Morguh Enginequote:
Hey Tong, ook weer vroeg presentquote:
quote:
Morguh mevr en menquote:
Ja een beetje heen en weer slingerend met mijn gedachtenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 07:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoi Dotteke, Chanel.![]()
Hoe gaat het Dot?
quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
@:prisha
https://www.bbc.com/news/world-australia-60150542
Jazeker!quote:
Ja. Je maakt je niet teveel zorgen hoop ik?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een beetje heen en weer slingerend met mijn gedachten
Ja, sta altijd vroeg op. Ga momenteel ook vroeg naar bed.quote:
Over het algemeen niet, maar als je de hele dag een zeurende buik hebt dan kan je ook niet snel je gedachten loslaten. Ben over het algemeen positief maar af en toe dwarrelen mijn gedachten toch de andere kant op.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Je maakt je niet teveel zorgen hoop ik?
Ja, logisch.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over het algemeen niet, maar als je de hele dag een zeurende buik hebt dan kan je ook niet snel je gedachten loslaten. Ben over het algemeen positief maar af en toe dwarrelen mijn gedachten toch de andere kant op.
Je houdt het niet tegen
Lekker toch, lig zelf ook meestal tussen 22 uur en 22.30 in bedquote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, sta altijd vroeg op. Ga momenteel ook vroeg naar bed.
Geeft niks.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, lig zelf ook meestal tussen 22 uur en 22.30 in bed
Heb de laatste twee avond zelf gehad dat ik ook al bijna de hele avond op de bank lag te slapen
Nee, als ik dan evengoed s'nachts slaap is het niet erg.quote:
Heerlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, als ik dan evengoed s'nachts slaap is het niet erg.
Meestal lig ik dan wakker als ik op de bank heb liggen pitten, maar dit keer niet
Weet niet wat mij overkomt. Was ook pasom 6.30 uur wakker vanmorgentadaaaaaaa mooi meegenomen
Ik moet vaak pissen. Slaap nooit lang achter elkaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meestal lig ik dan wakker als ik op de bank heb liggen pitten, maar dit keer niet
Weet niet wat mij overkomt. Was ook pasom 6.30 uur wakker vanmorgentadaaaaaaa mooi meegenomen
Ja ik ook. Nog even er tegenaan vandaag.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
De laatste werkdag, heerlijk.Toe aan weekend.
O daar heb ik gelukkig geen last van. dat schijnt een echt mannenkwaaltje te zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet vaak pissen. Slaap nooit lang achter elkaar.
Lekker uitgeslapenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker handig dan, schiet niet echt opquote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:48 schreef engine het volgende:
Ik krijg een smsje over een afspraak om 10 uur bij mij thuis terwijl ik aan het werk ben. Vrouw van het bouwbedrijf plant gewoon afspraken zonder bevestiging
Redelijk doorgeslapen vannachtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar heb ik gelukkig geen last van. dat schijnt een echt mannenkwaaltje te zijn
Lekker toch, ik ook een keertje. Gebeurd niet zo vaak .quote:
Begrijp sowieso niet waarom ze zo graag op bezoek wil komenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker handig dan, schiet niet echt op
Iemand van de bouw, moet er iets gemaakt worden dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:02 schreef engine het volgende:
[..]
Begrijp sowieso niet waarom ze zo graag op bezoek wil komen
Ja huis wordt gerenoveerd later dit jaarquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iemand van de bouw, moet er iets gemaakt worden dan?
O ja moet je wel doen hoor, goede afspraken makenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja huis wordt gerenoveerd later dit jaar
Dit is een kennismakingsgesprek ofzo. Had van mij niet gehoeven.
dia? Wat bedoel je daar mee?quote:
Ik ben al akkoordquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja moet je wel doen hoor, goede afspraken maken
Hebben jullie geen bewonerscommissie om een sociaal statuut te laten opstellen
https://www.woonbond.nl/s(...)tuut-of-sociaal-plan
Ga ik ook doen dit weekendquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Koffie: Check
Verrekijker: Check
Pen: Check
Papiertje: Check
Lekkere stoel: Check
< Gaat vogels tellen
Telse GOAquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Gaat vogels tellen
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben al akkoord
Weet wat ze komen doen en dat is ook zeer welkom.
is het vogelteldag?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Gaat vogels tellen
rugnummers gevenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ga ik ook doen dit weekend
Alleen weet nog niet precies hoe het werkt. Ja tellen... Maar die koolmeesjes schieten alle kanten op. Hoe weet ik welke ik al geteld heb?
ik zag net een groep van een stuk of 7 mussen in de tuin. Vlogen weg omdat er een kauwtje landde. Kwamen er 5 terug. 12 mussen? of moet ik ze herkennen als deel van die 7quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |