Julio: Ik kom een boodschap van god brengenquote:
ja want ze is even aan het pratenquote:
AMY en Evelinequote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:59 schreef Angelflush het volgende:
Iedereen in het huis vind dat Salar manipulatief is, Salar vraagt wie dan. Dat weet ze niet.
Wat de f....
Nu kan ze het helemaal vergeten eruit met dat mokkel. Doet ze maar tegen haar volgers die iets fouts tegen haar zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nawel = Belgische versie van Nathalie.
Hij is niet de enigequote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Salar is haar zat.
Aan het praten? Zelfs Shakespeare schreef niet zulke lange monnologen🤣quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja want ze is even aan het praten
DAT IS NU NIET OP STREAM!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:02 schreef mario390 het volgende:
dat was precies geswitcht
[ afbeelding ]
Oude wonden worden bij mij opengerijten. Ik herken mijn ex in dat geratel zonder ophouden. Eer Salar mijn record breekt, moet hij nog even volhouden.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar heeft wel het wereldrecord zelfbeheersing verbroken.
De grote nawel showquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben benieuwd hoe BB dit gaat framen in de uitzending.
Meine gutte, zelfs je streams lopen uren achter🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:02 schreef mario390 het volgende:
dat was precies geswitcht
[ afbeelding ]
Je mag een vrouw niet slaanquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:03 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Die Nawel heeft een tik nodig om even te resetten, ze praat en praat en praat en praat maar er komt toch niks uit
Hypocriete trut is het.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Hij mag niet roddelen over haar maar zij wel over hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |