam te laat binnen, maar dacht dat hij Salar bedoeldequote:
Leroy wed op het verkeerde prinselijke paardquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ondertussen zegt Leroy op de andere stream dat hij hem wel weten te vinden als hij geknipt moeten worden maar zich niet openstellen naar hem. Ik kwam te laat binnen, maar dacht dat hij Salar bedoelde
Sorry dat ik je aanvielquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sorry dat ik je aanviel
OPRECHT sorry, bedoel je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Neuquote:
Ze is idd niet op haar bekje gevallen. Deed ze dat maar eens, dan was ze wat stillerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:33 schreef Harry het volgende:
Ik vond Nawel eigenlijk wel sterk.
Bij Peter vond ik dat al, en nu bij Salar weer. Beiden weet ze krachtig op hun plaats te zetten.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sorry dat ik je aanviel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee , maar ik mijd hem meestal al ...
Dimi is het volledig met die uitspraak eens hoor. Die bind zich ook niet aan Vera. Beetje zoenen, beetje friemelen, beetje bondje, geen binding.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:35 schreef Angelflush het volgende:
Jammer dat Salar de sneer van Nawel niet goed heeft opgemerkt: ik ga me niet aan een jongen binden om hier te kunnen blijven. Die had hij mooi even aan Dimi kunnen doorvertellen.
6 Weken en dan de winstquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:37 schreef TheVulture het volgende:
Fijn dat het in ieder geval geen einde verhaal voor Tobias is
Benieuwd hoe lang ze die quarantaine gaan rekken
Idioot. Die staat er echt op volgende week.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:41 schreef Angelflush het volgende:
Leroy zit ff Salar zwart te maken bij Nouchine
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:41 schreef Tourniquet het volgende:
Haha Leroy begint ook nog even tegen Nouch over Salar dat hij niet te vertrouwen is.
Nouche snapt de denkwijze van Leroy. Heeft Leroy een denkwijze?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:41 schreef Angelflush het volgende:
Leroy zit ff Salar zwart te maken bij Nouchine
Ja ook Tobias erbij halen omdat hij niet tegen zn verlies kan .quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:41 schreef Tourniquet het volgende:
Haha Leroy begint ook nog even tegen Nouch over Salar.
Een echte calimero.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:43 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja ook Tobias erbij halen omdat hij niet tegen zn verlies kan .
Bij peter wel, dat lag ook meer aan peter. Ik vond haar niet sterk tegen salar.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:33 schreef Harry het volgende:
Bij Peter vond ik dat al, en nu bij Salar weer. Beiden weet ze krachtig op hun plaats te zetten.
Ze luisterd volgens mij maar halfquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:44 schreef Tourniquet het volgende:
Wat een orakel is het ook die Leroy
Die kan mooi even bij eten, uitrusten en ontstressen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:37 schreef TheVulture het volgende:
Fijn dat het in ieder geval geen einde verhaal voor Tobias is
Benieuwd hoe lang ze die quarantaine gaan rekken
Ik ook niet. Ze ratelde lekker door maar ze wist aan het begin van de zin vaak nog niet hoe die zou eindigen. Salar moest er ook een beetje om lachen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Bij peter wel, dat lach ook meer aan peter. Ik vond haar niet sterk tegen salar.
Iedereen weet dat je je natte was niet op een bult moet gooien .. behalve die thuisbezorgt generatie.quote:
Ex on the beach dacht ikquote:
En ook richting Grace want die is ook steeds bezig over Tobiasquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:35 schreef Angelflush het volgende:
Jammer dat Salar de sneer van Nawel niet goed heeft opgemerkt: ik ga me niet aan een jongen binden om hier te kunnen blijven. Die had hij mooi even aan Dimi kunnen doorvertellen.
Dramaaaaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:55 schreef engine het volgende:
Nouch noemt het een verlies van twee vrienden
Ik kom ook net binnen. Bedankt voor de samenvatting hoef ik zelf niet alles terug te lezenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:04 schreef Rhosyn het volgende:
Zo, ben ff middagje weg, 4 uurtjes, 3 en halve cos verder![]()
Tobias mag terug.![]()
Grace en Vera stellen zich aan. (zitten geklemd aan elkaar vol van rouw bij het oogscherm met de boodschap over Tobias)![]()
Salar ruzie met Nawel![]()
Salar in onmin met Nouchine![]()
En nu. Bedden verschonen.
Ik ben weer bij.
Di zei hij volgens mij, want tegen nouchine had hij het erover dat hij diminitri en salar niet vertrouwde.quote:
Peter had het toevallig een halfuur geleden met Salar en Dimi over het gesprek dat hij had met Leroy, dat hij ondervraagd werd over groepjesvormingquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Di zei hij volgens mij, want tegen nouchine had hij het erover dat hij diminitri en salar niet vertrouwde.
5 dagenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:12 schreef DocCroc het volgende:
Quarantaine van een weekje? Wat denken we?
Dag of 5 verwacht ik. Woensdag of donderdag weer terug.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:12 schreef DocCroc het volgende:
Quarantaine van een weekje? Wat denken we?
Dinsdag denk ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dag of 5 verwacht ik. Woensdag of donderdag weer terug.
Die zit in Hotel Jazz bij de Arena, daar zat Jill ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:16 schreef Krambo het volgende:
Zit Tobias in een hotel of zouden ze hem in de controleroom neerzetten zodat hij kan meekijken in het huis?
Dat zat ik me ook af te vragen…quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:16 schreef Krambo het volgende:
Zit Tobias in een hotel of zouden ze hem in de controleroom neerzetten zodat hij kan meekijken in het huis?
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:17 schreef suzi1 het volgende:
dat is een geheime opdracht van tobias. doe alsof je enkel breekt en he gaat in control
Aan een stuk door ratelen en in herhaling vallen vind ik niet sterk eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:33 schreef Harry het volgende:
Gewoon in het nabijgelegen hotel (zonder streams) verwacht ik, net als Jill vorig jaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:16 schreef Krambo het volgende:
Dat komt allemaal nog.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:19 schreef JDB94 het volgende:
Naar mijn idee werd voor het begon geadverteerd met Australie achtige praktijken voor dit seizoen, daar is jammer genoeg nog niks van gebleken (geheime kamers, control room, plottwists etc)
Goh kan je niet tegen kroelende mensen. hahaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ik word misselijk van Dimitri en Eva Vera
volgens mijn is zij nog maagd met al der domme reacties over dingen nu weer over die spots pfffquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ik word misselijk van Dimitri en Eva Vera
Niet als ze 12 zijn blijkbaarquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Goh kan je niet tegen kroelende mensen. haha
Jij bent lief gekquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:30 schreef suzi1 het volgende:
ik hou daar ook niet van. maar ik ben dan ook gek
Noes is een vieze smiecht.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:36 schreef Joyce-43 het volgende:
Noush is echt vuil nu tegen Nawel zeggen dat ze dit en dat gezegd heeft tegen Salar, maar ze wist geen woord uit te brengen tegen Salar buiten toen hij er na vroeg
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:35 schreef suzi1 het volgende:
"geloof me niet altijd, maar vertrouw me wel"
Denk het niet Salar en Nouch zijn nog steeds dikke mik.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Domme Nouch, als Newal morgen weg moet, heeft ze ook haar vriendschap met Salar verspeeld en is ze aangewezen op Evil en Leroy
Tip, krijg je gratis van me...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:41 schreef greysbones het volgende:
Jonge jonge
Wat een slechte dag om niet te kunnen streamen
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tip, krijg je gratis van me...
Kijk de streams van week 2, die zijn precies het zelfde
Daarom zei ze in het gesprek met salar dat ze er over wilde denken, toen kwam nawee erbij en die praatte haar mond voorbij waardoor salar erachter kwam dat nouch de waarheid niet verteldequote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Domme Nouch, als Newal morgen weg moet, heeft ze ook haar vriendschap met Salar verspeeld en is ze aangewezen op Evil en Leroy
Geer junior?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:44 schreef Tuinfluitert het volgende:
Leroy: ik heb hier de kracht niet voor en ik moet alweer naar de wc, ja alweer.
Een goede dag juistquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:41 schreef greysbones het volgende:
Jonge jonge
Wat een slechte dag om niet te kunnen streamen
Ze stofzuigt ook wel eensquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oeps, val van mijn stoel, Newal is aan het afdrogen
Die hangen niet de hele tijd bij elkaar. Maar praten elke dag wel samenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:47 schreef Fikkert2 het volgende:
Wat is er aan de hand tussen grace en vera?, spreken bijna niet meer, Of is het spyday voor grace?
maak van de 3 een 1quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
De Twichers zijn offlne. jammer, ik hoop dat HiDi een loophole vind nog..![]()
[ afbeelding ]
Mensen praten en linken hier te vaak over op open forum, dan komt er vanzelf wel een ban jaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, dan wachten we nog even afquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die hangen niet de hele tijd bij elkaar. Maar praten elke dag wel samen
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering die Leroy kent echt maar 1 model knippen..... Model "Ik zet je voor LUL"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk maar zo dat Nawel in de dagboekkamer te horen heeft gekregen dat ze een luie sodemieter is, of zich in ieder geval gedraagt als een luie sodemieter.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oeps, val van mijn stoel, Newal is aan het afdrogen
Dat had ik voor de splitsing al aangegeven, ik ben verbaast dat ze het nog volhoudtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk maar zo dat Nawel in de dagboekkamer te horen heeft gekregen dat ze een luie sodemieter is, of zich in ieder geval gedraagt als een luie sodemieter.
ze is ineens zo opvallend dingen aan het doen, en heel toevallig ook elke keer op de stream...
Als julio blijft vind ik het prima, wat mij betreft dubbele eliminatiequote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:01 schreef 5thencounter het volgende:
En is het FokVolk hier er al uit?
Die LieveLuieLieverdje van Febo blijft
Toonloze MeeloopLul Coach Hoeeelioo blijft ook?
Schijndooie Levenloze Eef rot op?
Deze week is ze inderdaad opvallend meer aan t doen in huis, valt me dat dat na t gesprek met Peter is .quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk maar zo dat Nawel in de dagboekkamer te horen heeft gekregen dat ze een luie sodemieter is, of zich in ieder geval gedraagt als een luie sodemieter.
ze is ineens zo opvallend dingen aan het doen, en heel toevallig ook elke keer op de stream...
Schijnt een nieuwe te hebben maar deelt niet openbaar meer. Vragen via DM heb ik gelezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Salar doet echt niets, vera zie ik regelmatig schoonmaken en afdrogen enzo.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:09 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Deze week is ze inderdaad opvallend meer aan t doen in huis, valt me dat dat na t gesprek met Peter is .
Vera en Salar daarintegen doen heel weinig of niets .
Wat heeft dat voor zin als bijna alle bewoners daar al in de keuken staan. Loop je enkel maar in de weg. Volgens mij zag ik Salar gisteren of eergisteren wel boontjes doppen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Salar doet echt niets, vera zie ik regelmatig schoonmaken en afdrogen enzo.
De Banners van Content weet al sinds jaren wie HiDi is , daar hoeven ze op FOK! geen 300 Topics voor meelezenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Schijnt een nieuwe te hebben maar deelt niet openbaar meer. Vragen via DM heb ik gelezen.
Heeft ze toch ook .. Grace. Gaat om kwaliteit, niet kwantiteit.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:11 schreef Flow3r het volgende:
Zag Vera toch weer veel bij de jongens rondhangen, ze kwam daar toch om vriendínnen te maken
Ze heeft er thuis ook 2, het ging juist om kwantiteitquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heeft ze toch ook .. Grace. Gaat om kwaliteit, niet kwantiteit.
Die laten haar niet echt toe geloof ik (behalve Grace dan)quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:11 schreef Flow3r het volgende:
Zag Vera toch weer veel bij de jongens rondhangen, ze kwam daar toch om vriendínnen te maken
en de vraag is maar of ze dan die andere dames wel echt als vriendin zou willen hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heeft ze toch ook .. Grace. Gaat om kwaliteit, niet kwantiteit.
Ze heeft het ondertussen van meerdere mensen gehoord. Daar is geen DBK voor nodig.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat klopt. Hij lult veel maar zegt niets. Indirect zij Tobias dat ook over hem.
Dat is wel opvallend veranderd na het gesprek met Peter inderdaad. Sowieso probeert Nawel zich enorm te laten gelden na haar nominatie.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:09 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Deze week is ze inderdaad opvallend meer aan t doen in huis, valt me dat dat na t gesprek met Peter is .
Vera en Salar daarintegen doen heel weinig of niets .
Soort van de huidige regering met 'nieuw elan' maar welke in werkelijkheid 99% gerecycled is hahaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is wel opvallend veranderd na het gesprek met Peter inderdaad. Sowieso probeert Nawel zich enorm te laten gelden na haar nominatie.
Dat mocht van Peter, die vertelde aan de andere dat bij boontjes alleen een puntje afgesneden moest worden.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:12 schreef freaky40 het volgende:
Boontjes zijn helemaal niet goed schoongemaakt. De puntjes zitten er nog gewoon aan en andere troep.
dat is tegenwoordig ook wel zo, het is maar zelden nog dat er draden aan de boontjes zittenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat mocht van Peter, die vertelde aan de andere dat bij boontjes alleen een puntje afgesneden moest worden.
Dat is dus niet helemaal goed gegaan dan. Zag ze nog zitten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat mocht van Peter, die vertelde aan de andere dat bij boontjes alleen een puntje afgesneden moest worden.
Juist alleen bij de steelaanzet, het puntje hoeft er niet af van hem. Ik heb het wel meer gelezen dat je tegenwoordig eigenlijk alleen de steelaanzet af hoeft te snijden.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is dus niet helemaal goed gegaan dan. Zag ze nog zitten.
Zijn ze ook nietquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:32 schreef Sofia35 het volgende:
Voor zo een tenger popke als Hannah kunnen die grote borsten nooit naturel zijn
Haha. Ik vind Hannah echt extreem tot het enge toe mager zou raar zijn als ze van nature zulke meloenen zou hebben maar je weet het natuurlijk nooitquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:34 schreef suzi1 het volgende:
al heb ik een magere vriendin gehad met ook flinke jetsers. maar die was wel langer
die jetsers?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:34 schreef suzi1 het volgende:
al heb ik een magere vriendin gehad met ook flinke jetsers. maar die was wel langer
Ze was wel een stuk creatiever met gerechten. Nu eten ze elke dag exact hetzelfde.quote:
Er zit dus nog ergens ruimte in die secondequote:
ze vertelde dat ze altijd al op dimitri en vera heeft gestemd vanaf het begin. En begon toen over salar. Evelien zei nog wel dat ze dimi wel aardig vondquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:37 schreef rinardo het volgende:
Ze heeft eveline even op de hoogte gebracht en werd geroepen voor het eten, dus nu weg weer.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:39 schreef Ireth het volgende:
Zijn we van die waterval af, hoor ik nu de hele tijd bacardi lemon
ze lijkt op die actrice van Silent witness.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:37 schreef utopia2.0 het volgende:
iets klopt er niet aan Hanne. Lichaam heel klein, hoofd erg groot, ogen zo groot als kerstballen. Vreemd.
En hoe gaat het met je mond, is het meegevallen?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:39 schreef Ireth het volgende:
Zijn we van die waterval af, hoor ik nu de hele tijd bacardi lemon
Ze mag best nog wel wat vragen beantwoorden bij peter in de studio, dat was wel lachenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er zit dus nog ergens ruimte in die seconde
Voeten zijn ook niet echt klein.....quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:37 schreef utopia2.0 het volgende:
iets klopt er niet aan Hanne. Lichaam heel klein, hoofd erg groot, ogen zo groot als kerstballen. Vreemd.
Maar echt een fijne om daar te hebben.....vooral als je geen zin hebt in drama.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:37 schreef Sofia35 het volgende:
Hannah lijkt me trouwens wel lekker makkelijk in de omgang. Geen drama, geroddel of gedoe, kan saai zijn voor tv dat wel
Nog nooit lasagne of moussaka gegeten?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:42 schreef suzi1 het volgende:
bechamelsaus heb ik nog nooit gegeten. en terecht
Dat zit in elke lasagne, eet je dat ook niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:42 schreef suzi1 het volgende:
bechamelsaus heb ik nog nooit gegeten. en terecht
Zeker weten. Lijkt me ook wel een betrouwbare tot nu toequote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar echt een fijne om daar te hebben.....vooral als je geen zin hebt in drama.
jawel, maar niet met bechamelquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nog nooit lasagne of moussaka gegeten?
Klopt, daar heeft ze weel iets van weg.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:40 schreef Verida het volgende:
[..]
ze lijkt op die actrice van Silent witness.
Heb ik ook al eerder gezegd... Morfologisch klopt er iets bij die meid.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:37 schreef utopia2.0 het volgende:
vroeger die knorr wereldgerechten. zit toch geen besja in?! wtf anders wel dusquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat zit in elke lasagne, eet je dat ook niet?
hele smalle schouders. en dan dunne armen en grote handen. En ze vouwt op dezelfde manier haar armen voor zich met de handen bij elkaar ( kan het niet goed uitleggen )quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klopt, daar heeft ze weel iets van weg.
Ik hoop ook dat Nawel blijft, gaat namelijk nog mooie tv opleveren. Evelien it is morgenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:41 schreef Tourniquet het volgende:
Poll in een grote (grootste?) BB-groep op FB (>50K leden):
[ afbeelding ]
Dat lijkt me welquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
vroeger die knorr wereldgerechten. zit toch geen besja in?! wtf anders wel dus
ja , ik had echt al een vooruitziende blik, wat die allemaal teweeg kon brengen, met haar hadden we zeker weten meer ruzie en roddel gehadquote:
Die was erg vrolijk zeg maarquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:41 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ze mag best nog wel wat vragen beantwoorden bij peter in de studio, dat was wel lachen
Ik snap wat je bedoeld.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:45 schreef Verida het volgende:
[..]
hele smalle schouders. en dan dunne armen en grote handen. En ze vouwt op dezelfde manier haar armen voor zich met de handen bij elkaar ( kan het niet goed uitleggen )
Zulke types verdienen geen zendtijd met haar slabek.....laat haar maar weer lekker vloggen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat Nawel blijft, gaat namelijk nog mooie tv opleveren. Evelien it is morgen
Maar dat had ze niet lang volgehouden. Er is nu ook genoeg reuring in de tent. Gaat helemaal goed komen, ben er niet bang voor.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja , ik had echt al een vooruitziende blik, wat die allemaal teweeg kon brengen, met haar hadden we zeker weten meer ruzie en roddel gehad
Natuurlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:45 schreef suzi1 het volgende:
als ik iets terecht vind is dat toch tereccht?
jazeker, daar zit een zakje sausmix in wat je moet mengen met melk, dat is DIE sausquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
vroeger die knorr wereldgerechten. zit toch geen besja in?! wtf anders wel dus
We moeten ons toch ergens aan kunnen ergeren. Anders gaan jullie je aan mij ergerenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zulke types verdienen geen zendtijd met haar slabek.....laat haar maar weer lekker vloggen.
Daar teken ik voorquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:47 schreef Lonneke1983 het volgende:
Deze week Eveline eruit, en volgende werk hopelijk Leroy
Leek me overduidelijk , Nawee is het Lieverdje van Achter, Hoeliiieooww is de Geïmplanteerde "Coach" sukkel die ruzies met dempenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat Nawel blijft, gaat namelijk nog mooie tv opleveren. Evelien it is morgen
Was mij ook opgevallen, dat die voeten groter zijn dan de rest.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voeten zijn ook niet echt klein.....
Ik vrees, dat die nog wel even blijft.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:47 schreef Lonneke1983 het volgende:
Deze week Eveline eruit, en volgende werk hopelijk Leroy
Nooit.....maar vraagje waarom heb je een groene achtergrond bij mij??quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
We moeten ons toch ergens aan kunnen ergeren. Anders gaan jullie je aan mij ergeren
ieuw. ik lus ook geen melk he. maar dat moest dan maar in die tijd dat ik t soms atquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
jazeker, daar zit een zakje sausmix in wat je moet mengen met melk, dat is DIE saus
Ik wist werkelijk niet dat het mogelijk was om je daar aan te ergerenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:48 schreef Sofia35 het volgende:
Jesus Kristof doet altijd of hij al jaren niet gegeten heeft. Zo gulzig ik irriteer me er echt aan. Zie het elke keer dat hij gulzig is qua eten
Evelien is de Liese versie van vorig jaar. Man/vrouw dan. Liese was kwa persoonlijkheid beter te pruimen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leek me overduidelijk , Nawee is het Lieverdje van Achter, Hoeliiieooww is de Geïmplanteerde "Coach" sukkel die ruzies met dempen
Eef is de ½Dooie Man.Vrouw/Whatever die nix meer toevoegt
Ow jee, dit is vragen om problemen natuurlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
We moeten ons toch ergens aan kunnen ergeren. Anders gaan jullie je aan mij ergeren
Het klopt niet. Miniatuurversie van Frankenstein.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was mij ook opgevallen, dat die voeten groter zijn dan de rest.
Zal het een bot afwijking zijn, haar knieschijven steken ook aan de zijkant uit.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja je zit daar met een groep en hij wil altijd laatste beetje. Ook toen dat gedoe met de pizza van nawel. Heel gierig, gulzig naar mannetjequote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik wist werkelijk niet dat het mogelijk was om je daar aan te ergeren
Ze kunnen moeten natuurlijk wel voldoende subsidie voor hem terugkrijgen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vrees, dat die nog wel even blijft.
Huh? Ik zie mijn eigen lelijke hoofd.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nooit.....maar vraagje waarom heb je een groene achtergrond bij mij??
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:50 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ow jee, dit is vragen om problemen natuurlijk
ieder zijn mening,maar deel deze nietquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:50 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Ja je zit daar met een groep en hij wil altijd laatste beetje. Ook toen dat gedoe met de pizza van nawel. Heel gierig, gulzig naar mannetje
Begeleiding zit achter, is al duur genoegquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:50 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ze kunnen moeten natuurlijk wel voldoende subsidie voor hem terugkrijgen.
Nee, maar de achtergrond waarin je schrijft is bij mij groenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Huh? Ik zie mijn eigen lelijke hoofd.
Die pizza is onzin, er was nog pizza genoeg in de oven namelijk, de heren die de pizza in de pizza oven van buiten hadden gemaakt wilde die namelijk proeven omdat ze daarmee aan het experimenteren waren, en mevrouw kitty vond het nodig om te bepalen voor wie die pizza wasquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:50 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Ja je zit daar met een groep en hij wil altijd laatste beetje. Ook toen dat gedoe met de pizza van nawel. Heel gierig, gulzig naar mannetje
Wel handig met zwemmen, je bent zo aan de overkantquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
degene die topic opent , schrijft die hele reeks met groene achtergrondquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar de achtergrond waarin je schrijft is bij mij groen
Dat kan, maar nawel had nog helemaal niks gegeten terwijl hij al veel pizza op had… en met veel bombarie maakte hij duidelijk dat hij een stukje ging proeven. Ik vind hem gewoon heel naar.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:53 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Die pizza is onzin, er was nog pizza genoeg in de oven namelijk, de heren die de pizza in de pizza oven van buiten hadden gemaakt wilde die namelijk proeven omdat ze daarmee aan het experimenteren waren
Fijn , nu weet ik het....weet hij het zelf wel?? Ik dacht dat hij een modje was geworden.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
degene die topic opent , schrijft die hele reeks met groene achtergrond
Zou kunnen dat je het ingesteld hebt in de settings?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar de achtergrond waarin je schrijft is bij mij groen
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wel handig met zwemmen, je bent zo aan de overkant
Ze hadden helemaal nog niet veel gegeten aangezien er 2 half mislukt waren... als nawel niet op haar nest had gelegen had ze ook al eerder een stukje gehadquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:54 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Dat kan, maar nawel had nog helemaal niks gegeten terwijl hij al veel pizza op had… en met veel bombarie maakte hij duidelijk dat hij een stukje ging proeven. Ik vind hem gewoon heel naar.
hahahaha ja hij weet dat welquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Fijn , nu weet ik het....weet hij het zelf wel?? Ik dacht dat hij een modje was geworden.
lijkt me logisch dat hij bombarie maakte over die pizza, Het was de pizza die ze buiten hadden gemaakt in die oven. En hij maakte duidelijk dat hij een stukje ging "proeven" Dus kijken hoe het smaakte in vergelijking met de pizza van binnen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:54 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Dat kan, maar nawel had nog helemaal niks gegeten terwijl hij al veel pizza op had… en met veel bombarie maakte hij duidelijk dat hij een stukje ging proeven. Ik vind hem gewoon heel naar.
Dat wist ik ook niet. Misschien een screenshot daarvan?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
degene die topic opent , schrijft die hele reeks met groene achtergrond
En dat is gulzig naar mijn mening. Want hij was de enige van de mannen die zo deed. De rest van de mannen zeiden tegen nawel en eet maar lekker op, we nemen later welquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:56 schreef Verida het volgende:
[..]
lijkt me logisch dat hij bombarie maakte over die pizza, Het was de pizza die ze buiten hadden gemaakt in die oven. En hij maakte duidelijk dat hij een stukje ging "proeven" Dus kijken hoe het smaakte in vergelijking met de pizza van binnen.
serieus?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet. Misschien een screenshot daarvan?
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal het een bot afwijking zijn, haar knieschijven steken ook aan de zijkant uit.
Ja, ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet. Nooit opgeletquote:
Ja, en dat is niet de bedoeling....het is een aardige sterke meid.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Ik probeer me een voorstelling te maken van alle eigenschappen die worden genoemd.
Iemand die haar nooit gezien heeft moet wel een monster voor zich zien.
Dan was hij de enige die wilde weten hoe het smaakte. Hij heeft ook maar een stukje gegeten, niet de halve of hele pizzaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:57 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
En dat is gulzig naar mijn mening. Want hij was de enige van de mannen die zo deed. De rest van de mannen zeiden tegen nawel en eet maar lekker op, we nemen later wel
Nah, hij was de enige die er iets over durfde te zeggen,.. dit was ook omdat er al veel commentaar was over kitty die de baas van de keuken wilde spelen en dat trokken een aantal mensen niet, dus het was meer een klacht naar kitty ipv nawelquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:57 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
En dat is gulzig naar mijn mening. Want hij was de enige van de mannen die zo deed. De rest van de mannen zeiden tegen nawel en eet maar lekker op, we nemen later wel
Dan heb ik dat per ongeluk gedaan heb....geen ideequote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb het niet hoor, bij mij is alles wit.
Denk echt dat je het zelf ik kan stellen
Ja dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en dat is niet de bedoeling....het is een aardige sterke meid.
Dat wist ik niet eens. Ik ben dus de Hulk nu. Groenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Je kan bij instellingen jezelf en de topicstarter een kleur naar wens geven
Met alle liefde maar heb geen idee hoe ik dat moet doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja, ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet. Nooit opgelet
Je ziet helemaal niets.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja, ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet. Nooit opgelet
Bij de settings:quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Met alle liefde maar heb geen idee hoe ik dat moet doen.
Ik heb mn eigen schrijven ingesteld als groene achtergrond en topicstarter als blauwe achtergrondquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet. Misschien een screenshot daarvan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |