SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, laatste half uur van het het gesprek tussen Nouchine en Nawel van afgelopen nacht
tussen 0130 en 0315 uur ...... overige delen volgen mogelijk later vandaag nog, nu eerst werken ......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat zo makkelijk werkte, had ik half mannelijk Fok al aan mijn kontje hangen, joh😉quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een vrouw kneep mij een keer in de kont in een kroeg, tijdje geleden alweer, waarop ik reageerde, wil je dat even niet doen. Ik was meteen een gay
Ik zit te luisteren en denk, is dit een man of een klein kind.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:38 schreef spapaars het volgende:
Die Salar is 24/7 bezig met tactisch denken en handelen, begint irritant te worden.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:44 schreef GayGuy het volgende:
Ik denk dat belgen iets anders verstaan onder "pijpen" joh🤣🤣🤣🤣😘🤣🤣
Hier alvast deel 2 .....quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:38 schreef Tourniquet het volgende:
Laatste stuk van vannacht met Nouch en Nawel in de keuken is vanmorgen gepost,
hopelijk later nog het eerste deel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Toch niet, maar Nawel weet niet waarover ze kwekt.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:44 schreef GayGuy het volgende:
Ik denk dat belgen iets anders verstaan onder "pijpen" joh🤣🤣🤣🤣😘🤣🤣
@DGK_Tegengasquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:45 schreef Joyce-43 het volgende:
Tegengas: nu ruzie tussen Nawel en Salar 15.45
Moest ze dat tegen mij zeggen, zou ik zeggen, ja IK wel, jij moet uberhaupt nog een lul omhoog zien te krijgen met die fake tears van jou🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:44 schreef Dotteke het volgende:
"Jjj bent iedereen aan het pijpen", zegt Nawel tegen Salar
ja Sorrry wist even niet de hele naam uit me hoofdquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:45 schreef Tourniquet het volgende:
ROLL THE CLIPS BITCH
[..]
@:DGK_Tegengas
En alle camera's staan toevallig gedraaidquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:46 schreef Jockari het volgende:
Nawel begint nog een terug over Amy. Komaan Salar, over de schutting er mee. Niemand in huis heeft het gezien !
Maakt niet uit, met mention kan hij de post zien.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja Sorrry wist even niet de hele naam uit me hoofd
Ik had haar al lang een bitchslap gegevenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:48 schreef Jockari het volgende:
Knap dat Salar rustig blijft (tot ergernis van Nawel waarschijnlijk).
nou inderdaadquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een entitled bitch, iedereen moet haar uit laten praten, maar zij laat niemand uitpraten.
Ik had d'r met haar kop op die rode knop bebonkt.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:49 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik had haar al lang een bitchslap gegeven
Onzin, kom daar maar eens tussen... Het is ratelderatelderatelquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:49 schreef Koos1958 het volgende:
Day knipperen van zijn ogen en die rode kop verraden hem. En hij snapt haar ook.
Doelend op Vera tuurlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:48 schreef Dotteke het volgende:
"ik wil geen jongen aan mijn zijde om hier te blijven", zet Nawel
Ze is wel de princes daar dus zij mag datquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een entitled bitch, iedereen moet haar uit laten praten, maar zij laat niemand uitpraten.
En blijkbaar ook al met Kristof, want die heeft volgens haar ook al excuses aangeboden.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het ligt niet aan Nawel, maar zij is degene die al met de 2de persoon ruzie heeft in het huis. Eerst met Peter en nu met Salar. Snapte
Die heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En blijkbaar ook al met Kristof, want die heeft volgens haar ook al excuses aangeboden.
Echt he wat een ratelquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een tetterhoofd die Newal,ze vindt zichzelf geweldig en heeft zich laten opstoken en stookt als een gek
Helaas. Eveline gaat morgen wieberen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:57 schreef ChocoFan het volgende:
Ik hoop echt dat Nawel er uit gaat met haar snapte heel de tijd, nog erger dan snap je van vorig jaar. SNAPTE
Die lult je je graf inquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel lult maar door en door totdat je bewusteloos bent.
Absence makes the heart go fonder!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:41 schreef Sofia35 het volgende:
Grace zegt dat ze misschien met Tobias gaat praten als hij terug is, als ze durft ( over haar gevoelens ). Misschien kijkt Tobias de live-streams wel en weet hij dat ook weer.
Ja vrees het ook, andere kant, is Nawel wel een goeie om aan te ergeren. SNAPTEquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Helaas. Eveline gaat morgen wieberen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nawel = Belgische versie van Nathalie.
Julio: Ik kom een boodschap van god brengenquote:
ja want ze is even aan het pratenquote:
AMY en Evelinequote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:59 schreef Angelflush het volgende:
Iedereen in het huis vind dat Salar manipulatief is, Salar vraagt wie dan. Dat weet ze niet.
Wat de f....
Nu kan ze het helemaal vergeten eruit met dat mokkel. Doet ze maar tegen haar volgers die iets fouts tegen haar zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nawel = Belgische versie van Nathalie.
Hij is niet de enigequote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Salar is haar zat.
Aan het praten? Zelfs Shakespeare schreef niet zulke lange monnologen🤣quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja want ze is even aan het praten
DAT IS NU NIET OP STREAM!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:02 schreef mario390 het volgende:
dat was precies geswitcht
[ afbeelding ]
Oude wonden worden bij mij opengerijten. Ik herken mijn ex in dat geratel zonder ophouden. Eer Salar mijn record breekt, moet hij nog even volhouden.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar heeft wel het wereldrecord zelfbeheersing verbroken.
De grote nawel showquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben benieuwd hoe BB dit gaat framen in de uitzending.
Meine gutte, zelfs je streams lopen uren achter🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:02 schreef mario390 het volgende:
dat was precies geswitcht
[ afbeelding ]
Je mag een vrouw niet slaanquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:03 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Die Nawel heeft een tik nodig om even te resetten, ze praat en praat en praat en praat maar er komt toch niks uit
Hypocriete trut is het.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Hij mag niet roddelen over haar maar zij wel over hem
Dat is geen vrouw maar een heel naar mens.quote:
How howquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:04 schreef RobjeGeus het volgende:
Ik heb nu ook zit Nawel met haar kop tegen de rode knop te slaan
Ja echt, ik moet er wel om lachen nuquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:05 schreef tiki het volgende:
Gaat ze weer....
Elke keer als Salar het gesprek wil afronden, begint die ratelslang weer opnieuw het hele riedeltje af te steken.
Die mogen we straks opschrijven BB2022quote:
Tik jij haar dan effequote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:05 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Dat is geen vrouw maar een heel naar mens.
En anders blijft ze maar doorgaan en doorgaan en doorgaan en doorgaan
Prinsesjes zijn perfectquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:05 schreef zodeju het volgende:
Ik Ik Ik .....niks geen schuld bij zichzelf zoeken want ze is perfect.
Tja ze heeft het ontkend, nu verlult nawel haar evenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:07 schreef ChocoFan het volgende:
Salar vraagt aan nouch of ze alles verteld heeft aan Nawel en ze zegt ja, vind Salar niet tof he.
Betrapt nu, Salar vertrouwt haar niet meer.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:08 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tja ze heeft het ontkend, nu verlult nawel haar even
Nou, we hebben het antwoord vrij snel gekregen. Wel dus.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:19 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Als hij dat heeft gezworen dat hij dat niet heeft gedaan heeft hij dat ook niet gedaan. Geloof ik zeker.
Ze vallen beiden door de mand.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Nouch valt door het mandje. Gaat weer in de jankmodus.
De prinses voelt zich aangetast in haar eerlijkheidquote:
Haha inderdaad... ze liegen allemaal tegen elkaar. Hopelijk krijgen we hierdoor leuke streamsquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nou, we hebben het antwoord vrij snel gekregen. Wel dus.
nou vind het erg vals van Noushquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:07 schreef Koos1958 het volgende:
Zo makkelijk liegen zoals salar doet dan is het toch bijna een tweede natuur van je. Salar zegt heb je alles tegen haar verteld. Ja zegt nouchine dus ik kan jou ook niet meer vertrouwen zeg salar. Zijn macht verliest hij nu
Ja maar gaat niet meer lukken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die probeert zich eruit te lullen
Klinkt bijna Ruttiaans.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:10 schreef Koekeloeren het volgende:
Ik heb gelogen voor een goede bedoeling.
-salar 2022
Dat dus.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:09 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Ze vallen beiden door de mand.
Nouchine heeft alles verlult naar nawel
En Salar heeft gelogen dat hij niet op nawel heeft gestemd
Drama alom
ja dat weet ze nu net pas maar ze heeft vanacht alles doorgelult tegen Nawel dus Noush is ook een vals wijfquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:07 schreef Sofia35 het volgende:
Salar heeft tegen nouchine gelogen zegt nouchine huilend
Salar ook nietquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:11 schreef RobjeGeus het volgende:
Ik denk dat Nawel hier nog lang niet mee klaar is
Het is net begonnenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:12 schreef Ebinas het volgende:
Salar zegt dat het tussen Nawel en hem klaar is nu.
Ik vrees van niet Salar
Klopt, is een spel.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:13 schreef Sestra666 het volgende:
het is een spellllllllllll
die wijven snappen er niks van
Die snappen het maar al te goed mopquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:13 schreef Sestra666 het volgende:
het is een spellllllllllll
die wijven snappen er niks van
Ja mooi he.quote:
quote:
uh je bedoeld Nawel??quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:13 schreef Tourniquet het volgende:
Leuk gifje van 13 januari na de pinky promise. Andere tijden.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:13 schreef Tourniquet het volgende:
Leuk gifje van 13 januari na de pinky promise. Andere tijden.
[ afbeelding ]
hoe moet je dan t spel spelen daar?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:14 schreef spapaars het volgende:
Mevr Seghairi ziet het goed hoe die gluiperige Sahel in elkaar steekt.
Nee Nouch, want dat zei ze net tegen Salarquote:
Minder dom, het druipt van z'n porem.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:15 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hoe moet je dan t spel spelen daar?
Niet zoals sparpaars dat zou doenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:15 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hoe moet je dan t spel spelen daar?
tjaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Minder dom, het druipt van z'n porem.
Batterijwisselquote:
Personen zoals Nawel verdedigen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:17 schreef spapaars het volgende:
Hij neemt Nouche mee zegt de zichzelf overschattende Sahell
Komt alleen nog maar wartaal uit. Schuift Salar wat in de schoen. Zielig mensje die Nouch.quote:
thuisquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:19 schreef Dotteke het volgende:
"Je zal het later in de dagboek kamer zien", zegt Salar tegen Nouche?
Krijgen ze dingen te zien in de dagboekkamer?
Als ze het huis uit zijn zal hij bedoelenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:19 schreef Dotteke het volgende:
Het zijn allemaal acteurs die in de DBK gebriefd worden met een stand van zaken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:19 schreef Dotteke het volgende:
echt hequote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:19 schreef suzi1 het volgende:
zij heeeft alles verteld vanacht tegen nawel
maar dat salar loog over het nomineren....
En krabt ondertussen even flink aan zijn lulquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:20 schreef Benny het volgende:
Dimi gooit ook nog even olie op het vuur
Ja, moet ook gebeuren hequote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:21 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
En krabt ondertussen even flink aan zijn lul
Nouch is ontmaskerd. Dat zal haar zeker dwarszitten. Ze zal wel denken, wat nu?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:19 schreef suzi1 het volgende:
zij heeeft alles verteld vanacht tegen nawel
maar dat salar loog over het nomineren....
Hoe kom je daar nu weer bij, dat doe ik helemaal nietquote:
naar huis dan maar?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nouch is ontmaskerd. Dat zal haar zeker dwarszitten. Ze zal wel denken, wat nu?
Nee, want we willen nog wel even leuke tv hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |