Die laatste introquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:48 schreef hhh38 het volgende:
Wat een genot dit. Lekker uitgesproken types bij Zaanlander
Als ie stopt hoop ik wel dat ie eind maart nog even het werelduurrecord verpulvert. Met rondjes 31.5 gemiddeld rij je 2km verder dan het record van Kooiman. Misschien kan ie zelfs rondjes 31.0 een uur volhouden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:06 schreef pietkanarie het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)lles-anders-a4087308
Mooi portret van Nils van der Poel, veel over zijn trainingsaanpak
Er is ook nog zoiets als het 24 uurs record. Daar ligt een duimendikke laag stof op:quote:Op maandag 14 februari 2022 12:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ie stopt hoop ik wel dat ie eind maart nog even het werelduurrecord verpulvert. Met rondjes 31.5 gemiddeld rij je 2km verder dan het record van Kooiman. Misschien kan ie zelfs rondjes 31.0 een uur volhouden.
Ben jij ook ultra atleet?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:03 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Er is ook nog zoiets als het 24 uurs record. Daar ligt een duimendikke laag stof op:
24 uur Jan Roelof Kruithof Nederland 655.600m 26/27-02-1994 Baselga di Pin 27,32 km/u
1x 24 uur van Baselga gereden en 3x 24uur van Den Haag (schaatsen), daarnaast 7x PBP, 5x LEL en nog wat minder bekende fietsultra'squote:
Snap ik wel voor zo'n klein land en aangezien hij ook zegt dat er in Eindhoven een baan ligt...quote:Op maandag 21 februari 2022 10:20 schreef hhh38 het volgende:
Minister van Sport: "Willen investeren, maar 400m-schaatsbaan kost 50 miljoen euro"
Die voorzitter van de Belgische schaatsbond zegt dat die schaatsbaan er komt, maar die minister wil maar 3 4 miljoen bijdragen
Jaarlijks geld bijleggen om de beste Belgische schaatsers bij een Nederlandse ploeg onder te brengen is misschien wel goedkoper en effectiever op de korte termijn. Maar als ze willen dat Belgen meer in contact komen met langebaanschaatsen en de jeugd beter wordt is zo'n 400m baan wel essentieel denk ik.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Snap ik wel voor zo'n klein land en aangezien hij ook zegt dat er in Eindhoven een baan ligt...
Ze werken op shorttrackgebied al samen met KNSB, dus ja wellicht moet je dat ook doen in jeugdtraject. Daarna wordt het wel lastig want willen de commercielen ze wel opnemen?
Ik vind het toch tikje verrassend dat er geen 400 meter baan ligt? Nederland is misschien geen goede vergelijking maar er zal toch wel aantal buitenbanen liggen?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jaarlijks geld bijleggen om de beste Belgische schaatsers bij een Nederlandse ploeg onder te brengen is misschien wel goedkoper en effectiever op de korte termijn. Maar als ze willen dat Belgen meer in contact komen met langebaanschaatsen en de jeugd beter wordt is zo'n 400m baan wel essentieel denk ik.
Duitsland heeft er overigens ook maar 9 in totaal, 3 overdekt en 6 in de openlucht. Dus denk dat Nederland dan wel de uitzondering isquote:Op maandag 21 februari 2022 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het toch tikje verrassend dat er geen 400 meter baan ligt? Nederland is misschien geen goede vergelijking maar er zal toch wel aantal buitenbanen liggen?
Alleen in Noord-Holland al hebben we er handvol van.
Dat semi-overdekte concept wat in Nederland vrij populair is bestaat verder nergens volgens mijquote:Op maandag 21 februari 2022 16:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Duitsland heeft er overigens ook maar 9 in totaal, 3 overdekt en 6 in de openlucht. Dus denk dat Nederland dan wel de uitzondering is
After the games it is foreseen to use it as a public skating venue and for ice hockey clubs.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat semi-overdekte concept wat in Nederland vrij populair is bestaat verder nergens volgens mij
Nederland heeft zelf ook "maar" 5 overdekte 400m banen. Noorwegen heeft er 4, Japan heeft er 4, Rusland is de afgelopen 2 jaar van 4 naar 6 gegaan. Ik denk dat China er nog het meest heeft, maar die hebben ook 1.4 miljard inwoners. Blijft de Ice Ribbon eigenlijk in gebruik?
ah ok.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
After the games it is foreseen to use it as a public skating venue and for ice hockey clubs.
Rusland heeft een hele hoop natuurijsbanen (400m). Daar zijn veel omni sportclubs. Die hebben toch al een sportstadion met een 400m sintelbaan. Zodra het vriest deze onder water zetten en een gemproviseerde Zamboni er overheen en voil, je hebt een schaatsbaan. Niet geschikt voor supersnelle tijden, wel om talenten te ontwikkelen (en een hoop lol te hebben).quote:Op maandag 21 februari 2022 16:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat semi-overdekte concept wat in Nederland vrij populair is bestaat verder nergens volgens mij
Nederland heeft zelf ook "maar" 5 overdekte 400m banen. Noorwegen heeft er 4, Japan heeft er 4, Rusland is de afgelopen 2 jaar van 4 naar 6 gegaan. Ik denk dat China er nog het meest heeft, maar die hebben ook 1.4 miljard inwoners. Blijft de Ice Ribbon eigenlijk in gebruik?
OWS blijft uiteraard nog even open ivm de PWS, maar prima gebaar van vdPoelquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:29 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Nils is een topgozer
(even in dit topic aangezien OWS vast zo dicht gaat)
Met Lindsay? Of Femke?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Nuis weer vreemdgegaan lol. Klasse.
Enkel een Tinder profiel toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Nuis weer vreemdgegaan lol. Klasse.
Lollobrigida heeft daar in 2 dagen 5 afstanden gereden en er 4 gewonnenquote:Op zondag 27 februari 2022 23:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Semerikov heeft 'toevallig' een blauw-geel schaatspak https://www.ad.nl/schaats(...)eren-br-br~ace57c11/ . Misschien kan ie asiel aanvragen in Zweden.
En in ander totaal zinloos nieuws heeft Ghiotto vandaag het baanrecord op de 10k in Baselga verbroken. Het oude was de 13.38 waarmee Veldkamp in 2001 nog bijna Sjepel van de europese titel allround wist af te houden.
Lolquote:Mocht de 25-jarige allrounder niet op tijd een negatieve test kunnen afleveren, dan heeft hij nog wel een idee hoe hij toch aan de start kan verschijnen. "Ik zou ook alles alleen kunnen rijden. In een losse rit meteen na de dweil of iets dergelijks. Ga ik aan de andere kant het ijs op. Neem ik een ander hotel. Ik ben tot alles bereid."
Ik begin dit een vervelend kereltje te vinden.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:15 schreef Remco het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ve-test-baal-extreem
[..]
Lol
Zou het wat uitmaken?quote:Op maandag 28 februari 2022 16:15 schreef Remco het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ve-test-baal-extreem
[..]
Lol
Een beetje de Pietje Puk van de schaatswereld?quote:Op maandag 28 februari 2022 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begin dit een vervelend kereltje te vinden.
Nu pas?quote:Op maandag 28 februari 2022 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begin dit een vervelend kereltje te vinden.
De Nils van der Poel van de schaatswereld.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Een beetje de Pietje Puk van de schaatswereld?
Maar de Russen doen momenteel niet mee onder de Russische vlag tot december dus zouden gewoon mee mogen doen?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rusland en Belarus worden ook uitgesloten bij het schaatsen. Rusland kwam toch al niet naar WK, Zueva mag ook thuisblijven als ze kwam. World Cup Finals ook streep doorheen voor hun.
Ja dat klopt maar nu worden ze alsnog uitgeslotenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar de Russen doen momenteel niet mee onder de Russische vlag tot december dus zouden gewoon mee mogen doen?
https://isu.org/isu-news/(...)rus?templateParam=15quote:agreed that with immediate effect and until further notice, no Skaters belonging to the ISU Members in Russia (Russian Skating Union and the Figure Skating Federation of Russia) and Belarus (Skating Union of Belarus) shall be invited or allowed to participate in International ice skating Competitions including ISU Championships and other ISU Events. The same applies to Officials listed in the respective ISU Communications and/or Regulations under Russia and Belarus.
Al behoorlijk rijtje dit seizoen:quote:
Jesper Hospes.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Al behoorlijk rijtje dit seizoen:
Jorien ter Mors
Lotte van Beek
Ireen Wst
Sven Kramer
Ronald Mulder
Mis ik nog iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |