Wat heb je in godsnaam dan op donderdag gedaan?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:24 schreef El-Stinho het volgende:
@:Caland @:Maxi-mus
Nadat ik woensdag After Life afrondde, ben ik gisterenavond met Ozark (vanaf het begin begonnen).
Tot zover deze update.
Donderdag een dag zelfstudie op school en was 's avonds kapot. Een mens probeert ook maar wat aan te kloten in het leven.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat heb je in godsnaam dan op donderdag gedaan?
Dan heb je nog mazzel dat je geen mes tussen de ribben hebt gekregen... Laatst ook nog een 29 jarige doodgestoken door 16 jarige bij Sloterplas bij een ruzie die daar op straat was ontstaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
beetje last van een voet maar verder valt het mee
[..]
mwa dat is toch wat anders, alleen die jochies hadden waarschijnlijk gedacht dat ze die ouwe wel even neer zouden meppen
wat doet @JR-Style-93 erop? ketchup enzo tochquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch wel een @:JR-style-93 tostie?
Dat is hemels voer, echt waar.
@:Robinook
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat doet @:jr-style-93 erop? ketchup enzo toch
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Ja, die zal het ook wel hemels voer vinden.quote:
En dan die reacties er achteraan.quote:
Erg jammer dat TsitsiGod eruit ligt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:wereldgozer @:fetx @:monkyyy en ik genieten erg van deze tenniswedstrijd. KyrgiosGod
Ik haat scheren met m'n zware baard.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:40 schreef KingRoland het volgende:
moet me nog scheren ga ik nog zo doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |