Morguh Enginequote:
Hey Tong, ook weer vroeg presentquote:
quote:
Morguh mevr en menquote:
Ja een beetje heen en weer slingerend met mijn gedachtenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 07:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoi Dotteke, Chanel.![]()
Hoe gaat het Dot?
quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
@:prisha
https://www.bbc.com/news/world-australia-60150542
Jazeker!quote:
Ja. Je maakt je niet teveel zorgen hoop ik?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een beetje heen en weer slingerend met mijn gedachten
Ja, sta altijd vroeg op. Ga momenteel ook vroeg naar bed.quote:
Over het algemeen niet, maar als je de hele dag een zeurende buik hebt dan kan je ook niet snel je gedachten loslaten. Ben over het algemeen positief maar af en toe dwarrelen mijn gedachten toch de andere kant op.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Je maakt je niet teveel zorgen hoop ik?
Ja, logisch.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over het algemeen niet, maar als je de hele dag een zeurende buik hebt dan kan je ook niet snel je gedachten loslaten. Ben over het algemeen positief maar af en toe dwarrelen mijn gedachten toch de andere kant op.
Je houdt het niet tegen
Lekker toch, lig zelf ook meestal tussen 22 uur en 22.30 in bedquote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, sta altijd vroeg op. Ga momenteel ook vroeg naar bed.
Geeft niks.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, lig zelf ook meestal tussen 22 uur en 22.30 in bed
Heb de laatste twee avond zelf gehad dat ik ook al bijna de hele avond op de bank lag te slapen
Nee, als ik dan evengoed s'nachts slaap is het niet erg.quote:
Heerlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, als ik dan evengoed s'nachts slaap is het niet erg.
Meestal lig ik dan wakker als ik op de bank heb liggen pitten, maar dit keer niet
Weet niet wat mij overkomt. Was ook pasom 6.30 uur wakker vanmorgentadaaaaaaa mooi meegenomen
Ik moet vaak pissen. Slaap nooit lang achter elkaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meestal lig ik dan wakker als ik op de bank heb liggen pitten, maar dit keer niet
Weet niet wat mij overkomt. Was ook pasom 6.30 uur wakker vanmorgentadaaaaaaa mooi meegenomen
Ja ik ook. Nog even er tegenaan vandaag.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
De laatste werkdag, heerlijk.Toe aan weekend.
O daar heb ik gelukkig geen last van. dat schijnt een echt mannenkwaaltje te zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet vaak pissen. Slaap nooit lang achter elkaar.
Lekker uitgeslapenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker handig dan, schiet niet echt opquote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:48 schreef engine het volgende:
Ik krijg een smsje over een afspraak om 10 uur bij mij thuis terwijl ik aan het werk ben. Vrouw van het bouwbedrijf plant gewoon afspraken zonder bevestiging
Redelijk doorgeslapen vannachtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar heb ik gelukkig geen last van. dat schijnt een echt mannenkwaaltje te zijn
Lekker toch, ik ook een keertje. Gebeurd niet zo vaak .quote:
Begrijp sowieso niet waarom ze zo graag op bezoek wil komenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker handig dan, schiet niet echt op
Iemand van de bouw, moet er iets gemaakt worden dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:02 schreef engine het volgende:
[..]
Begrijp sowieso niet waarom ze zo graag op bezoek wil komen
Ja huis wordt gerenoveerd later dit jaarquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iemand van de bouw, moet er iets gemaakt worden dan?
O ja moet je wel doen hoor, goede afspraken makenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja huis wordt gerenoveerd later dit jaar
Dit is een kennismakingsgesprek ofzo. Had van mij niet gehoeven.
dia? Wat bedoel je daar mee?quote:
Ik ben al akkoordquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja moet je wel doen hoor, goede afspraken maken
Hebben jullie geen bewonerscommissie om een sociaal statuut te laten opstellen
https://www.woonbond.nl/s(...)tuut-of-sociaal-plan
Ga ik ook doen dit weekendquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Koffie: Check
Verrekijker: Check
Pen: Check
Papiertje: Check
Lekkere stoel: Check
< Gaat vogels tellen
Telse GOAquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Gaat vogels tellen
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben al akkoord
Weet wat ze komen doen en dat is ook zeer welkom.
is het vogelteldag?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Gaat vogels tellen
rugnummers gevenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ga ik ook doen dit weekend
Alleen weet nog niet precies hoe het werkt. Ja tellen... Maar die koolmeesjes schieten alle kanten op. Hoe weet ik welke ik al geteld heb?
ik zag net een groep van een stuk of 7 mussen in de tuin. Vlogen weg omdat er een kauwtje landde. Kwamen er 5 terug. 12 mussen? of moet ik ze herkennen als deel van die 7quote:
Allemaal even een shirtje aantrekkenquote:
middelen Koen .. 6quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag net een groep van een stuk of 7 mussen in de tuin. Vlogen weg omdat er een kauwtje landde. Kwamen er 5 terug. 12 mussen? of moet ik ze herkennen als deel van die 7
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben al akkoord
Weet wat ze komen doen en dat is ook zeer welkom.
LOL.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:29 schreef Koen66 het volgende:
meest handige lijkt me dat je gewoon een buks in de aanslag houdt en de vogels afschiet, tel je ze ook niet dubbel
Ja, dat weet je dus niet. Heb ik hier vorig jaar ook gehad. Kwam er toen ook achter dat er verschillende soorten mussen waren. Maar zijn het dezelfde die komen of zijn het andere, OOk de koolmeesjes en de roodborstjesquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ga ik ook doen dit weekend
Alleen weet nog niet precies hoe het werkt. Ja tellen... Maar die koolmeesjes schieten alle kanten op. Hoe weet ik welke ik al geteld heb?
terwijl het ook zomaar 10 verschillende mussen kunnen zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL.
Het werkt anders:
Het grootste aantal van dezelfde soort die je tegelijk ziet telt.
Dus als je eerst 3 mussen ziet, daarna 5 mussen en dan twee mussen, schrijf je op: 5 mussen.
Kan, maar zo werkt het.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
terwijl het ook zomaar 10 verschillende mussen kunnen zijn
Veel plezierquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Gaat vogels tellen
Is dat geen koolmees? En is dat lokvoer al op?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik had zelfs lokvoer geplaatst , hier de pimpelmees :
[ afbeelding ]
Nou wat een lol.. bevroren, en ze zaten overal , behalve in mijn tuinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Pimpelmees, koolmees staat er onder. Zoek de verschillenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat geen koolmees? En is dat lokvoer al op?
Ja was het al aan het zoeken .. niet gevondenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pimpelmees, koolmees staat er onder. Zoek de verschillen
Lokvoer ligt er nog voldoende, de camera staat er ook nog bij.. dus wie weet vang ik nog iets![]()
Kijk bijvoorbeeld eens goed naar zijn hoofd.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja was het al aan het zoeken .. niet gevonden
Ja ja zwart befjequote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kijk bijvoorbeeld eens goed naar zijn hoofd.
Perfect! En met een zonnetje erbijquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Gaat vogels tellen
Je had al geteld zie ikquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou.. wat een desillusie.![]()
Normaal stikt het van de vogels.. Ik hoorde ze wel, maar ze kwamen niet in de tuin.
Resultaat:
2 Koolmezen
2 Pimpelmezen
2 Turkse Tortels
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:59 schreef Maive het volgende:
[..]
Je had al geteld zie ikMagere oogst? Je kan het natuurlijk nog een keer doen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:59 schreef Maive het volgende:
[..]
Je had al geteld zie ikMagere oogst? Je kan het natuurlijk nog een keer doen.
Zo is hetquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]Ik geef het niet zo snel op... Ik wil meer vogels
In het wild?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:01 schreef Maive het volgende:
Ik moet vanmiddag op een stekje ergens in de Gelderse Poort tellen. Morgen in Kempen-Broek.
Ja in onze re-wilding projecten. We doen altijd mee met de tellingen hoewel we elke maand wel tellen.quote:
U is officieel teller?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:01 schreef Maive het volgende:
Ik moet vanmiddag op een stekje ergens in de Gelderse Poort tellen. Morgen in Kempen-Broek.
Leuk!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:03 schreef Maive het volgende:
[..]
Ja in onze re-wilding projecten. We doen altijd mee met de tellingen hoewel we elke maand wel tellen.
Ik wil minder vogels hierquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]Ik geef het niet zo snel op... Ik wil meer vogels
Ik ben wel benieuwd naar de resultaten van dit jaar... want dat gedoe met die vogelgriep lijkt er aardig in te hakkenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:03 schreef Maive het volgende:
[..]
Ja in onze re-wilding projecten. We doen altijd mee met de tellingen hoewel we elke maand wel tellen.
Bird-Covidquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de resultaten van dit jaar... want dat gedoe met die vogelgriep lijkt er aardig in te hakken
Ja ik ben ook wel benieuwd. Het is een hoogpathogene griep, wat inderdaad behoorlijk effect heeft op de wilde vogels. Niet alleen in Nederland. De trekvogels nemen het met zich mee naar andere landen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de resultaten van dit jaar... want dat gedoe met die vogelgriep lijkt er aardig in te hakken
T zal toch gebeuren dat de vogelgriep en covid zich vermengen. Dan kan je wel een heel enge variant verkrijgenquote:
Hoe is het bij jullie nu>?quote:
Eitje erbij...?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T zal toch gebeuren dat de vogelgriep en covid zich vermengen. Dan kan je wel een heel enge variant verkrijgen
Zag van de week op het nieuw ook zwanen die het hadden. Wel zieligquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:17 schreef Maive het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel benieuwd. Het is een hoogpathogene griep, wat inderdaad behoorlijk effect heeft op de wilde vogels. Niet alleen in Nederland. De trekvogels nemen het met zich mee naar andere landen.
Ik ben banger voor de vogelgriep, dan voor corona.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T zal toch gebeuren dat de vogelgriep en covid zich vermengen. Dan kan je wel een heel enge variant verkrijgen
Het is een behoorlijk ernstige uitbraak dat ook wilde vogels treft. Niet fijnquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag van de week op het nieuw ook zwanen die het hadden. Wel zielig
Ik heb ze hier ook wel zien liggen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:28 schreef Maive het volgende:
[..]
Het is een behoorlijk ernstige uitbraak dat ook wilde vogels treft. Niet fijn
Nee, dat is het zeker niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:28 schreef Maive het volgende:
[..]
Triest idd.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:31 schreef Maive het volgende:
[..]
Ja ze liggen overalHet gaat me aan het hart.
Het is toch eerder een uitbraak onder wilde vogels die ook opgehokte vogels treft?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:28 schreef Maive het volgende:
[..]
Als het maar niet op mensen overslaat.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is toch eerder een uitbraak onder wilde vogels die ook opgehokte vogels treft?
Wilde vogels hebben een laag-pathogene variant die ze bij zich dragen. Die is vrij mild en daar kunnen ze ziek van worden maar niet levensbedreigend.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is toch eerder een uitbraak onder wilde vogels die ook opgehokte vogels treft?
Ah, weer wat geleerdquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:40 schreef Maive het volgende:
[..]
Wilde vogels hebben een laag-pathogene variant die ze bij zich dragen. Die is vrij mild en daar kunnen ze ziek van worden maar niet levensbedreigend.
De hoog pathogene vorm is ontstaan in de pluimveehouderijen. Daar is de milde vorm gemuteerd. En die ernstige vorm is overgeslagen op de wilde vogels. Bron is de pluimveehouderij.
Have funquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:42 schreef Maive het volgende:
Ik ga nu richting mijn stekjeThermos mee, bammetje mee, stoeltje. Als het zonnetje blijft schijnen ben ik een zeer tevreden mens.
Succes, en veel plezier!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:42 schreef Maive het volgende:
Ik ga nu richting mijn stekjeThermos mee, bammetje mee, stoeltje. Als het zonnetje blijft schijnen ben ik een zeer tevreden mens.
Ja opzouten met die gastquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:52 schreef Koen66 het volgende:
Lil Kleine taakstraf wegens geweld, kan die gast niet ook gewoon gecancelt worden
Hij zit ook vaak in Dubai, kan ie mooi daar blijven met die andere kanslozequote:
Dat ...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hij zit ook vaak in Dubai, kan ie mooi daar blijven met die andere kansloze
Al heb ik liever dat als ie het echt gedaan heeft Ali Bouali hier de bak in draait ipv daar mooi weer speelt in z'n mansionquote:
Ja dat wel ...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Al heb ik liever dat als ie het echt gedaan heeft Ali Bouali hier de bak in draait ipv daar mooi weer speelt in z'n mansion
De keuze daar de bak in doet niet mee?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Al heb ik liever dat als ie het echt gedaan heeft Ali Bouali hier de bak in draait ipv daar mooi weer speelt in z'n mansion
stil in huis, de wervelwind zit in isolatie op zolder.quote:
zou het beste zijn maar denk kansloos als ie daar niet het crimineeltje gespeeld heeftquote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De keuze daar de bak in doet niet mee?
Nog steeds? De 7 dagen zijn toch wel voorbij?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stil in huis, de wervelwind zit in isolatie op zolder.
verder alles prima!
hij zat in quarantaine, afgelopen maandag is ie pas positief bevonden, dus isolatie Vanavond weer een GGD testquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog steeds? De 7 dagen zijn toch wel voorbij?
Ah oke, dat positief had ik gemist.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij zat in quarantaine, afgelopen maandag is ie pas positief bevonden, dus isolatie Vanavond weer een GGD test
Gezellig in isolatiequote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij zat in quarantaine, afgelopen maandag is ie pas positief bevonden, dus isolatie Vanavond weer een GGD test
geen momentquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah oke, dat positief had ik gemist.
Maar vanavond test, dan heeft hij er geen last van?
En of dat nou zo'n ramp was geweest, ziek wordt iedereen toch wel op het moment.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen moment
het is dat ie in quarantaine moest en als laatste om weer naar school te gaan een PCR test deed. Als ie die PCR test geskipt had was ie gewoon de hele week naar school gegaan
quote:
het was buiten net ook zo lekker, vrolijke mensen, kwetterende vogeltjes, lente vibes, al was het niet eens warmquote:
Maar als hij positief heeft getest, hoeft hij toch niet opnieuw weer een GGD test te doen? De dag 5 test is alleen voor personen die in quarantaine zitten vanwege nauw contact met iemand die het heeft.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het maakt zo'n verschil he, die zon. Al is het koud, met een zonnetje voelt alles veel beter. Ik ben meteen een stuk vrolijker.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het was buiten net ook zo lekker, vrolijke mensen, kwetterende vogeltjes, lente vibes, al was het niet eens warm
Have fun en telsequote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:42 schreef Maive het volgende:
zeker?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar als hij positief heeft getest, hoeft hij toch niet opnieuw weer een GGD test te doen? De dag 5 test is alleen voor personen die in quarantaine zitten vanwege nauw contact met iemand die het heeft.
Ja, sinds vandaag is het in het nieuws, zag al wat bij Nu.nl en bij de NOS. Ze konden er ook niet meer omheen, iedereen had het er over, behalve hun.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:23 schreef Prisha het volgende:
@:Gast_op_afstand_GOA ik zie nu wel in het (Nederlandse) nieuws iets over die truckers in Canada. Dat protest is zaterdag, schijnt?
Het is ook wel verwegistan. Ottawa. Niemand die weet waar dat ligtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, sinds vandaag is het in het nieuws, zag al wat bij Nu.nl en bij de NOS. Ze konden er ook niet meer omheen, iedereen had het er over, behalve hun.
Gelukkig hebben die 100.000 truckers een routeplannerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is ook wel verwegistan. Ottawa. Niemand die weet waar dat ligt
Ja, want een positief getest persoon kan altijd nog binnen 8 weken positief testen op basis van de besmetting vanwege de antistoffenquote:
DIt kregen mijn kinderen ook te horen, dat ze niet hoefde te testen als ze dachten beter te zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, want een positief getest persoon kan altijd nog binnen 8 weken positief testen op basis van de besmetting vanwege de antistoffenDus we raden bij de GGD ook altijd af om aan het einde van een isolatie periode nog te testen; het kan geen kwaad, maar het heeft niet veel zin en kan voor verwarring zorgen als iemand dan toch nog positief test
Ja klopt, 24 uur klachtenvrij en na de standaard 7 dagen dan kan iemand gewoon uit isolatie. Echt ene heel kleine kans dat iemand dan nog besmettelijk isquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt kregen mijn kinderen ook te horen, dat ze niet hoefde te testen als ze dachten beter te zijn inderdaad.
Ze hebben het altijd over op dag 5 testen, ben je dan niet ook al op dag 4 besmettelijk Of ook pas op dag 5. Weet jij dat?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja klopt, 24 uur klachtenvrij en na de standaard 7 dagen dan kan iemand gewoon uit isolatie. Echt ene heel kleine kans dat iemand dan nog besmettelijk is
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, want een positief getest persoon kan altijd nog binnen 8 weken positief testen op basis van de besmetting vanwege de antistoffenDus we raden bij de GGD ook altijd af om aan het einde van een isolatie periode nog te testen; het kan geen kwaad, maar het heeft niet veel zin en kan voor verwarring zorgen als iemand dan toch nog positief test
hoe wil je de reacties, in het topi of DM?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:05 schreef Domnivoor het volgende:
40+ / Stadswandeling en borrel in Utrecht
In het topic. Dan kan iedereen meetellen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe wil je de reacties, in het topi of DM?
De dag 5 test na het laatste contactmoment is voor huisgenoten en nauwe contacten om eventueel hun quarantaine vijf dagen eerder te kunnen beëindigen (zonder testen is het dan 10 dagen quarantaine). Bij huisgenoten is het advies ook om daarnaast zo snel mogelijk te testen, en sowieso altijd bij klachten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben het altijd over op dag 5 testen, ben je dan niet ook al op dag 4 besmettelijk Of ook pas op dag 5. Weet jij dat?
Geen idee, maar ik gok eerder dat ze blij zijn dat er een testmogelijkheid vrij komt gezien de druktequote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wordt de GGD boos als je niet komt opdagen?
thnxquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De dag 5 test na het laatste contactmoment is voor huisgenoten en nauwe contacten om eventueel hun quarantaine vijf dagen eerder te kunnen beëindigen (zonder testen is het dan 10 dagen quarantaine). Bij huisgenoten is het advies ook om daarnaast zo snel mogelijk te testen, en sowieso altijd bij klachten.
Iemand met klachten kan twee dagen voor de eerste symptomen al besmettelijk zijn voor de omgeving. Heeft iemand geen klachten, dan is het beleid zo bepaald dat iemand als besmettelijk geldt vanaf de testdatum. Heeft iemand geen klachten, maar test op dag 5 positief, dan rekenen we die dag als eerste dag dat die persoon besmettelijk voor de omgeving kan zijn.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:45 schreef Koen66 het volgende:
zo, GGD afspraak afgezegd @:aoibhin ook weer blij
Hoppa naar de sportschoolquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
3 weken op kleding gewacht, pas het belangrijkste net niet.
Moet echt een paar kilo afvallen
Straks weer jaquote:
Officieel pas maandagquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kan Koen Junior er dan morgen weer uit?
En is die/zijn vriendin ook nog positief getest?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Officieel pas maandag
maar aangezien we er van uitgaan dat ie het al eerder had dan maandag gaan we morgen niet te moeilijk doen
Dat is dan een m ooie stimulans tochquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
3 weken op kleding gewacht, pas het belangrijkste net niet.
Moet echt een paar kilo afvallen
Die operatie meerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dan een m ooie stimulans toch
Ga je geopereerd worden?quote:
Tel ze dan!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je jaagt ze wegFeeks!
Niet veel kunnen tellen dus? Maar hoe weet je nu of het steeds dezelfde was?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hele dag de camera op de voerbak gehouden... Alleen Neef Koolmees kwam steeds bezoek.. de rest is foetsie
[ afbeelding ]
quote:
Zo werkt het nietquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet veel kunnen tellen dus? Maar hoe weet je nu of het steeds dezelfde was?
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je mag vandaag toch weer de tuin uit?
Lekker in de rondte lopen niezen en hoesten zonder mondkapjequote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ben lekker wezen superspreaden in de Jumbo, rondje langs het meer gelopen
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker in de rondte lopen niezen en hoesten zonder mondkapje
Geil.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Alle karretjes in de stalling gelikt
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:07 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dit ja. Het is maar net waar je post. Al mijn bans komen van onzin![]()
Best wel triest eigenlijk
Dies nicequote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Alle karretjes in de stalling gelikt
Aliwie?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan Ali nog wat van leren, eerlijkheid vooral
Dus jij zit op vrijdag de posts in 40+ van dinsdag terug te lezen. Tuurlijkquote:
Die kan dus ook op alle dagen wandelenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus jij zit op vrijdag de posts in 40+ van dinsdag terug te lezen. Tuurlijk
Alie van de wegenwachtquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ben lekker wezen superspreaden in de Jumbo, rondje langs het meer gelopen
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus jij zit op vrijdag de posts in 40+ van dinsdag terug te lezen. Tuurlijk
The vinkies of de meesjesquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deis!!! Ze zijn weer terug !
Ik was in slaap gevallen op de bankquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iedereen foetsie? GoA luid de noodklok:
Bim Bam!
O dat is ook lekker, dat is mij ook overkomen de laatste twee avonden.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen op de bank
Zou je dat wel doen? Priester in Florence beboet voor luid en vaak beieren van kerkklokkenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iedereen foetsie? GoA luid de noodklok:
Bim Bam!
Dat is soms lekker, maar soms word je dan net te laat wakker en voelt het als een halve kater.... en is etenstijd ook naar de klotequote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan kun je die wonderpillen gaan afbouwen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen? Priester in Florence beboet voor luid en vaak beieren van kerkklokken
Het zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen? Priester in Florence beboet voor luid en vaak beieren van kerkklokken
Allemaal de schuld van die blauwen natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Je mag ook niets meer!
Regelfetishista'squote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van die blauwen natuurlijk!
De boete verbieden? Eens!quote:
Hmm, is wel een idee voor een carnavalsoutfit.quote:
Hoor je dan helemaal niets of nog ergens een ruisje of je hartslag? GoA vraagt zich af hoe de sound of Silence klinkt.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De boete verbieden? Eens!![]()
* SolidasRock hoort het toch niet meer als zijn apparaatjes uitstaan![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is ook lekker, dat is mij ook overkomen de laatste twee avonden.
Ja ik voel me nu wel uitgerust, maar heb helemaal geen "vroege avond, ik moet gaan koken"-gevoelquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is soms lekker, maar soms word je dan net te laat wakker en voelt het als een halve kater.... en is etenstijd ook naar de klote
Dat is uiteindelijk wel het doelquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan kun je die wonderpillen gaan afbouwen.
Hoor dan alleen harde geluiden zoals vuurwerk, uitlaat zonder demper, een deur die dichtslaat. Een ruisje of hartslag hoor ik niet maar ik voel wel mijn hartslag en daarnaast hoor ik mezelf letterlijk denken. Alleen door muziek redelijk hard te draaien hoor ik mezelf niet denken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoor je dan helemaal niets of nog ergens een ruisje of je hartslag? GoA vraagt zich af hoe de sound of Silence klinkt.
Wat doe je hier nu danquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:12 schreef Paul het volgende:
Ik ben bijna jarig enneeh dan nog 1 jaartje wachten enneeh dan mag ik officieel ook in 40+![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, sorryquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk wel het doel![]()
Al denk ik dat het er in dit geval aan ligt dat ik wat te laat ben gaan slapen voor mijn doen
Je bent een stukje van de dag kwijtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ja ik voel me nu wel uitgerust, maar heb helemaal geen "vroege avond, ik moet gaan koken"-gevoel
Nou dat maakt mijn dag idd compleet..quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan spreek je hem nog vaker! Keileuk toch!
Hmm ok, altijd lastig voor te stellen voor iemand die dat niet heeft. Maar heb nu iig een idee. Kan me voorstellen dat al jouw andere zintuigen en sensoren extra gevoelig zijn uit compensatie en meer hersencapaciteit.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoor dan alleen harde geluiden zoals vuurwerk, uitlaat zonder demper, een deur die dichtslaat. Een ruisje of hartslag hoor ik niet maar ik voel wel mijn hartslag en daarnaast hoor ik mezelf letterlijk denken. Alleen door muziek redelijk hard te draaien hoor ik mezelf niet denken.
Dan hoorje de klokken wel tekeer gaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mits ze alle bouten, schroefjes en moertjes hebben
Dat zou kunnen idd.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:17 schreef Paul het volgende:
[..]
zover ik weet zijn meer mensen hier nog geen 40 hee
Maar die hebben een pasje !quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoorde ik mezelf maar een keer niet denkenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm ok, altijd lastig voor te stellen voor iemand die dat niet heeft. Maar heb nu iig een idee. Kan me voorstellen dat al jouw andere zintuigen en sensoren extra gevoelig zijn uit compensatie en meer hersencapaciteit.
Eeneuh... Ik hoor normaal ook mijn hartslag niet , maar heel soms , in bed ofzo, heb ik weleens dat ik dat hoor.. zeer irritant, want dat kun je niet onhoren
En over jezelf horen denken... ik heb het vermoeden dat dat een afwijking is die meerdere mensen hebben, en er weer los van staat![]()
ik ookquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar die hebben een pasje !
Wat voor pasje?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een beetje doorzichtig, maar ach als jij daar plezier in hebt.quote:
Solid!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bijna een grote jongenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:12 schreef Paul het volgende:
Ik ben bijna jarig enneeh dan nog 1 jaartje wachten enneeh dan mag ik officieel ook in 40+![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik ben hier welkomquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Kijk mrslove is ook nog geen 40, zij is evevn oud als mijn
40+ codequote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm kun je de QR code daarvan even posten, ik vermoed fraude !quote:
Ow!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van die blauwen natuurlijk!
Koalaquote:
Hoe stel je je dat voor?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hmm, is wel een idee voor een carnavalsoutfit.
Zij verspreid liefde, dat kent geen leeftijd!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Kijk mrslove is ook nog geen 40, zij is evevn oud als mijn
Maar als je overdag een dutje doet is de kans dat je 's nachts slecht slaapt toch groter?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk wel het doel![]()
Al denk ik dat het er in dit geval aan ligt dat ik wat te laat ben gaan slapen voor mijn doen
Geen idee nog. Heb je een suggestie?quote:
Je hoort jezelf denken? Dat lijkt me zo ontzettend vermoeiendquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoor dan alleen harde geluiden zoals vuurwerk, uitlaat zonder demper, een deur die dichtslaat. Een ruisje of hartslag hoor ik niet maar ik voel wel mijn hartslag en daarnaast hoor ik mezelf letterlijk denken. Alleen door muziek redelijk hard te draaien hoor ik mezelf niet denken.
Dat laatste zal bestquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm ok, altijd lastig voor te stellen voor iemand die dat niet heeft. Maar heb nu iig een idee. Kan me voorstellen dat al jouw andere zintuigen en sensoren extra gevoelig zijn uit compensatie en meer hersencapaciteit.
Eeneuh... Ik hoor normaal ook mijn hartslag niet , maar heel soms , in bed ofzo, heb ik weleens dat ik dat hoor.. zeer irritant, want dat kun je niet onhoren
En over jezelf horen denken... ik heb het vermoeden dat dat een afwijking is die meerdere mensen hebben, en er weer los van staat![]()
Verlaat de gevangenis zonder te betalen maar dan andersom en voor 40+quote:
En elk jaar er eentje ophogen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kunnen we de Forum naam ZSM veranderen naar 41+ ?
Oh die heb ik volgens mij wel ergens nog liggenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verlaat de gevangenis zonder te betalen maar dan andersom en voor 40+
Een blocnote en pen in de hand sowieso.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee nog. Heb je een suggestie?
50+ redden we inmiddels ook welquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kunnen we de Forum naam ZSM veranderen naar 41+ ?
piquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
pie is beter. Oneindig getal dus.
Sexy ook en een brilletjequote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een blocnote en pen in de hand sowieso.
Het is niet helemaal jouw schuld hoor, ik ging weer Youtube filmpjes kijken met reviews van de Spaanse ESF voorronde, en dat ging nogal hardquote:
Ik weet wat pi isquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
pie is beter. Oneindig getal dus.
Ja, was ff niet zoveel online. Maar het gaat goed, met jou ook?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hej, je leeft nog!Had je tijdje geleden nog DM gestuurd.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Niet eens een schriftje?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een blocnote en pen in de hand sowieso.
Zweepje, hoge hakken en zwart rokje. Klaar!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sexy ook en een brilletje
Primaaaa, met slechte mensen altijd toch.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:26 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja, was ff niet zoveel online. Maar het gaat goed, met jou ook?
GoA heeft zin in Carnavalquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zweepje, hoge hakken en zwart rokje. Klaar!
Onkruid vergaat niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Primaaaa, met slechte mensen altijd toch.
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zweepje, hoge hakken en zwart rokje. Klaar!
Jij bent nog geen 40, jammer joh.quote:
* Mrsloveable zegt dat ze daar niks over te zeggen heeftquote:
Heb vaker geroepen dat ze stiekem ergens een bontjas van 101 Dalmatiërs heeft als ze weer eens gemene grapjes loopt te maken.quote:
* Mrsloveable kijkt verbaastquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
* Gast_op_Afstand_GOA GoA test dat rood ook eens voor het eerst in zijn Fok! carrière.
* Gast_op_Afstand_GOA Gaat dat nu ook kijkenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:36 schreef Prisha het volgende:
Ik zit net te kijken naar de Topop filmpje dat in 1978 opgenomen was met Kate Bush in het Spookslot in de Efteling.
Nooit geweten![]()
Echt tof. Ik ga een dezer maanden nog wel een keer naar de Efteling, ik wil echt nog een keertje het Spookslot meemaken. Ik was daar altijd zo gek op. Kan me niet heugen laatste keer dat ik er was. Moet 15 jaar geleden zijn geweest of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |