Nuis had dan ook een keer een massastart kunnen rijden, maar hij is natuurlijk bij geen enkele wedstrijd geweest en heeft 0 uren gemaakt voor de massastart. Dan is Kramer nog een beter idee, die had tenminste wat marathonervaring.quote:Op maandag 14 maart 2022 07:23 schreef Pino112 het volgende:
https://www.schaatsen.nl/(...)start-van-de-spelen/
Afgelopen zomer is bondscoach Jan Coopmans twee keer bij mij thuis op de koffie geweest. Ik moest de mass start gaan rijden. Daar wilden ze mij voor aanwijzen. Jorrit Bergsma vond het goed. Daarna heb ik nooit meer wat gehoord. Ik heb daar een raar gevoel over.
Verder wel goed artikel, Nuis heeft wel prima ideeen.
Coopkneus kan er echt helemaal niks van, wordt nog maar weer een keer bevestigd.
Ik snap ook niet hoe F1 je hoofdfocus kan zijn binnen de NOS. En al helemaal niet dat je schaatsen ervoor moet laten vallen terwijl het maar een maandje overlapt met F1 ofzo.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik denk dat precies 1% via de NOS dat zal gaan bekijken, dus prima.
Volgens mij gaat de NOS nu wel meer focussen op de F1.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe F1 je hoofdfocus kan zijn binnen de NOS. En al helemaal niet dat je schaatsen ervoor moet laten vallen terwijl het maar een maandje overlapt met F1 ofzo.
Op hetzelfde niveau als Eredivisievoetbal?quote:Op maandag 14 maart 2022 10:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de NOS nu wel meer focussen op de F1.
Moet je wel gevraagd worden door de bondscoach en daar heeft die dus nooit meer wat van gehoord.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:26 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Nuis had dan ook een keer een massastart kunnen rijden, maar hij is natuurlijk bij geen enkele wedstrijd geweest en heeft 0 uren gemaakt voor de massastart. Dan is Kramer nog een beter idee, die had tenminste wat marathonervaring.
Er zijn gewoon nationale MS-wedstrijden waar iedereen juist kan oefenen er ervaring op kan doen, zodat het niet direct op het hoogste toneel is. Oa Bosker heeft daar wel eens gereden, Hoolwerf rijdt die ook. Kjeld Nuis natuurlijk niet, want Kjeld Nuis doet niets en klaagt achteraf dat hij niet geselecteerd is.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Moet je wel gevraagd worden door de bondscoach en daar heeft die dus nooit meer wat van gehoord.
Geen idee eigenlijk wat hun exacte plannen zijn, ik ga waarschijnlijk toch niet kijken, ze mogen volgens mij langere samenvattingen uitzenden (en de Zandvoort GP live).quote:Op maandag 14 maart 2022 10:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op hetzelfde niveau als Eredivisievoetbal?
quote:Op maandag 14 maart 2022 10:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hebben Zandvoort gekocht voor het open net en hebben hetzelfde uitgebreide samenvatting pakket als Ziggo en gaan in race weekenden een los F1 programma maken op de zondag van 5 tot 6 uur op NPO1.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de NOS nu wel meer focussen op de F1.
quote:Op maandag 14 maart 2022 09:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe F1 je hoofdfocus kan zijn binnen de NOS. En al helemaal niet dat je schaatsen ervoor moet laten vallen terwijl het maar een maandje overlapt met F1 ofzo.
Als ze het dan op locatie buiten de studio gaan bespreken dan kunnen ze het zelfs Geen Studio, Geen Sport noemen!quote:Op maandag 14 maart 2022 11:18 schreef EinarBoe het volgende:
Studio Sport gaat zich richten op de F1? Dan zou ik de naam aanpassen in Studio GeenSport.
Dacht dat het net zo'n promotie was als Snoeks. Die ging weg bij schaatsen om zich op CL te richten, dat precies dat jaar naar de commerciëlen gingquote:Op maandag 14 maart 2022 10:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)en-verweij-nare-man/quote:Frank Evenblij heeft enorme hekel aan Koen Verweij: ‘Nare man’
Frank Evenblij heeft een enorme hekel aan oud-schaatser Koen Verweij. De presentator heeft namelijk een enorm nare ervaring met hem meegemaakt. “Nee, ik vind het geen aardige man.”
Zoveel werk is het toch niet om meerdere sporten te doen. Ronald van Dam bewijst dat welquote:Op maandag 14 maart 2022 12:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wtf![]()
Schaatsen moet gewoon lekker knus met Dione (en Mart enzo) zijn
Ja, maar dat is nou niet echt een geweldig voorbeeldquote:Op maandag 14 maart 2022 18:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zoveel werk is het toch niet om meerdere sporten te doen. Ronald van Dam bewijst dat wel
klopt. Maar zoveel werk is de F1 nou ook weer niet dat je het schaatsen er voor moet laten vallenquote:Op maandag 14 maart 2022 19:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nou niet echt een geweldig voorbeeld
Wel wat overlap denk ik. En na een aantal jaar naar dat geouwehoer van Rintje, Urben, Stuitert en Anette geluisterd te moeten hebben zou ik ook wel toe zijn aan een nieuwe uitdaging.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Maar zoveel werk is de F1 nou ook weer niet dat je het schaatsen er voor moet laten vallen
Ik vind het überhaupt bijzonder dat dat team blijft bestaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:10 schreef Remco het volgende:
Erg apart dat Swings heeft verlengt, verder schaatst daar iedereen achteruit.
Zou wel handig zijn als er iets van begeleidende tekst bij de link staat, zodat ik kan zien waar het over gaat en dan kan besluiten om er wel of niet op te klikken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220315_92859946
Vroeg me al af wat Jumbo met het vrijgekomen Kramer budget zou gaan doen, probleem is wel dat ze bij de vrouwen eigenlijk niemand hebben op de sprintafstanden, dus zou iemand als Voskamp dan wel moeten meeverhuizen.
Want jij mag wel lui zijn en ik niet?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn als er iets van begeleidende tekst bij de link staat, zodat ik kan zien waar het over gaat en dan kan besluiten om er wel of niet op te klikken.
Heeft niets met lui te makenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Want jij mag wel lui zijn en ik niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |