SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerstvolgende grote(re) release voor Nintendo Switch is Pokémon Legends: Arceus - 28th January
[ afbeelding ]
Lijst met User Id-sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ik herkende bijna een eevee niet als een levend wezen op mijn Nintendo switch light maar verder nog niet heel veel gestoord aan de graphics. Eerste open gebied waar ik kwam ook lekker het verhaal de boel gelaten en lekker gaan vangen mis alleen nog de optie om je team te veranderen op het moment dat je op missie bent hopelijk speel ik dat nog vrij.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:05 schreef byah het volgende:
[..]
Als je door de teringslechte graphics heen kunt kijken. Die rijen met identieke huisjes maakten het voor mij echt af.
Ik heb m net laten klaarleggen in de winkel. Over half uurtje eens ophalenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha ik herkende bijna een eevee niet als een levend wezen op mijn Nintendo switch light maar verder nog niet heel veel gestoord aan de graphics. Eerste open gebied waar ik kwam ook lekker het verhaal de boel gelaten en lekker gaan vangen mis alleen nog de optie om je team te veranderen op het moment dat je op missie bent hopelijk speel ik dat nog vrij.
Mja het Switch argument. Natuurlijk kun je geen Last of us 2 graphics verwachten, maar dit is zelfs minder dan de gemiddelde Gamecube titel.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:29 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Heb m net aangeslingerd...ben iemand die zich niet kan ergeren aan graphics ...anders had ik geen switch haha. Tuurlijk mag je wat verwachten maar ik kan me niet ergeren er aan
Oef, dat ziet er wel écht superlelijk uit ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:43 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Arceus vs Snap
GameFreak doet ook gewoon geen moeite. Al jaren niet meer. De battle animaties zijn sinds Colosseum niet meer dan een sprongetje naar voren of een swipe met een spell effect eraan geplakt. In sommige games staan de pokémon gewoon rechtop in de lucht als je Fly doet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:27 schreef Bananenpap het volgende:
Het lijkt wel of ze niet eens meer moeite willen doen bij Gamefreak.
Het is echt bizar wat een gebrek aan concurrentie in je niche kan doen met een bedrijf ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:23 schreef K21 het volgende:
[..]
GameFreak doet ook gewoon geen moeite. Al jaren niet meer. De battle animaties zijn sinds Colosseum niet meer dan een sprongetje naar voren of een swipe met een spell effect eraan geplakt. In sommige games staan de pokémon gewoon rechtop in de lucht als je Fly doet.![]()
In dit spel schuiven/zweven de pokémon in de wereld maar wat rond op hun plek zonder echte interactie met hun omgeving of andere pokémon in hun buurt. Het is allemaal zo zielloos en leeg en had zoveel meer kunnen zijn, maar omdat het toch wel verkoopt krijgen deze devs nooit de schop onder de reet die ze nodig hebben.
Iemand het eerst deel gespeeld? Geen idee of dit iets voor mij is, maar twijfel of ik het wil proberen.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:24 schreef Aether het volgende:
Visual Novel "AI: THE SOMNIUM FILES" -- 24 juni 2022
Er is een demo van de eerste game te downloaden.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:02 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Iemand het eerst deel gespeeld? Geen idee of dit iets voor mij is, maar twijfel of ik het wil proberen.
Bedankt voor de tip, ga het proberen.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:08 schreef Aether het volgende:
[..]
Er is een demo van de eerste game te downloaden.
Ik zit nu op 16 uur al weer zag ik. Speelt heerlijk. Vooral dat je de keuze hebt tussen battlen en vangen vind ik tof. Daarnaast zijn de side Quests prima vermaakt en vind ik het ontzettend leuk dat er per Pokémon wat opdrachten zijn.Dat is iets wat mij echt lang kan bezig houden haha. Zeker omdat het helpt bij het verhogen op de kans op shiniesquote:Op zondag 30 januari 2022 23:24 schreef Kerftminister het volgende:
Uurtje of 6-7 onderweg in Arceus, maar bevalt me tot nu toe best prima. Vond het op een gegeven moment echt geniaal toen ik erachter kwam dat Psyduck je gewoon heel rustig volgen, ipv wegrennen of je aanvallen.
Ik vind het ook tot nu toe een erg vermakelijke game. Oke hij is zeker niet de mooiste, maar ik vind het wel heel leuk. Ook lekker practisch dat je terwijl je de finishing move doet alvast verder kan lopenquote:Op zondag 30 januari 2022 23:24 schreef Kerftminister het volgende:
Uurtje of 6-7 onderweg in Arceus, maar bevalt me tot nu toe best prima. Vond het op een gegeven moment echt geniaal toen ik erachter kwam dat Psyduck je gewoon heel rustig volgen, ipv wegrennen of je aanvallen.
Ja of als je je Pokémon gebruikt om items te krijgen, bij een boom bijvoorbeeld, gooi je de Pokémon en dan kan je al door lopen. Ik kan me niet storen aan de graphics. Tuurlijk je moet niet naar die vogel kijken die door de lucht vliegt....dat lijkt wel een robot. En soms zie je Pokémon verdwijnen die je target...neem je twee stappen, issie er weer. Echter gameplay maakt ontzettend veel goedquote:Op maandag 31 januari 2022 08:39 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ik vind het ook tot nu toe een erg vermakelijke game. Oke hij is zeker niet de mooiste, maar ik vind het wel heel leuk. Ook lekker practisch dat je terwijl je de finishing move doet alvast verder kan lopenmaakt het net wat vlotter!
Ik hoop vooral dat de volgende pokemon game hierop voortbouwt ipv op sword/shield.
Tja dat heeft SMT5 ook die rendering dingen. Is toch een beetje wat bij de Switch hoort. Met Xenoblade als uitzondering.quote:Op maandag 31 januari 2022 08:48 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja of als je je Pokémon gebruikt om items te krijgen, bij een boom bijvoorbeeld, gooi je de Pokémon en dan kan je al door lopen. Ik kan me niet storen aan de graphics. Tuurlijk je moet niet naar die vogel kijken die door de lucht vliegt....dat lijkt wel een robot. En soms zie je Pokémon verdwijnen die je target...neem je twee stappen, issie er weer. Echter gameplay maakt ontzettend veel goed
480p genotquote:Op maandag 31 januari 2022 14:04 schreef Mr.Sandman het volgende:
Het retro gevoel wat ze schijnbaar hebben willen opwekken met PS2 graphics werkt uitstekend.
Pokémon 50Hz.quote:
Oneens, Breath of the Wild ziet er toch echt wel een stuk beter en levendiger uit, terwijl die game ook veel lege plekken kent. Er zijn genoeg Switch games die bewijzen dat er grafisch veel meer mogelijk is. Arceus heeft niet eens een echte open wereld, dus daar ligt het ook niet aan.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:14 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja dat heeft SMT5 ook die rendering dingen. Is toch een beetje wat bij de Switch hoort. Met Xenoblade als uitzondering.
Linkle confirmed in BOTW 2quote:Op maandag 31 januari 2022 18:39 schreef Aether het volgende:
Hey, listen!
Artwork In Retro Japanese Magazine Depicts Link As A Female
https://www.nintendolife.(...)cts-link-as-a-female
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Precies, het is leeg en kaal. Voelt totaal niet als een levende wereld. Bv. de waterval in het begin zou een prachtig mooi vantage point moeten zijn, zelfs met middelmatige graphics.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:31 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Oneens, Breath of the Wild ziet er toch echt wel een stuk beter en levendiger uit, terwijl die game ook veel lege plekken kent. Er zijn genoeg Switch games die bewijzen dat er grafisch veel meer mogelijk is. Arceus heeft niet eens een echte open wereld, dus daar ligt het ook niet aan.
Heel gaaf. Meteen gekeken of Chrono Trigger ook beschikbaar wasquote:
Playlist: https://youtube.com/playl(...)4QTngIHFiT9GgxsVemWfquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heel gaaf. Meteen gekeken of Chrono Trigger ook beschikbaar was
Ik was blij verrast.
Ik zag 'm al ja, top down Zelda x Castlevaniaquote:
Erg nice! Stijltje van de Zelda Oracles op de GBC. Vraag mij wel af wat ze nog op Kickstarter doen.quote:
Ze willen graag 5% aan Kickstarter betalen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:09 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Erg nice! Stijltje van de Zelda Oracles op de GBC. Vraag mij wel af wat ze nog op Kickstarter doen.
Zelfs Sony en SEGA gingen met Shenmue III naar Kickstarter (#SonyFail). Is gewoon om vooraf al geld te krijgen in plaats van achteraf.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:09 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Erg nice! Stijltje van de Zelda Oracles op de GBC. Vraag mij wel af wat ze nog op Kickstarter doen.
Apart, ik zou juist denken dat Japanse bedrijven dit niets vinden omdat het toont dat je zelf niet in het product gelooft.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zelfs Sony en SEGA gingen met Shenmue III naar Kickstarter (#SonyFail). Is gewoon om vooraf al geld te krijgen in plaats van achteraf.
Ik ben verder niet heel erg bekend met Kickstarter, maar dat doet dan wel een beetje af aan het platform. Alsof je een fooi geeft aan McDonalds.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zelfs Sony en SEGA gingen met Shenmue III naar Kickstarter (#SonyFail). Is gewoon om vooraf al geld te krijgen in plaats van achteraf.
Ik hoop op een legends mew(two) of Rayquaza ofzo waarin de eerste gyms en Pokémon leagues etc tot stand komen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:23 schreef Redbullkid het volgende:
PLA is inderdaad grafisch niet het beste spel dat ik gezien heb.
Maar voor mij is het totaal niet storend, tot nu toe vermaak ik mij prima ermee.
De manier van shiny hunten is in ieder geval verfrissend en leuk.
Misschien wel het leukste Pokemon spel denk ik naast HG/SS.
Mensen verwachten vaak teveel van een spel en zijn daarom nooit tevreden en dat is zonde.
Er zullen natuurlijk altijd verbeterpunten zijn, maar het is naar mijn mening best mooi.
Ik ben erg benieuwd naar het volgende spel, die zal waarschijnlijk nog beter worden.
Alexio heeft een 95% score op Steam en Land of Screens en Treasure Temples heb ik op m'n wenslijst gezet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komt echt teveel troep uit hoor
Demo geprobeerd, maar het is met teveel op onlogische acties gebaseerd dan op logisch nadenken. Niet wat voor mij iig.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:08 schreef Aether het volgende:
[..]
Er is een demo van de eerste game te downloaden.
Dergelijke pixelgames heb ik gewoon wel gezien. Fez was nog wel geinig maar de grafische stijl doet me niets meer. Vind het tegenwoordig eerder lelijk dan dat ik het wil spelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:38 schreef Aether het volgende:
[..]
Alexio heeft een 95% score op Steam en Land of Screens en Treasure Temples heb ik op m'n wenslijst gezet.
Ben het er wel mee eens. Wat me opvalt is dat vaak zo'n "8-bit" look wordt gekozen, terwijl dat niets meer met de beperkingen van de oude CRT TVs te maken heeft.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dergelijke pixelgames heb ik gewoon wel gezien. Fez was nog wel geinig maar de grafische stijl doet me niets meer. Vind het tegenwoordig eerder lelijk dan dat ik het wil spelen.
Is bij veel indies overigens, de grafische stijl is vaak te afwijkend van mijn smaak.
Troep is natuurlijk wat gechargeerd maar ik heb weinig interesse in dit soort games. Daarnaast komen er veel indies via GPU en daar kan ik ze gratis proberen.
quote:Let’s set out to find a real treasure.
Tyler is a high school student who is obsessed with geohunting, a GPS-based treasure hunting game. One day during summer vacation, Tyler and his friends get drawn into a mysterious incident while out treasure-hunting. The real and imagined become interconnected. Thoughts are thrown into chaos. Tomorrow becomes today.
Swallowed up by a time vortex, they are trapped in a never-ending time loop, repeating “today” again and again.
Then they meet other “loopers.” Simon, the leader, and the mysterious girl Mia. If they join forces, will they be able to break out from this eternal prison…?
@DKUp ben jij dit?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:11 schreef Spyrodedraak het volgende:
Gek dat je niet zosnel een avatar kan doen op mobiel
Enfin; PLA speelt zo ontzettend lekker. Ik ben vandaag een hele dag bezig geweest om puur 1 gebied te verkennen
Kloon, goede naam inderdaad.quote:
Als Spyro 4 maar uitkomt hč mattie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kloon, goede naam inderdaad.
[..]
Als Spyro 4 maar uitkomt hč mattie?Ja.. ik heb geen xbox op dit moment.. dat wordt er 1 aanschaffen…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Day one, preorder staat.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:20 schreef Aether het volgende:
February 16th is a Big Day for Nintendo Fans - MK9 And Nintendo Switch 2 Info (Leaks)
https://www.neogaf.com/th(...)-info-leaks.1629738/
Tijd om Nintendo-namen te raden?quote:Op zondag 6 februari 2022 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Day one, preorder staat.
Gelukkig voor Horizon en Elden Ring zodat ik geen geld daaraan hoef uit te geven.
quote:Op zondag 6 februari 2022 15:20 schreef Aether het volgende:
February 16th is a Big Day for Nintendo Fans - MK9 And Nintendo Switch 2 Info (Leaks)
https://www.neogaf.com/th(...)-info-leaks.1629738/
23 uur?quote:
Niet 16 februari, de Switch 2 droom is dood!quote:
Direct beschikbaar na de Directquote:
Mag ik maar op 1 stemmen? Ik wil DK, Zelda, Xenoblade (als die meer op 1 dan 2 lijkt) en Mario Kart allemaalquote:
Er is al een roze switch lite?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:59 schreef Aether het volgende:
• Aankondiging Kirby jubileum
• Trailer nieuwe Kirby
• Roze Joy-Cons
• Roze Switch Lite
• Game & Watch Kirby
• Gratis eerste NES Kirby downloaden
• 30 seconden trailer Zelda
• Advance Wars trailer
• Kirby Epic Yarn in juni
• Golden Sun Advance collectie
• Nieuwe Donkey Kong
• Xenoblade 3
• Splatoon 3
• DLC voor Super Mario Odyssey
• Zelda Wind Waker in mei
• TMNT trailer
• Professor Layton trilogies
• Vervolg Famicom Detective Club
• Final Fantasy XIII collectie
• Atelier Sophie trailer
• The Cruel King and the Great Hero trailer
• Triangle Strategy trailer
• 13 Sentinels: Aegis Rim trailer
• Princess Peach trailer
• Persona 4 port
• Fantasian port
• Promotie Nintendo Online
Oh klopt, hoewel dat de kleur koraal is (meer oranje/rood).quote:
Ben jij zelf de andere held die op Donkey heeft gestemd?quote:
Dat ben ik zeker!quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben jij zelf de andere held die op Donkey heeft gestemd?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |