SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:
Iemand willen verbeteren om vervolgens zelf de mist in te gaanquote:
https://www.cdc.gov/coron(...)omicron-variant.htmlquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Iemand willen verbeteren om vervolgens zelf de mist in te gaan![]()
#zelfspot
Waarschijnlijk ook incelquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Zet je niet weg, maar door je rare ontkenningen zie ik je als een bewust ongevaccineerde burger...een bob ofzo
Boeit me niet echtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.cdc.gov/coron(...)omicron-variant.html
succes ermee
Ik ben ook niet gevaccineerd, ben je dan een slecht mens?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Zet je niet weg, maar door je rare ontkenningen zie ik je als een bewust ongevaccineerde burger...een bob ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dus ik ben toch juist.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is omikron .. het komt uit het grieks, en de c bestaat niet in het (oud) grieks.
Inderdaad.. zoek het relevante topic op FoK! voor die discussie.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet gevaccineerd, ben je dan een slecht mens?
Laten we alstublieft die discussie hier niet gaan voeren.
Omnomcron!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is omikron .. het komt uit het grieks, en de c bestaat niet in het (oud) grieks.
quote:
Schaapquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:56 schreef Silves het volgende:
[..]![]()
klopt zoals wappies dit al 2 jaar doen..aannames creeeren.
Noush is sowieso irritant. Beetje vergelijkbaar met die schetterbek van vorig jaar. Hoe heet ze ook alweer?quote:
waar?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:57 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor salar weer zeggen dat hij in tobias zijn bed gaat slapen
Noompje ?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Noush is sowieso irritant. Beetje vergelijkbaar met die schetterbek van vorig jaar. Hoe heet ze ook alweer?
noompjequote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Noush is sowieso irritant. Beetje vergelijkbaar met die schetterbek van vorig jaar. Hoe heet ze ook alweer?
De regisseur vindt dat lekker.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:58 schreef Sofia35 het volgende:
De roze sokken van Hannah zijn erg vies
OOH MY GODDDD Naomi?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
met valentijn allemaal voeten foto's sturenquote:
had net geen geluid op stream 2quote:
Deze is wel erg mooi over the top inderdaadquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:59 schreef freaky40 het volgende:
Nog meer clickbait van de concurrent, dus zo hysterisch mogelijk natuurlijk: https://www.shownieuws.nl(...)oerd-naar-ziekenhuis
Wat kon die schetteren. Mijn oren deden er zeer van.quote:
Die vloer zal ook wel heel vies zijn, ik zie ze amper dweilen daar... sowieso doen ze veel minder schoonmaken vergeleken de groep van vorig jaarquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:58 schreef Sofia35 het volgende:
De roze sokken van Hannah zijn erg vies
er is ook amper schoonmaakspul in huisquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:00 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Die vloer zal ook wel heel vies zijn, ik zie ze amper dweilen daar... sowieso doen ze veel minder schoonmaken vergeleken de groep van vorig jaar
Soort van massahysterie, ze namen het allemaal over, net als van "SOWIESO"quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat kon die schetteren. Mijn oren deden er zeer van.
Klopt maar ze hebben ook weinig warm water tochquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:00 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Die vloer zal ook wel heel vies zijn, ik zie ze amper dweilen daar... sowieso doen ze veel minder schoonmaken vergeleken de groep van vorig jaar
Wat een sitequote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:59 schreef freaky40 het volgende:
Nog meer clickbait van de concurrent, dus zo hysterisch mogelijk natuurlijk: https://www.shownieuws.nl(...)oerd-naar-ziekenhuis
Die site is echt achterlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat een site![]()
Een koptekst over Tobias en het eerste wat je ziet is een bijna paginavullend filmpje over Jill.![]()
[ afbeelding ]
Het is idd te walgelijk hoe ze dat er neerzetten. Net alsof hij in elkaar gezakt is. Wat als zijn familie dit leest, schrikken zich meteen een hoedje.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:59 schreef freaky40 het volgende:
Water is natquote:
ik neem aan dat ze die wel bellenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is idd te walgelijk hoe ze dat er neerzetten. Net alsof hij in elkaar gezakt is. Wat als zijn familie dit leest, schrikken zich meteen een hoedje.
Die zullen neem ik aan al wel op de hoogte zijn gebrachtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is idd te walgelijk hoe ze dat er neerzetten. Net alsof hij in elkaar gezakt is. Wat als zijn familie dit leest, schrikken zich meteen een hoedje.
Dat is uit respect voor Tobias, die nu met één been minder door het leven moet.quote:
he????????quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:04 schreef Sofia35 het volgende:
Het lijkt wel alsof dimi en vera stiekem hopen dat Tobi weg blijft
5 dagen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:05 schreef cnex het volgende:
Hoe zijn de quarantaine regels in holland? Onlangs versoepeld?
omdat ze wordt opgevrolijkt, ze liep daarvoor te huilen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:05 schreef Jockari het volgende:
Vera zegt: "Grace is helemaal van slag". Ik zag daarnet Grace op de stream en vind het meer dat Grace van lach is.
Dat hoor ik toch andersquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:04 schreef Sofia35 het volgende:
Videoland servers hinken ook op één beenquote:
Daar mogen we toch vanuit gaanquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze die wel bellen
of misschien keken ze wel
Ja, maar alleen met booster. Die heeft Tobias niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:05 schreef cnex het volgende:
Hoe kom je daar nu bij, vera zegt juist ik hoop dat hij terug komt, want juist tobias is zo een relaxte gast en ik hoop dat hij niet ermee in zijn hoofd gaat zitten en dat hij gewoon terug komtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:04 schreef Sofia35 het volgende:
mooi eerbetoonquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Videoland servers hinken ook op één been
Grace denkt ..God heeft een teken gegeven van wel of niet een relatie met Tobiasquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:05 schreef Jockari het volgende:
Vera zegt: "Grace is helemaal van slag". Ik zag daarnet Grace op de stream en vind het meer dat Grace van lach is.
Ga er wel vanuit, maar of dat meteen gebeurt.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die zullen neem ik aan al wel op de hoogte zijn gebracht
niets is wat het lijktquote:
ja eigenlijk mag alles weer op anderhalve meter afstand en bijna niet meer in quarantainequote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:05 schreef cnex het volgende:
In Holland weet ik niet maar in Nederland mag weer iets meer.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:05 schreef cnex het volgende:
Bij mij was dit ook een hele lange tijd, vanmorgen de monteur langs geweest, een nieuwe modem en een stopcontact ..afkloppen, de streams lopen weer als een tierelier..en ik maar videoland de schuld gevenquote:
als er een besmet persoon in je buurt is geweest of in je gezin. Zelfs kinderen hoeven niet meer thuis te blijven bij een besmet kind in de kast.quote:
aah duidelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera : in het contract staat dat als je langer dan 1 dag weg bent, je niet meer terug kan komen
Ok, beter. Dat hoeft dus niet zo ongunstig uit te pakken voor Tobias dus.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
als er een besmet persoon in je buurt is geweest of in je gezin. Zelfs kinderen hoeven niet meer thuis te blijven bij een besmet kind in de kast.
Dat hoopt ze om zelf meer kans te maken. Ze zit er steeds op te hamerenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera : in het contract staat dat als je langer dan 1 dag weg bent, je niet meer terug kan komen
dat is wat Peter haar heeft verteld.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:08 schreef Li0nHeart het volgende:
grace heeft hem uit elkaar getrokkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Het is maar de vraag of hijzelf wel terug wil komen. Als je een goede blessure hebt, dan is dat meestal geen pretje. Je kunt nergens meer aan meedoen, lijkt mij ook niet echt prettig.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar alleen met booster. Die heeft Tobias niet.
Dat ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of hijzelf wel terug wil komen. Als je een goede blessure hebt, dan is dat meestal geen pretje. Je kunt nergens meer aan meedoen, lijkt mij ook niet echt prettig.
inderdaad als hij gebroken isquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of hijzelf wel terug wil komen. Als je een goede blessure hebt, dan is dat meestal geen pretje. Je kunt nergens meer aan meedoen, lijkt mij ook niet echt prettig.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
grace heeft hem uit elkaar getrokken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Ja vera heeft op evelien en nawal gestemd en geloof dat grace dat ook had gedaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:10 schreef greysbones het volgende:
aaaah stemafspraken worden besproken
en er is wat mis gegaan
dat had kristof haar gezegd??quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:11 schreef Li0nHeart het volgende:
gametalk ... Vera heeft iets niet goed begrepen. Heeft op Nawel en Eveline gestemd. Dacht dat de jongens dat ook hadden gedaan.
Maakt niet uit. Nawel en Eveline staan op het bord.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:11 schreef Li0nHeart het volgende:
gametalk ... Vera heeft iets niet goed begrepen. Heeft op Nawel en Eveline gestemd. Dacht dat de jongens dat ook hadden gedaan.
die snap ik ook nietquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:11 schreef Tourniquet het volgende:
De jongens hebben blijkbaar op Julio gestemd en niet op Eveline.
dt weet Tobi ookquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:12 schreef Sofia35 het volgende:
Zit Vera nu info over grace te vertellen op wie grace gestemd heeft
Ze heeft issues met elke vrouw daar behalve Grace. Van mij mag ze naar huis met haar 2 gezichtenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:11 schreef Koos1958 het volgende:
Vera had heel goed contact met hanne en nu op dit moment niet meer.
Nee gewoon wat ze denkt dat grace had gedaan,quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:12 schreef Sofia35 het volgende:
Zit Vera nu info over grace te vertellen op wie grace gestemd heeft
Ze hangt ook alleen bij de jongensquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:11 schreef Koos1958 het volgende:
Vera had heel goed contact met hanne en nu op dit moment niet meer.
Helemaal niet, ze kan het ook met hanne goed vonden alleen die doet nu wat afstandelijk sinds de splitsingquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:13 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Ze heeft issues met elke vrouw daar behalve Grace. Van mij mag ze naar huis met haar 2 gezichten
Ik zou ook alleen bij de vrouwen hangenquote:
Ze doet afstandelijk ( hanne ) omdat Vera alleen met de jongens wil chillen. Ze doet geen moeite de vrouwen te leren kennen daarquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Helemaal niet, ze kan het ook met hanne goed vonden alleen die doet nu wat afstandelijk sinds de splitsing
Is voor haar niet handig in dit spelquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou ook alleen bij de vrouwen hangen
Die zou wel spannend zijn aan alle polls nu te zien.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:15 schreef Tourniquet het volgende:
Het plan van de jongens was dus Julio en Nawel op de bank te krijgen, waarbij ze dachten dat Julio wel zou kunnen blijven.
Whekkbrmnvcskajev, wat is daar nu zo moeilijk aanquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als die plat gaat liggen, past er ruim 1 liter water in die kuil (kippenborst)
Dat klopt, maar de vrouwen op Grace na, hebben geen klik met Vera.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Is voor haar niet handig in dit spel
Klinkt Welsh .. translatie plzquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Whekkbrmnvcskajev, wat is daar nu zo moeilijk aan
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als die plat gaat liggen, past er ruim 1 liter water in die kuil (kippenborst)
dan moet ik gewoon achterom kijkenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb je nu beeld van 'n visvijver?
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:17 schreef Silves het volgende:
Grace op Nowel gestemd? gisteren lagen ze nog te keuvelen met elkaar...weet nowel dit????
lekker chillenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:17 schreef suzi1 het volgende:
wat hangt vera toch altijd bij die gasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |