Denk het wel, en anders Chanel, dan zou ik wel een beetje teleurgesteld zijn want hoe sterk de performance ook is, het liedje heeft net zo weinig om het lijf.quote:
quote:
Aan deze woordgrap zou ik nog een puntje kunnen zuigen, maar heb momenteel geen inspiratie om het verder uit te melken.quote:
Je houdt ons dus eigenlijk alleen een borst voor.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:08 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Aan deze woordgrap zou ik nog een puntje kunnen zuigen, maar heb momenteel geen inspiratie om het verder uit te melken.
Dat eerste ja, en 2 van de 2 ballads komen na elkaarquote:
♫waarom zou je dat doen♫quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:02 schreef Fred_B het volgende:
Volgens ESCToday was dit handmatig geloot. Dus het kwam toevallig hierop uit.
Ik vermoed om de schijn van partijdigheid tegen te gaan. Als wij in een hypothetisch NSF een door de TROS-producers bepaalde volgorde zouden krijgen met pak ‘em beet Froukje aan het begin en Suzan & Freek als afsluiters, zouden wij ook ziedend zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
♫waarom zou je dat doen♫
Wat snugger zeg.
Heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vermoed om de schijn van partijdigheid tegen te gaan. Als wij in een hypothetisch NSF een door de TROS-producers bepaalde volgorde zouden krijgen met pak ‘em beet Froukje aan het begin en Suzan & Freek als afsluiters, zouden wij ook ziedend zijn.
En in principe zou een goed liedje in een show van driekwartier muziek en aankondigingen natuurlijk vanaf elke positie moeten kunnen winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |