Kan ik me ook voorstellen hoor. Maar goed, over het algemeen vind ik Spanje redelijk feministisch en vooruitstrevend, dus helemaal begrijpen doe ik deze niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb het voor covid wel eens gezien dat vrouwen dat in het openbaar doen, maar dan wel zo secreet mogelijk meestal. Al kan ik mij voorstellen dat veel vrouwen dat wel zo veel mogelijk willen vermijden ofzo.
In de metro van Barcelona zag ik een keer een vrouw borstvoeding geven. Een vriend zat naast haar. Ik heb nooit iemand zo erg níet een bepaalde kant op zien kijken als hemquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Ah ok, misschien dat dan meer speelt met de discussie van borstvoeding in het openbaar enzo? Weet niet of dat de context ook een beetje is van die borst?
Stuur maar gewoon een DM met een stuk of 20 tags, is wel zo overzichtelijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:56 schreef NailQueen het volgende:
Hoe vaak moeten we @:strani vanavond gaan taggen?
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:50 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk best gek hoe ook die poll op EurovisionWorld Rayden op de vierde plek heeft en Terra op de eerste, terwijl in dit topic bijna iedereen voor Rayden gaat. Is Rayden dan typisch de Nederlandse smaak, of typisch de smaak van dit subforum?
Zal kijken wat ik kan doenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Stuur maar gewoon een DM met een stuk of 20 tags, is wel zo overzichtelijk.
Over drie minuten is midden in de nacht voor jou?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:00 schreef Cee het volgende:
Had gedacht dat ik deze finale niet zou kunnen zien, maar was vergeten dat het midden in de nacht begint dus ik ben erbij, olé!
Goeie vraag.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:50 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk best gek hoe ook die poll op EurovisionWorld Rayden op de vierde plek heeft en Terra op de eerste, terwijl in dit topic bijna iedereen voor Rayden gaat. Is Rayden dan typisch de Nederlandse smaak, of typisch de smaak van dit subforum?
Het is altijd wel ergens midden in de nacht!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Over drie minuten is midden in de nacht voor jou?
Hahaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:04 schreef NailQueen het volgende:
Niet te geloven dat @:strani dit allemaal kan verstaan
Echt hè, ik zou na elke zin al uitgeput zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:04 schreef NailQueen het volgende:
Niet te geloven dat @:strani dit allemaal kan verstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |