But at least we got Waluigi..quote:
quote:
Zag het al inderdaad. Ik denk erover om te switchen naar digitaal. Cartridge inleveren bij GM voor 35 euro korting op bijv. Kirby.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:47 schreef Aether het volgende:
Mario Kart 8 vanaf vandaag in de aanbieding voor ¤ 39,99 in de eShop.
Je hebt gelijk @Notorious_Roy het is niet allemaal kommer en kwel. Kirby ziet er toch leuker uit dan eerste instantie gedacht.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zag het al inderdaad. Ik denk erover om te switchen naar digitaal. Cartridge inleveren bij GM voor 35 euro korting op bijv. Kirby.
Gaaf ! Eerlijk zijn ik heb alleen golden sun 1 en 2 gespeeld en daar nostalgische gevoelens van maar dat is echt een nintendo franchise waar ze van de een of de andere dag nooit mee verder zijn gegaan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Golden Sun
Ik wacht op de GameBoy dinges eerst, daarna GBA games.
Tevens vond ik Golden Sun 3 niks aan.
Overigens heeft de maker van Golden Sun gezegd dat als er genoeg animo is hij wel een deel 4 wilt maken, maar moeten wel alle fans achter hem staan. Probleem is dat 3 een flop was.
Hier trouwens een fan die een engine gemaakt heeft in HTML en JavaScript: https://gshtml5.org/ Kan je zelf je eigen Golden Sun maken
Het is geen Nintendo franchise. Tegenwoordig onderdeel van Sega en de Nintendo DS game verkocht relatief slecht.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaaf ! Eerlijk zijn ik heb alleen golden sun 1 en 2 gespeeld en daar nostalgische gevoelens van maar dat is echt een nintendo franchise waar ze van de een of de andere dag nooit mee verder zijn gegaan.
Boooah!quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hier trouwens een fan die een engine gemaakt heeft in HTML en JavaScript: https://gshtml5.org/ Kan je zelf je eigen Golden Sun maken
Ik heb nog niet goed gekeken naar de aanbiedingen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:28 schreef Qunix het volgende:
Hebben we leuke korting(en) gezien?
Vind het nogal meevallen eigenlijk
Gemiddeld elke twee weken een nieuwe baan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:32 schreef DKUp het volgende:
Eind 2023 pas alle MK8 Deluxe courses. Dat is nog wel een lange tijd…..
Fanbase vertalingen kunnen heel veel bereiken, zonder dat het je iets kost.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:48 schreef Aether het volgende:
Wel ironisch dat Square Soft nooit een markt voor Chrono Cross in Europa zag en deze port tussendoor even naar Duits, Spaans, Frans en Italiaans vertaald.
Triangle Strategy komt er aan. Demo gedownload.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:46 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik heb nog niet goed gekeken naar de aanbiedingen.
* Ni no Kuni voor 9,50 euro
* Mario + Rabbids Kingdom Battle 10 euro
* Octopath Traveler 30 euro
* Donkey Kong Country 40 euro
* Mario Kart 8 40 euro
Als je als leek twijfelt aan wat voor/na is gaat het ergens mis zou je denken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |