SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Ik denk dat Leroy zichzelf nog niet eens begrijptquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:28 schreef TheLuckyman het volgende:
Ligt het aan mij, of is Leroy in elk gesprek gewoon niet te begrijpen?
Dat klopt. Hij lult veel maar zegt niets. Indirect zij Tobias dat ook over hem.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:28 schreef TheLuckyman het volgende:
Ligt niet aan jou, hij begrijpt zijn eigen niet eens weet je welquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:28 schreef TheLuckyman het volgende:
Ik heb hem wel op pauze gezet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:29 schreef suzi1 het volgende:
ja vraag me af, moet ik S2 pauzeren en zo beluisteren. of nie?
En ondertussen zegt Leroy op de andere stream dat hij hem wel weten te vinden als hij geknipt moeten worden maar zich niet openstellen naar hem. Ik kwam te laat binnen, maar dacht dat hij Salar bedoeldequote:
Leroy wed op het verkeerde prinselijke paardquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ondertussen zegt Leroy op de andere stream dat hij hem wel weten te vinden als hij geknipt moeten worden maar zich niet openstellen naar hem. Ik kwam te laat binnen, maar dacht dat hij Salar bedoelde
Sorry dat ik je aanvielquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sorry dat ik je aanviel
OPRECHT sorry, bedoel je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Neuquote:
Ze is idd niet op haar bekje gevallen. Deed ze dat maar eens, dan was ze wat stillerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:33 schreef Harry het volgende:
Ik vond Nawel eigenlijk wel sterk.
Bij Peter vond ik dat al, en nu bij Salar weer. Beiden weet ze krachtig op hun plaats te zetten.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sorry dat ik je aanviel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee , maar ik mijd hem meestal al ...
Dimi is het volledig met die uitspraak eens hoor. Die bind zich ook niet aan Vera. Beetje zoenen, beetje friemelen, beetje bondje, geen binding.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:35 schreef Angelflush het volgende:
Jammer dat Salar de sneer van Nawel niet goed heeft opgemerkt: ik ga me niet aan een jongen binden om hier te kunnen blijven. Die had hij mooi even aan Dimi kunnen doorvertellen.
6 Weken en dan de winstquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:37 schreef TheVulture het volgende:
Fijn dat het in ieder geval geen einde verhaal voor Tobias is
Benieuwd hoe lang ze die quarantaine gaan rekken
Idioot. Die staat er echt op volgende week.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:41 schreef Angelflush het volgende:
Leroy zit ff Salar zwart te maken bij Nouchine
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:41 schreef Tourniquet het volgende:
Haha Leroy begint ook nog even tegen Nouch over Salar dat hij niet te vertrouwen is.
Nouche snapt de denkwijze van Leroy. Heeft Leroy een denkwijze?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:41 schreef Angelflush het volgende:
Leroy zit ff Salar zwart te maken bij Nouchine
Ja ook Tobias erbij halen omdat hij niet tegen zn verlies kan .quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:41 schreef Tourniquet het volgende:
Haha Leroy begint ook nog even tegen Nouch over Salar.
Een echte calimero.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:43 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja ook Tobias erbij halen omdat hij niet tegen zn verlies kan .
Bij peter wel, dat lag ook meer aan peter. Ik vond haar niet sterk tegen salar.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:33 schreef Harry het volgende:
Bij Peter vond ik dat al, en nu bij Salar weer. Beiden weet ze krachtig op hun plaats te zetten.
Ze luisterd volgens mij maar halfquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:44 schreef Tourniquet het volgende:
Wat een orakel is het ook die Leroy
Die kan mooi even bij eten, uitrusten en ontstressen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:37 schreef TheVulture het volgende:
Fijn dat het in ieder geval geen einde verhaal voor Tobias is
Benieuwd hoe lang ze die quarantaine gaan rekken
Ik ook niet. Ze ratelde lekker door maar ze wist aan het begin van de zin vaak nog niet hoe die zou eindigen. Salar moest er ook een beetje om lachen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Bij peter wel, dat lach ook meer aan peter. Ik vond haar niet sterk tegen salar.
Iedereen weet dat je je natte was niet op een bult moet gooien .. behalve die thuisbezorgt generatie.quote:
Ex on the beach dacht ikquote:
En ook richting Grace want die is ook steeds bezig over Tobiasquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:35 schreef Angelflush het volgende:
Jammer dat Salar de sneer van Nawel niet goed heeft opgemerkt: ik ga me niet aan een jongen binden om hier te kunnen blijven. Die had hij mooi even aan Dimi kunnen doorvertellen.
Dramaaaaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:55 schreef engine het volgende:
Nouch noemt het een verlies van twee vrienden
Ik kom ook net binnen. Bedankt voor de samenvatting hoef ik zelf niet alles terug te lezenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:04 schreef Rhosyn het volgende:
Zo, ben ff middagje weg, 4 uurtjes, 3 en halve cos verder![]()
Tobias mag terug.![]()
Grace en Vera stellen zich aan. (zitten geklemd aan elkaar vol van rouw bij het oogscherm met de boodschap over Tobias)![]()
Salar ruzie met Nawel![]()
Salar in onmin met Nouchine![]()
En nu. Bedden verschonen.
Ik ben weer bij.
Di zei hij volgens mij, want tegen nouchine had hij het erover dat hij diminitri en salar niet vertrouwde.quote:
Peter had het toevallig een halfuur geleden met Salar en Dimi over het gesprek dat hij had met Leroy, dat hij ondervraagd werd over groepjesvormingquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Di zei hij volgens mij, want tegen nouchine had hij het erover dat hij diminitri en salar niet vertrouwde.
5 dagenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:12 schreef DocCroc het volgende:
Quarantaine van een weekje? Wat denken we?
Dag of 5 verwacht ik. Woensdag of donderdag weer terug.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:12 schreef DocCroc het volgende:
Quarantaine van een weekje? Wat denken we?
Dinsdag denk ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dag of 5 verwacht ik. Woensdag of donderdag weer terug.
Die zit in Hotel Jazz bij de Arena, daar zat Jill ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:16 schreef Krambo het volgende:
Zit Tobias in een hotel of zouden ze hem in de controleroom neerzetten zodat hij kan meekijken in het huis?
Dat zat ik me ook af te vragen…quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:16 schreef Krambo het volgende:
Zit Tobias in een hotel of zouden ze hem in de controleroom neerzetten zodat hij kan meekijken in het huis?
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:17 schreef suzi1 het volgende:
dat is een geheime opdracht van tobias. doe alsof je enkel breekt en he gaat in control
Aan een stuk door ratelen en in herhaling vallen vind ik niet sterk eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:33 schreef Harry het volgende:
Gewoon in het nabijgelegen hotel (zonder streams) verwacht ik, net als Jill vorig jaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:16 schreef Krambo het volgende:
Dat komt allemaal nog.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:19 schreef JDB94 het volgende:
Naar mijn idee werd voor het begon geadverteerd met Australie achtige praktijken voor dit seizoen, daar is jammer genoeg nog niks van gebleken (geheime kamers, control room, plottwists etc)
Goh kan je niet tegen kroelende mensen. hahaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ik word misselijk van Dimitri en Eva Vera
volgens mijn is zij nog maagd met al der domme reacties over dingen nu weer over die spots pfffquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ik word misselijk van Dimitri en Eva Vera
Niet als ze 12 zijn blijkbaarquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Goh kan je niet tegen kroelende mensen. haha
Jij bent lief gekquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:30 schreef suzi1 het volgende:
ik hou daar ook niet van. maar ik ben dan ook gek
Noes is een vieze smiecht.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:36 schreef Joyce-43 het volgende:
Noush is echt vuil nu tegen Nawel zeggen dat ze dit en dat gezegd heeft tegen Salar, maar ze wist geen woord uit te brengen tegen Salar buiten toen hij er na vroeg
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:35 schreef suzi1 het volgende:
"geloof me niet altijd, maar vertrouw me wel"
Denk het niet Salar en Nouch zijn nog steeds dikke mik.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Domme Nouch, als Newal morgen weg moet, heeft ze ook haar vriendschap met Salar verspeeld en is ze aangewezen op Evil en Leroy
Tip, krijg je gratis van me...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:41 schreef greysbones het volgende:
Jonge jonge
Wat een slechte dag om niet te kunnen streamen
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tip, krijg je gratis van me...
Kijk de streams van week 2, die zijn precies het zelfde
Daarom zei ze in het gesprek met salar dat ze er over wilde denken, toen kwam nawee erbij en die praatte haar mond voorbij waardoor salar erachter kwam dat nouch de waarheid niet verteldequote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Domme Nouch, als Newal morgen weg moet, heeft ze ook haar vriendschap met Salar verspeeld en is ze aangewezen op Evil en Leroy
Geer junior?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:44 schreef Tuinfluitert het volgende:
Leroy: ik heb hier de kracht niet voor en ik moet alweer naar de wc, ja alweer.
Een goede dag juistquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:41 schreef greysbones het volgende:
Jonge jonge
Wat een slechte dag om niet te kunnen streamen
Ze stofzuigt ook wel eensquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oeps, val van mijn stoel, Newal is aan het afdrogen
Die hangen niet de hele tijd bij elkaar. Maar praten elke dag wel samenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:47 schreef Fikkert2 het volgende:
Wat is er aan de hand tussen grace en vera?, spreken bijna niet meer, Of is het spyday voor grace?
maak van de 3 een 1quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
De Twichers zijn offlne. jammer, ik hoop dat HiDi een loophole vind nog..![]()
[ afbeelding ]
Mensen praten en linken hier te vaak over op open forum, dan komt er vanzelf wel een ban jaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
De Twichers zijn offlne. jammer, ik hoop dat HiDi een loophole vind nog..![]()
[ afbeelding ]
Oke, dan wachten we nog even afquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die hangen niet de hele tijd bij elkaar. Maar praten elke dag wel samen
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering die Leroy kent echt maar 1 model knippen..... Model "Ik zet je voor LUL"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk maar zo dat Nawel in de dagboekkamer te horen heeft gekregen dat ze een luie sodemieter is, of zich in ieder geval gedraagt als een luie sodemieter.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oeps, val van mijn stoel, Newal is aan het afdrogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |