Ik ga straks of morgen nog maar even naar de studioversie luisteren want dit was een van mijn favorieten en tóch ben ik geïrriteerd dat het nu wint, iets klopt er niet.quote:
Is allemaal vergane glorie joh, die disco's. Niet meer aan beginnenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 00:14 schreef chufi het volgende:
Op naar zaterdag.... lekker feesten nu daar in de .... @:strani welke clubs heb je nu daar ? ik ken de Penelope en de Pacha
Nee, en dan zal men weer zeggen dat Europa een hekel heeft aan Spanje.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 00:15 schreef Momo het volgende:
Rigoberta is gewoon weer laatste paar plaatsen in Turijn. Snappen die Spanjaarden dat niet?
En Europa heeft ook al een hekel aan VK en Ierland door Brexitquote:Op vrijdag 28 januari 2022 00:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, en dan zal men weer zeggen dat Europa een hekel heeft aan Spanje.
Rayden. En anders Varry Brava (maar die zijn kansloos)quote:
Toch weer die Brexitquote:Op vrijdag 28 januari 2022 00:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, en dan zal men weer zeggen dat Europa een hekel heeft aan Spanje.
Ja precies. Of nou ja aan het VK dan, en dat klopt stiekem ook wel een beetje. Maar dan nog zijn hun liedjes mokerslecht.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 00:17 schreef Momo het volgende:
[..]
En Europa heeft ook al een hekel aan VK en Ierland door Brexit
Volgens de delegatie hoofd van Ierland doet Ierland het de laatste jaren slecht vanwege de Brexit.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 00:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Of nou ja aan het VK dan, en dat klopt stiekem ook wel een beetje. Maar dan nog zijn hun liedjes mokerslecht.
Bijzonder!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 00:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens de delegatie hoofd van Ierland doet Ierland het de laatste jaren slecht vanwege de Brexit.
Dit betwijfel ik trouwens nog, kan best nog wel eens beter scoren dan veel denkenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 00:15 schreef Momo het volgende:
Rigoberta is gewoon weer laatste paar plaatsen in Turijn. Snappen die Spanjaarden dat niet?
Idem met San Marino en Sanremo, maar dat lijkt me onwaarschijnlijker.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 00:18 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Toch mooi hoe mensen heel anders naar zoiets kunnen kijken.
Optreden viel wat tegen, beetje chaotisch.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 00:19 schreef blackswangreen het volgende:
Die groep met de moeilijke naam is ook wel populair volgens mij, staat bovenaan in Itunes Spanje. Dat is misschien nog de hoop tegen mevrouw kont en mevrouw tiet (ik heb hun optreden niet gezien, was het wat?)
Bottom 3 op het ESF.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 00:19 schreef blackswangreen het volgende:
Die groep met de moeilijke naam is ook wel populair volgens mij, staat bovenaan in Itunes Spanje. Dat is misschien nog de hoop tegen mevrouw kont en mevrouw tiet (ik heb hun optreden niet gezien, was het wat?)
Het was vooral heel veel.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 00:19 schreef blackswangreen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |