Nee hoor ik niet, jij wel dan?quote:Op zondag 30 januari 2022 10:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan heb je heel wat bloed aan je handen.
Volgens jouw redenatie wel. Als je mede schuldig bent aan alles waar je vanaf weet en niets aan doet.quote:
Dat is ook wat oud-NPO 1-baas Ton F. van Dijk zegt in bovengenoemd artikel.quote:Op zondag 30 januari 2022 12:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Volgens jouw redenatie wel. Als je mede schuldig bent aan alles waar je vanaf weet en niets aan doet.
Door niets te doen ben je in feite gewoon enabeler, hoe je het ook wendt of keert.quote:Overigens sluit Ton ook niet uit dat Linda John wél heeft ingelicht. "Dat is waarom dit bericht zo brisant is: óf Linda óf John heeft niets gedaan met deze wetenschap en zo bewust risico genomen dat er nieuwe slachtoffers gemaakt zouden kunnen worden."
Dat is ook waar ik over val inderdaad. Lekker makkelijk. En hoe is ongevraagd dickpics versturen een verslaving?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:39 schreef potjecreme het volgende:
Wel treurig dat Linda erbij blijft dat Jeroen een verslaving heeft. Tis gewoon een viespeuk die zich bij the Voice in een snoepwinkel waande.
Precies dit dus!!!quote:Op zondag 30 januari 2022 11:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Juistem!
Top artikel met veel meer commentaar in bijgaand artikel dus.
Ach, er worden hier nogal wat aannames gedaan die tot allerlei conclusies leiden. Dit topic is wat dat betreft net Shownieuws.quote:Op zondag 30 januari 2022 12:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat is ook wat oud-NPO 1-baas Ton F. van Dijk zegt in bovengenoemd artikel.
[..]
Door niets te doen ben je in feite gewoon enabeler, hoe je het ook wendt of keert.
Ongelofelijk dan ook dat jij achter Linda kunt blijven staan. Bizarre en afkeurenswaardige keuze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. https://fd.nl/bedrijfslev(...)erklaring-van-doorne
Van Doorneduurbetaalde kneuzenkermis
![]()
Als Linda dan zelf even haar aandacht en spuug richt op die lullen ipv op een andere vrouw dan zou het zinvoller zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:21 schreef Aventura het volgende:
Ik ben toch wel teamLinda. Ik bedoel, als die lullen hun lul gewoon netjes in hun broek hadden gelaten, was ze sowieso niet in deze positie gedrongen en had ze nergens op hoeven reageren. De aandacht mag van mij weer terug naar waar die hoort en dat is bij de daders en de slachtoffers.
Zonder partij ja. Haar partij heeft haar er na de verkiezingen uitgeknikkerd. En nu zit De Haan er voor: De Haan.quote:Op zondag 30 januari 2022 11:45 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Jup, ze is niet voor niets een eenmansfractie.
Stuitend dat ze überhaupt meent in de positie te zijn om zulke dingen te zeggen.
Er zijn wel degelijk feiten: Linda erkent zelf nota bene dat ze eerder op de hoogte was van de aantijgingen tegen Ali B. Maar daar heeft ze niks mee gedaan. Dat is raar.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, er worden hier nogal wat aannames gedaan die tot allerlei conclusies leiden. Dit topic is wat dat betreft net Shownieuws.
Vooralsnog heb ik geen FEITEN gezien waaruit blijkt dat Linda iets te verwijten valt. Alleen speculatie. Het zal allemaal wel, vorm mij is ze onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Maar ik begrijp de hooivorken en fakkels best hoor.
Is het een domme naïeve doos? Daar lijkt het wel op ja. Heeft ze moedwillig zaken achter gehouden die ze had moeten delen, mede op verzoek van de slachtoffers? Daar lijkt het wel op ja. Maar ja, verdorie, we weten het niet zeker.
Als zij met de slachtoffers heeft gesproken en er op aangedrongen heeft om binnen het programma aan de bel te trekken of naar de politie te gaan. Of als zij heeft aangeboden John er bij te betrekken en de slachtoffers wilde dit alles niet, wat is dan nog haar rol? Dan biedt ze een alternatief aan met #BOOS en kennelijk was dat wel waar de slachtoffers naar op zoek waren. Ik zie niet in waar zij dan een fout heeft begaan als ze de wensen van de slachtoffers heeft gerespecteerd die zelf wilde bepalen op welke wijze ze naar buiten wilde komen.
Had ik in haar schoenen hetzelfde gedaan? Nee, dat denk ik niet. Ik denk dat ik wel degelijk naar mijn broer was gestapt met het verhaal dat ik iets wist over Ali en dat ik daar een heel naar gevoel bij had. Maar wederom, hoe zeker weten we dat Linda dat niet gedaan heeft en dat John degene is die het in de doofpot hield? Of er wellicht wel actie op heeft ondernomen maar niets kon aantonen?
Er is zoveel onduidelijk en er worden allerlei rookbommen neergelegd om maar te kunnen schreeuwen dat er ook vast vuur is. Sorry, ik wacht gewoon even af tot de feiten boven tafel komen. Mocht daaruit blijken dat Linda hier grove fouten heeft gemaakt, dan kom ik wel terug om haar even grondig af te fakkelen want ik vind het al jaren een vreselijk wijf.
Als wat ze zegt klopt, en ik heb geen directe aanwijzing dat dat niet zo is, heeft ze de wens van de slachtoffers gerespecteerd en heeft ze (haar bedrijf igg) die slachtoffers verder op weg geholpen. Met de wetenschap dat het via boos wel naar buiten zou komen.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:43 schreef MeesterVanDam het volgende:
[..]
Er zijn wel degelijk feiten: Linda erkent zelf nota bene dat ze eerder op de hoogte was van de aantijgingen tegen Ali B. Maar daar heeft ze niks mee gedaan. Dat is raar.
Ja, wat een boosaardig wicht. De wens van kwetsbare vrouwen respecteren.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Als wat ze zegt klopt, en ik heb geen directe aanwijzing dat dat niet zo is, heeft ze de wens van de slachtoffers gerespecteerd en heeft ze (haar bedrijf igg) die slachtoffers verder op weg geholpen. Met de wetenschap dat het via boos wel naar buiten zou komen.
Idd ja, vind het echt zot dat zij zo aangevallen wordt hierop.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, wat een boosaardig wicht. De wens van kwetsbare vrouwen respecteren.
Ze had de wens van de slachtoffers prima kunnen respecteren en daarnaast de directie kunnen adviseren om eens een onderzoek in te stellen naar Ali B omdat er hardnekkige geruchten zijn.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Als wat ze zegt klopt, en ik heb geen directe aanwijzing dat dat niet zo is, heeft ze de wens van de slachtoffers gerespecteerd en heeft ze (haar bedrijf igg) die slachtoffers verder op weg geholpen. Met de wetenschap dat het via boos wel naar buiten zou komen.
Vind echt dat er ongekend hard tegen haar wordt gedaan. Te weten komen dat je partner mensen heeft misbruikt is geen kattepis ofzo. Die vrouw zit er helemaal doorheen en reageert daardoor misschien niet perfect. Potjandorie zeg, mag zij ook mens zijn?
Die ligt er waarschijnlijk elke nacht wakker van, denkt had ik dit anders aan moeten pakken. Dat boven op haar eigen verdriet en dat van haar kinderen.
Het is zot dat er naar vanalles wordt gewezen en voornamelijk naar de vrouwen die deze ellende meemaken en eromheen zijn geweest. En dat op echt keiharde wijze.
Maar over de redenen dat de heren dit hebben gedaan en konden blijven doen mag amper gepraat worden. Want hè, mannen mogen anders niets meer tegenwoordig ofzo.
Zoals ik het lees heeft ze op dat moment gedaan wat juist leek, op direct verzoek van die twee slachtoffers.
Had dat misschien anders gekund? Ja vast, maar achteraf kijk je een koe in de kont.
Het door geven aan een ander medium die er meer mee kan heeft igg niets te maken met iets in de doofpot stoppen.
Ze stond gewoon voor een lastige beslissing en heeft op dat moment gehandeld zoals ze heeft gedaan. En zo heel erg verkeerd heeft ze ook weer niet gehandeld, want ze heeft wel het contact gelegd voor die slachtoffers zodat hun op hun eigen manier ermee verder konden.
En hoezo "dat ik er iets aan gedaan had als ik het geweten had"? Die meiden hebben hun verhaal toch gedaan.quote:“Aan de slachtoffers wil ik tot slot zeggen: via LINDA. kunnen jullie met mij in contact komen. Ik zou het fijn vinden jullie persoonlijk te kunnen vertellen hoe erg ik het vind en dat ik er iets aan gedaan had als ik het geweten had, maar ik wist het niet.”
Dat ging toch over de slachtoffers van Rietbergen.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:28 schreef Tengano het volgende:
Als het Linda de wens van de slachtoffers zo keurig gerespecteerd heeft en het allemaal zo proper heeft afgehandeld, waarom zou ze dan nog dit statement moeten maken?
[..]
En hoezo "dat ik er iets aan gedaan had als ik het geweten had"? Die meiden hebben hun verhaal toch gedaan.
Je de verhalen van vieze Jeroentje en dat van Ali door elkaar.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:28 schreef Tengano het volgende:
Als het Linda de wens van de slachtoffers zo keurig gerespecteerd heeft en het allemaal zo proper heeft afgehandeld, waarom zou ze dan nog dit statement moeten maken?
[..]
En hoezo "dat ik er iets aan gedaan had als ik het geweten had"? Die meiden hebben hun verhaal toch gedaan.
En waarom mag Linda de Mol als eindverantwoordelijke van het blad Linda eigenlijk niet aangesproken worden op haar discutabele bedrijfsvoering? Hoezo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |