20 jaar kut voetbal kijken zorgt er kennelijk voor dat je naar Lingo zapt.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel grappig dat alle Feyenoorders de Woordle5 wel raden en de rest niet.
Laat toch wel het verschil zien.
Het had mij dan ook meer teleurgesteld als je hem niet had gehaald.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2x gedaan, 2x gehaald. Je kunt mij best hyperintelligent noemen al met al.
Ik ook, 2x na 2 beurten. Je zou kunnen stellen dat we hier op eenzame hoogte staan.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2x gedaan, 2x gehaald. Je kunt mij best hyperintelligent noemen al met al.
Het is al verbazingwekkend dat Feyenoorders überhaupt woorden langer dan vier letters kennen.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel grappig dat alle Feyenoorders de Woordle5 wel raden en de rest niet.
Laat toch wel het verschil zien.
Baas boven baas dit hoor.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:31 schreef AFCNiels het volgende:
.
[..]
Ik ook, 2x na 2 beurten. Je zou kunnen stellen dat we hier op eenzame hoogte staan.
pompoensoepgodquote:Op zondag 30 januari 2022 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Mooie kitesurfing dag.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zit in het oranje stuk. Maar meestal denk je toch achteraf, was dit nu alles.
[ afbeelding ]
Dat we ondanks de verdeeldheid in de samenleving juist nu voor elkaar moeten zijn.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat was het het moraal van de preek vandaag?
Noord-Holland is wel de meeste relevante provincie van het land, dus tsja. Zuid-Holland een goede 2e, de rest tsja kun je missen als kiespijn.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zit in het oranje stuk. Maar meestal denk je toch achteraf, was dit nu alles.
[ afbeelding ]
Witte bolletjes. Kipfilet/ belegen kaas/knoflook/taugé.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Kijk dit zijn de levenslessen en al die anti religie gekkies hier elkaar de pan uitvechten.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat we ondanks de verdeeldheid in de samenleving juist nu voor elkaar moeten zijn.
Code geelquote:Op zondag 30 januari 2022 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies. Ik had het niet beter kunnen verwoorden LR.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk dit zijn de levenslessen en al die anti religie gekkies hier elkaar de pan uitvechten.
Sloten maar meer mensen god in hun hart Roland.
Mooiste is dat ie daarna gewoon doodleuk drie pijlen mistquote:Op zondag 30 januari 2022 20:04 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wat is dit @:el-stinho @:maxi-mus @:tagliano
Nou nou nou...quote:Op zondag 30 januari 2022 18:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Noord-Holland is wel de meeste relevante provincie van het land, dus tsja. Zuid-Holland een goede 2e, de rest tsja kun je missen als kiespijn.
Meur zequote:Op maandag 31 januari 2022 00:27 schreef tong80 het volgende:
Ach. Aan alles komt een eind. Dood topic.
Trusten.
RalfGodquote:Op zondag 30 januari 2022 20:04 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wat is dit @:el-stinho @:maxi-mus @:tagliano
Die hype over dat MVV-account op Twitter begint ook wel gênant te worden. Zijn er nu serieus mensen die over de grond rollen van het niveau van die grappen? Ralf had één leuk ding, zijn Tinder avontuur tijdens de Olympische Spelen. Die grappen tijdens de wedstrijd waren in het begin wel leuk, nu zijn ze toch wel heel vaak (ver)gezocht.quote:
madquote:Op maandag 31 januari 2022 08:01 schreef Fargo het volgende:
[..]
Die hype over dat MVV-account op Twitter begint ook wel gênant te worden. Zijn er nu serieus mensen die over de grond rollen van het niveau van die grappen? Ralf had één leuk ding, zijn Tinder avontuur tijdens de Olympische Spelen. Die grappen tijdens de wedstrijd waren in het begin wel leuk, nu zijn ze toch wel heel vaak (ver)gezocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |